Kolejny projekt Magiczny Miecz 3D na PC :)
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Zebyscie nie mysleli ze juz Was opuscilem a projekt umarl: otoz nie umarl, nie umrze a ja co jakis czas siedze przy grze .
Ogolnie gra przechodzi z debug state do czegos co mozna by wypuscic (ma juz nawet main menu ).
Zmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana stwierdzilem, ze nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety, gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika .
Wrzucam screena nowego interfejsu(Okienko chata to na razie koncept):
screen
PS. Moze jest ktos bawiacy sie grafika, kto chcialby zrobic obrazek pod main menu(1024x768). Ja sie niestety grafika nie zajmuje.
Ogolnie gra przechodzi z debug state do czegos co mozna by wypuscic (ma juz nawet main menu ).
Zmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana stwierdzilem, ze nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety, gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika .
Wrzucam screena nowego interfejsu(Okienko chata to na razie koncept):
screen
PS. Moze jest ktos bawiacy sie grafika, kto chcialby zrobic obrazek pod main menu(1024x768). Ja sie niestety grafika nie zajmuje.
Ostatnio zmieniony niedziela 24 lut 2008, 23:09 przez mac, łącznie zmieniany 1 raz.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Co Ty nie powiesz???? :D:DZmienilem jedna wazna koncepcje, pomimo, ze wiekszosc mechaniki mam juz zaprogramowana postanowilem to nie chce mi sie jej konczyc i postanowilem ze to gracze beda decydowac o przebiegu rozgrywki interpretowac karty itp. Ma to swoje zalety
To mój post sprzed paru miesięcyJestem w stanie się założyć, że każdy projekt, który będzie w swych założeniach miał obejmować mechanikę całej gry, zamiast działać na zasadzie gdzieś już przeze mnie opisywanej, prędzej czy później upadnie... Ewentulnie będzie powstawał tak długo, że już nikt nie będzie nim zainteresowany. Mam wrażenie, że prędzej GW się porwie na taki projekt i go skończy.
A to wyjaśnienie do poprzedniego cytatu (na temat zasady działania gry opisywanej przeze mnie wcześniej ).Ja generalnie jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów - im mniej funkcji jest zautomatyzowanych tym lepiej się gra i pojawia się mniej błędów. Np jakby dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie, dodać możliwość wykonywania rzutów kostką bez wyraźnego powodu w dowolnym momencie to można spokojnie ręcznie grę prowadzić Nie potrzeba setek funkcji automatycznych, gdzie co chwila będą kwestie sporne co do tego jak co powinno działać - będzie działało zawsze tak jak wybierze grający
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
I tu przyznam Ci 100% racji. Właśnie dlatego MiM on line Mistrza Dzwonów szybko się nudzi, bo nie ma zbytniej mozliwości jakichkolwiek manewrów w tym zakresie.mac pisze:gralem w jakas wersje magii i miecza dostepna do pobrania gdzies na forum, i rozgrywka polegala glownie na klikaniu ->kostka->ok->wez karte->ok. Klimat gry gdzies znika
A kiedy ją wypuścisz do testów?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Podoba mi sie pomysl, by to gracze pilnowali zasad, a nie gra wszystko robila za nich. Przybliza to troche gre do planszowki na dywanie, takie jest moje odczucie no i ulatwi dodanie dodatkow ktore mam nadzieje sie pojawia mam troche problemy z poruszaniem kamera, lubie patrzec pod katem i jak pod tym katem che przesuwac kamere do przodu czy do tylu to nie jest to mozliwe bez uzywania dwoch klawiszy na raz (bo w i s przybliza/oddala).
Walka nie zostala jeszcze zaimplementowana?
Walka nie zostala jeszcze zaimplementowana?
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Zgodnie z koncepcja braku mechaniki(zobaczymy po opiniach, moze jeszcze sie to zmieni) walka ma polegac na rzutach kostka i usuwaniu zetownow lub kart - czyli nic dodatkowo nie bedzie implementowane .
Jestem otwarty na sugestie.
Intersuje mnie tez szybkosc dzialania gry i sprzet na ktorym byla testowana.
Jestem otwarty na sugestie.
Intersuje mnie tez szybkosc dzialania gry i sprzet na ktorym byla testowana.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Tak, dopiero teraz na to wpadlem, tylko jeszcze nie wiem jak usuwac karty proponuje tez, by karty potworow pokonanych mozna bylo na dodatkowy stosik obok gracza, albo po prostu gdzies zapisywac ile punktow miecza mialy pokonane potwory (by pozniej po uzbieraniu 7 moc je wymienic na punkt Miecza). Przy zarządzaniu kartami na stole - powinienes dodac mozliwosc dodania im punktow zycia. Ponadto pomyliłeś nazwy górny z Dolnym Kregiem. Plansza jest jakby górą, idziemy do góry do góry, dochodzimy do kamiennego mostu i nim wchodzimy na sam szczyt do zamku bestii.
EDIT:
Sprzęt: AMD Sempron 2200+, 1.50Ghz, 768 RAM. Chodzi bez zarzutu, tylko z tym ładowaniem są problemy.
EDIT:
Sprzęt: AMD Sempron 2200+, 1.50Ghz, 768 RAM. Chodzi bez zarzutu, tylko z tym ładowaniem są problemy.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Zapomnialem napisac: po przytrzymaniu myszki chwile na przycisku pojawia sie tooltip z opisem jego funkcji. Do usuwania kart z planszy sluzy drugi od gory pionowo .
Co do pozostalych rzeczy to sie pojwia w nastepnej wersji.
Co do pozostalych rzeczy to sie pojwia w nastepnej wersji.
Intersowalaby mnie jeszcze karta graficzna. Chodzi o czas ladowania?Chodzi bez zarzutu, tylko z tym ładowaniem są problemy.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Chyba wiem dlaczego ale nie na 100%. Probowalem w trakcie gry wlaczyc przegladarke. Pozniej ja wylaczylem. Gra chwile dzialala a po chwili wlasnie ten blad wystapil, po wysciu pojawil sie komunikat za malo pamieci wirtualnej.
Co jesli chce obejrzec opcje z karty w ekwipunku swojego? Np. ogladalem opcje karty Miecz Postaci zdobywcy. Tam bylo odloz na obszar itd. Ale jesli np przez przypadek kliknalem w opcje? powinna byc mozliwosc odlozenia do wlasnego ekwipunku a z powodu tego, ze ona wlasnie byla w ekwipunku, nie moglem tego zrobic, a tym samym by zamknac okzno musialem pozbyc sie karty. Mozna jakos zamknac takie okienko bez wykonywania czynnosci?
EDIT: Nie wiem czy tylko ja mam takie szczescie, 10 razy zaczynalem gre i za kazdym razem pierwszy rzut kostka to szóstka
Nie funkcjonuje przekazywanie kart innym graczom.
Co jesli chce obejrzec opcje z karty w ekwipunku swojego? Np. ogladalem opcje karty Miecz Postaci zdobywcy. Tam bylo odloz na obszar itd. Ale jesli np przez przypadek kliknalem w opcje? powinna byc mozliwosc odlozenia do wlasnego ekwipunku a z powodu tego, ze ona wlasnie byla w ekwipunku, nie moglem tego zrobic, a tym samym by zamknac okzno musialem pozbyc sie karty. Mozna jakos zamknac takie okienko bez wykonywania czynnosci?
EDIT: Nie wiem czy tylko ja mam takie szczescie, 10 razy zaczynalem gre i za kazdym razem pierwszy rzut kostka to szóstka
Nie funkcjonuje przekazywanie kart innym graczom.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
To raczej jakis blad w fizyce(czyli czyms czego ja nie pisalem) bo nie powinno sie tak dziac. Gra jest dosyc pamieciozerna(uzywa duzo skanow w wysokiej rozdzielczosci) stad ten kompunikat.mriswith pisze:Chyba wiem dlaczego ale nie na 100%. Probowalem w trakcie gry wlaczyc przegladarke. Pozniej ja wylaczylem. Gra chwile dzialala a po chwili wlasnie ten blad wystapil, po wysciu pojawil sie komunikat za malo pamieci wirtualnej.
No na ten moment nie ma odwrotu .mriswith pisze: Co jesli chce obejrzec opcje z karty w ekwipunku swojego? Np. ogladalem opcje karty Miecz Postaci zdobywcy. Tam bylo odloz na obszar itd. Ale jesli np przez przypadek kliknalem w opcje? powinna byc mozliwosc odlozenia do wlasnego ekwipunku a z powodu tego, ze ona wlasnie byla w ekwipunku, nie moglem tego zrobic, a tym samym by zamknac okzno musialem pozbyc sie karty. Mozna jakos zamknac takie okienko bez wykonywania czynnosci?
Kostka za kazdym razem losuje te same cyfry (tez nie mialem czasu zeby and tym posiedziec, ale mozna np dwa razy szybko nacisnac przycisk kostki co zmieni wynik ).mriswith pisze: Nie wiem czy tylko ja mam takie szczescie, 10 razy zaczynalem gre i za kazdym razem pierwszy rzut kostka to szóstka
Nie funkcjonuje przekazywanie kart innym graczom.
Przekazywanie kart powinno dzialac, moze probowales przekazac karte miejsca lub spotkania?
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Bledy sie poprawi. Dodalem ankiete ktora ma rozstrzygnac czy taki sposob rozgrywki ma sens .
