Projekt Kropek_a (Magia i Miecz)
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono DINPUT.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Of cos mam. Ale.. cos z nim było Zainstalowałem nową wersje i działa bez problemu. Dzieki
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nuuu to tera jo
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej! >
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor Niestety tego nie można powiedzieć o większości grach komputerowych... Nie rozumiem dlaczego prawie nikt o to nie chce zadbać...
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej! >
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor Niestety tego nie można powiedzieć o większości grach komputerowych... Nie rozumiem dlaczego prawie nikt o to nie chce zadbać...
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Ein
-
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek 14 lis 2006, 20:02
- Lokalizacja: Różaniec Metropolis :P
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Ściągnąłem, grałem chwilę... i jestem pod wrażeniem Rażą trochę grafiki bezczelnie i na żywca zerżnięte z HOM&M3, ale kto by się takimi szczegółami przejmował
Kwestią ważniejszą na chwilę obecną od grafiki (którą wszak można podmienić w każdej chwili), jest rozplanowanie interface’u. Primo – może by tak pokusić się o planszę przesuwaną, taką jak we wszelakich RTSach? Było by to rozwiązanie moim zdaniem dużo lepsze – plansza byłaby lepiej widoczna, nie brakowałoby też miejsca na leżące na niej karty. Zdaje sobie sprawę, że napisanie takiego programu to nie jest taka prosta sprawa, ale czyż nie lepiej stawiać sobie ambitne cele?
Po drugie – menusy z ekwipunkiem, czarami itp. powinny być w osobnych oknach. Przy rozwiązaniu, jakie istnieje teraz (cztery pola na głównej – i jedynej – belce menu), w chwili kiedy gracz np. będzie miał muła i pięć przedmiotów na jego grzbiecie (plus trzy przy sobie), powstanie tam jeden wielki bajzel.
Po trzecie – wybieranie kierunku ruchu. Strzałki „zgodnie/przeciwnie do ruchu zegara” są niewygodne i męczące. Proponowałbym, aby strzałki te znajdowały się przy miniaturze postaci, oraz oby jakoś oznaczone były pola, na których możemy zakończyć ruch. Coś jak w Herosach (lekko offtopując - MistrzuDzwonów, te słowa są kierowane także do ciebie )
Po czwarte – komunikaty konsoli. Przerwy pomiędzy wyświetlaniem kolejnych napisów są stanowczo za długie (Wylosowałeś 3..... Łączna siła = 6..... Przeciwnik wylosował 2.....). Fajnie by też było, aby te komunikaty pojawiały się w jakimś dymku (or smth like that).
Po piąte – zamiast ręcznego zamykania „zużytych” okienek po kartach przez X, przydałby się przycisk OK lub coś w tym stylu.
Poza tym znalazło się kilka baboli:
- na początek klasyczny błąd – aby walczyć ze Strażnikiem strzegącym wejścia do Środkowej Krainy trzeba stanąć dokładnie na jego polu, podczas gdy powinno wystarczyć przechodzenie obok. (trochę mętnie to brzmi, ale tak jest, po dokładniejszy opis odsyłam do instrukcji MiMa )
- na kartach „Kapliczka”, „Magiczne Wrota” itp. jest napisane, że z dobrodziejstw danego miejsca mogę, acz nie muszę korzystać, natomiast gra (wiedząc lepiej co dla mnie dobre ) możliwości takowego wyboru mi nie daje.
- posiadając dwa mieszki złota, w Wiosce udało mi się zakupić Zbroję za 3 mz, dzięki czemu stan moich finansów wyniósł –1
- karty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
- w Jaskini Czarownika, po kliknięciu przycisku „wybierz” [misję] gra się zawiesiła.
I jeszcze kilka drobnostek – X zamykający okienka jest stanowczo za mało widoczny. No, i przydałby się Alt-F4
Btw – może by tak zaimplementować jakiś debug mode? Kilka opcji w stylu teleportacja na wybrany obszar, dodawanie/odejmowanie sobie statów itp. kolosalnie ułatwiłoby betatesty.
