Projekt tomaszk'a (Magia i Miecz)

Dyskusje na temat gier komputerowych.

Bedac w miescie/wiosce, ile osob mozna odwiedzic?

Czas głosowania minął wtorek 17 lip 2007, 09:28

Jedna
11
61%
Dowolna ilosc
7
39%
 
Liczba głosów: 18

Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ponieważ nie widzę, żadnych przeciwwskazań do tego aby odwiedzać dwie osoby zagłosowałem za dowolną ilością. Każdego traktowałbym jako oddzielnego nieznajomego.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Również uważam, że można odwiedzać wszystkie punkty usługowe na polu Wioski/Miasta ;) Instrukcja tego w żaden sposób nie ogranicza.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

Wrócę do pytania
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
To dobry pomysł :> tak jak z ankietą, pewnie każdy gra na troche innch zasadach więc nie ma się co dziwić.
Ja Twój ostatni post czytałem i się uśmiałem
Miło mi :mrgreen:
Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków?
Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Szkoda tylko, że większość tych kart jest w gruncie rzeczy bez sensu, albo zupełnie nieciekawa. Nie mówiąc już o stadach smoków... Każdy inny dodatek wnosi planszę, a co za tym idzie jakieś nowe możliwości, Smoki natomiast dodają tylko trochę kart w jednym stosie i jedynym skutkiem ich włączenia do gry, jest utrudnienie łażenia po planszy głównej. Inne dodatki wprowadzają nowe możliwości i nowe strategie gry - a zwłaszcza WKO. Jedynym argumentem przeciwko temu dodatkowi jest klimat. Jezeli chodzi natomiast o wpływ na przebieg rozgrywki to jest on znaczny.
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.
Ja ostatnimi czasy gram z zasadą - aby podnieść siłę na wyższy poziom, trzeba uzbierać 2x tyle pkt Siły ile wynosi poziom na jaki chcemy wejść - sprawdza się moim zdaniem bardzo dobrze (zwiększenie siły do 8 kosztuje 16pkt exp, do 9 - 18exp itd). Jeżeli stosuje się standardowe zasady i dołoży Smoki, to gracz, który zdobędzie np Smoczka rozwija swoją siłe co kilka tur - na każdym napotkanym Smoku i gra robi się conajmniej dziwna.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Lehlerex pisze:Wrócę do pytania
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
Pozyjemy, zobaczymy:) Najpierw chce ukonczyc wersje dla jednego gracza i dodac podziemia, miasto i chyba przedpola piekel, zeby warto bylo odwiedzac inne mapy. Co do otchlani nie jestem zdecydowany, nijak mi nie paduje do klimatu Mima, chociaz zawsze gralem z tym dodatkiem;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Już 7 głosów za tym, że można odwiedzić tylko jedną osobę, a jeszcze nikt nie podał ani pół zdania skąd w ogóle pojawił się taki pomysł :] W życiu bym sam czegoś takiego nie wymyślił i miałem nadzieję usłyszeć skąd taka plotka się wzięła... jak zawsze zero argumentów :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
zbynu
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 239
Rejestracja: środa 16 maja 2007, 17:39
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: zbynu »

no z tego co pamiętam w instrukcji nie było mowy czy możemy odwiedzić jedną bądź kilka postaci na danym terenie, jeżeli szukasz informacji to może np. skłoni cię to; jeżeli idziesz do miasta (dodatek), to chodzisz tylko do jednego sklepu bądź kogoś odwiedzić, a nie latasz po całym mieście, dlatego sądze że tak samo postępujemy w przypadku ogólnego miasta itp.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Objection! Nie widzę związku ze sprawą :) Nie ma na ten temat słowa w instrukcji, więc jak chcesz zakazać komuś odwiedzania dwóch ludzi w Mieście/Wiosce? Jak ktoś powie, że korzysta najpierw z usług Alchemika, a potem Medyka to co mu powiesz? Nie możesz bo co? Bo tak mi się wydaje?

