Magiczny miecz na PC ze wszystkimi dodatkami autorskimi?
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
mriswith, a masz w systemie oprócz DirectX np. NET Framework 3 lub 3.5 i Microsoft Visual c++ 2005 lub 2008?
Może po prostu brakuje Ci jakieś biblioteki .dll która jest potrzebna do odpalenia gierki?
Może po prostu brakuje Ci jakieś biblioteki .dll która jest potrzebna do odpalenia gierki?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek 15 sty 2010, 02:36
- Lokalizacja: Tychy
- Płeć:
- Wiek: 39
Spróbuj któregoś z programów sprawdzających zależności (dependency) między plikami np. jednego z dwóch górnych w poniższym linku
http://www.filetransit.com/files.php?na ... ency_Check
http://www.filetransit.com/files.php?na ... ency_Check
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Update 18.01.10
MMup02to021.rar
Pliki należy wypakować do folderu z grą i zastąpić te już obecne.
-dodano obsługę większej ilości rozdzielczości ekranu,
-kliknięcie rolką powiększa mapę i centruje w miejscu kliknięcia,
-dodano powiększenie kart wyświetla się obok kursora, nie jak dotąd w rogu ekranu,
-poprawiono błędy w powiększaniu mapy,
-zmianie uległ sposób wybierania kart wyposażenia i kart z grupy "inne",
-poprawki przy zmianie koszulek kart,
-poprawki z zapisywaniem gry,
-naprawiono błąd z tasowaniem kart zdarzeń,
-dodano moduł umożliwiający dodawanie do gry własnych dodatków.
mriswith, nie mogę ściągać nic z rapida niestety, update NET Frameworka i/lub Visual C++, jak pisała Katiusha, to dobra opcja, warto spróbować (raczej Visual C++ może szybciej pomóc). Jak zrobisz upload raportu na jakiś inny serwer, to go przejrzę jeszcze i może wymyślę coś nowego. Spróbuj odpalić opcje.exe i zobaczyć, czy będzie wyrzucało te same błędy.
Niedługo powinien pojawić się program do dodawania pojedynczych kart, gra już jest dość rozbudowana, więc mam nadzieję, że ktoś się wysili i zagra partyjkę nawet samemu ze sobą i powie co jeszcze w niej zmienić.
Jak zauważycie, że brakuje jakiś kart i podeślecie mi je w odpowiedniej rozdzielczości, formacie .png, to mogę je od razu dodać.
Jak by ktoś był wyjątkowo uparty i przygotował odpowiednie grafiki z Magii i Miecza, to mógłbym szybko przerobić obecną wersję na MiM, może znalazłbym jednego czy 2 dodatkowych testerów.
Jeszcze zmiana rozdzielczości ekranu w opcjach albo włączenie/wyłączenie pełnego ekranu może pomóc.
MMup02to021.rar
Pliki należy wypakować do folderu z grą i zastąpić te już obecne.
-dodano obsługę większej ilości rozdzielczości ekranu,
-kliknięcie rolką powiększa mapę i centruje w miejscu kliknięcia,
-dodano powiększenie kart wyświetla się obok kursora, nie jak dotąd w rogu ekranu,
-poprawiono błędy w powiększaniu mapy,
-zmianie uległ sposób wybierania kart wyposażenia i kart z grupy "inne",
-poprawki przy zmianie koszulek kart,
-poprawki z zapisywaniem gry,
-naprawiono błąd z tasowaniem kart zdarzeń,
-dodano moduł umożliwiający dodawanie do gry własnych dodatków.
mriswith, nie mogę ściągać nic z rapida niestety, update NET Frameworka i/lub Visual C++, jak pisała Katiusha, to dobra opcja, warto spróbować (raczej Visual C++ może szybciej pomóc). Jak zrobisz upload raportu na jakiś inny serwer, to go przejrzę jeszcze i może wymyślę coś nowego. Spróbuj odpalić opcje.exe i zobaczyć, czy będzie wyrzucało te same błędy.
Niedługo powinien pojawić się program do dodawania pojedynczych kart, gra już jest dość rozbudowana, więc mam nadzieję, że ktoś się wysili i zagra partyjkę nawet samemu ze sobą i powie co jeszcze w niej zmienić.
Jak zauważycie, że brakuje jakiś kart i podeślecie mi je w odpowiedniej rozdzielczości, formacie .png, to mogę je od razu dodać.
Jak by ktoś był wyjątkowo uparty i przygotował odpowiednie grafiki z Magii i Miecza, to mógłbym szybko przerobić obecną wersję na MiM, może znalazłbym jednego czy 2 dodatkowych testerów.
