Strona 2 z 3
: niedziela 08 sty 2012, 18:41
autor: zoltan
Wydaje mi się, że znalazłem kolejne dwa błędy na kartach przygód w wersji 1.9.22 (pewnie to samo jet w wersji wg Gieferga) - proszę o potwierdzenie, i poprawkę w następnej wersji
Mapa:
JEST:
Właściciel
łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel
mapy może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
Łopata:
JEST:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w
kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w
krypcie
: niedziela 08 sty 2012, 19:01
autor: Chaos
Faktycznie - obie karty są z retuszy Wrewa więc jak ktoś ma zamiar drukować niech również poprawi. Aktualny link do wersji
http://odsiebie.pl/p1v080re437u/MiMChao ... 2.ztb.html
: poniedziałek 14 maja 2012, 12:34
autor: Chaos
Wersja MiMChaos2.06
Przede wszystkim Stajnia w Mieście będzie funkcjonować jak powinna, dodałem 4 karty :
Koń x2, Koń i wóz oraz Wierzchowiec.
Poprawiony opis kart przygód Mapa i Łopata oraz Poszukiwacza Szaman.
Mapa Jaskini ma cały opis obok mapy (usunięte karty odnośnie zakończania), zakończenie jest teraz pod opisami Obszarów.
Zostawiłem 3 scenariusze - Podstawka, Wydania oficjalne i Posegregowane gdzie możemy wybrać w które będziemy grać.
Usunąłem dziwny błąd który pojawił się podczas odpalania ZunTzu "invalid value 100-dpi", a którego wcześniej nie było i gra odpalała się normalnie.
Link
http://odsiebie.pl/ml0a98vnxu7g/MiMChaos2.6.ztb.html
: środa 16 maja 2012, 13:32
autor: Gieferg
Chaos - skoro pogrywasz w MiMa na ZunTzu dlaczego nie pokusisz się o wrzucanie od czasu do czasu jakichś sprawozdań z tych rozgrywek?
: środa 16 maja 2012, 14:12
autor: Chaos
Sprawozdanie z rozgrywki, mamy XXI wiek
Jak ponownie zbiorę znajomych nagram filmik i wrzucę na youtube. Problemem jest Diablo 3 który pochłonął wszystkich którzy ze mną grali :twisted:
: środa 16 maja 2012, 14:49
autor: Gieferg
Nie chodzi o filmiki, które musiały by być zapisem całej partii żeby mieć sens, (tylko kto by je wtedy oglądał) tylko o informacje, co kto ciekawego zrobił, jakieś interesujące zwroty akcji, kombinacje, jakie dodatki się przydały/sprawdziły, jakie nie i inne spostrzeżenia z rozgrywki.
: niedziela 24 mar 2013, 16:06
autor: szpadyzorek10
Witam. Chciałbym z współlokatorami zagrać w Magię i Miecz na ZunTzu. Niestety nie mamy zewnętrznego IP, wszyscy mamy to samo IP, a bardzo chcemy zagrać.
Przy hostowaniu wyskakuję taki błąd:
http://imageshack.us/photo/my-images/801/zuntzu.jpg
Wyłączałem firewalla, próbowałem przez hamachi (choć oprócz stworzenia sieci i podłączenia się do niej to nic więcej nie zrobiłem - może coś pominąłem). Niestety nic nie pomaga. Proszę o pomoc.
: piątek 03 sty 2014, 21:28
autor: zoltan
W sumie taką jedną uwagę jeszcze mam... Zauważyłem, że w ostatniej wersji są już tylko 3 scenariusze (Podstawka, wszystkie dodatki wtasowane, wszystkie dodatki osobno na planszy).
Trochę szkoda
Jako początkującemu graczowi, który niedawno poznał i pokochał MiM, podobał mi się zestaw scenariuszy, w którym po kolei dochodziły dodatki według ich chronologicznego ukazywania się w druku (czyli: podstawka, podstawka+podziemia, podstawka+podziemia+miasto, itd).
Czy jest szansa na przywrócenie takiego porządku rzeczy?
To mi (i być może innym początkującym) daje szansę bardziej dogłębnego zapoznania się ze zmianami, które po kolei wprowadzał każdy dodatek
: piątek 03 sty 2014, 21:44
autor: Chaos
Właśnie scenariusz z wszystkimi dodatkami osobno na planszy stwarza taką możliwość. Poza tym dodatki uzupełniają się nawzajem i lepiej jest grać ze wszystkimi. Możesz w tym scenariuszu wybrać dowolny dodatek (nieważne kiedy się ukazał) a pozostałe - delete - i testujesz dowolną konfiguracje.
: poniedziałek 06 sty 2014, 22:31
autor: zoltan
Tak, wiem że tak można
Niemniej jednak trzeba robić kasowanko przed każdą rozgrywką, co zajmuje sporo więcej czasu
Idealną sprawą byłoby pozostawić tak jak jest teraz (czyli ten scenariusz posegregowany zostawić), ale dołożyć scenariusze, które były wcześniej
: wtorek 07 sty 2014, 17:13
autor: Chaos
Wystarczy ustawić jak chcesz i zrobić SAVE ze scenariusza posegregowane. Odpalasz wtedy dowolną konfiguracje kiedy chcesz. Musiałbym zrobić kilkanaście scenariuszy aby uwzględnić wszystkie możliwości - co jest bez sensu bo ułożenie samemu scenariusza z posegregowanych zajmuje max 3-5 minut.
: wtorek 07 sty 2014, 18:50
autor: zoltan
...w sumie nie wpadłem na to proste rozwiązanie
Dzięki
: poniedziałek 13 sty 2014, 17:37
autor: zoltan
...jeszcze trochę popytam
A czy jest szansa na wersję z wbudowanymi instrukcjami (podstawka + wszystkie dodatki), tak jak to ma miejsce w WMiM Stava i MiM wg. Gieferga? Nie powiem, wygodne rozwiązanie to jest
: poniedziałek 13 sty 2014, 21:59
autor: Chaos
Pokombinuje w wolnej chwili - zobaczę co da się zrobić.
: środa 05 lis 2014, 18:05
autor: Nizar666
Super Sprawa ! Gram sobie z moim kumplem i można powiedzieć że emocje identyczne jak "na żywo". Wszystko jest przejrzyste i łatwe do ogarnięcia. Dodatki te? niczego sobie , bardzo urozmaicają całą grę. Mam tylko jedno pytanie.
Czy ty Chaosie mógłbyś dodać poszukiwaczy z tego linku -
https://www.dropbox.com/s/7bqswq136tadr ... aos2.6.ztb
do tego :
https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd ... 2.13SW.ztb
Gdyż mnie jak i mojego kumpla bardzo zafascynowały owe dodatkowe postacie z 1 linku. Bylibyśmy bardzo wdzięczni jeżeli można by było zrobić takie połączenie.
Pozdrawiamy ; ]
: czwartek 06 lis 2014, 17:18
autor: Chaos
Niestety dodać nie mogę 2.13 SW to wersja MiM wg. Gieferga który zgodził się na moduł ZunTzu tylko w takiej formie czyli oficjal + stworzone przez niego dodatki które uzupełniają grę tworząc spójną całość.
: czwartek 13 lis 2014, 22:50
autor: Nizar666
O rany . No trudno , nie mniej i tak jest świetna zabawa.
Pozdrawiamy
!