No to już właściwie ogarnąłem, a jak wystąpią jakieś trudności to się w trakcie gry dowiem. Jeden z moich współgraczy też jest zainteresowany więc prawdopodobnie najpierw sobie zrobimy szkoleniową partyjkę jeden na jednego, żeby nabrać wprawy w obsłudze programu, a potem można się umawiać na granie
Od razu poruszę jedną sprawę - widzę tam jakieś zmodyfikowane sloty na przedmioty (broń, zbroja, buty, itp) rozwiązanie, któremu zawsze byłem przeciwny i nie mam zamiaru się w tej kwestii stosować do zasad innych niż oryginalne.
Dodałem brakujące w stajni na planszy miasta karty ekwipunku Koń(x2), Wierzchowiec i Koń i wóz. Oraz dodatkowa karta Koń dla poszukiwacza który startuje posiadając konia.
Kupowanie Konia i Wozu czy Rumaka to jak dla mnie niedopuszczalne przegięcie (to zbyt mocne karty by je tak sobie kupować za takie śmieszne ceny). W naszych grach jedynie w sytuacji gdy Poszukiwacz zostawił te zwierzęta w stajni i zginął, lub je tam sprzedał mogły zostać potem zakupione i to zasada obowiązująca w projekcie.
Ostatnio zmieniony czwartek 17 maja 2012, 09:25 przez Gieferg, łącznie zmieniany 4 razy.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
No to już właściwie ogarnąłem, a jak wystąpią jakieś trudności to się w trakcie gry dowiem. Jeden z moich współgraczy też jest zainteresowany więc prawdopodobnie najpierw sobie zrobimy szkoleniową partyjkę jeden na jednego, żeby nabrać wprawy w obsłudze programu, a potem można się umawiać na granie :)
Od razu poruszę jedną sprawę - widzę tam jakieś zmodyfikowane sloty na przedmioty (broń, zbroja, buty, itp) rozwiązanie, któremu zawsze byłem przeciwny i nie mam zamiaru się w tej kwestii stosować do zasad innych niż oryginalne.
[quote]Dodałem brakujące w stajni na planszy miasta karty ekwipunku Koń(x2), Wierzchowiec i Koń i wóz. Oraz dodatkowa karta Koń dla poszukiwacza który startuje posiadając konia. [/quote]
Kupowanie Konia i Wozu czy Rumaka to jak dla mnie niedopuszczalne przegięcie (to zbyt mocne karty by je tak sobie kupować za takie śmieszne ceny). W naszych grach jedynie w sytuacji gdy Poszukiwacz zostawił te zwierzęta w stajni i zginął, lub je tam sprzedał mogły zostać potem zakupione i to zasada obowiązująca w projekcie.
Poruszyłem ten wątek w tym temacie http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4979 - było to prawdopodobnie niedopatrzenie wydawcy które uzupełniłem. Zawsze grałem właśnie tak że tylko jak ktoś sprzedał można było nabyć te karty ale ....
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2013, 00:18 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
Poruszyłem ten wątek w tym temacie http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4979 - było to prawdopodobnie niedopatrzenie wydawcy które uzupełniłem. Zawsze grałem właśnie tak że tylko jak ktoś sprzedał można było nabyć te karty ale ....
Nie ma żadnego ale. To są na tyle mocne karty, że 1-2 egzemplarze które są w przygodach to zupełnie wystarczająca ilość i więcej być po prostu nie powinno. Zresztą:
Z tym że z zastrzeżeniem, że obowiązują zasady takie, jakie w moich rozgrywkach zawsze obowiązują
:-"
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Nie ma żadnego ale. To są na tyle mocne karty, że 1-2 egzemplarze które są w przygodach to zupełnie wystarczająca ilość i więcej być po prostu nie powinno. Zresztą:
[quote]Z tym że z zastrzeżeniem, że obowiązują zasady takie, jakie w moich rozgrywkach zawsze obowiązują[/quote] :-"
Zawsze można Podświetlić kartę (najechać myszą) i kliknąć Delete - karta znika (wraca do arkusza) i podczas gry jej nie ma, ale skoro w 2 ed. Talizmana w wersji angielskiej były te karty w ekwipunku http://research.cs.queensu.ca/~dalamb/G ... ents2.html myślę że powinno się z nimi grać. Większe przegięcie to karty takie jak np. Legionista, Magiczna Kusza, Gandalf które dodali w Jaskini.
Zawsze można Podświetlić kartę (najechać myszą) i kliknąć Delete - karta znika (wraca do arkusza) i podczas gry jej nie ma, ale skoro w 2 ed. Talizmana w wersji angielskiej były te karty w ekwipunku http://research.cs.queensu.ca/~dalamb/Games/Talisman/contents2.html myślę że powinno się z nimi grać. Większe przegięcie to karty takie jak np. Legionista, Magiczna Kusza, Gandalf które dodali w Jaskini.
Legionista w moim projekcie jest jednorazowego użytku (bez zmiany na karcie, po prostu takie ustalenie; jest jeszcze kilka innych - np ograniczenie kuglarza że nie może skorzystać ze swej zdolności więcej niż raz na danej karcie Czaru, a Przeistoczenie wymienia tylko samą kartę Poszukiwacza wraz z bazowymi cechami nie wpływając na zdobyte przez niego punkty, złoto czy karty będące w jego posiadaniu). Gandalf i Kusza są mocne ale nie na tyle przegięte bym z nimi coś robił. W końcu musi być coś w tej jaskini wartego by się tam po to zapuszczać. Z tym że te trzy karty trzeba znaleźc i więcejniż raz się w rozgrywce nie pojawią. A kupowanie takich kart jak Rumak może się skończyć tym, że zawsze jak tylko karta wypadnie z gry ktoś znowu będzie leciał go znowu kupić, thanks but no thanks.
A, no i oczywiście Poszukiwacze-profesje/mistrzowie, nie korzystają ze zdolności oryginalnego Poszukiwacza, a żeby zostać Arcymagiem po oddaniu Magicznego Przedmiotu trzeba jeszcze rzucić 6 na kostce. Rozwój Siły wiadomo - 2xnowy poziom. No i żadnych ograniczeń do ilości rzucanych w turze czarów poza tym co wynika z samej ich treści. A po przegranej walce można rzucać oddzielnie za elementy pancerza (np 1 rzut za hełm, 1 za tarczę, 1 za zbroję i jeszcze jeden za pole siłowe).
O tym wszystkim już gdzieś na forum wspominałem, ale jakoś nigdy tego nie zebrałem w jednym miejscu.
EDIT:
Błąd na karcie:
Od kiedy to Kanibal posiada zdolność wyboru walki wręcz/psychicznej? :neutral:
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Legionista w moim projekcie jest jednorazowego użytku (bez zmiany na karcie, po prostu takie ustalenie; jest jeszcze kilka innych - np ograniczenie kuglarza że nie może skorzystać ze swej zdolności więcej niż raz na danej karcie Czaru, a Przeistoczenie wymienia tylko samą kartę Poszukiwacza wraz z bazowymi cechami nie wpływając na zdobyte przez niego punkty, złoto czy karty będące w jego posiadaniu). Gandalf i Kusza są mocne ale nie na tyle przegięte bym z nimi coś robił. W końcu musi być coś w tej jaskini wartego by się tam po to zapuszczać. Z tym że te trzy karty trzeba znaleźc i więcejniż raz się w rozgrywce nie pojawią. A kupowanie takich kart jak Rumak może się skończyć tym, że zawsze jak tylko karta wypadnie z gry ktoś znowu będzie leciał go znowu kupić, thanks but no thanks.
A, no i oczywiście Poszukiwacze-profesje/mistrzowie, nie korzystają ze zdolności oryginalnego Poszukiwacza, a żeby zostać Arcymagiem po oddaniu Magicznego Przedmiotu trzeba jeszcze rzucić 6 na kostce. Rozwój Siły wiadomo - 2xnowy poziom. No i żadnych ograniczeń do ilości rzucanych w turze czarów poza tym co wynika z samej ich treści. A po przegranej walce można rzucać oddzielnie za elementy pancerza (np 1 rzut za hełm, 1 za tarczę, 1 za zbroję i jeszcze jeden za pole siłowe).
O tym wszystkim już gdzieś na forum wspominałem, ale jakoś nigdy tego nie zebrałem w jednym miejscu.
EDIT:
Błąd na karcie: Od kiedy to Kanibal posiada zdolność wyboru walki wręcz/psychicznej? :neutral:
Karty z Wybrzeża najprawdopodobniej zostaną przerobione na karty Przygód i innych, a potem włączone do wersji projektu na ZunTzu o ile Chaosowi będzie się chciało je dodawać.
EDIT:
4 arkusze (80 kart) już poprawione tak by mogły robić za karty Przygód, WG i Pustyni. Został arkusz piąty (z tym że on wymaga więcej pracy bo był zrobiony tylko do połowy) no i runy muszę dorobić. Poza może przydałoby się trochę nowych Czarów, ale to później.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Karty z Wybrzeża najprawdopodobniej zostaną przerobione na karty Przygód i innych, a potem włączone do wersji projektu na ZunTzu o ile Chaosowi będzie się chciało je dodawać.
EDIT:
4 arkusze (80 kart) już poprawione tak by mogły robić za karty Przygód, WG i Pustyni. Został arkusz piąty (z tym że on wymaga więcej pracy bo był zrobiony tylko do połowy) no i runy muszę dorobić. Poza może przydałoby się trochę nowych Czarów, ale to później.
Gieferg pisze:Karty z Wybrzeża najprawdopodobniej zostaną przerobione na karty Przygód i innych, a potem włączone do wersji projektu na ZunTzu o ile Chaosowi będzie się chciało je dodawać.
[quote="Gieferg"]Karty z Wybrzeża najprawdopodobniej zostaną przerobione na karty Przygód i innych, a potem włączone do wersji projektu na ZunTzu o ile Chaosowi będzie się chciało je dodawać.[/quote]
- Upiór z kart Przygody powinien mieć Moc 4 a nie 3.
- Karty Pieczara Kości i Wielka brama są w moim projekcie całkowicie zbanowane
- Kanibal nie powinien mieć zdolności wyboru formy walki
- na planszy miasta jest błąd w opisie Placu miejskiego (po 3 zamiast 4-5 mamy 3-5), co do siłowania na rękę - w moim projekcie ta opcja w ogóle nie istnieje.
I pytanie - jak sensownie rozwiązać taką sytuację, że jeden z graczy ma sobie np wybrać dowolny czar ze stosu i wziąć do ręki tak by inni tego nie widzieli?
A tak ogólnie to gra się świetnie jak się już obczai co i jak, choć z sensownym układaniem żetonów wciąż miewam problemy :mrgreen: Jest co prawda zdecydowanie wolniej niż na żywo no ale to już ograniczenia nie do przeskoczenia, przynajmniej nie ma problemów z save'owaniem i kontynuowaniem w późniejszym terminie no i z miejscem na rozłożenie 10 plansz.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
A tymczasem kolejne uwagi:
- Upiór z kart Przygody powinien mieć Moc 4 a nie 3. - Karty Pieczara Kości i Wielka brama są w moim projekcie całkowicie zbanowane - Kanibal nie powinien mieć zdolności wyboru formy walki - na planszy miasta jest błąd w opisie Placu miejskiego (po 3 zamiast 4-5 mamy 3-5), co do siłowania na rękę - w moim projekcie ta opcja w ogóle nie istnieje.
I pytanie - jak sensownie rozwiązać taką sytuację, że jeden z graczy ma sobie np wybrać dowolny czar ze stosu i wziąć do ręki tak by inni tego nie widzieli?
A tak ogólnie to gra się świetnie jak się już obczai co i jak, choć z sensownym układaniem żetonów wciąż miewam problemy :mrgreen: Jest co prawda zdecydowanie wolniej niż na żywo no ale to już ograniczenia nie do przeskoczenia, przynajmniej nie ma problemów z save'owaniem i kontynuowaniem w późniejszym terminie no i z miejscem na rozłożenie 10 plansz.
Gieferg pisze:
I pytanie - jak sensownie rozwiązać taką sytuację, że jeden z graczy ma sobie np wybrać dowolny czar ze stosu i wziąć do ręki tak by inni tego nie widzieli?
Klikamy rączkę i blokujemy ramkę w prawym górnym rogu (pin), przytrzymując lewy Ctrl najeżdżamy na stos kart Czarów i chwytamy LPM za kartę na spodzie stosu - możemy cały stos przenieść do naszej "ukrytej ręki". Dobrze byłoby wcześniej odwrócić cały stos na wciśniętym Ctrl 2xPPM. Niestety więcej zabawy będzie z położeniem stosu ponownie na stół - wywalamy jedną z kart obok planszy, klikamy na niej 2xLPM (otwiera się 2 okno) i przeciągamy po kolei karty z "ukrytej ręki" które nakładają się na tą wyłożoną wcześniej.
Gieferg pisze:A tymczasem kolejne uwagi:
- Upiór z kart Przygody powinien mieć Moc 4 a nie 3.
- Karty Pieczara Kości i Wielka brama są w moim projekcie całkowicie zbanowane
- Kanibal nie powinien mieć zdolności wyboru formy walki
- na planszy miasta jest błąd w opisie Placu miejskiego (po 3 zamiast 4-5 mamy 3-5), co do siłowania na rękę - w moim projekcie ta opcja w ogóle nie istnieje.
Zamiast banować karty można pomyśleć nad innym sensownym ich zastosowaniem - pasującym do projektu, podobnie z opisami na planszach. Pozostałe błędy przy następnym update poprawię - karty pochodzą z retuszy Wrewa więc jak ktoś je pobierze niech również poprawi.
Gieferg pisze:
A tak ogólnie to gra się świetnie jak się już obczai co i jak, choć z sensownym układaniem żetonów wciąż miewam problemy :mrgreen: Jest co prawda zdecydowanie wolniej niż na żywo no ale to już ograniczenia nie do przeskoczenia, przynajmniej nie ma problemów z save'owaniem i kontynuowaniem w późniejszym terminie no i z miejscem na rozłożenie 10 plansz.
Fajnie że się spodobało , z żetonami postępujemy jak na filmiku - 4:30-4:50 jak coś nie wyjdzie możemy cofnąć ostatni ruch (ikona strzałki na dole w prawym rogu lub Ctrl+Z)
[quote="Gieferg"] I pytanie - jak sensownie rozwiązać taką sytuację, że jeden z graczy ma sobie np wybrać dowolny czar ze stosu i wziąć do ręki tak by inni tego nie widzieli? [/quote] Klikamy rączkę i blokujemy ramkę w prawym górnym rogu (pin), przytrzymując lewy Ctrl najeżdżamy na stos kart Czarów i chwytamy LPM za kartę na spodzie stosu - możemy cały stos przenieść do naszej "ukrytej ręki". Dobrze byłoby wcześniej odwrócić cały stos na wciśniętym Ctrl 2xPPM. Niestety więcej zabawy będzie z położeniem stosu ponownie na stół - wywalamy jedną z kart obok planszy, klikamy na niej 2xLPM (otwiera się 2 okno) i przeciągamy po kolei karty z "ukrytej ręki" które nakładają się na tą wyłożoną wcześniej.
[quote="Gieferg"]A tymczasem kolejne uwagi:
- Upiór z kart Przygody powinien mieć Moc 4 a nie 3. - Karty Pieczara Kości i Wielka brama są w moim projekcie całkowicie zbanowane - Kanibal nie powinien mieć zdolności wyboru formy walki - na planszy miasta jest błąd w opisie Placu miejskiego (po 3 zamiast 4-5 mamy 3-5), co do siłowania na rękę - w moim projekcie ta opcja w ogóle nie istnieje.[/quote]
Zamiast banować karty można pomyśleć nad innym sensownym ich zastosowaniem - pasującym do projektu, podobnie z opisami na planszach. Pozostałe błędy przy następnym update poprawię - karty pochodzą z retuszy Wrewa więc jak ktoś je pobierze niech również poprawi.
[quote="Gieferg"] A tak ogólnie to gra się świetnie jak się już obczai co i jak, choć z sensownym układaniem żetonów wciąż miewam problemy :mrgreen: Jest co prawda zdecydowanie wolniej niż na żywo no ale to już ograniczenia nie do przeskoczenia, przynajmniej nie ma problemów z save'owaniem i kontynuowaniem w późniejszym terminie no i z miejscem na rozłożenie 10 plansz.[/quote] Fajnie że się spodobało :), z żetonami postępujemy jak na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=td3aJGPc2_Q - 4:30-4:50 jak coś nie wyjdzie możemy cofnąć ostatni ruch (ikona strzałki na dole w prawym rogu lub Ctrl+Z)
Zamiast banować karty można pomyśleć nad innym sensownym ich zastosowaniem - pasującym do projektu, podobnie z opisami na planszach
Pomyślałem wystarczająco długo parę lat temu.
Jeśli w trakcie gry na ZunTzu któraś z nich wyskoczy ---> delete i tyle.
To samo się tyczy profesji z dodatku Mistrzowie i kart służących ich zdobyciu. W Projekcie nie są używane.
karty pochodzą z retuszy Wrewa
Naprawdę szkoda że jednak nie robiłeś tych kart z normalnych retuszy, bo tu raz że sporo grafik jest "zgniecionych" i dziwnie upchanych w tych (zbytecznych kompletnie) ramkach, a dwa, pojawiają się niewystępujące w oryginale błędy. Sam design kart Poszukiwaczy też mi się zupełnie nie podoba i dodatkowo drażni fakt, że oryginalni są w takiej przerobionej wersji, a dodatkowi z kolei wyglądają jak w oryginale. Jedyne co jest fajne to koszulki. Wrew robi świetne fajne plansze, ale przerabianie kart to był chybiony pomysł i rzcz zupełnie zbyteczna. Gdyby nie kompletny brak czasu pewnie powycinałbym to wszystko od nowa z normalnych retuszy żeby wyglądało jak należy.
z żetonami postępujemy jak na filmiku
Nie zaznaczam w ogóle żetonami Siły ani Mocy zapisanych na karcie bo gram z zasadą że nie mogą one spaść poniżej poziomu wyjściowego, a jeśli trafi się jakaś karta będąca wyjątkiem od tej zasady to tylko i wyłącznie wtedy zaznaczam.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
[quote]Zamiast banować karty można pomyśleć nad innym sensownym ich zastosowaniem - pasującym do projektu, podobnie z opisami na planszach[/quote]
Pomyślałem wystarczająco długo parę lat temu. Jeśli w trakcie gry na ZunTzu któraś z nich wyskoczy ---> delete i tyle. To samo się tyczy profesji z dodatku Mistrzowie i kart służących ich zdobyciu. W Projekcie nie są używane.
[quote]karty pochodzą z retuszy Wrewa[/quote]
Naprawdę szkoda że jednak nie robiłeś tych kart z normalnych retuszy, bo tu raz że sporo grafik jest "zgniecionych" i dziwnie upchanych w tych (zbytecznych kompletnie) ramkach, a dwa, pojawiają się niewystępujące w oryginale błędy. Sam design kart Poszukiwaczy też mi się zupełnie nie podoba i dodatkowo drażni fakt, że oryginalni są w takiej przerobionej wersji, a dodatkowi z kolei wyglądają jak w oryginale. Jedyne co jest fajne to koszulki. Wrew robi świetne fajne plansze, ale przerabianie kart to był chybiony pomysł i rzcz zupełnie zbyteczna. Gdyby nie kompletny brak czasu pewnie powycinałbym to wszystko od nowa z normalnych retuszy żeby wyglądało jak należy.
[quote]z żetonami postępujemy jak na filmiku[/quote]
Nie zaznaczam w ogóle żetonami Siły ani Mocy zapisanych na karcie bo gram z zasadą że nie mogą one spaść poniżej poziomu wyjściowego, a jeśli trafi się jakaś karta będąca wyjątkiem od tej zasady to tylko i wyłącznie wtedy zaznaczam.
Witam znalazłem drobny błąd na karcie Nekromanty. Pkt. 4 "Jeśli liczba oczek jest większa niż moc Ducha dołącza on do ciebie jako twój przyjaciel i w każdej psychicznej dodaje swoją moc do twojej..."
Niby wiadomo o co kaman ale lekko razi... :mrgreen:
Witam znalazłem drobny błąd na karcie Nekromanty. Pkt. 4 "Jeśli liczba oczek jest większa niż moc Ducha dołącza on do ciebie jako twój przyjaciel i w[i][b] każdej psychicznej[/b][/i] dodaje swoją moc do twojej..." Niby wiadomo o co kaman ale lekko razi... :mrgreen:
wasu111 pisze:Witam znalazłem drobny błąd na karcie Nekromanty. Pkt. 4 "Jeśli liczba oczek jest większa niż moc Ducha dołącza on do ciebie jako twój przyjaciel i w każdej psychicznej dodaje swoją moc do twojej..."
Niby wiadomo o co kaman ale lekko razi... :mrgreen:
[quote="wasu111"]Witam znalazłem drobny błąd na karcie Nekromanty. Pkt. 4 "Jeśli liczba oczek jest większa niż moc Ducha dołącza on do ciebie jako twój przyjaciel i w[i][b] każdej psychicznej[/b][/i] dodaje swoją moc do twojej..." Niby wiadomo o co kaman ale lekko razi... :mrgreen:[/quote]
Podczas wczorajszej rozgrywki zauważyłem jeszcze parę drobnych zmian w kartach (by Wrew jak przypuszczam) i uprzedzam, że jeśli dojdzie do skutku jakaś partyjka na zun tzu z moim udziałem to trzymam się tylko i wyłącznie tego co było w wersji oryginalnej, oraz ustaleń obowiązujących w projekcie. Jedynie w sytuacjach niejasnych, co do których nie było podjętych żadnych ustaleń (no i w przypadkach połowy kart z Jaskini ) wchodzą w grę dyskusje dotyczące zasad, a wszelkie podjęte postanowienia będą dopisane w poście do którego mam link w podpisie.
btw, mam starszą wersję, a żeby pobrać aktualną, którą masz w podpisie proszą o podanie numeru telefonu czego robić nie mam zamiaru.
PS. w razie czego w tym tygodniu mogę mieć czas w późnych godzinach wieczornych (po 23-ej do 1-2)
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Podczas wczorajszej rozgrywki zauważyłem jeszcze parę drobnych zmian w kartach (by Wrew jak przypuszczam) i uprzedzam, że jeśli dojdzie do skutku jakaś partyjka na zun tzu z moim udziałem to trzymam się tylko i wyłącznie tego co było w wersji oryginalnej, oraz ustaleń obowiązujących w projekcie. Jedynie w sytuacjach niejasnych, co do których nie było podjętych żadnych ustaleń (no i w przypadkach połowy kart z Jaskini ;)) wchodzą w grę dyskusje dotyczące zasad, a wszelkie podjęte postanowienia będą dopisane w poście do którego mam link w podpisie.
btw, mam starszą wersję, a żeby pobrać aktualną, którą masz w podpisie proszą o podanie numeru telefonu czego robić nie mam zamiaru.
PS. w razie czego w tym tygodniu mogę mieć czas w późnych godzinach wieczornych (po 23-ej do 1-2)
Z ciekawości - jest możliwość, by do zapisanej i potem wczytanej gry dołączył nowy gracz, który wcześniej nie brał w rozgrywce udziału? Pytam ze względu na te crashe, które się zdarzały ilekroć ktoś próbował dołączyć do gry po tym jak coś zmieniłem w kartach znajdujących się na stole (np przetasowałem stos) nim nowy gracz dołączył.
W sumie może sprawdzimy to w praktyce przy następnej okazji.
Czy moje zboczenie zawodowe wieloletniego RPGowego Mistrza Gry bardzo daje się we znaki podczas rozgrywki?
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Z ciekawości - jest możliwość, by do zapisanej i potem wczytanej gry dołączył nowy gracz, który wcześniej nie brał w rozgrywce udziału? Pytam ze względu na te crashe, które się zdarzały ilekroć ktoś próbował dołączyć do gry po tym jak coś zmieniłem w kartach znajdujących się na stole (np przetasowałem stos) nim nowy gracz dołączył.
W sumie może sprawdzimy to w praktyce przy następnej okazji.
Czy moje zboczenie zawodowe wieloletniego RPGowego Mistrza Gry bardzo daje się we znaki podczas rozgrywki? O:)
Ja zauważyłem, że gracze mogą dołączać po tym jak potasujesz stosy, pod jednym warunkiem. Podczas gdy oni wbijają do gry nie można w tym momencie tasować lub trzymać żadnych kart. Najlepiej nic nie ruszać i czekać aż wszyscy już wejdą do gry. Wtedy jest wporządku. Trzeba jeszcze wziąść pod uwagę, że ZunTzu źle informuje hosta o wejściu pozostałych graczy do gry. Podczas gdy mi wyświetla komunikaty, że gracze już wbili, im nadal ładuje się plansza. Wtedy jak się zacznie coś grzebać, to też lubi ich powyrzucać.
Ja zauważyłem, że gracze mogą dołączać po tym jak potasujesz stosy, pod jednym warunkiem. Podczas gdy oni wbijają do gry nie można w tym momencie tasować lub trzymać żadnych kart. Najlepiej nic nie ruszać i czekać aż wszyscy już wejdą do gry. Wtedy jest wporządku. Trzeba jeszcze wziąść pod uwagę, że ZunTzu źle informuje hosta o wejściu pozostałych graczy do gry. Podczas gdy mi wyświetla komunikaty, że gracze już wbili, im nadal ładuje się plansza. Wtedy jak się zacznie coś grzebać, to też lubi ich powyrzucać.
Po wczorajszej rozgrywce z Chaosem dopisałem co nieco w poście otwierającym temat ogólny o projekcie i proponuję każdemu, kto miałby ze mną grać najpierw rzucić okiem na tego posta, bo szkoda czasu na dyskusję o zasadach w trakcie gry.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Trzeba będzie spróbować.
Po wczorajszej rozgrywce z Chaosem dopisałem co nieco w poście otwierającym temat ogólny o projekcie i proponuję każdemu, kto miałby ze mną grać najpierw rzucić okiem na tego posta, bo szkoda czasu na dyskusję o zasadach w trakcie gry.
Mnie wyskakiwały podobne błędy (lecz nie ten sam). Jak masz Windowsa 7 to proponuje uruchomić w trybie zgodności z uprawnieniami admina. Ja dodatkowo wyłączyłem kompozycje wizualne i kompozycje pulpitu.
Od tamtej pory mam spokój.
Mnie wyskakiwały podobne błędy (lecz nie ten sam). Jak masz Windowsa 7 to proponuje uruchomić w trybie zgodności z uprawnieniami admina. Ja dodatkowo wyłączyłem kompozycje wizualne i kompozycje pulpitu. Od tamtej pory mam spokój.
Nowa wersja do pobrania https://www.dropbox.com/s/8owy2cqtsp8ba ... 1.13SW.ztb
Zwiększyłem ilość slotów dla graczy do 10, dodałem karty walki do 39, dorzuciłem swoich 6 autorskich Poszukiwaczy, zmieniłem opis w Jaskini Czarownika i na obszarze Tajemnych Wrót. Dodałem Instrukcje dodatków Gieferga są po lewej stronie obok plansz. Powiększyłem plansze Północnego Lądu i Wyspy Gadów. Ustawiłem startowe wartości mieszków złota i Wytrzymałości. Kilku Poszukiwaczy ma na kartach zaznaczone startowe wartości żetonami (nad tym popracuje w wolnym czasie).
Nowa wersja do pobrania https://www.dropbox.com/s/8owy2cqtsp8bahp/MIMChaos1.13SW.ztb Zwiększyłem ilość slotów dla graczy do 10, dodałem karty walki do 39, dorzuciłem swoich 6 autorskich Poszukiwaczy, zmieniłem opis w Jaskini Czarownika i na obszarze Tajemnych Wrót. Dodałem Instrukcje dodatków Gieferga są po lewej stronie obok plansz. Powiększyłem plansze Północnego Lądu i Wyspy Gadów. Ustawiłem startowe wartości mieszków złota i Wytrzymałości. Kilku Poszukiwaczy ma na kartach zaznaczone startowe wartości żetonami (nad tym popracuje w wolnym czasie).
Szybki update, z powodu zbyt dużej ilości kart na Planszy głównej na słabszych komputerach przycinało niemiłosiernie - zrobiłem zakładkę System Walki tylko na Karty Walki których jest 1638 sztuk .
Link do wersji 2.13SW https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd ... 2.13SW.ztb
Szybki update, z powodu zbyt dużej ilości kart na Planszy głównej na słabszych komputerach przycinało niemiłosiernie - zrobiłem zakładkę System Walki tylko na Karty Walki których jest 1638 sztuk :). Link do wersji 2.13SW https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd0k/MIMChaos2.13SW.ztb
Chaos pisze:Szybki update, z powodu zbyt dużej ilości kart na Planszy głównej na słabszych komputerach przycinało niemiłosiernie - zrobiłem zakładkę System Walki tylko na Karty Walki których jest 1638 sztuk .
Link do wersji 2.13SW https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd ... 2.13SW.ztb
Przyszedlem po MiM na Zuntzu i sie nie zawiodlem. Dziekuje
[quote="Chaos"]Szybki update, z powodu zbyt dużej ilości kart na Planszy głównej na słabszych komputerach przycinało niemiłosiernie - zrobiłem zakładkę System Walki tylko na Karty Walki których jest 1638 sztuk :). Link do wersji 2.13SW https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd0k/MIMChaos2.13SW.ztb[/quote] Przyszedlem po MiM na Zuntzu i sie nie zawiodlem. Dziekuje ;)