Kwestią ważniejszą na chwilę obecną od grafiki (którą wszak można podmienić w każdej chwili), jest rozplanowanie interface’u. Primo – może by tak pokusić się o planszę przesuwaną, taką jak we wszelakich RTSach? Było by to rozwiązanie moim zdaniem dużo lepsze – plansza byłaby lepiej widoczna, nie brakowałoby też miejsca na leżące na niej karty. Zdaje sobie sprawę, że napisanie takiego programu to nie jest taka prosta sprawa, ale czyż nie lepiej stawiać sobie ambitne cele?
Po drugie – menusy z ekwipunkiem, czarami itp. powinny być w osobnych oknach. Przy rozwiązaniu, jakie istnieje teraz (cztery pola na głównej – i jedynej – belce menu), w chwili kiedy gracz np. będzie miał muła i pięć przedmiotów na jego grzbiecie (plus trzy przy sobie), powstanie tam jeden wielki bajzel.
Po trzecie – wybieranie kierunku ruchu. Strzałki „zgodnie/przeciwnie do ruchu zegara” są niewygodne i męczące. Proponowałbym, aby strzałki te znajdowały się przy miniaturze postaci, oraz oby jakoś oznaczone były pola, na których możemy zakończyć ruch. Coś jak w Herosach (lekko offtopując - MistrzuDzwonów, te słowa są kierowane także do ciebie )
Po czwarte – komunikaty konsoli. Przerwy pomiędzy wyświetlaniem kolejnych napisów są stanowczo za długie (Wylosowałeś 3..... Łączna siła = 6..... Przeciwnik wylosował 2.....). Fajnie by też było, aby te komunikaty pojawiały się w jakimś dymku (or smth like that).
Po piąte – zamiast ręcznego zamykania „zużytych” okienek po kartach przez X, przydałby się przycisk OK lub coś w tym stylu.
Poza tym znalazło się kilka baboli:
- na początek klasyczny błąd – aby walczyć ze Strażnikiem strzegącym wejścia do Środkowej Krainy trzeba stanąć dokładnie na jego polu, podczas gdy powinno wystarczyć przechodzenie obok. (trochę mętnie to brzmi, ale tak jest, po dokładniejszy opis odsyłam do instrukcji MiMa )
- na kartach „Kapliczka”, „Magiczne Wrota” itp. jest napisane, że z dobrodziejstw danego miejsca mogę, acz nie muszę korzystać, natomiast gra (wiedząc lepiej co dla mnie dobre ) możliwości takowego wyboru mi nie daje.
- posiadając dwa mieszki złota, w Wiosce udało mi się zakupić Zbroję za 3 mz, dzięki czemu stan moich finansów wyniósł –1
- karty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
- w Jaskini Czarownika, po kliknięciu przycisku „wybierz” [misję] gra się zawiesiła.
I jeszcze kilka drobnostek – X zamykający okienka jest stanowczo za mało widoczny. No, i przydałby się Alt-F4
Btw – może by tak zaimplementować jakiś debug mode? Kilka opcji w stylu teleportacja na wybrany obszar, dodawanie/odejmowanie sobie statów itp. kolosalnie ułatwiłoby betatesty.
Ostatnio zmieniony piątek 26 sty 2007, 19:23 przez Ein, łącznie zmieniany 1 raz.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
Przyjemne, nie powiem. Nie podoba mi się to, że gra się strasznie wolno, obliczenia podczas walki można by przyśpieszyć.
Mi gra wyłożyła się na Ukrytej Dolinie (?) podczas walki ja kontra 2 wrogów z Mocą, a raczej bezpośrednio po walce, pewnie dlatego, że kostkę i przycisk losowania miałem pod 1 wrogiem, walka odbywała się z dwoma i potem chciał przeskoczyć program do drugiego, którego już nie było.
Co do planszy to tak jak mówił SeSim. Niepotrzebne te miejsca puste no i troszkę denerwuje brak wiadomości o tym jakie karty leżą.
Mi gra wyłożyła się na Ukrytej Dolinie (?) podczas walki ja kontra 2 wrogów z Mocą, a raczej bezpośrednio po walce, pewnie dlatego, że kostkę i przycisk losowania miałem pod 1 wrogiem, walka odbywała się z dwoma i potem chciał przeskoczyć program do drugiego, którego już nie było.