Jeszcze zmiana rozdzielczości ekranu w opcjach albo włączenie/wyłączenie pełnego ekranu może pomóc.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
NetFramework i Visual c++ nie pomoglo
Dorzucilem do Windows/System32 pliki IESHIMS.DLL oraz WER.DLL bo ich nie bylo, stad error "can't open". Po ich dorzuceniu musialem dorzucic jeszcze ncrypt.dll i bcrypt.dll. I teraz zostal juz tylko jeden warning: "Warning: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in a delay-load dependent module."
\pobrane\mmv02\magicznymiecz v02\MM.EXE podkreśla mi w tym pliku na czerwono LinkChecksum 0x000A99E3
(i w kilku plikach ten notes po lewej jest czerwony, konkretnie w
c:\windows\system32\ADVAPI32.DLL
c:\windows\system32\KERNEL32.DLL
c:\windows\system32\MPR.DLL
c:\windows\system32\NTDLL.DLL
c:\windows\system32\RPCRT4.DLL
c:\windows\system32\USER32.DLL
c:\windows\system32\DUSER.DLL
c:\windows\system32\MSVCRT.DLL
c:\windows\system32\SHELL32.DLL
c:\windows\system32\UXTHEME.DLL
)
Dorzucilem do Windows/System32 pliki IESHIMS.DLL oraz WER.DLL bo ich nie bylo, stad error "can't open". Po ich dorzuceniu musialem dorzucic jeszcze ncrypt.dll i bcrypt.dll. I teraz zostal juz tylko jeden warning: "Warning: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in a delay-load dependent module."
\pobrane\mmv02\magicznymiecz v02\MM.EXE podkreśla mi w tym pliku na czerwono LinkChecksum 0x000A99E3
(i w kilku plikach ten notes po lewej jest czerwony, konkretnie w
c:\windows\system32\ADVAPI32.DLL
c:\windows\system32\KERNEL32.DLL
c:\windows\system32\MPR.DLL
c:\windows\system32\NTDLL.DLL
c:\windows\system32\RPCRT4.DLL
c:\windows\system32\USER32.DLL
c:\windows\system32\DUSER.DLL
c:\windows\system32\MSVCRT.DLL
c:\windows\system32\SHELL32.DLL
c:\windows\system32\UXTHEME.DLL
)
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Ha, już wiem co mi jeszcze brakuje. Nie chcę narzekać ale przydałaby się jakaś muza albo przynajmniej parę efektów dźwiękowych. To oczywiście na razie tylko takie pobożne życzenia [-o<
W czasie gry niechcący wcisnąłem klawisz Windows i oczywiście skończyło się crashem. Można coś z tym zrobić?
I co z grą w Smoka i Księżniczkę?
Jak pogram dłużej to może coś jeszcze napiszę.
W czasie gry niechcący wcisnąłem klawisz Windows i oczywiście skończyło się crashem. Można coś z tym zrobić?
I co z grą w Smoka i Księżniczkę?
Jak pogram dłużej to może coś jeszcze napiszę.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Jeśli doda je się do grupy inne, to tak, można je poukładać bez problemu na planszy na początku rozgrywki. Jakakolwiek próba zminimalizowania gry kończy się crashem. Ogólnie, to pojawia się coraz więcej błędów z wyświetlaniem/działaniem gry na innych komputerach niż mój, co znacząco utrudnia mi pracę.
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek 15 sty 2010, 02:36
- Lokalizacja: Tychy
- Płeć:
- Wiek: 39
mriswith: link checksum na czerwono znaczy, że plik się w jakimś stopniu zmienił po tym jak został zbudowany. To może sygnalizować obecność trojana lub wirusa ale nie musi bo czasem antywirusy powodują taki efekt. Czerwone notesy przy DLL oznaczają, że brakuje im jakiejś funkcji. Jak klikniesz na daną DLL w tym drzewie u góry to po prawej stronie wyświetli ci się lista używanych funkcji. Brakuje tej funkcji zaznaczonej na czerwono.
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Update 20.01.10
Narzędzie do dodawania kart.
edytor kart.exe
Przed dodawaniem kart radzę zrobić wersję zapasową gry, ponieważ narzędzie nie zostało dogłębnie przetestowane i może powodować błędy. Brakuje w nim jeszcze opcji dodawania kart postaci.
Narzędzie do dodawania kart.
edytor kart.exe
Przed dodawaniem kart radzę zrobić wersję zapasową gry, ponieważ narzędzie nie zostało dogłębnie przetestowane i może powodować błędy. Brakuje w nim jeszcze opcji dodawania kart postaci.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Jeśli wylosujesz 2 karty postaci (a zatem również 2 pionki) to o ile pierwszą kartę postaci można usunąć ppm, o tyle pionka już nie. Przynajmniej u mnie.Terk pisze:Pionek zniknie, jak po usunięciu dużej karty wylosujesz kolejną, jest to zabezpieczenie, żeby sobie przypadkiem pionka nie usunąć.
Cóż, nigdy nie jest idealnie. Takie życie. Uczeni (filozofowie) mówią, że musimy dążyć do doskonałości. :razz:Terk pisze:Ogólnie, to pojawia się coraz więcej błędów z wyświetlaniem/działaniem gry na innych komputerach niż mój, co znacząco utrudnia mi pracę.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
No własnie sęk w tym, że nie zawsze. Popróbuj wylosować kilka postaci, usuń te pierwsze, raz jedne, raz drugie i jak trochę pokombinujesz, to zobaczysz, że nie koniecznie usuwa.
PS. Postacie w drodze.
Dodano
Dałoby radę zrobić też możliwość samodzielnego wyboru postaci zamiast ich losowania? Czasami może się to przydać jeżeli chcemy wypróbować jakąś konkretną Postać, a niekoniecznie chcemy się przebijać przez dzisiątki (a potem może setki) innych postaci.
PS. Postacie w drodze.
Dodano
Dałoby radę zrobić też możliwość samodzielnego wyboru postaci zamiast ich losowania? Czasami może się to przydać jeżeli chcemy wypróbować jakąś konkretną Postać, a niekoniecznie chcemy się przebijać przez dzisiątki (a potem może setki) innych postaci.
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Z końcem tygodnia powinna już być wersja ze wszystkimi oficjalnymi dodatkami, smokiem i księżniczką, alternatywnymi zakończeniami z labiryntu magów, oraz z możliwością wyboru postaci zamiast losowania.
Jeśli przeszkadza Wam to, że pionki zostają na planszy, to z kolejnym updatem pewnie będą się usuwać wraz z kartą postaci.
Jeśli przeszkadza Wam to, że pionki zostają na planszy, to z kolejnym updatem pewnie będą się usuwać wraz z kartą postaci.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie mam jeszcze drugiej wersji gry więc odniosę się pośrednio do tego co tu czytam.
Usunięcie pionka i Karty Postaci można zrobić kombinacją klawiszy zamiast prawym klikiem np ctrl+prawy klik. Wtedy nikt nie usunie sobie przypadkiem ich.
Jest narzędzie do dodawania Kart. Czy także nowych stosów?
Czy można będzie zmieniać rozmiar planszy głównej?
Usunięcie pionka i Karty Postaci można zrobić kombinacją klawiszy zamiast prawym klikiem np ctrl+prawy klik. Wtedy nikt nie usunie sobie przypadkiem ich.
Jest narzędzie do dodawania Kart. Czy także nowych stosów?
Czy można będzie zmieniać rozmiar planszy głównej?
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Chodzi o możliwość wyświetlenia w grze większej planszy niż tam zamieszczona i mi się to przyda. Chodzi np o planszę rozszerzoną do MM, która jest o 30% większa niż oryginał. Jeśli ją zmniejszyć do rozmiaru jaki jest w grze to straci na proporcjach, a Karty będą za duże w stosunku do niej. Gra mogłaby automatycznie wykrywać rozmiar pliku/planszy lub wpisywać w ini rozmiar jaki ma w grze.
Jedna plansza jeden stos sprawdzi się przy przerabianiu oryginałów, jednak dodatki autorskie to czasami same stosy Kart, lub plansza z dwoma stosami. Narysuję przykład jak to widzę, lecz nie wiem czy dziś znajdę czas.
Jedna plansza jeden stos sprawdzi się przy przerabianiu oryginałów, jednak dodatki autorskie to czasami same stosy Kart, lub plansza z dwoma stosami. Narysuję przykład jak to widzę, lecz nie wiem czy dziś znajdę czas.
-
-
- Posty: 176
- Rejestracja: czwartek 10 mar 2005, 10:01
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Płeć:
- Wiek: 43
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Update 22.01.10
MMup02to022.rar
-poprawki przy wyświetlaniu okien i list,
-poprawki przy obsłudze rozdzielczości,
-dodano usuwanie pionka z planszy podczas usuwania karty postaci,
-dodano grę w "smoka i księżniczkę" (2-klik na Komnacie Demona Wiecznej Gry w Krypcie upiorów),
-dodano alternatywne zakończenia gry,
-poprawiono karty upiorów,
-dodano karty z Magii (podziękowania należą się Arkonowi),
-dodano karty postaci (także dzięki Arkonow),
MMup02to022.rar
-poprawki przy wyświetlaniu okien i list,
-poprawki przy obsłudze rozdzielczości,
-dodano usuwanie pionka z planszy podczas usuwania karty postaci,
-dodano grę w "smoka i księżniczkę" (2-klik na Komnacie Demona Wiecznej Gry w Krypcie upiorów),
-dodano alternatywne zakończenia gry,
-poprawiono karty upiorów,
-dodano karty z Magii (podziękowania należą się Arkonowi),
-dodano karty postaci (także dzięki Arkonow),
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek 15 sty 2010, 02:36
- Lokalizacja: Tychy
- Płeć:
- Wiek: 39
*Program mi strasznie obciąża maszynę (ok 50% zużycia CPU cały czas). Robiłeś to na ciągłej pętli czy na callbackach?
