Projekt tomaszk'a (Magia i Miecz)

Dyskusje na temat gier komputerowych.

Bedac w miescie/wiosce, ile osob mozna odwiedzic?

Czas głosowania minął wtorek 17 lip 2007, 09:28

Jedna
11
61%
Dowolna ilosc
7
39%
 
Liczba głosów: 18

tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Dziekuje:) Teraz to juz tylko klepanie kodu, cala mechanika gry dawno zrobiona. Na brak czasu wolnego w pracy nie narzekam, wiec nie widze przeciwskazan, zeby to skonczyc. Nie moge sie doczekac, az sie zabiore za podziemia;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

-Coraz lepiej to wygląda :> nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
-Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
-Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
-Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.

Edit:

-Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
-Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

No no, wreszcie miałem chwilę żeby to odpalić. Co prawda szybko zginąłem ale zapowiada się naprawdę super! Zdecydowanie najbardziej grywalna z dotychczasowych wersji. Jak będę miał więcej czasu to popykam sobie i poszukam buraków. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne uwagi, które już padły:

Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.

No i to nieszczęsne "T" :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ściągnąłem program :) Wrażenie sprawia dobre. W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio. Literka T jest wkurzająca :mrgreen:

Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.

EDIT:
Kolejne sprawy:
1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D
3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
EDIT2:
4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Dziekuje za pochwaly:)
Lehlerex pisze:nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
Dynamicznie tworzone okna komunikatow FTW;)
Lehlerex pisze:Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
Mam w liscie do zrobienia.
Lehlerex pisze:Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
Doskonaly pomysl, podoba mi sie. Dopisalem do listy do zrobienia. Bedzie z menu glownego.
Lehlerex pisze:Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.
Doskonale rozumiem, co masz na mysli, ale zostanie tak, jak jest. Nieprzypadkowo tak to wyglada, kombinowalem rozne ustawienia, te wydalo mi sie najlepsze. Powiekszajac wysokosc (przenoszac do gory i rozciagajac do przycisku przyjaciele) powieksza sie tez szerokosc, zeby zachowac skale. Efektem tego jest brak miejsca na calym ekranie i wszystkie okna wygladaja na "poupychane". Testowalem tez z rozdzielczoscia 1280x1024, ale jak wczesniej napisalem tak mi najbardziej sie podoba.
Lehlerex pisze:Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.
Mam to na liscie do zrobienia. Pytanie, czy chcesz wyjsc do menu glownego i utracic nie zapisana gre. Tutaj mam pytanie: jak widac w menu glownym jest przycisk "Odczytaj". Zapis gry nie bedzie mozliwy w dowolnej chwili, bedzie rozwiazany na zasadzie autosave'a co x tur. Takie male utrudnienie, zeby za czesto nie zapisywac. Chcialbym, zebym nie bylo to za czesto. Co 50 tur? Jak myslicie?
SeSim pisze:Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.
Hmmm, na 6 utworow dwa z nich molgbym nazwac "agresywnymi", a wlasnie te mi sie najbardziej podobaja;) Ikle osob, tyle gustow;) Ale jak ktos juz wczesniej wspomnial, mozna ja wylaczyc i posluchac wlasnej.
pretorianstalker pisze:W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio.
Moglbys jakies podeslac? Chetnie zastapie, jesli mi sie spodobaja;)
pretorianstalker pisze:Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.
Slusznie, przyjalem, ze podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu, tak zawsze gralem. Powinienem zmienic?
pretorianstalker pisze:1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
Huh?
pretorianstalker pisze:2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D
Nie ma kart "mieszek zlota" i "2 mieszki zlota", stad zloto sie ulatnia;) Po dodaniu kart przedmiotow, zloto pojawi sie z przedmiotami.
pretorianstalker pisze:3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
Dopisalem do listy do zrobienia.
pretorianstalker pisze:4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)
Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego?
Lehlerex pisze:Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
SeSim pisze:No i to nieszczęsne "T" :D
pretorianstalker pisze:Literka T jest wkurzająca :mrgreen:
Uh oh. Zmienic czesc tekstow to nie problem, wystarczy zmienic czcionke i poprawnie sie pokaza. Natomiast karty, teren, poszukiwacze to png zrobione wczesniej z jednego psd, tak wiec musialbym przepisac to jeszcze raz z inna czcionka, albo poprawiac poszczegolne literki "t". Ooooki, skoncze biezacy etap i zajme sie ty nieszczesnym "t";/