Magiczny Miecz Demo
http://uploader.pl/?d=8CEC6BF41
http://uploader.pl/?d=8CEC6BF41
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
mac, jaką trzeba mieć minimum karte graficzna aby twoja gierka odpaliła się?
I jaki trzeba mieć DirectX czy wogóle do obsługi tej gry nie sa potrzebne?
I jaki trzeba mieć DirectX czy wogóle do obsługi tej gry nie sa potrzebne?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mac
-
- Posty: 47
- Rejestracja: sobota 06 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Coz, poniewaz demo nie cieszylo sie zainteresowaniem porzucilem prace nad projektem. Moze kiedys wroce do niego bo mam sentyment do mm.
Magiczny Miecz Demo
http://uploader.pl/?d=8CEC6BF41
http://uploader.pl/?d=8CEC6BF41
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Dobrze, że ktoś odświeżył ten temat, bo jestem nowy na forum. Czy mogę dostać to demko? Link nie działa już. Z tego co mogę wywnioskować ze screenu i filmiku, to lepsza wersja byłaby bez automatyzacji rozgrywki (wszystko robimy sami). Przemawia do mnie trójwymiar, widziałem wcześniej projekt Mistrza Dzwonów, ale dla mnie był sztuczny, a to wygląda jak zwyczajna rozgrywka.
Autor mówi, że brak zainteresowania demkiem. Jest to forum miłośników MiM (głównie), w mniejszej części MMowców (sam nim jestem). Brak automatyki łatwo pozwoli Ci przenieść to w świat MiM (nowy skan planszy i kart, start z zewnętrznego kręgu i zmienione zakończenie to wszystko). W tej postaci projekt na nowo zyska zainteresowanie.
Moje pomysły to:
- kupka żetonów obok planszy w której trzeba grzebać, aby znaleźć interesujący nas żetonik,
- rzut kostką za wrogów automatyczny, ale widoczny na planszy (resztę robimy sami)
- edytor autorskich dodatków. Tak aby dodać kartę i dołączyć ją w strukturze gry do określonej kategorii (zaklęcia do zaklęć, a nasze nowe karty zdarzeń do stosu zdarzeń),
- suwak określający ile procent kart ma się znaleźć w rozgrywce, aby nie w każdej grze były te same karty,
- może kiedyś zamiast pionków figurki :mrgreen: poruszać się w grze trójwymiarowym modelem postaci.
Ogólnie im bardziej zrobisz to otwarte na zmiany, tym więcej ludzi to zechce. Masz tu na forum pasjonatów tych gier i tak do tego oni podejdą. Jeśli będzie możliwość implementacji planszy, to łatwiej będzie np. mi zagrać w dodatki autorskie niż je drukować. Jeśli dokończysz ten projekt, to z chęciągo kupię jak każdą inną grę. Szczerze ciekawi mnie to bardziej niż zapowiedź Warhammer Online \:D/
Autor mówi, że brak zainteresowania demkiem. Jest to forum miłośników MiM (głównie), w mniejszej części MMowców (sam nim jestem). Brak automatyki łatwo pozwoli Ci przenieść to w świat MiM (nowy skan planszy i kart, start z zewnętrznego kręgu i zmienione zakończenie to wszystko). W tej postaci projekt na nowo zyska zainteresowanie.
Moje pomysły to:
- kupka żetonów obok planszy w której trzeba grzebać, aby znaleźć interesujący nas żetonik,
- rzut kostką za wrogów automatyczny, ale widoczny na planszy (resztę robimy sami)
- edytor autorskich dodatków. Tak aby dodać kartę i dołączyć ją w strukturze gry do określonej kategorii (zaklęcia do zaklęć, a nasze nowe karty zdarzeń do stosu zdarzeń),
- suwak określający ile procent kart ma się znaleźć w rozgrywce, aby nie w każdej grze były te same karty,
- może kiedyś zamiast pionków figurki :mrgreen: poruszać się w grze trójwymiarowym modelem postaci.
Ogólnie im bardziej zrobisz to otwarte na zmiany, tym więcej ludzi to zechce. Masz tu na forum pasjonatów tych gier i tak do tego oni podejdą. Jeśli będzie możliwość implementacji planszy, to łatwiej będzie np. mi zagrać w dodatki autorskie niż je drukować. Jeśli dokończysz ten projekt, to z chęciągo kupię jak każdą inną grę. Szczerze ciekawi mnie to bardziej niż zapowiedź Warhammer Online \:D/
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Hmm? Wiesz, to tylko demo. Szkoda, że przestałeś na bieżąco wrzucać postępy swoich prac, czy ewentualne problemy. Tematy by żył. Nie zrzucaj winy na małe zainteresowanie dlatego że Ci się odechciało nad tym siedzieć :>mac pisze:Coz, poniewaz demo nie cieszylo sie zainteresowaniem porzucilem prace nad projektem. Moze kiedys wroce do niego bo mam sentyment do mm.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member