MiM Online na ZunTzu

Dyskusje na temat gier komputerowych.
Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

Skany zawsze mogłyby być lepsze, jestem otwarty na zamieszczenie czyichś skanów w lepszej jakości, niedużo z tym roboty. Wczoraj osobiście testowałem z kolegą Talismana4 i MiMa mojej produkcji. Generalnie kiedy ja zakładałem grę on nie mógł się połączyć. Kiedy grę stworzył on ja przyłączyłem się do jego sesji i dalej przez 2 godziny to już sam miód. :) Trzeba się tylko umówić z tym drugim graczem, żeby nie wykonywał żadnych czynności podczas twojej tury bo robi się chaos. Inaczej sobie troszkę wyobrażałem współpracę online, ale i tak jest lepiej niż mogłem jeszcze niedawno marzyć.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Zle zadalem pytanie - chodzilo mi o mozliwosc obrocenia planszy razem z kartami. Ale zdazylem sie zorientowac, ze nic z tego nie bedzie ; )

Powiedzcie mi jedna rzecz - kiedy probuje podmienic pliki z kartami itp., ktore maja nowe nazwy, to pomimo iz zmieniam nazwy rowniez w pliku xml, gra wiesza sie przy uruchomieniu. Powiedzcie jak to zrobic zeby dzialalo?


asd
Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

nick pisze:Powiedzcie mi jedna rzecz - kiedy probuje podmienic pliki z kartami itp., ktore maja nowe nazwy, to pomimo iz zmieniam nazwy rowniez w pliku xml, gra wiesza sie przy uruchomieniu. Powiedzcie jak to zrobic zeby dzialalo?
Generalnie trzeba poznać prostą zasadę. W pliku game-box.xml tworzymy sobie zakładki widoczne u dołu ekranu. Podam teraz mały przykład jak należy rozumieć to co znajduje się pośrodku.

<?xml version="1.0" encoding="windows-1252" ?>

ta linijka to standartowy kod informujący program o sposobie kodowania i nie powinna być ruszana

<game-box
name="Magia I Miecz"
description=""
copyright=" "
startup-scenario="MiM.zts">


Tutaj zaczynamy program pisać i nadawać mu już jakieś parametry najważniejsze to name i startup scenario.[/i][/b] Są to niejako identyfikatory dzięki którym, plik game-box.xml wie z którego pliku MiM.zts (scenariusza) ma korzystać. I analogicznie rzecz biorąc, plik MiM.zts wie, że jest przyporządkowany do pliku game-box.xml.
Tak naprawdę należy wiedzieć iż te dwa pliki, są jakby nierozerwalną częścią i jeden bez drugiego nie działa. Plik MiM.zts wystarczy, że ustawimy na odczyt z notepadem i można go spokojnie edytować.

I teraz mały example:

W pliku game-box.xml wpisujemy linijkę

<map name="Plansza" image-file="plansza.jpg" resolution="300 dpi" />

Komenda pozwalająca odczytać programowi ZunTzu obraz plansza.jpg jako stół do gry. W większości bitewniaków plansza występuje tylko jedna, dlatego dla wielu planszówek będzie to komenda do dodania planszy. Tak naprawdę w przypadku mojej wersji MiMa sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Plansz jest wiele, i chcąc korzystać z powyższej komendy mielibyśmy sytuację, w której, każda kolejna pojawiałaby się nam w osobnych zakładkach. W przypadku komendy map name z planszą nie możemy nic zrobić. Staje się nieedytowalnym tłem. Dlatego w moim przypadku image-file=plansza.jpg przedstawia napis "Magia i Miecz Online" wyświetlany po załadowaniu pliku MiM.ztb.
Zatem dodaliśmy pierwszy obiekt do pliku xml czyli owe logo.
Na tym etapie program jeszcze nic nie widzi. Bo nie wie tak naprawdę, gdzie ma dany obiekt umieścić. Do precyzowania służy właśnie plik MiM.zts, który od czoła przedstawia się następująco:

game-box="Magia I Miecz"
scenario-name="Empty"
scenario-description=" "
scenario-copyright=" ">


jak widać jest deklaracja game-boxa do którego ma się odnosić oraz nazwa scenariusza, która będzie wyświetlana w programie celem ułatwienia jej identyfikacji.
Po dodaniu komendy:

<layout board="Plansza" left="-184.14" top="-252.00" right="2594.46" bottom="1484.63" visible="true" />

spowodujemy, że program doda nową zakładkę (pierwszą - więc zakładek jeszcze nie będzie widać) i w tej zakładce na współrzędnych takich i takich (top, right etc.) umieści jako pole do gry plik obrazu, który został w pliku xml zadeklarowany jako "Plansza". Wiem, że bardziej od "Plansza" powinno być "Logo" czy coś w tym stylu, ale tak zostało od początku i jakoś nie mam zamiaru tego zmieniać. Ważne, aby użytkownik wiedział co pod jaką nazwą deklaruje.

I to w zasadzie tyle. Mamy pierwszy obiekt dodany własnoręcznie. Na tym etapie tak naprawdę nic nie zrobimy, ale coś już umiemy. Piszę to dlatego, że przerabianie gotowego Talismana na MiMa mija się z celem. Dlaczego? Krótszą i pewniejszą metodą jest napisanie wszystkiego od podstaw.

Wrócę teraz do zagadnienia naszej wieloelementowej planszy. Kombinowałem na dwa sposoby.
1) wrzucenie wszystkich plansz na jeden jpeg. Zapomnijcie.
2) pogrzebałem w pliku od talismana i rzuciła mi się w oczy następująca komenda

<terrain-sheet name="Podstawka"
front-image-file="podstawka.jpg" front-resolution="300 dpi"
back-image-file="podstawka.jpg" back-resolution="300 dpi">
<counter-section rows="1" columns="1"
front-left="0" front-top="0" front-right="7000" front-bottom="5348"
back-left="0" back-top="0" back-right="7000" back-bottom="5348"
/>
</terrain-sheet>


(tekst napisany kolorem czerwonym wytłumaczę przy okazji stosów)
umożliwia ona dodanie nowego obiektu, którego da się edytować po wciśnięciu ikony kielni w prawym dolnym rogu programu. W moim przypadku jest to nic innego jak właśnie plansza główna mima. Oczywiście należy pamiętać o dodaniu nowej linijki w pliku MiM.zts

<layout board="Podstawka" left="-184.14" top="-252.00" right="2594.46" bottom="1484.63" visible="true" />

stworzy nam to kolejną zakładkę, tym razem drugą, w której będzie znajdował się obraz planszy, który po wciśnięciu kielni stanie się edytowalny. Tym sposobem możemy sobie dodać plansz ile nam się podoba. Ale jak to teraz poskładać do kupy?
Ja rozwiązałem to w ten sposób, że z każdej zakładki z planszą (po wciśnięciu kielni) najechałem na każdą planszę i wcisnąłem spację (powoduje to pobranie obiektu na rękę gracza) a później zwyczajnie zrzuciłem to w zakładce pierwszej. Ot cała filozofia. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Którą Wy pewnie też zauważycie, bawiąc się sami w ten sposób. Powiem tylko jedno, że z ręki obiekty usuwamy wciskając DEL po najechaniu na obiekt.

Do kart, tekstu który napisałem kolorem czerwonym nawiążę innym razem, gdyż jestem już co nieco senny. Dodam tylko jedną bardzo ważną rzecz, która wytłumaczy dlaczego nie ma sensu edytować plików z czyichś projektów
Mając już wszystkie plansze na jednej zakładce. Należy zrobić Save Game. Powstanie nam tym sposobem plik o nazwie */ztg. Plik ten to tak naprawdę plik *.zts, ale są w nim zawarte rzeczy, które program sobie sam przydziela i edytując go możemy w bardzo szybki sposób pozbyć się cierpliwości i działania programu. Każde przesunięcie, nawet o milimetr, którejkolwiek z planszy, stosu kart, czy innego obiektu zostaje w tym pliku zapisane. Każda z kart dostaje swój unikalny identyfikator i żeby dość co jest do czego stracimy czas na zrobienie 5 kolejnych gier od podstaw.
Tak czy inaczej, mając już ułożone wszystko jak należy tj. plansze, karty(stosy kart z podzielonych jpegów dodajemy podobnie jak plansze, zrzucając wszystkie karty na rękę a poźniej tworząc stos i ustawiając gdziekolwiek) itd. Zapisujemy grę i plik *.ztg zmieniamy na *.zts i dorzucamy do paczki *.ztb. W ten sposób mamy gotowy scenariusz.

Łech się napisałem.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Jestem juz prawie na finiszu prac nad Magicznym Mieczem w wersji na ZunTzu. Do rozwiazania mam juz w sumie tylko kwestie zetonow, bo to co zrobilem jest totalnie niepraktyczne, w dodatku zetony pomieszaly sie, tu tez mam problem. Pomimo powrzucania kart w separatory, czesc z nich pomieszala sie. Musialem je recznie pooddzielac, zrobilem nastepnie save'a i o dziwo wszystko jest okej. Tyle tylko, ze nie moge sciezki odpowiedzialnej za grupowanie kart odnalezc w pliku xml. Oddzielanie kart nie bylo problemem, jak sprobuje to zrobic z zetonami to dostane zalamania nerwowego. Na razie dodalem Podstawe i oficjalne dodatki. Z czasem zabiore sie za pozostale.

Temat w sumie powinien byc w dziale MM. Wrzucam go jednak tutaj bo toczy sie tu dyskusja glownie o ZunTzu.


asd
Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

nick pisze:Tyle tylko, ze nie moge sciezki odpowiedzialnej za grupowanie kart odnalezc w pliku xml
Bo w xmlu jej nie znajdziesz. Jest generowana przez program w pliku *.ztg który powstaje po zapisaniu stanu gry. Ręcznie tego raczej nie da się zrobić. Chociaż mogę się mylić. Najlepiej, jeśli wszystko Ci się pomieszało, stworzyć nowy pusty projekt z dodanymi wszystkimi skanami plansz i kart porozmieszczać wszystko tak jak powinno być i dopiero wtedy zapisać grę. Zapisany plik *ztg, zmienić na *.zts i ustawić jako Scenariusz w grze.
Aha, żetony zrobiłem w identyczny sposób jak karty i nie mam z nimi większego problemu.

BTW. powiedz mi czy przy dużej ilości kart i plansz nie zaczyna Ci przypadkiem z lekka przymulać? Bo mi strasznie. Została mi jeszcze z oficjalnych dodatków do dorzucenia Jaskinia, ale i tak już przy dużym zbliżeniu na karty po prostu robi się pokaz slajdów. Muszę pomyśleć nad zmniejszeniem o połowę skanów, być może gra będzie działać szybciej bez przycięć. Narazie jednak chcę dokończyć to, aby już móc cieszyć się grą, bawił się będę po skończeniu tego projektu.

P.S. Nick koniecznie zamieść Magiczny Miecz w sieci, z chęcią powspominam sobie i tę planszówkę.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Tak, muli sie. I to nawet jak juz zmniejszylem karty o 50%, a karty postaci o 30%. Mam jednak nadzieje, ze po usunieciu troche zetonow nieco to odzyje. Zamieszcze jak bedzie all skonczone, moze wieczorem siade (albo w nocy - weekend, zona itp. ;d).

Pozdro.


asd
Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

Wygląda na to, że nie muli się od wielkości i wagi danego skanu, ale od ilości danych które musi przetworzyć. Chyba będę musiał wykombinować coś innego. Zobaczę czy umieszczając każdą planszę na osobnej zakładce, spowoduje to szybsze działanie. Jedyne co mnie boli to, że będąc na innej planszy wciąż trzeba się będzie wracać na swoją kartę postaci.


zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

Tak!! Już jest!! Finalna wersja MiM ze wszystkimi oficjalnymi dodatkami i tylko z oficjalnymi dodatkami

http://www.mediafire.com/?79k7a1b09jtp96x

By zic84 & pcs

Enjoy!!

Edit: PS Zaobserwowane przeze mnie: Minimalne wymagania 1GB RAM, zalecane 1,5-2GB

[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:00 am ]
Niestety. Testy przeprowadzone przeze mnie i kolegów pokazują, że gra ładuję się u każdego z nas oddzielnie jednak gra multiplayer nie jest możliwa (w tym celu skontaktuje się z twórcami platformy ZunTzu.). Jeśli jednak Wy mieliście jakieś inne doświadczenia w związku z tym plikiem, to liczę, że się nimi podzielicie. Oczywiście wszelkie uwagi dot pliku mile widziane.

[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:44 am ]
Znalazłem błędy w poprzednim pliku, jednak wątpię, aby one miały wpływ na możliwość łączenia przez Multiplayer. Niemniej jednak wrzucam linka do poprawionego MiMa

http://www.mediafire.com/?xzc870329x6ucy4


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Nie wiem czemu ale wersja Zica zawiesza mi kompa, ktoś ma ten problem jeszcze, czy może to będzie wina mojego blaszaka.

Proponuję aby plików nie nazywać zwyczajnie MiM.ztb aby grać trzeba będzie posiadać te same wersje plików, a to nie pomoże w identyfikacji. Proponuję MiM.Zic84.16.11.2010.ztb


zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

OK. Następne wersje (jeśli powstaną) będę tak nazywał. Mi kompa nie zawiesza, ładuje się dobrze, tylko nie można zagrać Multiplayera i zżera nieraz nawet do 700 MB RAMu.


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

W innych grach nie mogłem zakładać rozgrywek dopóki miałem internet dzielony, może masz to samo.


zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

Misiek pisze:W innych grach nie mogłem zakładać rozgrywek dopóki miałem internet dzielony, może masz to samo.
Mam net dzielony (mam router), ale już grałem na multiplayerze tylko w samą główną planszę. Co więcej grałem z jednym kumplem, który był u mnie w domu (podłączony do routera) i drugim spoza i obu musiałem podać inny IP jak hostowałem - temu w domu wewnętrzny IP w sieci domowej, a drugiemu publiczny IP. Zatem to raczej nie jest wina tego.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Nie wiem czy zauwazyliscie - po zrobieniu alt + tab grafiki kostek znikaja pozostawiajac czarne obiekty. Ma ktos pomysl co z tym zrobic? Poza uruchomieniem gry od nowa oczywiscie.


asd
zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

nick pisze:Nie wiem czy zauwazyliscie - po zrobieniu alt + tab grafiki kostek znikaja pozostawiajac czarne obiekty. Ma ktos pomysl co z tym zrobic? Poza uruchomieniem gry od nowa oczywiscie.


Mi nic nie znika, a jedynie przełącza się na inna aplikację, jeżeli ta jest włączona (ale po wróceniu do ZunTzu grafiki kostek, jak i wszystkiego innego pozostają na swoich miejscach). Jeśli nie, to nic się nie dzieje.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Czy wiadomo wam cos na temat ograniczonej liczby plansz w programie? Dodaje teraz tworczosc autorska do Magicznego Miecza i wiecej niz 8 plansz nie moge zmiescic. Jakies pomysly?


asd
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6189
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Może łącz plansze po 2 naraz? :)


Ja nawet nie mam Talismana.
zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

Nieco (lecz na razie chyba wciąż za mało) wyjaśniło się co do błędów w pliku który zamieściłem, a zatem kolejny, poprawiony zamieszczam ponownie. Nie testowałem go na multiplayerze, ale mi ładuje się bez błędów.

http://www.mediafire.com/?fi5k7n5495ffhfk


Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

nick pisze:Czy wiadomo wam cos na temat ograniczonej liczby plansz w programie? Dodaje teraz tworczosc autorska do Magicznego Miecza i wiecej niz 8 plansz nie moge zmiescic. Jakies pomysly?
Jaki komunikat Ci się wywala ?