*Nie wiem czy tak ma być ale zmieniają mi się koszulki kart po zmianie planszy, czytaj wyciągnę zdarzenie (jakiś przyjaciel np), kładę go pod postacią, wchodzę do jaskini (czytaj zmieniam planszę z podstawki na jaskinię) to koszulka przyjaciela się zmienia ze zdarzenia na jaskinię
*Nie do końca działa mi zapis/odczyt gry - po odczycie znikają pionki postaci (może ma to związek z ostatnimi poprawkami które wprowadziłeś (nie wiem czy działało wcześniej)
[EDIT]: Kolejne zauważone bugi:
*W momencie jak zmieniasz planszę a jakas karta znajduje się pod tą listą do wyboru to karta przykleja się do kursora
*Sporadycznie karty postaci potrafią zniknąć same z siebie. Jeszcze nie zdiagnozowałem z czym to jest związane
*Nie wiem czy tak ma być ale zmieniają mi się koszulki kart po zmianie planszy, czytaj wyciągnę zdarzenie (jakiś przyjaciel np), kładę go pod postacią, wchodzę do jaskini (czytaj zmieniam planszę z podstawki na jaskinię) to koszulka przyjaciela się zmienia ze zdarzenia na jaskinię
*Nie do końca działa mi zapis/odczyt gry - po odczycie znikają pionki postaci (może ma to związek z ostatnimi poprawkami które wprowadziłeś (nie wiem czy działało wcześniej)
[EDIT]: Kolejne zauważone bugi:
*W momencie jak zmieniasz planszę a jakas karta znajduje się pod tą listą do wyboru to karta przykleja się do kursora
*Sporadycznie karty postaci potrafią zniknąć same z siebie. Jeszcze nie zdiagnozowałem z czym to jest związane
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
To co mówił Hulkster dzieje się gdy zostawisz Kartę na zielonym tle zamiast planszy. Wyciągnij sobie Zdarzenie i zostaw je tam, zmień planszę i przeciągnij Kartę na nią, gdy wrócisz na główną jej tam nie będzie, a Zdarzenie trwale stanie się innym typem Karty.
Niby mam 1024x768 a gra w pełnoekranowym przy tych samych ustawieniach jest rozciągnięta pionowo.
Tabelki wyboru Wyposażenia znikają w pełnoekranowym, a plansze ciężko się zmienia. Chyba trzeba trafić w za małe pola-buttony.
Zmian dooszło od mojej ostatniej gry Ten tryb ze zmianami plansz jest ok, myślałem że nie będzie. Te problemy o których pisałeś w próbie wyświetlenia Kart odkrytych zamiast zakrytych teraz dają znać gdy doszły różne koszulki Kart z różnych dodatków.
Niby mam 1024x768 a gra w pełnoekranowym przy tych samych ustawieniach jest rozciągnięta pionowo.
Tabelki wyboru Wyposażenia znikają w pełnoekranowym, a plansze ciężko się zmienia. Chyba trzeba trafić w za małe pola-buttony.
Zmian dooszło od mojej ostatniej gry Ten tryb ze zmianami plansz jest ok, myślałem że nie będzie. Te problemy o których pisałeś w próbie wyświetlenia Kart odkrytych zamiast zakrytych teraz dają znać gdy doszły różne koszulki Kart z różnych dodatków.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Potwierdzam, podobnie zresztą jak Inne. Nie grałem z mniejszym ekranem, więc nie wiem jak tam.Misiek pisze:Tabelki wyboru Wyposażenia znikają w pełnoekranowym
Znowu pojawia się ten błąd, o którym pisałem wcześniej przy braniu Opcji w trakcie gry, aczkolwiek już nie wychodzi do Windowsa tylko spokojnie można coś zmienić w Opcjach. Po wyjściu z gry na pulpicie jest komunikat o tym błędzie.
Dodano 29.01.2010
Mi również ucina tę planszę, jak napisano w poście poniżej.
Ostatnio zmieniony piątek 29 sty 2010, 07:08 przez Arkon, łącznie zmieniany 1 raz.