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu
-No raczej że tylko jedną, właśnie chodzi o to żeby się zdecydować co bardziej się opłaca.
-Save powinien być w każdym momencie, np. trzeba gdzieś wyjść, przerwać itd. normalnie to planszówka leży i sobie czeka :> po wciśnięciu Esc robi się autosave i wracamy do głównego menu. Na jedną rozpoczętą gre tylko jeden (wielokrotny) możliwy save.
-Będzie dodatek smoki? wg mnie najlepszy i wnoszący najwięcej, zrezygnował bym z Otchłani ( zbyt SF, a to gra fantasy ).
-Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
Ostatnio zmieniony piątek 13 lip 2007, 12:07 przez Lehlerex, łącznie zmieniany 1 raz.


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.
A nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają.

Huh?
Normalnie można nie wymieniać doświadczenia i wymienić np dopiero jak uzbiera się na 2pkt siły, zamiast od razu wymieniać 13 exp na 1pkt siły.
Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego?
Obrazki i moc jest identyczna, ale z jednym się walczy od razu, a drugi pojawia się w losowo wybranym miejscu.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

pretorianstalker pisze:A nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają.
Zle zrozumialem, poprawie to.
pretorianstalker pisze:Normalnie można nie wymieniać doświadczenia i wymienić np dopiero jak uzbiera się na 2pkt siły, zamiast od razu wymieniać 13 exp na 1pkt siły.
Slusznie, przejrzalem instrukcje, masz racje. Mozna w dowolnym momencie, zmienie to.
pretorianstalker pisze:Obrazki i moc jest identyczna, ale z jednym się walczy od razu, a drugi pojawia się w losowo wybranym miejscu.


Cos kojarze;) Rzuca sie kostka, gdzie sie pojawi, prawda? Moglbys przepisac ten tekst z karty? Papierowa wersja zostala w domu u rodzicow.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Strzygoń pojawia się (rzuć kostką):
1. w Mieście
2. w Wiosce
3. na Cmentarzu
4. w Kapilcy
5. w Zamku
6. w Świątyni
Połóż tam tę Kartę. Pozostanie na tamtym Obszarze, aż ktoś go pokona.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Dziekuje, w kolejnej wersji juz bedzie zmienione.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.
nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają
Bez sensu będzie możliwość odwiadzania wszystkich, tylko 1 postać!
Mój poprzedni post był czytany? :>


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Lehlerex pisze:Mój poprzedni post był czytany? :>
Wasze poprzednie posty byly czytane. I wprowadzily mi bol glow - nie wiedzialem w koncu, czy narzekacie na sposob, w jaki to jest zrobione, czy to chwalicie, czy sugerujecie zupelnie cos innego. Jako, ze do poniedzialku nic nie zrobie, burze mozgow mozecie rozpoczac;)

Poprawienie formy Cytowania
Ostatnio zmieniony sobota 14 lip 2007, 08:10 przez tomaszk, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ja Twój ostatni post czytałem i się uśmiałem :)

1. Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je.

2. Smoki są dodatkiem, który wnosi najwięcej? Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków? Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.
Nie zgodze sie. Smoki wnosza bardzo duzo miesa armatniego, na ktorym mozna pakowac sile. Bez smokow wzrost sily jest znacznie trudniejszy, a to oznacza, ze jednak cos praktycznego wnosza ;-) . Ale to tylko mala dygresja.


