khorN pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 12:39
O kurczę, no to teraz już mi kompletną wode z mózgu zrobiliście.
@Gamma ja ostatnio też usunąłem całą mechanikę Wilkołaka, dzień/noc + wszystkie karty które oddziałują na to i zostawiłem tylko same karty "neutralne" z tego dodatku. Samej postaci Wilkołaka też nie wrzucaliśmy do rozgrywki. A pochwal się jakiego poszukiwacza zrobiłeś z tej figurki?:)
Ja muszę chyba powoli jakieś alt. zakończenia wprowadzić w takim razie.
Rozszerzona karta żniwiarza?
@Odyn wow, ten Czas Żniw brzmi super, bo my właśnie narzekaliśmy na małą interakcję ze żniwiarzem i nawet wprowadziliśmy zasadę, że jak ktoś rzuci 1 i potem zapomni że ma się ruszyć żniwiarzem to automatycznie żwiniarz się na niego teleportuje i musi rzucać.
Kurde myślałem, że coś o tej grze już wiem a wychodzi na to, że gówno wiem
Rozszerzona karta Żniwiarza- rzucasz 2 kośćmi, a nie 1 jak w oryginalnej. Więcej się dzieje i jest trudniejsza.
[quote=khorN post_id=146139 time=1513856376 user_id=12121] O kurczę, no to teraz już mi kompletną wode z mózgu zrobiliście.
@Gamma ja ostatnio też usunąłem całą mechanikę Wilkołaka, dzień/noc + wszystkie karty które oddziałują na to i zostawiłem tylko same karty "neutralne" z tego dodatku. Samej postaci Wilkołaka też nie wrzucaliśmy do rozgrywki. A pochwal się jakiego poszukiwacza zrobiłeś z tej figurki?:) Ja muszę chyba powoli jakieś alt. zakończenia wprowadzić w takim razie. Rozszerzona karta żniwiarza?
@Odyn wow, ten Czas Żniw brzmi super, bo my właśnie narzekaliśmy na małą interakcję ze żniwiarzem i nawet wprowadziliśmy zasadę, że jak ktoś rzuci 1 i potem zapomni że ma się ruszyć żniwiarzem to automatycznie żwiniarz się na niego teleportuje i musi rzucać.
Kurde myślałem, że coś o tej grze już wiem a wychodzi na to, że gówno wiem :D [/quote]
Nie usuwałem mechaniki dzień/noc - bardzo ją lubię. Usunąłem tylko Wilkołaka i likantropię. Link: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?f=77&t=7842&view=unread#unread
Rozszerzona karta Żniwiarza- rzucasz 2 kośćmi, a nie 1 jak w oryginalnej. Więcej się dzieje i jest trudniejsza. ;)
khorN pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 12:39
O kurczę, no to teraz już mi kompletną wode z mózgu zrobiliście.
@Gamma ja ostatnio też usunąłem całą mechanikę Wilkołaka, dzień/noc + wszystkie karty które oddziałują na to i zostawiłem tylko same karty "neutralne" z tego dodatku. Samej postaci Wilkołaka też nie wrzucaliśmy do rozgrywki. A pochwal się jakiego poszukiwacza zrobiłeś z tej figurki?:)
Ja muszę chyba powoli jakieś alt. zakończenia wprowadzić w takim razie.
Rozszerzona karta żniwiarza?
@Odyn wow, ten Czas Żniw brzmi super, bo my właśnie narzekaliśmy na małą interakcję ze żniwiarzem i nawet wprowadziliśmy zasadę, że jak ktoś rzuci 1 i potem zapomni że ma się ruszyć żniwiarzem to automatycznie żwiniarz się na niego teleportuje i musi rzucać.
Kurde myślałem, że coś o tej grze już wiem a wychodzi na to, że gówno wiem
Rozszerzona karta Żniwiarza- rzucasz 2 kośćmi, a nie 1 jak w oryginalnej. Więcej się dzieje i jest trudniejsza.
A no właśnie dosłownie parę minut po tym jak napisałem post to się gdzieś dokopałem do tego Twojego tematu, bardzo mi się postać podoba z tym, że mam dodatek Zwiastun więc i mam Opętanego. Ale generalnie na pewno pomysł super aby wykorzystać figurkę. Na pewno jak będę miał możliwość to gdzieś to spróbuję wydrukować.
2 kośćmi w sensie, że jakby podwójne spotkanie? Kurde to jest hardcore chyba, bo jednak tę jedynkę to wcale nie tak trudno wyrzucić
[quote=Gamma post_id=146141 time=1513856729 user_id=9702] [quote=khorN post_id=146139 time=1513856376 user_id=12121] O kurczę, no to teraz już mi kompletną wode z mózgu zrobiliście.
@Gamma ja ostatnio też usunąłem całą mechanikę Wilkołaka, dzień/noc + wszystkie karty które oddziałują na to i zostawiłem tylko same karty "neutralne" z tego dodatku. Samej postaci Wilkołaka też nie wrzucaliśmy do rozgrywki. A pochwal się jakiego poszukiwacza zrobiłeś z tej figurki?:) Ja muszę chyba powoli jakieś alt. zakończenia wprowadzić w takim razie. Rozszerzona karta żniwiarza?
@Odyn wow, ten Czas Żniw brzmi super, bo my właśnie narzekaliśmy na małą interakcję ze żniwiarzem i nawet wprowadziliśmy zasadę, że jak ktoś rzuci 1 i potem zapomni że ma się ruszyć żniwiarzem to automatycznie żwiniarz się na niego teleportuje i musi rzucać.
Kurde myślałem, że coś o tej grze już wiem a wychodzi na to, że gówno wiem :D [/quote]
Nie usuwałem mechaniki dzień/noc - bardzo ją lubię. Usunąłem tylko Wilkołaka i likantropię. Link: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?f=77&t=7842&view=unread#unread
Rozszerzona karta Żniwiarza- rzucasz 2 kośćmi, a nie 1 jak w oryginalnej. Więcej się dzieje i jest trudniejsza. ;) [/quote]
A no właśnie dosłownie parę minut po tym jak napisałem post to się gdzieś dokopałem do tego Twojego tematu, bardzo mi się postać podoba z tym, że mam dodatek Zwiastun więc i mam Opętanego. Ale generalnie na pewno pomysł super aby wykorzystać figurkę. Na pewno jak będę miał możliwość to gdzieś to spróbuję wydrukować.
2 kośćmi w sensie, że jakby podwójne spotkanie? Kurde to jest hardcore chyba, bo jednak tę jedynkę to wcale nie tak trudno wyrzucić :P
Jakbym miał usuwać karty, które mi się nie podobają to jaka byłaby idea samej gry? To, że ja nie lubię karty Archiwum; tych które nakazują wylosować 4 zadania czarownika i na nich położyć; czy wszelakich, które mogą zamienić Poszukiwacza w ropuchę to nie znaczy, że mam je usunąć z gry. Są upierdliwe (jak "fałszywi" Przyjaciele) i tyle. Taki urok gry Na szczęście tych kart nie ma dużo.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
Jakbym miał usuwać karty, które mi się nie podobają to jaka byłaby idea samej gry? To, że ja nie lubię karty Archiwum; tych które nakazują wylosować 4 zadania czarownika i na nich położyć; czy wszelakich, które mogą zamienić Poszukiwacza w ropuchę to nie znaczy, że mam je usunąć z gry. Są upierdliwe (jak "fałszywi" Przyjaciele) i tyle. Taki urok gry ;) Na szczęście tych kart nie ma dużo.
khorN pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 12:49
2 kośćmi w sensie, że jakby podwójne spotkanie? Kurde to jest hardcore chyba, bo jednak tę jedynkę to wcale nie tak trudno wyrzucić
[quote=khorN post_id=146142 time=1513856997 user_id=12121] 2 kośćmi w sensie, że jakby podwójne spotkanie? Kurde to jest hardcore chyba, bo jednak tę jedynkę to wcale nie tak trudno wyrzucić :P [/quote]
Jest zrobiona nowa karta Żniwiarza. Można ją wydrukować. Ma więcej opcji niż ta oryginalna. Sprawdź sobie tu : http://magiaimiecz.eu/projects-archive/talisman-czas-zniw/
Odyn pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 12:50
Jakbym miał usuwać karty, które mi się nie podobają to jaka byłaby idea samej gry? To, że ja nie lubię karty Archiwum; tych które nakazują wylosować 4 zadania czarownika i na nich położyć; czy wszelakich, które mogą zamienić Poszukiwacza w ropuchę to nie znaczy, że mam je usunąć z gry. Są upierdliwe (jak "fałszywi" Przyjaciele) i tyle. Taki urok gry Na szczęście tych kart nie ma dużo.
Nie mam nic do Archiwum. Dla mnie fajna karta.
Ogólnie to graj sobie jak chcesz. Mnie to "tito". Grasz na tyle rzadko, że może Ci to po prostu nie przeszkadza. My się sporo nagraliśmy i nie będziemy grać z mechanikami czy kartami, które nas po prostu kompletnie denerwują. Mnie się właśnie to podoba w tej grze, że mogę ją dostosować pod siebie.
[quote=Odyn post_id=146143 time=1513857002 user_id=11608] Jakbym miał usuwać karty, które mi się nie podobają to jaka byłaby idea samej gry? To, że ja nie lubię karty Archiwum; tych które nakazują wylosować 4 zadania czarownika i na nich położyć; czy wszelakich, które mogą zamienić Poszukiwacza w ropuchę to nie znaczy, że mam je usunąć z gry. Są upierdliwe (jak "fałszywi" Przyjaciele) i tyle. Taki urok gry ;) Na szczęście tych kart nie ma dużo.[/quote]
Nie mam nic do Archiwum. Dla mnie fajna karta. Ogólnie to graj sobie jak chcesz. Mnie to "tito". Grasz na tyle rzadko, że może Ci to po prostu nie przeszkadza. My się sporo nagraliśmy i nie będziemy grać z mechanikami czy kartami, które nas po prostu kompletnie denerwują. Mnie się właśnie to podoba w tej grze, że mogę ją dostosować pod siebie.
Dobra, to reasumując to co wiem aktualnie:
- wybrać Miasto przed Górami
- przerobić Wilkołaka
- nie bać się miksować wszystkich kart Przygód
- warto się zastanowić nad alternatywnymi zakończeniami
- trzeba pomyśleć o autorskich dodatkach
Dalej pozostaje pytanie co sądzicie o mechanice Konia?
Dobra, to reasumując to co wiem aktualnie: - wybrać Miasto przed Górami - przerobić Wilkołaka - nie bać się miksować wszystkich kart Przygód - warto się zastanowić nad alternatywnymi zakończeniami - trzeba pomyśleć o autorskich dodatkach
Dalej pozostaje pytanie co sądzicie o mechanice Konia? :)
Ja rzadko korzystam z Konia. Może komuś innemu wyda się ta karta potrzebna. Ja go zazwyczaj poświęcam u Lisza w Krainie Wewnętrznej a w pozostałych nawet nie rzucam dwoma kośćmi. Choć są tacy, co lubią
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
Ja rzadko korzystam z Konia. Może komuś innemu wyda się ta karta potrzebna. Ja go zazwyczaj poświęcam u Lisza w Krainie Wewnętrznej a w pozostałych nawet nie rzucam dwoma kośćmi. Choć są tacy, co lubią :)
My lubimy konia. Dzieki niemu mozna szybko uciec albo szybko sie gdzies dostac. Nie laczymy tej karty z innymi ktore wplywaja na ruch jak miotla czarownic czy woz parowy. Gracz musi wybrac z czego korzysta.
My lubimy konia. Dzieki niemu mozna szybko uciec albo szybko sie gdzies dostac. Nie laczymy tej karty z innymi ktore wplywaja na ruch jak miotla czarownic czy woz parowy. Gracz musi wybrac z czego korzysta.
na Konia to chyba powinien Minotaur polować ale generalnie nie lubię go dlatego, że z Koniem zabardzo kusi kręcenie się w tą i z powrotem i chamskie ulepszanie swojej postaci np. jak są źródła z mocą/siłą albo po prostu dookoła świątyni itp.
na Konia to chyba powinien Minotaur polować ale generalnie nie lubię go dlatego, że z Koniem zabardzo kusi kręcenie się w tą i z powrotem i chamskie ulepszanie swojej postaci np. jak są źródła z mocą/siłą albo po prostu dookoła świątyni itp.
@khorN
Co do Wilkołaka to musisz samemu ocenić co warto zrobić. Ja nie narzekam na tego npc-ka. Jedyną kartę Przygód, którą wtedy warto mieć w grywalnej talii Przygód jest Tłum Wieśniaków - by postraszyć fanów wilka Aczkolwiek mnie rozwiązanie z nowym Poszukiwaczem się nie podoba. Jest ich wystarczająco dużo, a sama Lista Wilkołaka nie jest zła, choć gorsza od Listy Żniwiarza. Karta likantropa też jest fajnym rozwiązaniem, gdy ciężej zdobywa się stożki SIły/Mocy (bo akurat się tak gra układa - mnie ostatnio to pomogło, zwłaszcza w walkach ze Smokami).
Ostatnio zmieniony czwartek 21 gru 2017, 13:21 przez Odyn, łącznie zmieniany 1 raz.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
@khorN Co do Wilkołaka to musisz samemu ocenić co warto zrobić. Ja nie narzekam na tego npc-ka. Jedyną kartę Przygód, którą wtedy warto mieć w grywalnej talii Przygód jest Tłum Wieśniaków - by postraszyć fanów wilka :) Aczkolwiek mnie rozwiązanie z nowym Poszukiwaczem się nie podoba. Jest ich wystarczająco dużo, a sama Lista Wilkołaka nie jest zła, choć gorsza od Listy Żniwiarza. Karta likantropa też jest fajnym rozwiązaniem, gdy ciężej zdobywa się stożki SIły/Mocy (bo akurat się tak gra układa - mnie ostatnio to pomogło, zwłaszcza w walkach ze Smokami).
Gamma pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 13:18
Gram ze Minotaur nie moze szarzowac z koniem. Albo rzuca 1 koscia i szarzuje albo rzuca 2 koscmi, korzysta z konia i nie moze szarzowac. Proste
Oj, a czemu? Przecie minotaur ma 2 nogi, jako ludziki, więc może normalnie dosiadać konia (jako ludziki). Zgodziłbym się, iż np. taki centaur mógłby mieć problemy natury technicznej z dosiadywaniem konia w celach szarży (bo w innych niekoniecznie), ale nie minotaur .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=Gamma post_id=146152 time=1513858688 user_id=9702] Gram ze Minotaur nie moze szarzowac z koniem. Albo rzuca 1 koscia i szarzuje albo rzuca 2 koscmi, korzysta z konia i nie moze szarzowac. Proste ;) [/quote]
Oj, a czemu? Przecie minotaur ma 2 nogi, jako ludziki, więc może normalnie dosiadać konia (jako ludziki). Zgodziłbym się, iż np. taki centaur mógłby mieć problemy natury technicznej z dosiadywaniem konia w celach szarży (bo w innych niekoniecznie), ale nie minotaur ;).
A jak już tutaj sobie tak dyskutujemy, jakie Wasze top5 postaci jest?
Lubicie coś w stylu Krasnoluda i szybkiej próby wygrania czy bardziej dla klimatu żeby pozwiedzać, dopakować się itp?
A jak już tutaj sobie tak dyskutujemy, jakie Wasze top5 postaci jest? Lubicie coś w stylu Krasnoluda i szybkiej próby wygrania czy bardziej dla klimatu żeby pozwiedzać, dopakować się itp?
Za wyjątkiem tego, iż Talisman od dawien dawna nie jest już logiczny (przyjmując, iż kiedykolwiek był ).
Ja lubię się wałęsać po planszy bez celu w życiu, więc niemal każdy Poszukiwaczem mogę grać. O ile pozostali gracze nie są przyrodzeniami ze wsi i ciągle nie atakują i pozwalają się wałęsać po planszy .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Za wyjątkiem tego, iż Talisman od dawien dawna nie jest już logiczny (przyjmując, iż kiedykolwiek był ;)).
Ja lubię się wałęsać po planszy bez celu w życiu, więc niemal każdy Poszukiwaczem mogę grać. O ile pozostali gracze nie są przyrodzeniami ze wsi i ciągle nie atakują i pozwalają się wałęsać po planszy ;).
Akurat Krasnoluda nie lubię. Nic ciekawego nie posiada (żadnych sepcjalnych umiejętności). Uwielbiam grać natomiast Upiornym Rycerzem. Na dalszych miejscach Hiena Cmentarna, Barbarzyńca, Czarnoksiężnik, Wojownik (ze względu na dwie bronie - tak mało, a tyle szczęścia ), Łowca Nagród. Jest sporo interesujących postaci, ale nie wszystkie miałem okazję przetestować. W dodatku Las są mocni Poszukiwacze, ponadto Wampirzyca jest świetna, niekórzy uwielbiają Szynkarkę.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
Akurat Krasnoluda nie lubię. Nic ciekawego nie posiada (żadnych sepcjalnych umiejętności). Uwielbiam grać natomiast Upiornym Rycerzem. Na dalszych miejscach Hiena Cmentarna, Barbarzyńca, Czarnoksiężnik, Wojownik (ze względu na dwie bronie - tak mało, a tyle szczęścia :D), Łowca Nagród. Jest sporo interesujących postaci, ale nie wszystkie miałem okazję przetestować. W dodatku Las są mocni Poszukiwacze, ponadto Wampirzyca jest świetna, niekórzy uwielbiają Szynkarkę.
Little Nemo pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 13:37
Za wyjątkiem tego, iż Talisman od dawien dawna nie jest już logiczny (przyjmując, iż kiedykolwiek był ).
