Aczkolwiek Karty o tych samych numerkach można rozpatrywać w dowolnej kolejności więc i to powinno zostać uwzględnione.SeSim pisze:Weź pod uwagę fakt, że generalnie karty powinno się "czytać" wg cyferki jaka jest podana na górze karty. Dzięki temu możesz je wyświetlać, że tak powiem jedna po drugiej.
Projekt Kropek_a (Magia i Miecz)
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
Co myslicie na temat MENU w takiej formie
http://mim.bajt.eu.org/menu_v3.jpg
Jak Wam się to podoba i wogóle, może jakieś sugestie ??
http://mim.bajt.eu.org/menu_v3.jpg
Jak Wam się to podoba i wogóle, może jakieś sugestie ??
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
ooo masakraaaaa. Zarąbiste! Mi się podoba strasznie! Kurna ale efekt Super. Jak wyjdzie wam ten projekt to... no masakra, brakuje słów zeby wyrazic zachwyt. Powodzenia!
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Mi się jakoś tak średnio widzi Nie podoba mi się logo z tymi smugami. Natomiast podkład pod menu w postaci pergaminu jest bardzo zacny! Zmieniłbym też czcionkę na taką co by symulowała kaligraficzne pismo piórem na tym pergaminieCo myslicie na temat MENU w takiej formie
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
Spokojnie Panowie już niedługo a konkretniej wydaje mi się ,że do 25 Stycznia powinna wyjść pierwsza beta beta coprawda nie do końca zaimplementowana ale chciał bym przed zaczęciem sesji egzaminacyjnej dać Wam już coś do testowania w praktyce itp.
MistrzDzwonow co do pisania swojego projektu to zdecydowanie tak !!!! Jeśli chcesz jak skończymy ten projekt możemy zabrać się za wspomaganie twojego. Może niektóre rozwiązania będą dla Ciebie przydatne, nie wiem jak ty to tam implementujesz.
A co do reszty piszących projekty oby tak dalej !!!!
SeSim twoje uwagi jak zawsze cenne ale wiesz na zabawę z grafiką to tak średnio mam czas są bardziej newralgiczne sprawy które nie mogą czekać ale w przyszłości nie widzę problemów aby to zmienić. Nie to żebym się upominał ale ktoś (WindyIndy ) zadeklarował się ,że zrobi coś z mapką i jak tam prace nad nią idą ??
MistrzDzwonow co do pisania swojego projektu to zdecydowanie tak !!!! Jeśli chcesz jak skończymy ten projekt możemy zabrać się za wspomaganie twojego. Może niektóre rozwiązania będą dla Ciebie przydatne, nie wiem jak ty to tam implementujesz.
A co do reszty piszących projekty oby tak dalej !!!!
SeSim twoje uwagi jak zawsze cenne ale wiesz na zabawę z grafiką to tak średnio mam czas są bardziej newralgiczne sprawy które nie mogą czekać ale w przyszłości nie widzę problemów aby to zmienić. Nie to żebym się upominał ale ktoś (WindyIndy ) zadeklarował się ,że zrobi coś z mapką i jak tam prace nad nią idą ??
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
Kurcze pogubiłem się. Wydaje mi się ze wysłałem mapkę #-o Jak nie to wybacz podeśle jutro bo jest zrobiona już dawno.
EDIT:
W sumie jak wysyłałem z pracy to mogło nie dojść mam jakieś problemy z takimi rzeczami w robocie ale już w tym tyg poleci obiecywany sobie od pół roku format i będzie znowu cacy \:D/
EDIT:
W sumie jak wysyłałem z pracy to mogło nie dojść mam jakieś problemy z takimi rzeczami w robocie ale już w tym tyg poleci obiecywany sobie od pół roku format i będzie znowu cacy \:D/
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
W oczekiwaniu na kolejne screeny i informacje postanowiłem jeszcze raz przejrzeć cały temat. Wiecie co jest najlepsze na pierwszym screenie (strona pierwsza)? Nie, nie to że Amazonka ma po 14 siły, mocy, złota i wytrzymałości, nie to że nie ma opisów obszarów, ale to że Amazonka stoi na polach a odwiedza wioskę :mrgreen:
To oczywiście tylko taki żarcik, zdaję sobie sprawę że gra jest dopiero w fazie powstawania i to był tylko test jak to będzie wyglądało ale naprawdę to fajnie wygląda
Życzę powodzenia tobie a nam wszystkim cierpliwości żeby spokojnie doczekać na grywalną wersję
To oczywiście tylko taki żarcik, zdaję sobie sprawę że gra jest dopiero w fazie powstawania i to był tylko test jak to będzie wyglądało ale naprawdę to fajnie wygląda
Chyba tak, o ile Kropek nie postanowił czegoś pozmieniać :-kA to menu to wejściowe ,czy takie co się włącza podczas rozgrywki ?
