Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja
: wtorek 09 sty 2018, 23:02
Tura 15:
Elementalista: zółta łuska , ruch na pole gdzie losuje dwie karty, starżnika podniebnej przepaści którego pokonuje i jaskinie gdzie odnajduje trolla(po wydaniu punktu losu) tego też pokonuje. Przed wdaniem sięw walki ogniskuje swą moc na siłę ale przez to odrzuca zaklęcie z powodu małej mocy.Smierć odwiedza wędrowca i daje mu punkt mocy.
Druid: czerwona łuska , idzie do ołtarza gniewu gdzie korzysta z ołtarzu gniewu- poswięca 1 życie i zmusza iluzjonistkę do utraty 2 co kończy się jej śmiercią . Wiechchnia karta omenu zostaje odrzucona. Pierwszy omen. Każdy poszukiwacz odrzuca punkt losu. Losuje także żelotę(potwór Vartraxa) którą zabija przy pomocy zaklęcia i odzyskuje 2 pkt życia.
Filozof: zielona łuska , ruch o 1 i filozof prubuje zebrac co może po iluzjonistce najpierw jednak musi ciągnąć zieloną kartę bo królem jest zielony. Wyciąga zarośnięty ołtarz idostaje jedno zaklęcie. Zabiera przeklętą skrzynię i diament oraz sztukę złota.
Rycerz: zielona łuska , Przez wagabundę znów straciłby turę ale po przerzucie losu dociera do zaginionego miasta i tam traci 1 pkt siły .
Wędrowiec: czerwona łuska koronuje czerwonego, przechodzi na pola gdzie siedzi pogrążony w drzemce widmowy drake i szaman grillpusa , Wędrowiec pokonuje ich i dzięki trofeom tym i poprzednim zyskuje od razu 2 pkty mocy. W czasie walki jednak traci zaklęcie.
PRadwny dąb: smocze natarcie i trzy smocze drzemki (kładziemy na potworach), Pradawny dąb spotyka leśnego człowieka który daje mu życie jedno - zdarzenie , wstaje dzien i prorok wkracza do lasu, tam również spotyka werdani , norna która pokonuje go na moc i znajduje miecz przeznaczenia którego jednak nie może zabrać.
Elementalista: zółta łuska , ruch na pole gdzie losuje dwie karty, starżnika podniebnej przepaści którego pokonuje i jaskinie gdzie odnajduje trolla(po wydaniu punktu losu) tego też pokonuje. Przed wdaniem sięw walki ogniskuje swą moc na siłę ale przez to odrzuca zaklęcie z powodu małej mocy.Smierć odwiedza wędrowca i daje mu punkt mocy.
Druid: czerwona łuska , idzie do ołtarza gniewu gdzie korzysta z ołtarzu gniewu- poswięca 1 życie i zmusza iluzjonistkę do utraty 2 co kończy się jej śmiercią . Wiechchnia karta omenu zostaje odrzucona. Pierwszy omen. Każdy poszukiwacz odrzuca punkt losu. Losuje także żelotę(potwór Vartraxa) którą zabija przy pomocy zaklęcia i odzyskuje 2 pkt życia.
Filozof: zielona łuska , ruch o 1 i filozof prubuje zebrac co może po iluzjonistce najpierw jednak musi ciągnąć zieloną kartę bo królem jest zielony. Wyciąga zarośnięty ołtarz idostaje jedno zaklęcie. Zabiera przeklętą skrzynię i diament oraz sztukę złota.
Rycerz: zielona łuska , Przez wagabundę znów straciłby turę ale po przerzucie losu dociera do zaginionego miasta i tam traci 1 pkt siły .
Wędrowiec: czerwona łuska koronuje czerwonego, przechodzi na pola gdzie siedzi pogrążony w drzemce widmowy drake i szaman grillpusa , Wędrowiec pokonuje ich i dzięki trofeom tym i poprzednim zyskuje od razu 2 pkty mocy. W czasie walki jednak traci zaklęcie.
PRadwny dąb: smocze natarcie i trzy smocze drzemki (kładziemy na potworach), Pradawny dąb spotyka leśnego człowieka który daje mu życie jedno - zdarzenie , wstaje dzien i prorok wkracza do lasu, tam również spotyka werdani , norna która pokonuje go na moc i znajduje miecz przeznaczenia którego jednak nie może zabrać.