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej? :) Podnoszenie siły na wrogach to nie jedyna strategia w tej grze. Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało - jeżeli to jedyna zasługa Smoków, to śmiało można powiedzieć, że jest to najmniej przydatny dodatek. Każdy inny wnosi więcej, a więc tym samym Smoki wnoszą najmniej niezależnie od tego ile wnoszą. Gdybym miał jakikolwiek dodatek opuścić, to byłyby to właśnie Smoki. WKO byłoby chyba ostatnim dodatkiem z jakiego bym rezygnował.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

pretorianstalker pisze:To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej?
No jasne, ze jest - jaskinia ;-) i chyba tyle na ten topic. Ale zeby nie bylo offtopu to ta krotka dyskusja ma na celu wyjasnic autorowi gry z jakich dodatkow rezygnowac, gdyby byl taki mus.


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

pretorianstalker pisze:Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je.
To temat bardzo sporny, a zarazem czysto umowny, bo nigdzie autorzy (nawet przy MM) nie określili jasno czy można odwiedzać jedną, czy więcej osób na tych polach, ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić.

Tak więc zależy to jedynie od programisty. Jeśli nie możesz się zdecydować to stwórz ankietę i nią się pokieruj.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Jesli na jednym obszarze znajduje się kilka miejsc (kart) lub nieznajomych - bada się je wszystkie, jeśli jakaś karta zostanie przeniesiona np na obszar cmentarza czy kapliczki, wykonuje się zaróno instrukcje karty jak i obszaru. Nie ma więc żadnych powodów, by uważać że nie można odwiedzać wszystkich osób w mieście/wiosce. Najlogiczniejszym rozwiązaniem jest traktowanie ich analogicznie do nieznajomych leżących na jednym obszarze.
ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić.
wydaje mi się, to tutaj właściwy zwrot ;)


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Jest ankieta.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ponieważ nie widzę, żadnych przeciwwskazań do tego aby odwiedzać dwie osoby zagłosowałem za dowolną ilością. Każdego traktowałbym jako oddzielnego nieznajomego.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Również uważam, że można odwiedzać wszystkie punkty usługowe na polu Wioski/Miasta ;) Instrukcja tego w żaden sposób nie ogranicza.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

Wrócę do pytania
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
To dobry pomysł :> tak jak z ankietą, pewnie każdy gra na troche innch zasadach więc nie ma się co dziwić.
Ja Twój ostatni post czytałem i się uśmiałem
Miło mi :mrgreen:
Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków?
Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Szkoda tylko, że większość tych kart jest w gruncie rzeczy bez sensu, albo zupełnie nieciekawa. Nie mówiąc już o stadach smoków... Każdy inny dodatek wnosi planszę, a co za tym idzie jakieś nowe możliwości, Smoki natomiast dodają tylko trochę kart w jednym stosie i jedynym skutkiem ich włączenia do gry, jest utrudnienie łażenia po planszy głównej. Inne dodatki wprowadzają nowe możliwości i nowe strategie gry - a zwłaszcza WKO. Jedynym argumentem przeciwko temu dodatkowi jest klimat. Jezeli chodzi natomiast o wpływ na przebieg rozgrywki to jest on znaczny.
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.
Ja ostatnimi czasy gram z zasadą - aby podnieść siłę na wyższy poziom, trzeba uzbierać 2x tyle pkt Siły ile wynosi poziom na jaki chcemy wejść - sprawdza się moim zdaniem bardzo dobrze (zwiększenie siły do 8 kosztuje 16pkt exp, do 9 - 18exp itd). Jeżeli stosuje się standardowe zasady i dołoży Smoki, to gracz, który zdobędzie np Smoczka rozwija swoją siłe co kilka tur - na każdym napotkanym Smoku i gra robi się conajmniej dziwna.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Lehlerex pisze:Wrócę do pytania
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
Pozyjemy, zobaczymy:) Najpierw chce ukonczyc wersje dla jednego gracza i dodac podziemia, miasto i chyba przedpola piekel, zeby warto bylo odwiedzac inne mapy. Co do otchlani nie jestem zdecydowany, nijak mi nie paduje do klimatu Mima, chociaz zawsze gralem z tym dodatkiem;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
ODPOWIEDZ