Co do planszy to tak jak mówił SeSim. Niepotrzebne te miejsca puste no i troszkę denerwuje brak wiadomości o tym jakie karty leżą.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Ein
-
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek 14 lis 2006, 20:02
- Lokalizacja: Różaniec Metropolis :P
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Garść nowych spostrzeżeń:
- statystyki mogą spaść poniżej bazowych
- można używać dwóch broni na raz
- kiedy w Magicznych Wrotach wylosowałem teleportację na Równiny Grozy, zostałem przeteleportowany na Pola w prawej części planszy.
A na koniec gra zawiesiła się na polu Strażnika (nie mogłem kliknąć ani 'walcz' ani 'wyciągnij').
- statystyki mogą spaść poniżej bazowych
- można używać dwóch broni na raz
- kiedy w Magicznych Wrotach wylosowałem teleportację na Równiny Grozy, zostałem przeteleportowany na Pola w prawej części planszy.
Hmm, tym razem po czterech użyciach te karty znikały tak, jak powinny :-kkarty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
A na koniec gra zawiesiła się na polu Strażnika (nie mogłem kliknąć ani 'walcz' ani 'wyciągnij').
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Linki działają Poza tym co wyżej(no gra jest niedopracowana, to jasne, pierwsza werjsa ciężko o ideał ) gra jest naprawde super. Bardzo mi się podoba, oby tak dalej pracujcie nad nią! Pozdrawiam i zapalu życzę.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Gierka jest świetna !
Ale są różne "ale".
1. Rozumiem, że to wersja beta i takie rzeczy jak czary, zostawanie kart na planszy, zostaną dorobione.
2. Muzyka jest kapitalna ale za krótka, mógłby być zestaw kilku wątków muzycznych, które zmieniałyby się wzajemnie.
3. Opis rzutu podczas walki powinien być większy (chodzi mi o te napisy w lewym górnym rogu) i lepiej by też chyba było gdyby pojawiał się pod kartą wroga.
4. Karty Duch i Osiłek w Skałach i Gospodzie są paskudnie dobrane (jak na mój gust). Osiłka najlepiej wziąć z kart Miasta, a ducha - może strzygoń ?
5. Zacząłem z 4 mz - powinienem z jednym.
To chyba tyle. Życzę przyjemnej pracy ! Kawał dobrej roboty ![/b]
Ale są różne "ale".
1. Rozumiem, że to wersja beta i takie rzeczy jak czary, zostawanie kart na planszy, zostaną dorobione.
2. Muzyka jest kapitalna ale za krótka, mógłby być zestaw kilku wątków muzycznych, które zmieniałyby się wzajemnie.
3. Opis rzutu podczas walki powinien być większy (chodzi mi o te napisy w lewym górnym rogu) i lepiej by też chyba było gdyby pojawiał się pod kartą wroga.
4. Karty Duch i Osiłek w Skałach i Gospodzie są paskudnie dobrane (jak na mój gust). Osiłka najlepiej wziąć z kart Miasta, a ducha - może strzygoń ?
5. Zacząłem z 4 mz - powinienem z jednym.
To chyba tyle. Życzę przyjemnej pracy ! Kawał dobrej roboty ![/b]
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
To co mogę powiedzieć na szybkiego na temat muzyki to w planach jest konstrukcja specjalnej klasy mikser która będzie fajnie muzyczną sterowała ( płynne przejścia, zmiana muzyczki podczas walki itp.). Grafika pod sam koniec była robiona dosłownie na siłę więc wybacznie brak czasu. (Osiłek, Duch, i Wampir czy jakoś tak są faktycznie troszkę lipa). Wszelkie uwagi mam nadzieję ,że usuniemy do następnej wersji.
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2007, 20:49
- Lokalizacja: Częstochowa
- Płeć:
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2007, 20:49
- Lokalizacja: Częstochowa
- Płeć:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
Dzięki wielkie może w końcu plansza będzie się podobać , odpowiednia adnotacja na pewno się znajdzie .MistrzDzwonow odpisałem Ci na pw nie ma problemu wkońcu pracą trzeba się dzielić tymbardziej jeśli ma to się przyczynić to rozwoju gry MiM na PC jak tam gdzieś dopiszesz Made by Kropek to by było fajnie Pozdrowionka
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć: