Kolejny projekt Magiczny Miecz 3D na PC :)
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Hmm szkoda że słaba rozdzielczość i nie widać tekstu
Ale mam uwage: Czemu Karzeł jak Przegrał walke z Demonem badał Zaklęte Źródło. ? oile tam było napisane Przegrałeś bo nie jestem pewien.
Ale mam uwage: Czemu Karzeł jak Przegrał walke z Demonem badał Zaklęte Źródło. ? oile tam było napisane Przegrałeś bo nie jestem pewien.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Tak wlasnie bylo. Jeszcze nie wszystko jest tak jak powinno , ale wydawalo mi sie ze jesli wyciaga sie dwie karty i jedna to wrog to z drugiej mozna skorzystac tak czy inaczej.Valdi pisze:Hmm szkoda że słaba rozdzielczość i nie widać tekstu
Ale mam uwage: Czemu Karzeł jak Przegrał walke z Demonem badał Zaklęte Źródło. ? oile tam było napisane Przegrałeś bo nie jestem pewien.
Jesli ktos chce to wrzucilem na rapidshare w lepszej rozdzielczosci(25MB):
http://rapidshare.com/files/69742177/mm.avi.html
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Na tym z RapidShare o wiele lepiej widać, nawet napisy na kartach i planszy. Tylko trzeba sobie odtwarzacz skonfigurować pod ten filmik. I przynajmniej dłużej trwa niż ten trailer Talismana Eng. :biggrin:
Tylko czemu ta kostka taka powolna? Nie dawałes jej jeść i dostała anemi?
Tylko czemu ta kostka taka powolna? Nie dawałes jej jeść i dostała anemi?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
na moje oko to masz racje.Tak wlasnie bylo. Jeszcze nie wszystko jest tak jak powinno , ale wydawalo mi sie ze jesli wyciaga sie dwie karty i jedna to wrog to z drugiej mozna skorzystac tak czy inaczej.
Bardzo ładnie to wszystko sie prezentuje nic tylko trzymać kciuki za finalna wersję \:D/
Nie cierpię lizustwa
- mojak
-
- Posty: 18
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 14:03
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 38
Jeśli wyciągasz więcej niż jedną kartę (lub więcej niż jedna karta leży już na polu, na którym się zatrzymałeś) zawsze najpierw rozpatrujesz karty Spotkań (I), potem atakują Cię Wrogowie (II), a następnie Demony (III). Jeśli nie uda Ci się pokonać Wrogów i Demonów, lub nie uda Ci się im wymknąć (używając specjalnej umiejętności postaci lub zaklęcia Krąg Płomieni), nie możesz badać kolejnych kart - czyli Nieznajomych (IV), Przedmiotów/Przyjaciół (V) i Miejsc (VI).mac pisze:Tak wlasnie bylo. Jeszcze nie wszystko jest tak jak powinno , ale wydawalo mi sie ze jesli wyciaga sie dwie karty i jedna to wrog to z drugiej mozna skorzystac tak czy inaczej.Valdi pisze:Hmm szkoda że słaba rozdzielczość i nie widać tekstu
Ale mam uwage: Czemu Karzeł jak Przegrał walke z Demonem badał Zaklęte Źródło. ? oile tam było napisane Przegrałeś bo nie jestem pewien.
Innymi słowy, karty z kategorii IV, V i VI rozpatruje się wyłącznie wtedy, kiedy na polu nie ma już żadnych Wrogów i Demonów, lub kiedy postaci uda się im wymknąć.
Czytał Tomasz Knapik.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Hmm, okay dzieki. Wezme to pod uwage.mojak pisze: Jeśli wyciągasz więcej niż jedną kartę (lub więcej niż jedna karta leży już na polu, na którym się zatrzymałeś) zawsze najpierw rozpatrujesz karty Spotkań (I), potem atakują Cię Wrogowie (II), a następnie Demony (III). Jeśli nie uda Ci się pokonać Wrogów i Demonów, lub nie uda Ci się im wymknąć (używając specjalnej umiejętności postaci lub zaklęcia Krąg Płomieni), nie możesz badać kolejnych kart - czyli Nieznajomych (IV), Przedmiotów/Przyjaciół (V) i Miejsc (VI).
Innymi słowy, karty z kategorii IV, V i VI rozpatruje się wyłącznie wtedy, kiedy na polu nie ma już żadnych Wrogów i Demonów, lub kiedy postaci uda się im wymknąć.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Co do kamery to mam cos takiego w planach. Rzut kostka planowalem zrobic z 4 stron stolu zaleznie od tego ktory gracz rzuca, ale moze ciekawiej by bylo uzalieznic to od pozycji kamery. Nie mniej jednak sa to rzeczy o dosc niskim priorytecie najpjierw pewnie bede dokonczyc elementy samej gry. Przez ostanie tygodnie z roznych przyczn projekt nie posunal sie do przodu ale juz powoli wracam do pracy .
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
mac,
Nie wiem czy wiesz, że masz na forum kolege po 'fachu'?
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=29043#29043
Może to samo robicie, tylko że oddzielnie i warto by było abyście połączyli wasze siły? :-k
Pozdrawiam i życze jak zwykle zapału do pracy. :biggrin:
Kati
Nie wiem czy wiesz, że masz na forum kolege po 'fachu'?
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=29043#29043
Może to samo robicie, tylko że oddzielnie i warto by było abyście połączyli wasze siły? :-k
Pozdrawiam i życze jak zwykle zapału do pracy. :biggrin:
Kati
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Oczywiscie, ze wiem ale pracujemy w bardzo roznych technologiach.Katiusha pisze:mac,
Nie wiem czy wiesz, że masz na forum kolege po 'fachu'?
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=29043#29043
Może to samo robicie, tylko że oddzielnie i warto by było abyście połączyli wasze siły? :-k
Pozdrawiam i życze jak zwykle zapału do pracy. :biggrin:
Kati
EDIT 1:
Mam pare pytan odnosnie zasad gry.
Karta Nieznajomyy kuglarz pozwala zamienic punkty magii na punkty miecza lub odwrotnie, ale jest to niezgodne z przepisami gry bo wartosc puntkow nie moze spasc ponizej wartosci startowych, jak zawsze gracie?
Po zamianie w kamien postac upuszcza wszelkie przedmioty i zloto na obszar na ktorym sie znajduje. Czy po odmianie moze je pozbierac czy musi rzucic kostka i isc dalej?
Czasem zdarza sie ze mozna sie przeniesc do dowolneogo obszaru(np karczma, lub nieznajomi). Czy po przeniesieniu mozna badac taki obszar i traktowac to jak dodatkowy ruch? czy tylko przeniesc tam pionek i nic wiecej?
EDIT 2:
nie wiem po co sklejac dwa posty o zupelnie roznych tematach i datach tylko dlatego ze sa pod soba ale wahtever.
EDIT 3: mhmm, chcialem go edytowac ale cos nie wyszlo
Ostatnio zmieniony poniedziałek 03 gru 2007, 15:48 przez mac, łącznie zmieniany 3 razy.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Ja bym grał wbrew przepisom Karta ma pierwszeństwo później zasady ogólne. Inaczej karta nie miała by sensy bytu w 80% przypadków na początku gry.mac pisze:Karta Nieznajomyy kuglarz pozwala zamienic punkty magii na punkty miecza lub odwrotnie, ale jest to niezgodne z przepisami gry bo wartosc puntkow nie moze spasc ponizej wartosci startowych, jak zawsze gracie?
Hmm Kamień to odpowiednik ropuchy także niemożna by było wziąć tych przedmiotów, dopiero po ponownym zawitaniu na ten obszar.mac pisze:Po zamianie w kamien postac upuszcza wszelkie przedmioty i zloto na obszar na ktorym sie znajduje. Czy po odmianie moze je pozbierac czy musi rzucic kostka i isc dalej?
I tu jest problem bo gdy to nie jest określone na karcie to w sumie nie wiadomo, zawsze grałem ze TRZEBA badać nowy obszar inaczej przeniesienie niemało by dużego wpływu.mac pisze:Czasem zdarza sie ze mozna sie przeniesc do dowolneogo obszaru(np karczma, lub nieznajomi). Czy po przeniesieniu mozna badac taki obszar i traktowac to jak dodatkowy ruch? czy tylko przeniesc tam pionek i nic wiecej?
No i znów posprzątałem... a Posty sie scala aby nie powstawały tasiemce w stylu post pod postem tak cztery naraz bo nikt nie raczył odpisać. Ale spoko użytkownicy nie muszą tego robić jeżeli chcą aby był widoczny post jako nowy (zablokowałem opcje usuwania postów także administracja będzie scalać posty po odpowiedzi na nie. Nie bedzie to piętnowane żadnymi ostrzeżeniami)mac pisze:EDIT 2:
nie wiem po co sklejac dwa posty o zupelnie roznych tematach i datach tylko dlatego ze sa pod soba ale wahtever.
EDIT 3: mhmm, chcialem go edytowac ale cos nie wyszlo
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Znaczy się tak, jeżeli ktoś nie odpisuje na posta długo np tydzień, to można napisać drugi post pod swoim aby był widoczny, że jest nowy?Valdi pisze:Ale spoko użytkownicy nie muszą tego robić jeżeli chcą aby był widoczny post jako nowy (zablokowałem opcje usuwania postów także administracja będzie scalać posty po odpowiedzi na nie. Nie bedzie to piętnowane żadnymi ostrzeżeniami)
A np Ty Valdi scalisz je później aby nie było bałaganu?
Pytam, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam Twoją wypowiedz. 8-[
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- paawelbula1
-
- Posty: 17
- Rejestracja: czwartek 10 sty 2008, 04:38
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 40
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Hmmm, Mac żyjesz? Jak tam MM na kompa? Dawno nie chwaliłeś się czy cos nowego zmajstrowałeś.... Czyżby tylko słomiany zapał?...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Zebyscie nie mysleli ze juz Was opuscilem a projekt umarl: otoz nie umarl, nie umrze a ja co jakis czas siedze przy grze .
Ogolnie gra przechodzi z debug state do czegos co mozna by wypuscic (ma juz nawet main menu ).
Zmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana stwierdzilem, ze nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety, gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika .
Wrzucam screena nowego interfejsu(Okienko chata to na razie koncept):
screen
PS. Moze jest ktos bawiacy sie grafika, kto chcialby zrobic obrazek pod main menu(1024x768). Ja sie niestety grafika nie zajmuje.
Ogolnie gra przechodzi z debug state do czegos co mozna by wypuscic (ma juz nawet main menu ).
Zmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana stwierdzilem, ze nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety, gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika .
Wrzucam screena nowego interfejsu(Okienko chata to na razie koncept):
screen
PS. Moze jest ktos bawiacy sie grafika, kto chcialby zrobic obrazek pod main menu(1024x768). Ja sie niestety grafika nie zajmuje.
Ostatnio zmieniony niedziela 24 lut 2008, 23:09 przez mac, łącznie zmieniany 1 raz.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Co Ty nie powiesz???? :D:DZmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana postanowilem to nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety
To mój post sprzed paru miesięcyJestem w stanie się założyć, że każdy projekt, który będzie w swych założeniach miał obejmować mechanikę całej gry, zamiast działać na zasadzie gdzieś już przeze mnie opisywanej, prędzej czy później upadnie... Ewentulnie będzie powstawał tak długo, że już nikt nie będzie nim zainteresowany. Mam wrażenie, że prędzej GW się porwie na taki projekt i go skończy.
A to wyjaśnienie do poprzedniego cytatu (na temat zasady działania gry opisywanej przeze mnie wcześniej ).Ja generalnie jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów - im mniej funkcji jest zautomatyzowanych tym lepiej się gra i pojawia się mniej błędów. Np jakby dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie, dodać możliwość wykonywania rzutów kostką bez wyraźnego powodu w dowolnym momencie to można spokojnie ręcznie grę prowadzić Nie potrzeba setek funkcji automatycznych, gdzie co chwila będą kwestie sporne co do tego jak co powinno działać - będzie działało zawsze tak jak wybierze grający
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
I tu przyznam Ci 100% racji. Właśnie dlatego MiM on line Mistrza Dzwonów szybko się nudzi, bo nie ma zbytniej mozliwości jakichkolwiek manewrów w tym zakresie.mac pisze:gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika
A kiedy ją wypuścisz do testów?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt: