Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o TMiM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » wtorek 09 sty 2018, 23:02

Tura 15:

Elementalista: zółta łuska , ruch na pole gdzie losuje dwie karty, starżnika podniebnej przepaści którego pokonuje i jaskinie gdzie odnajduje trolla(po wydaniu punktu losu) tego też pokonuje. Przed wdaniem sięw walki ogniskuje swą moc na siłę ale przez to odrzuca zaklęcie z powodu małej mocy.Smierć odwiedza wędrowca i daje mu punkt mocy.

Druid: czerwona łuska , idzie do ołtarza gniewu gdzie korzysta z ołtarzu gniewu- poswięca 1 życie i zmusza iluzjonistkę do utraty 2 co kończy się jej śmiercią . Wiechchnia karta omenu zostaje odrzucona. Pierwszy omen. Każdy poszukiwacz odrzuca punkt losu. Losuje także żelotę(potwór Vartraxa) którą zabija przy pomocy zaklęcia i odzyskuje 2 pkt życia.

Filozof: zielona łuska , ruch o 1 i filozof prubuje zebrac co może po iluzjonistce najpierw jednak musi ciągnąć zieloną kartę bo królem jest zielony. Wyciąga zarośnięty ołtarz idostaje jedno zaklęcie. Zabiera przeklętą skrzynię i diament oraz sztukę złota.

Rycerz: zielona łuska , Przez wagabundę znów straciłby turę ale po przerzucie losu dociera do zaginionego miasta i tam traci 1 pkt siły :(.

Wędrowiec: czerwona łuska koronuje czerwonego, przechodzi na pola gdzie siedzi pogrążony w drzemce widmowy drake i szaman grillpusa , Wędrowiec pokonuje ich i dzięki trofeom tym i poprzednim zyskuje od razu 2 pkty mocy. W czasie walki jednak traci zaklęcie.

PRadwny dąb: smocze natarcie i trzy smocze drzemki (kładziemy na potworach), Pradawny dąb spotyka leśnego człowieka który daje mu życie jedno - zdarzenie , wstaje dzien i prorok wkracza do lasu, tam również spotyka werdani , norna która pokonuje go na moc i znajduje miecz przeznaczenia którego jednak nie może zabrać.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » wtorek 09 sty 2018, 23:45

Tura 16:

Elementalista: zółta łuska koronuje zółtego smoka, W końcu postać dochodzi do orlego gniazda, tam przegrywa z orlim królem mimo wydania punktu losu. Używa eliksiru uzdrawiającego by odzyskać stracony punkt zycia. Przesuwa się na skały.

Druid: koronacja zółtego, potem druid schodzi do podziemii gdzie w korytarzu spotyka cien który pokonuje .

Filozof: czerwona łuska , wypada 1 na ruch przez co skrzynia transformuje pola we wzgórza, filozof wyciąga zdarzenie anioła który nawiedza krainy, zmienia się pora na noc, prorok przychodzi do krain , rycerz i wędrowiec otrzymują po punkcie życia.

Rycerz: zielona łuska koronuje zielonego smoka, rycerz rusza na jedno pole przed orlim gniazdem i ciągnie 3 karty , wulkaniczna erupcja sprawia że następuje noc . Znajduje też skrzynię z 3 sztukami złota , i wąską ścieżkę na której rycerz traci 1 życie i w końcu pozbywa się wagabundy.

wędrowiec : zielona łuska , wędrowiec wchodzi w góry i nic więcej się nie dzieje.

pradawny dąb: w wyniku smoczego gniewu traci 1 życie dochodzi do końca lasu i tam jego przeznaczenie to klątwa. Dąb przenosi się na planszę główną.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 08:19

elementalista: zielona łuska , ruch o 1 na pola gdzie odnajduje panteon

druid: zółta łuska , druid zwiedza dalej podziemia, w korytarzu gdzien zabija strażnika krypty i wymienia trofea na 1 pkt mocy.

filozof: zielona łuska koronuje zielonego, pola i wylosowanie nalotu na swiatynie, prorok przybywa do krain zewnetrznych , zapada noc.
rycerz: czerwona łuska , ruch na orle gniazdo lecz przegrywa z orlim królem.

wędrowiec: zielony gniew, z braku przyjaciół traci życie,znajduje przyjaciela górnika ale nie może go zabrac bo nie ma złota.

pradawny dąb: zielona łuska, idzie na pola gdzie pokonuje Roka, za trofea wymienia 1 pkt mocy.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 15:34

Tura 18

Elementalista: czerwona łuska koronuje smoka, elementalista wyciąga ołtarz porządania który zostaje umieszczony na polach.

Druid: smocza drzemka na kładziona na najbliższego wolnego potwora. Druid idzie przez tunel gdzie znajduje pochodnię.

Filozof: zółta łuska, Filozof idzie w góry Piewczyni snów nieznajoma go odwiedza. Filozof nie korzysta z niej.

Rycerz: zółta łuska , Rycerz idzie do miasta gdzie odwiedza czarodziejkę - zyskuje 1 zaklęcie.

Wędrowiec: smoczy gniew lecz neguje go smoczą łuską, idzie na urwisko gdzie pokonuje kozę.

pradawny dąb: zółta łuska, dąb idzie do ruin gdzie wyciąga 2 karty proroka, nastepuje układ gwiazd w wyniku czego ujawniony zostaje drugi omen- wszyscy poszukiwacze tracą po życiu w tej krainie. W wyniku czego filozof umiera. Dąb pokonuje też pradawny horror ale traci przy tym swój cały los.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 15:39

Tura 19.

Elementalista: czerwona łuska , elementalista idzie na pola gdzie nic się nie dzieje.

Druid: czerwona łuska , idzie do tunelu gdzie psotyka żuka zabójce i jest przez niego pokonany.

Rycerz: zielona łuska, wchodzi do miasta gdzie spotyka druidkę grillpusa i remisuje z nią walkę.

Wędrowiec: żółta łuska , podczas dalszej podróży w górach spotyka pioniera przyjaciela.

pradawny dąb: zółta koronacja, przechodzi na teren gospody by walczyc z wampirzym smokiem uspionym drzemką ale nieszczęśliwie przegrywa i umiera




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 08:05

Tura 20:
Elementalista: czerwona koronacja, przejscie na pola i losowanie zielonej karty, wyszedł smok cienia który pokonuje elementalistę w poszukiwacz ginie

druid: zielona koronacja, druid zostaje w podziemiach, pokonuje na korytarzu królewskiego bydlaka i wymienia trofea na punkt siły.

rycerz: czerwona łuska, idzie miasto, spotyka żywiołaka ognia i przegrywa tracąc 1 życie.

wędrowiec: czerwona łuska, podąża dalej górami, znajduje kamyk szlachetny, pokonuje słabego kobolda i spotyka skrzata który daje mu 1 szt złota.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4510
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Bludgeon » czwartek 11 sty 2018, 08:17

YAY żniwa :D


What a view.


murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 08:19

Tura 21

Drudi: Czerwona koronacja, przemieszcza się dalej w podziemiach i losuje 2 potwory. Potwory pokonują i zabijają druida.

Rycerz: czerwona łuska, ruch na plac miejski gdzie rycerz przesuwa miecz na swój obszar i bierze go.

Wędrowiec: zółta łuska , w czasie dalszej wędrówki wędrowiec znajduje mapę skarbu a górscy zbóje porywają jego przyjaciół i usadzają na skalnym urwisku. Wstaje dzień.


Ponieważ zostało 2 poszukiwaczy(ostatnie tury to prawdziwy pogrom) od następnego postu będę w aktualizował jeden post i dokładał dodatkowe tury zamiast po prostu
robić kolejnego. Nawet jak zostanie tylko jeden to będę grał dalej sprawdzając czy postać osiągnie cel czy przegra. . Gram w wersje taką że po dojsciu na koronę władzy najpierw pokonujemy smoczego władcę a potem odkrywamy ukryte zakończenie.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 09:14

Tura 22
Rycerz: zielona łuska , uzywa zaklęcia alchemii by przemienic miecz w sztukę złota po czym przechodzi do stajni i kupuje konia z wozem.

Wędrowiec : czerwona łuska, ruch za 3 do orlego gniazda. Tam pokonuje orlego króla i zabiera skarb - szpon furii. Po przeniesieniu na skały odrzuca mapę skarbów dla uzyskania 2 szt złota.

Tura 23:

Rycerz: czerwona koronacja , ruch o 2 gdzie pokonuje wielką muchę.

wędrowiec:zielona koronacja ruch do kapliczki gdzie ciągnie kartę zółtego, objawia się baśniowy smok , który dodaje wędrowcowi punkt siły.

Tura 24:

Rycerz: zółta luska, ruch za 5 i wyciągnięcie kryjówki złodziei co pozwala rycerzowi ukraśc kiścień. :D
Wędrowiec: ruch do miasta gdzie odwiedza czarodziejkę, tam po wydaniu punktu losu zyskuje 1 zaklęcie.

Tura 25:

Rycerz: zółta koronacja: ruch za 6 i rycerz zyskuje eliksir lotu. Wilkołak odwiedza rycerza i oferuje mu przejażdzkę na grzbiecie do dowolnego miejsca.
Wędrowiec: zółta łuska. Ruch za 4 do rycerza by wdać się z nim walkę ale rycerz używa zaklęcia niewidzialności i wymyka się wędrowcowi. (kamien zaklęć się rozsypuje)

Tura 26:
Rycerz na wilkołąku rusza na pola tam gdzie wcześniej padł któryś poszukiwacz i zbiera parę przedmiotów.
Wędrowiec: czerwona łuska Ruch na równiny i zabija tam drzewiennego smoka. Zamienia trofeum na punkt mocy i od razu też zyskuje 3 zaklęcia.

Tura 27:
Rycerz: zielona łuska, Rycerz wchodzi w góry i zbiera trochę przedmiotów pozostałosci po innym poszukiwaczu który wyzionąłtu ducha.
Wędrowiec: Idzie na pola gdzie znajduje ucznia czarnoksiężnika i podejmuje się zadania by odwiedzić ucznia czarnoksiężnika.

Tura 28:
Rycerz: czerwona łuska , kawałek dalej idzie na górski szlak, który jest bezpieczny i zgarnia wcześniej poranych wędrowcowi przyjaciół.
Wędrowiec: czerwona łuska, wchodzi do podziemii gdzie zabija zjawę zarazy.

Tura 29:
Rycerz: czerwona koronacja, idzie do kapliczki gdzie odzyskuje początkową wartość życia.
Wędrowiec: zielona koronacja,
Tura 30: zielona koronacja, rusza o 1 w podziemia, zabija goblina.

Tura30

Rycerz: zółta łuska, rusza o jeden na pola. Wyciąga smoczy dekret. Rozkładamy po jednej karcie na każdym obszarze zielonej łuski i to w każdej krainie bo krolem jest zielony. :O. Zapada noc.
Wędrowiec :zółta łuska ruch o 1 gdzie zabiera przyjaciela leśną elfkę, (z wynikło to z akcji rycerza dopiero co) Pokonuje jednego silnego potwora na siłę ale już drugi na moc daje radę wędrowcowi. Traci życie ale wymienia trofea na pkt siły.

Tura 31.

Rycerz: czerwona łuska, rycerz idzie o 2 i znajduje różdżkę smoczej czaszki.
Wędrowiec : zielona łuska , schodzi głębiej w podziemia i zabija tam gargulca

Tura 32.
Rycerz: dwie koronacje , czerwona i zółta, rycerz używa eliksiru lotu i przenosi się na miasto. Tam odwiedza alchemika i wymienia stos swoich rzeczy i klejnotów na zloto.
wędrowiec: czerwona łuska , idzie na teren grobowca i wyciąga dwa silne potwory, oczywiscie przegrywa i traci 1 życie.

(daruje sobie wpisywanie łusek i koronacji)

Tura 33:
Rycerz: Postac idzie dalej do miasta i wyciąga biesiadę, niestety zostaje wtrącony do więzienia.
Wędrowiec: idzie dalej w podziemia, pokonuje nietoperze wampiry.

Tura 34:
Rycerz: daje solidną łapówkę i ucieka z więzienia.
Wędrowiec: przejscie do sali tortur, wędrowiec opłaca oprawcę.

Tura 35
Rycerz: pzejście do zbrojowni i kupno pełnej płytówki
Wędrowiec: tunel i wyciągnięcie amuletu szybkosci.

Tura 36
Rycerz: na ulicy ycerz spotyka rabusia, zamiast zachowac trofeum zabiera wedrowcowi amulet szybkosci.
Wędrowiec: pokonuje w tunelach dwa potwory, za trofea zyskuje punkt mocy.

Tura 37:
Rycerz: Najmuje się jako uliczny sprzątacz za 3 szt zł i traci ture:
Wędrowiec: Dochodzi do władcy ciemnosci i po pokonaniu go(wzmacnia sięzaklęciem) pokonuje go. Wyciąga za nagrodę księgę wiedzy i ląduje na przeklętej polanie.

Tura 38:
Rycerz: sprząta, traci turę
Wędrowiec: ciągnie zaklęcie dzięki tomowi, dzięki elfce przenosi sie na puszczę i znajduje sztukę złota.

Tura 39:
Rycerz: smoczy gniew, traci 1 życie bo nie ma zaklęc
Wędrowiec: idzie na obszar wrót i zabija potwora, wymiana trofeów na punkt mocy.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » piątek 12 sty 2018, 17:05

Tura 40

Rycerz: zapada dzien, ulice są zatłoczone więc następnym razem rycerz będzie losowac 3 karty miasta przez 2 tury.
Wędrowiec: idzie do przeklętej doliny gdzie wyciąga przeklętą zarazę( jedna z tych kart z puszki pandory co zaadoptowałem do talii przygód. Chwila napięcia bo nie używamy w tym miejscu a jeśłi rzut będzie niższy od rzutu zarazy to edrowiec będzie trupem.... i faktycznie trup..... AU

Tura 41.
Rycerz ruch o 1 na ulice miasta i prawdopodobnie też ma przewalone bo prorok jest w miescie a ciągnąć trzeba 3 karty. I stało się, rycerz staje się ropucha a potwór pozbawia go 1 życia.

Tura 42
JAko żaba skacze o pole i jak było do przewidzenia. Kolejnu potwór odbiera mu ostatnie życie i rycerz umiera.

Tu kończy się ta realacja. Talisman pokonała 10 śmiałków których prowadziłem. Dziękuje za uwagę tych co czytali.




Awatar użytkownika
arthan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1318
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: arthan » piątek 12 sty 2018, 17:16

Dzięki za relacje :)




polski-jeż
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 10:11
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: polski-jeż » poniedziałek 22 sty 2018, 10:19

Ja też bardzo dziękuje. Miło się czytało.




Budowniczy Mostów
Astropata
Astropata
Astropata
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Posty: 918
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Budowniczy Mostów » wtorek 30 sty 2018, 09:27

murmandamus pisze:
niedziela 07 sty 2018, 21:26
masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Piktogramy. Ideogramy.



Awatar użytkownika
jerek95
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 125
Rejestracja: sobota 25 mar 2017, 08:56
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 23

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: jerek95 » środa 28 lut 2018, 14:32

murmandamus pisze:
niedziela 07 sty 2018, 21:26
masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Ja bym to widział (słyszał?) z komentowaniem Szpakowskiego i Szaranowicza... Ewentualnie Czubówny ;D




ODPOWIEDZ