Skalpy ala Trofea

Dyskusje na temat gier komputerowych.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Karty można dorobić, w oryginalnym TMiMie też ich zbyt wiele nie ma.

Poza tem, co z Charakterem Neutralnym oraz dodatkiem Pani Jeziora?


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Nemomon pisze:
Raleen pisze:Interpretowałem to zawsze dokładnie tak jak Artownik i nigdy nie mieliśmy co do tego wątpliwości.

Zgadzam się też z jego zdaniem odnośnie sensowności zmian tych przepisów. Pamiętam kiedyś dyskusję na tym forum dotyczącą tego, by wraz ze wzrostem siły limit punktów do zamiany na kolejny punkt siły był większy. Dawniej jak pamiętam większość osób, które proponowały zmiany, szła dokładnie w drugą stronę: żeby utrudnić podnoszenie siły za zabitych wrogów. Bo co to za zabawa jak ktoś szybko nabije sobie dużą siłę. Gra traci też moim zdaniem urok jeśli po planszy chadzają napakowane wróżki czy filozofowie i gdy łatwo zaciera się bazowe zróżnicowanie postaci wg parametrów, które wraz z ich cechami specjalnymi także powinno mieć pewne znaczenie.

Ale, temat ma wzniosły tytuł i ja tak też go traktowałem, a nie jako wątek do wyjaśniania prostych, bieżących spraw, które chyba były już na tym forum wyjaśniane wielokrotnie. Tak samo tego rodzaju modyfikacje, kiedyś pamiętam to była naprawdę sążnista dyskusja na te tematy.
Można by pomyśleć nad swego rodzaju Epic Level Handbookiem - Poszukiwacz, który osiągnie pewien pułap Siły, to wszelkie istoty czy Wrogowie z automatu otrzymują +X do swego parametru. Zrobić kilka takich leveli-pułapów, to wtedy nawet Poszukiwacz o Sile 20 miałby szansę przegrać z Dzikiem.

Wtedy jednakże należałoby również rozwiązać problem PvP - czyli taki Epic vs przydupas.
Tylko po co, MiM to nie rpg i gra w założeniu ma trwac kilka godzin a nie jak najdłużej. Ktoś z siłą czy mocą większą niż 12 powinien kończyć grę.


What a view.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kwestia gustu. Ja nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek odkąd gram te X lat w MiMa, abym nawet myślał o wchodzeniu do Wewnętrznej Krainy mając parametr 12. Mając 15, owszem, wtedy się myślało powoli. Niektórzy lubią grać dla samej gry, ja przykładowo taki jestem, a niektórzy grają by jak najszybciej skończyć i zmienić grę.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Przypuszczam że to się zmienia z wiekiem. Też kiedyś lubiłem grać tak żeby grac jak najdłużej. Teraz wolę zagrać szybką intensywną partię gdzie każdy się zastanawia nad swoim ruchem bo wie że przeciwnik nie przegapi żadnej szansy.
Poza tym, jak już mówiłem, do "rozwleczonego" grania najlepiej nadają się rpgi. Jeśli ktoś nie próbował to polecam. Chyba najbardziej podobny do mima jest 3 edycyjny warhammer rpg, z racji na dużą ilość kart i nawet cos na kształt planszy.


What a view.
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

Wchodzę na wiki, wpisuję w google, odpalam na Zun Tzu Magia i Miecz, to chcę poczytać o Magii i Miecz, zagrać w Magię i Miecz nie w hybrydę. Tak to widzę.

Nagle po 20 latach jakiś typ obudzi się i przypomni sobie, że w szafie ma Magię i Miecz (a przede wszyscy tacy tu trafiają) i odpala googla. Jakimś cudem znajduje Magia i Miecz na Zun Tzu i zadowolony siada do gry. Nagle coś mu nie pasuje, bo jakieś losy, udziwnienia, przeta tego nie było w Magi i Mieczu? Skąd to się wzięło??

Magia i Miecz na Zun Tzu: tak!
Magia i Miecz z możliwością grania w zmodyfikowane zasady: tak!
Hybryda z obligatoryjnymi nowymi elementami z nowych edycji jak los i inne dupershwance: NEIN! NEIN! NEIN!

Bo to nie Magia i Miecz!

Jak się coś przenosi z papieru na komputer, to pasuje aby to była kopia oryginału, ewentulanie poprawiona, coś jak skan zdjęcia i delikatny retusz mający usunąć babole itp. Jak robicie nową grę, to przynajmniej nie oklejajcie tego logiem MiMa, bo to będzie herezja.

Nie tak całkiem dawno temu, ktoś na forum się pojawił i postanowił sobie od nowa TMiMa zrobić. Został wyśmiany. Sytuacja niema identyczna tutaj zachodzi, a jakoś poklask jest.

Zmienionego MiMa tworzą Art i stave. Zmienili nazwę i od razu informują o zmianach w mechanice, kartach, zasadach. Tutaj chcecie zaserwować komuś MiMa, który już MiMem nie będzie! :roll:


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Jeden plik zuntsu pozwala na stworzenie wielu scenariuszy. Wystarczy w pierwszym dać same oryginały, a w drugim wszelkie modyfikacje fanowskie jakie się chce.


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

Misiek pisze:Jeden plik zuntsu pozwala na stworzenie wielu scenariuszy. Wystarczy w pierwszym dać same oryginały, a w drugim wszelkie modyfikacje fanowskie jakie się chce.
I to ma sens. Byleby była dostępna "oryginalna" wersja MiMa, bez przeróbek, to najważniejsze.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Kaktus+ pisze:I to ma sens. Byleby była dostępna "oryginalna" wersja MiMa, bez przeróbek, to najważniejsze.
Popieram, jeżeli będzie inaczej usunę wątek o tej grze :mrgreen:


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Chaos [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Kaktus+ pisze:
Misiek pisze:Jeden plik zuntsu pozwala na stworzenie wielu scenariuszy. Wystarczy w pierwszym dać same oryginały, a w drugim wszelkie modyfikacje fanowskie jakie się chce.
I to ma sens. Byleby była dostępna "oryginalna" wersja MiMa, bez przeróbek, to najważniejsze.
Taka właśnie jest i miała być - jedyne co zmieniłem to cennik w wiosce u kowala,czcionka na mapie głównej, usunięty opis w Mieście u Czarodziejki o teleportacji do Kosmicznej Otchłani ponieważ dodatku WKO w projekcie nie umieszczam. Natomiast wersja z autorskimi dodatkami będzie w zmienionej formie. Przede wszystkim zastosuje wiele rozwiązań z działu MiM 1,5 , pomysły Stava i innych Autorów odnośnie wyeliminowania bugów w grze. Dlatego wiele kart będzie ze zmienionymi opisami , również opis na mapach i kartach Poszukiwaczy będą delikatnie zmienione oczywiście za zgodą Autorów.
Ostatnio zmieniony czwartek 05 maja 2011, 12:43 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

Chaos pisze:Taka właśnie jest i miała być
Czyli nie zrozumieliśmy się :) Cały czas przekonany byłem, że robisz tutaj jakąś hybrydę itp. Jeżeli ma to być MiM w pierwszej kolejności, w drugiej zaś posiadający możliwość włączania owych hybryd, to jestem na tak 8-[


ODPOWIEDZ