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

A taki mianowicie: "Object reference not set to an instance of an object” (Odwołanie do obiektu nie jest ustawione dla wystąpienia obiektu). Poradzilem sobie z tym robiac dwustronne plansze (np Jaskinia z jednej strony i WKO z drugiej) ale na dluzsza mete moze sie to okazac niewystarczajace.

Inna sprawa: jak rozwiazac kwestie zaklec w trybie multi? Przetestowalem w domu jak to wyglada i obawiam sie, ze nie ma za bardzo jak skitrac czarow przez innymi graczami.


asd
Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

nick pisze:Inna sprawa: jak rozwiazac kwestie zaklec w trybie multi? Przetestowalem w domu jak to wyglada i obawiam sie, ze nie ma za bardzo jak skitrac czarow przez innymi graczami.
Oczywiście, że jest. Kładąc Czar na rękę.


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

nick pisze:Poradzilem sobie z tym robiac dwustronne plansze (np Jaskinia z jednej strony i WKO z drugiej)
Jak obrócisz planszę, to i tak zostaną Karty leżące na niej.


Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Tak ale mozesz polozyc dwie takie same plansze obok siebie, przy czym tylko jedna obrocisz.


asd
zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

Usunąłem polskie znaki z gameboxa (jak radzili na forum ZunTzu). Mi działa, koledze też, ale podczas próby łączenia wywala mu jakiś błąd.

http://www.mediafire.com/?juugdb5ateqxgzn

Testujcie i piszcie czy Wam działa, jak nie, to piszcie jakie mieliście błędy, postaram się dowiedzieć z forum ZunTzu jak naprawić te błędy.

[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 9:45 pm ]
Widzę, że przynajmniej 7 osób ściągnęło ten plik, więc może ktoś raczyłby się podzielić wrażeniami odnośnie testowania go.


Awatar użytkownika
Qxa
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Uczestnik Zjazdów
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
Lokalizacja: Żywiec
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Qxa »

of line działa super
jestem pod wrażeniem
coś na kształt wizzarda do mtg jeśli chodzi o silnik, jak dla mnie bomba
a co do wykonania moda z mimem to też super, ale wkurzało mnie że zakładki są po angielsku
nie miałem okazji testowania online, może dlatego że nie miałem z kim


"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
zic84 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
Lokalizacja: klikash
Płeć:

Post autor: zic84 »

@Qxa Nie miałes okazji testowac z nikim, wielka szkoda

Teraz da się już pograć w pełną, grywalna wersję MiM. Nalezy jedynie ustawić wszystkie ustawienia (ustawić ustawienia - masło maślane) na najniższe wymagania i ZunTzu nie będzie wywalał błędu OutOfMemory, Nalezy ustawić (w ZunTzu): settings->display wszystkie suwaki na minimum i to wszystko.Mi z kolegą udało się połączyć (wcześniej wywalało z błędem OutOfMemory), bez wywalania go z gry. Trwalismy tak kilkanaście minut aż jeden z nas zrezygnaował, ale nie dlatego, że cos mu kazało, czyli innymi słowy gra działa. Dla tych, którym nie chce się szukać, tu jest link do gameboxa:

http://www.mediafire.com/download.php?juugdb5ateqxgzn

A tu do ZunTzu:

http://www.zuntzu.com/files.htm

Pozdrawiam i liczę na liczne (znów masło maślane) spotkanie na planszy MiM na ZunTzu

[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 9:36 am ]
Da się (prawdopodobnie) uniknąc błędów podczas ładowania i grania w MiM. Trzeba wszystkie suwaki w zuntzu->settings->display przestawić maxymalnie na lewą stronę. Mi z kumplem udało sie połączyć i tak z 10 minut wytrwać, a że tylko we dwóch nie chciało nam sie grać, to sie rozłączyliśmy, więc prawdopodobnie da się w to pograć normalnie.

Tu prośba do Was

Jeśli uda Wam się rozegrać choć jedną grę dajcie znać jak poszło. Czy się ZunTzu wywalał, czy nie, jeśli tak to co ile mniej więcej (chociaż wątpię żeby to się działo).

PS. Jakość jest moim zdaniem niezmienna.


Zablokowany