Strona 2 z 3

: wtorek 28 cze 2011, 23:08
autor: zoltan
Dzięki :) Od razu się przyczepię (ale to już pierdoła, może przy okazji się poprawi...), że domokrążca ma zamienione numerki na liście przedmiotów które sprzedaje (2 i 3), ale to nic wielkiego. Fajnie że chce Ci się ciągnąć to dalej i wprowadzać poprawki :)

: środa 20 lip 2011, 00:23
autor: Chaos
Kwestią wyjaśnienia - jeżeli chodzi o literówki czy błędy na kartach moja rola polegała tylko na tym że wstawiłem je do programu z gotowych skanów czy retuszy więc błędy istnieją tam.

: czwartek 21 lip 2011, 14:27
autor: zoltan
A, o to chodzi :) Bo myślałem że wkradły się błędy przy stosowaniu nowej czcionki :)

: czwartek 21 lip 2011, 19:06
autor: Chaos
Karty są z retuszy Wrewa. Z niecierpliwością czekam na genialne Plansze Wrewa do MiM E.R. żeby zrobić pełną wersje na ZunTzu gdy tylko Artownik projekt skończy.

: piątek 23 wrz 2011, 10:50
autor: Chaos
Wersja 1.9.22
Magia i Miecz wszystkie wydania oficjalne + 120 Autorskich Poszukiwaczy i Śmierć - aby urozmaicić rozgrywkę dodałem do projektu poszukiwaczy których stworzyli :
Czeski, Duch17, Kaktus+, Michael, Sesim, Valdi i WindyIndy.
Retusze kart z wydań oficjalnych Wrew.
Retusze map WindyIndy/Jurczysyn, Podziemia Rokitadevil.
Poszukiwacze dostępni są w scenariuszu WKO jako odrebny stos w
zakładce KARTY POMOCNICZE a w scenariuszu POSEGREGOWANE NA PLANSZY nad mapą WKO w pozostałych są w zakładkach -Poszukiwacze- i -Pionki- skąd możemy ich dodać do gry.
Link http://www.speedyshare.com/files/304383 ... 1.9.22.ztb

: piątek 23 wrz 2011, 21:10
autor: Artownik
Wow, kawał zajebistej roboty.

Podziękowania za przygotowanie tego wszystkiego. Naprawdę super sprawa.

: sobota 24 wrz 2011, 08:43
autor: zoltan
Jak zwykle kawał genialnej roboty, dzięki :) Czekamy na więcej ;)

: sobota 24 wrz 2011, 16:34
autor: Chaos
Fajnie że się podoba. Poprzednią wersje pobrało ponad 150 osób więc robota na marne nie idzie :). Prawdę mówiąc mam pocięte (przygotowane od dawna wszystkie dodatki autorskie) ale niestety dodatki nie są ze sobą kompatybilne i robienie takowej wersji nie ma raczej sensu. Sens ma za to zrobienie wersji Artownika i Stava na skończenie których czekam z niecierpliwością i gdy tylko będą finito zabieram się do roboty - oczywiście za zgodą autorów . Myślę że chętnych do testowania będzie sporo osób i zorganizujemy jakieś "ustawki".

: sobota 24 wrz 2011, 16:43
autor: Mały Nemo
Zawsze możesz popytać, czy się zgodzą, aby ich karty minimalnie zmienić, aby stały się kompatybilne. O ile mi wiadomo, to chyba tylko Gieferg byłby przeciwny takim praktykom, reszta autorów wydaje mi się, że nie miałaby żadnych zastrzeżeń.

: sobota 24 wrz 2011, 17:03
autor: Artownik
Niby tak Nemo, ale weź to ukompatybilnij. Sprawa wcale nie jest taka prosta.


Jeśli chodzi o ER, to po samej Podstawce aż takiej różnicy jeszcze nie widać. Jest fajnie, ale dodatki dopiero zdemonstrują nową stronę gry, a te właśnie kończę.

: sobota 24 wrz 2011, 17:05
autor: Mały Nemo
Cóż, owszem, żeby się zabrać za ukompatybilnianie, trza mieć jakiś pomysł na to. Wiele kart odejdzie, bo nijak nie da się z nimi cokolwiek zrobić, ale także wiele kart znajdzie swoją niszę ;).

: sobota 24 wrz 2011, 19:20
autor: Chaos
Teoretycznie mogę zrobić wersje gdzie każdy z dodatków jest rozłożony na planszy oddzielnie i grający może wybrać które z nich będzie używał a klikając na pozostałe + Delete umieścić ponownie w zakładce danego Autora. Tylko że usuwa się po 1 karcie /planszy - więc przed rozpoczęciem gry zabawy co niemiara, można też w prostszy sposób to zrobić przesuwając stos kart/mapę daleko w bok żeby nie przeszkadzały.

: wtorek 27 wrz 2011, 21:03
autor: zoltan
No i to jest chyba najsensowniejsze rozwiązanie, tak sądzę :)

: środa 28 wrz 2011, 17:02
autor: Chaos
Nemomon pisze:Zawsze możesz popytać, czy się zgodzą, aby ich karty minimalnie zmienić, aby stały się kompatybilne. O ile mi wiadomo, to chyba tylko Gieferg byłby przeciwny takim praktykom, reszta autorów wydaje mi się, że nie miałaby żadnych zastrzeżeń.
Wszystkich Autorów odwiedzających forum zapytałem i dostałem pozwolenie a nawet błogosławieństwo :) Gieferg też się zgodził zaznaczając że jego prace mają być jako dodatki do oryginalnego MiMa więc nie ma problemu bo z założenia tak to wyglądać będzie. Zrobię taką wersje ale proszę o info jakie dodatki zamieścić. Jakie macie wydrukowane lub z jakimi chcielibyście grać.