Co do dodatku Miasta natomiast, oczywistym jest, że nie po to robi się planszę, żeby wszystko było po staremu. Czy to by miało sens, gdyby na dodatkowo robionej planszy było jedno pole dla wszystkich miejsc? Ja wychodzę z założenia, że każdego z tych Nieznajomych/Miejsc mozna odwiedzać oddzielnie, tak samo jak ma to miejsce w wypadku np Uzdrowiciela, Czarownicy i Trędowatego znajdujących się w Ukrytej Dolinie. Ani w instrukcji, ani na planszy nie ma słowa o tym, że możesz odwiedzić A lub B lub C, a pisze, że możesz odwiedzić A, B, C.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

pretorianstalker ma rację. To tak jak rozpatrywać na planszy 2 lub więcej odkrytych kart miejsc. Jak trafiam na pole gdzie leżą 2 karty miejsc to mogę zbadać obie i na tej samej zasadzie powinno postępować się z Miastem czy Osadą. W końcu czarownice, płatnerze i inne przybytki to miejsca na jakimś polu.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

No dzięki ankiecie wyglądana to że gra już będzie pod jednym względem zepsuta :( szkoda, bo ładnie się zapowiada :neutral: jeśli ktoś uważa, że można odwiedzać tylko jednego to nikt mu nie broni tylko jednego odwiedzać, ale są też tacy co uważają, że można odwiedzać wszystkich (bo nie ma ani słowa w instrukcji które by temu przeczyło).

Poza tym jak już zawuażono ci co uważają, że można odwiedzać wszystkich podają sensowne argumenty, ci co uważają że nie, nie podają żadnych argumentów, więc naprawdę nie wiem dlaczego ktoś miałby ich słuchac jeśli nie jest zdecydowany.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Powolutku;) Jak wczesniej pisalem, ja gralem w taki sposob, ze mozna bylo odwiedzac tylko jedna. Oczywiscie zgadzam sie, ze instrukcja w zaden sposob tego nie potwierdza, to tylko moje przyzwyczajenie/utrudnienie. Nie znaczy to jednak, ze w grze bedzie tak samo.

Ankieta jest po to, zeby poznac zdanie innych. Jak sam widzisz, wiecej ludzi glosuje, niz wyraza swoja opinie slownie. Tak, czy inaczej jej wynik nie jest dla mnie przymusem do zrobienia czegos, czego nie chce;)

Edit:
Mysle, ze z czasem pojawi sie wiecej takich roznic miedzy pogladami graczy na jakas sprawe. Mozna by to bylo zalatwic przez opcje gry. Gracz sam by wybieral, czy w danej grze chce np. odwiedzac jedna, czy dowolna ilosc postaci.

W kolejnej wersji bedzie to:

ZMIANA ZASAD - LIMIT PRZEDMIOTOW: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd.

I jak? Uslysze grzmoty i blyskawice?;) Dla mnie zawsze bylo glupota w zasadach gry, ze np. zbroje niesie za mnie tragarz;) To chyba dobry przyklad, zeby takie rzeczy moc wybrac w opcjach - czy chce sie grac wedlug instrukcji, czy tez wlasnego przyzwyczajenia/widzimisie/czy czegos tam.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Jeśli liczy się dla ciebie ilośc głosów a nie jakośc argumentacji to powodzenia bo to tej grze fatalnie wróży :P

Co o limitu przedmiotów - widzę że chcesz zrobić z MiMa RPGa likwidując jedną z największych zalet tej gry jaką jest prostota. Ta gra nie jest i nie ma być logiczna.
Po takich zmianach to już nie będzie MiM więc i moje zainteresowanie dla tego projektu znika.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

PoKrAk pisze:Jeśli liczy się dla ciebie ilośc głosów a nie jakośc argumentacji to powodzenia bo to tej grze fatalnie wróży :P
Ktora czesc mojej wypowiedzi sprawila, ze masz takie zdanie?;)

Moze ta?
tomaszk pisze: Tak, czy inaczej jej wynik nie jest dla mnie przymusem do zrobienia czegos, czego nie chce;)
:P

Twoja wypowiedz na temat limitu przedmiotow to dla mnie kolejny przyklad, zeby kazda zmiane zasad MiMa mozna bylo ustawic jedynie w opcjach.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

No i słusznie. Również to o odwiedzaniu ludzi w Wiosce/Mieście warto by ustawić do wyboru w opcjach.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Otoz to. I wilk syty i owca cala;)

Przy okazji pytanie. Jak chcielibyscie miec rozwiazana sprawe dodatkow? Na ta chwile pisze podstawowke w taki sposob, ze dodatki mozna by bylo wybierac na starcie gry. Czyli rozpoczynajac gre wybiera sie, z ktorymi dodatkami chce sie grac. Czy to warte zachodu?

Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Różne opcje zasad to dobry pomysł, ale w niektórych momentach są dość zbędne ;) Po prostu chyba łatwiej zrobić możliwość odwiedzania większej liczby osób i kto będzie chciał ten skorzysta, kto uzna, że woli odwiedzać jedną będzie odwiedzał tylko jedną. Podobnie jak w planszówce ;) Nie ma możliwości zakazania. Ja generalnie jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów - im mniej funkcji jest zautomatyzowanych tym lepiej się gra i pojawia się mniej błędów. Np jakby dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie, dodać możliwość wykonywania rzutów kostką bez wyraźnego powodu w dowolnym momencie to można spokojnie ręcznie grę prowadzić ;) Nie potrzeba setek funkcji automatycznych, gdzie co chwila będą kwestie sporne co do tego jak co powinno działać - będzie działało zawsze tak jak wybierze grający :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Np. taka sytacja: komputer losuje karte do wyciagniecia na danym obszarze, sa to 2 mieszki zlota. Gracz sam dodaje sobie te 2 mieszki, zamiast "automatycznie" je dostac? Czy to masz na mysli? Albo np. dac dla gracza mozliwosc "rzucania" kosci i zeby sam decydowal, czy wygral dana walke z wrogiem, bo sam rzucal? Zdecydowanie jestem przeciwny, po to jest to komputerowa wersja, zeby takie rzeczy robil za nas komputer. Coz, kazdy ma wlasna wizje:)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

możliwość odwiedzania większej liczby osób i kto będzie chciał ten skorzysta
Wiadomo że jak będzie możliwość odwiedzenia wszystkich postaci to gracz się na to skusi, bo więcej z tego korzyści będzie miał ;-)
Gracz sam by wybieral, czy w danej grze chce np. odwiedzac jedna, czy dowolna ilosc postaci.
To jest rozwiązanie.
jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów
dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie
Gracz sam dodaje sobie te 2 mieszki
dac dla gracza mozliwosc "rzucania" kosci
Bez przesady...jakbym miał to robić wszystko ręcznie to bym w zwykłą planszówke sobie zagrał.
Jak chcielibyscie miec rozwiazana sprawe dodatkow? Na ta chwile pisze podstawowke w taki sposob, ze dodatki mozna by bylo wybierac na starcie gry. Czyli rozpoczynajac gre wybiera sie, z ktorymi dodatkami chce sie grac. Czy to warte zachodu?
Wcześniej chciałem zaproponować takie rozwiązanie, ale wydawało mi się to skomplikowane, a tu taka niespodzianka.

Edit:

Co do nowej wersji;
-Karta lwa jest "Lew pojuje"
-Jak mam te 7ptk siły to pojawia mi się krzyżyk "lvl up" znika natomiast możliwość wykonywania ruchu, po wciśnięciu "lvl up" tak samo.
-W mieście jak zamienię się w ropuchę czasem w następnej kolejce jak przechodzę na pole obok to nie badam obszaru ( nie ciągnie się karta przygód ).
-Klawisz ESC nie działa w czasie gry.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 16 lip 2007, 21:30 przez Lehlerex, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

A ja myślałem, że takie projekty są po to, żeby grać przez internet z innymi graczami, a nie po to aby komputer wyręczał nas we wszystkim. Widocznie się pomyliłem :P
Takie rozwiązanie jak zaproponowałem jest zastosowane na stronie www.ccgworkshop.com we wszystkich karciankach i własnie to pozwala swobodnie grać, a funkcje automatyczne stosowane są rzadko i tylko tam gdzie ręcznie niespecjalnie można interweniować. Rozwiązanie takie zapewnia swobodną grę i ustalanie zasad z graczem, z którym własnie gramy :P Gramy dla przyjemnosci, wiec powinna być możliwość ewentualnej zmiany zasad itp.

A co do:
Wiadomo że jak będzie możliwość odwiedzenia wszystkich postaci to gracz się na to skusi, bo więcej z tego korzyści będzie miał
To jest oszukiwanie samego siebie i to hasło było bzdurne. W planszówce masz taką możliwość a podobno nie stosujesz?


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Lehlerex pisze:Bez przesady...jakbym miał to robić wszystko ręcznie to bym w zwykłą planszówke sobie zagrał.
Dokladnie, to moje odczucie:)
Lehlerex pisze:Wcześniej chciałem zaproponować takie rozwiązanie, ale wydawało mi się to skomplikowane, a tu taka niespodzianka.
Troche pomyslalem, nim zaczalem pisac;) Takze poczytalem. Ten lubi to, tamten tamto, itd.
Lehlerex pisze:Karta lwa jest "Lew pojuje"
Dziekuje, juz zmieniam.
Lehlerex pisze:Jak mam te 7ptk siły to pojawia mi się krzyżyk "lvl up" znika natomiast możliwość wykonywania ruchu, po wciśnięciu "lvl up" tak samo.
Ups... spojrze jutro z samego rana i prawdopodobnie wrzuce na szybko nowa, poprawiona wersje. Przepraszam za babol.
Lehlerex pisze:W mieście jak zamienię się w ropuchę czasem w następnej kolejce jak przechodzę na pole obok to nie badam obszaru ( nie ciągnie się karta przygód ).
Sprawdze, ponowne podziekowania.
Lehlerex pisze:Klawisz ESC nie działa w czasie gry.
Dziala na poczatku tury, w czasie kiedy mozna wykonac kolejny ruch.
pretorianstalker pisze:A ja myślałem, że takie projekty są po to, żeby grać przez internet z innymi graczami, a nie po to aby komputer wyręczał nas we wszystkim. Widocznie się pomyliłem.
Nie widze pomylki, Ty to widzisz w taki sposob, ja w inny.

Edit: poprawiony lew, poruszanie sie po zebraniu 7 punktow doswiadczenia i badanie obszaru przez ropuche. Patrz 1 post.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Przekonasz się, że co chwila będzie się pojawiało kilkanaście problemów z różną interpretacją zasad i nie będziesz w stanie tego wyeliminować. Mimo wielu dyskusji na forum, wiele spraw nadal pozostaje kwestią tego co kto woli ;) Manualne rozwiązywanie problemów powoduje, że mechanika jest taka jaką stosują gracze i na pewno jest o wiele prościej to stworzyć niż tworzyć mechanikę do każdej karty. Nawet jeżeli będą opcje gry, żeby każdy mógł ustawiać wszystko jak mu się podoba to i tak nie spełni to swojej funkcji, bo przebrnięcie przez kilkaset opcji po to, aby skonfigurować automatyczne funkcje pod siebie skutecznie zniechęci ludzi :) Jedynym sensownym wyjście jest narzucenie własnych rozwiązań w przypadku wszystkich kart i możliwych kombinacji spornych lub manualna obsługa.

Pare przykładów:
Jak rozwiązana będzie sprawa Czarów? Ile można będzie rzucić w turze? Które będą Czarami obronnymi?
Jak rozwiązana będzie sprawa Kuglarza i Walkirii?
Jak rozwiązana będzie sprawa Smoczego Najazdu i Trzęsienia ziemii?
To na szybko przyszło mi do głowy - do tej pory na forum nie udało się nic sensownego ustalić w tych kwestiach - jest kilka pomysłów, jedne bardziej sensowne, a inne mniej - będziesz musiał jakieś wybrać i zawsze będą jacyś przeciwnicy i zwolennicy. W przypadku manualnej obsługi nie ma tego problemu. CCGworkshop działa już dłuuuuugi czas i pozwala pograć w karcianki i proste gry planszowe - generalnie opiera się na manualnym sterowaniu i setki graczy są zadowolone :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Nie wiem jak bardzo automatyka gry jest zintegrowana z tym co i jak jest wyświetlane na ekranie, ale jeżeli dałoby się wyłączyć wbudowane zasady i udostępnić to tak jak opisuje pretorianstalker to by było po krzyku :)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

To nie kwestia krzyku :P Ja nikomu nie narzucam tylko ostrzegam :) Po prostu mówie jak bedzie po tym co widzę już na przykładzie Miasta i Wioski. Jeżeli autor chce się sugerować głosem forumowiczów, to musi się liczyć z tym, że są setki robieżności w pojmowaniu zasad. Na dobrą sprawę są tylko takie opcje jak powiedziałem - stworzyć mechanikę wg własnego uznania i wszyscy się dostosują bo nie każdy bedzie miał umiejśtności/czas żeby zrobić własnego MiMa ;), albo stworzyć wersje manual. Wersja oparta na głosie ludu będzie powstawała setki lat w męczarniach :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Wersja oparta na głosie ludu będzie powstawała setki lat w męczarniach :)
Optymista :D Przecież to by w ogóle nie wypaliło :)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Również uważa, że ni epowinno się implementować mechaniki i zostawić wszystko do manulanego sterowania > dzięki temu gra mogłaby powstać dużo szybciej i każdy mógłby interpretować wszystko jakby chciał. Najważniejszym zadaniem MiMa komputerowego jest możliwośc zagrani z innymi graczami online. Jakbym chciał grać sobie na kompie to wolę sobie zagrać w wersję papierową :P


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
ODPOWIEDZ