To nie znaczy ze nie mozna odrobina logiki sie wykazac Moim zdaniem warto jakies aspekty "podrasowac".
[quote="Little Nemo" post_id=146162 time=1513859836 user_id=704] Za wyjątkiem tego, iż Talisman od dawien dawna nie jest już logiczny (przyjmując, iż kiedykolwiek był ;)). [/quote]
To nie znaczy ze nie mozna odrobina logiki sie wykazac ;) Moim zdaniem warto jakies aspekty "podrasowac".
Odyn pisze: ↑czwartek 21 gru 2017, 13:51
Akurat Krasnoluda nie lubię. Nic ciekawego nie posiada (żadnych sepcjalnych umiejętności). Uwielbiam grać natomiast Upiornym Rycerzem. Na dalszych miejscach Hiena Cmentarna, Barbarzyńca, Czarnoksiężnik, Wojownik (ze względu na dwie bronie - tak mało, a tyle szczęścia ), Łowca Nagród. Jest sporo interesujących postaci, ale nie wszystkie miałem okazję przetestować. W dodatku Las są mocni Poszukiwacze, ponadto Wampirzyca jest świetna, niekórzy uwielbiają Szynkarkę.
Szynkarka z opisu wydaje się bardzo ciekawa - chyba kolejny plus tego jak wezmę Miasto zamiast Gór.
Wampirzyca brzmi na baaardzo silną postać - tutaj odwrotna sytuacja - żałuję, że w Górach jest.
Wojownikiem nas ostatnio bardzo kolega cisnął całą grę, aż do momentu jak się zapomniał i stanął na Skrzata, a drugi kolega miał Zaklęcie Pech, już go z ropuchy nie wypuściliśmy i ubiliśmy.
Ja do postaci z Lasu nie mogę się przekonać aczkolwiek ostatnio koledze bardzo dobrze szło tym od Portali. Spotkałem się z nim dopiero na KW i go pokonałem, bo byłem jeszcze bardziej spasiony jako Mroczna Kapłanka ale trochę mi to zajęło zanim tam doszedłem, bo miał Przeznaczenie które pozwalało mu wydać Ciemny Los abym ruszał się o 1 pole, a jako że graliśmy w 6 osób to co chwila ktoś rzucał 1 za ruch i mu ten Los się nie kończył.
[quote=Odyn post_id=146164 time=1513860685 user_id=11608] Akurat Krasnoluda nie lubię. Nic ciekawego nie posiada (żadnych sepcjalnych umiejętności). Uwielbiam grać natomiast Upiornym Rycerzem. Na dalszych miejscach Hiena Cmentarna, Barbarzyńca, Czarnoksiężnik, Wojownik (ze względu na dwie bronie - tak mało, a tyle szczęścia :D), Łowca Nagród. Jest sporo interesujących postaci, ale nie wszystkie miałem okazję przetestować. W dodatku Las są mocni Poszukiwacze, ponadto Wampirzyca jest świetna, niekórzy uwielbiają Szynkarkę. [/quote]
Szynkarka z opisu wydaje się bardzo ciekawa - chyba kolejny plus tego jak wezmę Miasto zamiast Gór.
Wampirzyca brzmi na baaardzo silną postać - tutaj odwrotna sytuacja - żałuję, że w Górach jest.
Wojownikiem nas ostatnio bardzo kolega cisnął całą grę, aż do momentu jak się zapomniał i stanął na Skrzata, a drugi kolega miał Zaklęcie Pech, już go z ropuchy nie wypuściliśmy i ubiliśmy.
Ja do postaci z Lasu nie mogę się przekonać aczkolwiek ostatnio koledze bardzo dobrze szło tym od Portali. Spotkałem się z nim dopiero na KW i go pokonałem, bo byłem jeszcze bardziej spasiony jako Mroczna Kapłanka ale trochę mi to zajęło zanim tam doszedłem, bo miał Przeznaczenie które pozwalało mu wydać Ciemny Los abym ruszał się o 1 pole, a jako że graliśmy w 6 osób to co chwila ktoś rzucał 1 za ruch i mu ten Los się nie kończył.
Mnie sie za to postacie z Lasu bardzo podobaja. Wprowadzaja nowe oryginalne mechaniki.
Ogolnie lubie duzo postaci i ciesze sie ze jest ich sporo do wyboru.
Mnie sie za to postacie z Lasu bardzo podobaja. Wprowadzaja nowe oryginalne mechaniki. Ogolnie lubie duzo postaci i ciesze sie ze jest ich sporo do wyboru.