Magia i Miecz na PSP i/lub PC

Dyskusje na temat gier komputerowych.
ODPOWIEDZ
SirPrzymek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: środa 18 mar 2009, 02:07
Lokalizacja: Szczecin i/lub Marklowice
Płeć:
Wiek: 44
Kontakt:

Magia i Miecz na PSP i/lub PC

Post autor: SirPrzymek »

Hello

Wiem , już dużo osób próbowało, (czytałem te forum kilka dni zanim napisałem ) ale zabieram sie do napisania gry Magia i Miecz na PSP ( później na PC ) . Pisałem już gry co możecie zobaczyć na mojej stronie MOJA STRONA . Mam ściągnięte już skany plansz i kart.
W czasach pradawnych bogów kiedy kompa jeszcze nie miałem , zagrywałem sie na śmierć w te gre razem z przyjaciółmi . Chciałbym żeby teraz konsolowcy ( potem komputerowcy :) ) mogli też poczuć POWER tej gry . Co wy na to ?


Zapraszam na moją strone http://somestuff.ubf.pl
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Jeśli potrafisz to czemu nie, im więcej projektów tym lepiej :wink: Aczkolwiek nie wiem czy znajdzie się dużo chętnych, kompa ma raczej każdy user tego forum ale PSP to już niekoniecznie (a może się mylę?). Także znacznie bardziej ludzie wyczekują sprawnej wersji właśnie na PC a dopiero później ewentualnie na inne platformy.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Ajwer
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 544
Rejestracja: środa 12 lis 2008, 16:37
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Ajwer »

jestem za żeby zrobić na PSP a później na PC:)

to będzie coś zagrać w Magię jadąc np pociągiem:)


Obrazek
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6181
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

i na PS i PS 2 i PS 3 i X-Boxa :D i na nintendo wii :D w tym ostatnim rzucanie kostką by było prawie jak na żywo :D
A tak poważniej, to jestem zainteresowany wersją na PC (no ewentualnie PS2 :P). Życzymy powodzenia i wytrwałości, a ja się piszę do testów do wersji na PC (chociaż zapewne masz jakąś swoją ekipę :P)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

No cóż, ja podchodzę do takich kwestii dość chłodno czemu?? Nie jeden próbował i .............kuniec...... Jak dla mnie należy poczekać, mnie w sumie ryba na co to wyjdzie, dla mnie najważniejsze jest aby to w końcu wyszło - znaczy, że by chociaż jeden taki projekt został ukończony a nie zawieszany z jakiś tam powodów. Jesli wiemy, że tego nigdy nie skończymy to powinniśmy się za to nie brać - rozumiem jak autor nie ma czasu i powolutku cosik dłubie - i my wiemy, ze on to robi powoli, ale robi.
Chodzi mi tutaj o samo podejście - myslę że wiele osób było by zainteresowana wersją na tę platformę tylko większość juz zadaje sobie pytanie czy zostanie to ukończone???


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
doctorec
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 13
Rejestracja: niedziela 09 sie 2009, 16:52
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 53

Post autor: doctorec »

Niestety Steve chyba ma rację. Z tego co pamiętam początki tworzenia MiM na platformy zgodnie z tym forum sięgają gdzieś styczna 2006 r. Nie chcę sie tu wymądrzać bynajmniej bo w programowaniu jestem raczej cienki i taki projekt jak MiM zająłby mi chyba z 10 lat (jestem raczej perfekcjonistą). Z doświadczenia wiem (obmyślaliśmy kiedyś w czasach komuny gry planszowe i kilka fajnych udało nam się stworzyć - mimo że prawie nie było z czego ich tworzyć) że ważna jest współpraca raczej w grupie osób, które deklarację ukończenia gry będą prawie codziennie przypominać sobie nawzajem aby zapał nie przygasł. Tylko takie podejście ma niestety szanse powodzenia. No chyba że ktoś sie faktycznie zaweźmie i stanie sie niczym fanatyk - ale wtedy sorry rodzinko..... ](*,)


ODPOWIEDZ