: czwartek 29 wrz 2011, 06:56
autor: Servantes
Znalazlem grupe na FB
http://www.facebook.com/#!/groups/MiMzuntzu/
czy to ktos z tego forum zalozyl?
Jezeli tak to moze ktos by wrzucil jakies namiary dot. gier w sieci - host,itp.
Nie gralem w MiMa od czasow podstawowki,ok 15 lat temu w to gralem,ale na starosc wspomnienia mnie naszly...
Moze jakis watek dot. rozgrywek - kiedy i o ktorej godz.?Byloby fajnie ustawic sie na sesje

: niedziela 08 sty 2012, 18:41
autor: zoltan
Wydaje mi się, że znalazłem kolejne dwa błędy na kartach przygód w wersji 1.9.22 (pewnie to samo jet w wersji wg Gieferga) - proszę o potwierdzenie, i poprawkę w następnej wersji :)

Mapa:
JEST:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel mapy może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni

Łopata:
JEST:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w krypcie

: niedziela 08 sty 2012, 19:01
autor: Chaos
Faktycznie - obie karty są z retuszy Wrewa więc jak ktoś ma zamiar drukować niech również poprawi. Aktualny link do wersji http://odsiebie.pl/p1v080re437u/MiMChao ... 2.ztb.html

: poniedziałek 14 maja 2012, 12:34
autor: Chaos
Wersja MiMChaos2.06
Przede wszystkim Stajnia w Mieście będzie funkcjonować jak powinna, dodałem 4 karty :
Koń x2, Koń i wóz oraz Wierzchowiec.
Poprawiony opis kart przygód Mapa i Łopata oraz Poszukiwacza Szaman.
Mapa Jaskini ma cały opis obok mapy (usunięte karty odnośnie zakończania), zakończenie jest teraz pod opisami Obszarów.
Zostawiłem 3 scenariusze - Podstawka, Wydania oficjalne i Posegregowane gdzie możemy wybrać w które będziemy grać.
Usunąłem dziwny błąd który pojawił się podczas odpalania ZunTzu "invalid value 100-dpi", a którego wcześniej nie było i gra odpalała się normalnie.

Link http://odsiebie.pl/ml0a98vnxu7g/MiMChaos2.6.ztb.html

: środa 16 maja 2012, 13:32
autor: Gieferg
Chaos - skoro pogrywasz w MiMa na ZunTzu dlaczego nie pokusisz się o wrzucanie od czasu do czasu jakichś sprawozdań z tych rozgrywek?

: środa 16 maja 2012, 14:12
autor: Chaos
Sprawozdanie z rozgrywki, mamy XXI wiek :) Jak ponownie zbiorę znajomych nagram filmik i wrzucę na youtube. Problemem jest Diablo 3 który pochłonął wszystkich którzy ze mną grali :twisted:

: środa 16 maja 2012, 14:49
autor: Gieferg
Nie chodzi o filmiki, które musiały by być zapisem całej partii żeby mieć sens, (tylko kto by je wtedy oglądał) tylko o informacje, co kto ciekawego zrobił, jakieś interesujące zwroty akcji, kombinacje, jakie dodatki się przydały/sprawdziły, jakie nie i inne spostrzeżenia z rozgrywki.

: niedziela 24 mar 2013, 16:06
autor: szpadyzorek10
Witam. Chciałbym z współlokatorami zagrać w Magię i Miecz na ZunTzu. Niestety nie mamy zewnętrznego IP, wszyscy mamy to samo IP, a bardzo chcemy zagrać.

Przy hostowaniu wyskakuję taki błąd: http://imageshack.us/photo/my-images/801/zuntzu.jpg

Wyłączałem firewalla, próbowałem przez hamachi (choć oprócz stworzenia sieci i podłączenia się do niej to nic więcej nie zrobiłem - może coś pominąłem). Niestety nic nie pomaga. Proszę o pomoc.

: piątek 03 sty 2014, 21:28
autor: zoltan
W sumie taką jedną uwagę jeszcze mam... Zauważyłem, że w ostatniej wersji są już tylko 3 scenariusze (Podstawka, wszystkie dodatki wtasowane, wszystkie dodatki osobno na planszy).

Trochę szkoda :) Jako początkującemu graczowi, który niedawno poznał i pokochał MiM, podobał mi się zestaw scenariuszy, w którym po kolei dochodziły dodatki według ich chronologicznego ukazywania się w druku (czyli: podstawka, podstawka+podziemia, podstawka+podziemia+miasto, itd).

Czy jest szansa na przywrócenie takiego porządku rzeczy? :) To mi (i być może innym początkującym) daje szansę bardziej dogłębnego zapoznania się ze zmianami, które po kolei wprowadzał każdy dodatek :)

: piątek 03 sty 2014, 21:44
autor: Chaos
Właśnie scenariusz z wszystkimi dodatkami osobno na planszy stwarza taką możliwość. Poza tym dodatki uzupełniają się nawzajem i lepiej jest grać ze wszystkimi. Możesz w tym scenariuszu wybrać dowolny dodatek (nieważne kiedy się ukazał) a pozostałe - delete - i testujesz dowolną konfiguracje.

: poniedziałek 06 sty 2014, 22:31
autor: zoltan
Tak, wiem że tak można :) Niemniej jednak trzeba robić kasowanko przed każdą rozgrywką, co zajmuje sporo więcej czasu :) Idealną sprawą byłoby pozostawić tak jak jest teraz (czyli ten scenariusz posegregowany zostawić), ale dołożyć scenariusze, które były wcześniej :)