Życzę powodzenia tobie a nam wszystkim cierpliwości żeby spokojnie doczekać na grywalną wersję
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
Z braku czasu to Menu będzie narazie robiło za wszystko opcja Zapisz będzie narazie niestety nie aktywna bo jest problem jak pozapisywać wszystkie stany obiektów itp. itd. W pierwsza beta beta beta mam nadzieję ,że już w ten weekend będzie można pograć. Ale nie chcę zapeszać. Problem w tym ,że nie mamy tyle czasu aby wszystkie karty zaimplementować. Cały szkielet jest już zrobiony wszystko działa jak powinno ale brak czasu na implementację kart Więc narazie będziemy dopracowywać szkielecik jak go już dokręcimy (dzięki wam mam nadzieję) powoli się wszystkie karty zaimplementuje. Co do tamgego screena to chyba było tak ,że włączony był poprostu podgląd danej lokacji. A mapa z napisami lokacji to już działka WindyInd-iego
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
No i doczakaliśmy się pierwszej BETY. Dostępna jest pod adresami
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
oraz dziś wieczorkiem
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Serwera bajt proszę używać jako ostateczność ponieważ jest to mój prywatny serwer.
Co do wersji Gra NIE JEST jeszcze skończona jeśli chodzi o implementację wszystkiego co chcemy ale dajemy już ją do testów w celu eliminacji błędów (które napewno są).
Proszę dział testów o konkretne odpowiedzi typu w jakim przypadku się coś wykrzaczyło po jakim czasie itp. Bardzo to pomoże w dalszym rozwijaniu Projektu.
MIŁEGO GRANIA
Ps. Aby wygrać trzeba dojść do korony władzy.
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
oraz dziś wieczorkiem
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Serwera bajt proszę używać jako ostateczność ponieważ jest to mój prywatny serwer.
Co do wersji Gra NIE JEST jeszcze skończona jeśli chodzi o implementację wszystkiego co chcemy ale dajemy już ją do testów w celu eliminacji błędów (które napewno są).
Proszę dział testów o konkretne odpowiedzi typu w jakim przypadku się coś wykrzaczyło po jakim czasie itp. Bardzo to pomoże w dalszym rozwijaniu Projektu.
MIŁEGO GRANIA
Ps. Aby wygrać trzeba dojść do korony władzy.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
hmm no nie wiem jak innym ale mi jakos gierka nie goli niestety. Zassam jeszcze raz, ale watpie zeby cos pomoglo.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
U mnie obraz był ok.
Natomiast trzeba poprawić button do rzucania kostką bo trzeba kliknąć go w środek a nie w dowolne miejsce żeby działał.
Kolejna rzecz to pole w środkowej krainie na którym ciągnie sie 3 karty (nazwy nie pamiętam) jakoś dziwnie się zachowuje (raz kazało mi rozpatrywać karty w dziwnej kolejności, raz się na nim gra zawiesiła).
Gra bardzo mi się podoba - grafika i ogólnie rozkład elementów w grze 5+.
Można by na planszy głównej dorobić nazwy pól (bez instrukcji) bo ktoś kto nie gra a MiM nie zna ich na pamięć.
Natomiast trzeba poprawić button do rzucania kostką bo trzeba kliknąć go w środek a nie w dowolne miejsce żeby działał.
Kolejna rzecz to pole w środkowej krainie na którym ciągnie sie 3 karty (nazwy nie pamiętam) jakoś dziwnie się zachowuje (raz kazało mi rozpatrywać karty w dziwnej kolejności, raz się na nim gra zawiesiła).
Gra bardzo mi się podoba - grafika i ogólnie rozkład elementów w grze 5+.
Można by na planszy głównej dorobić nazwy pól (bez instrukcji) bo ktoś kto nie gra a MiM nie zna ich na pamięć.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono DINPUT.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Of cos mam. Ale.. cos z nim było Zainstalowałem nową wersje i działa bez problemu. Dzieki
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nuuu to tera jo
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej! >
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor Niestety tego nie można powiedzieć o większości grach komputerowych... Nie rozumiem dlaczego prawie nikt o to nie chce zadbać...
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej! >
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor Niestety tego nie można powiedzieć o większości grach komputerowych... Nie rozumiem dlaczego prawie nikt o to nie chce zadbać...
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member