Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Pytanie o zasady

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o TMiM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
ZaCk1231 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: sobota 25 lut 2017, 11:43
Płeć:

Pytanie o zasady

Postautor: ZaCk1231 » sobota 25 lut 2017, 11:57

Cześć !

mam pytanie ponieważ nie jest do jasne dla mnie i przyjaciół jak zachować się w określonych sytuacjach:

Sytuacja pierwsza:
na polu leżą dwie karty rozbójnik siła 4. Poszukiwacz który trafi na te pole rozpatruje je jako spotkanie potwora o sile 8 ponieważ obie karty mają taki sam numer w prawym dolnym rogu.

Sytuacja druga:
na polu leży jedna karta rozbójnik siła 4, lecz poszukiwacz dolosowuje drugą kartę rozbójnik siła 4, w tym przypadku rozpatruje pierwsze spotkanie następnie drugie. (dwie walki z rozbójnik siła 4)

Sytuacja trzecia:
poszukiwacz wylosowuje dwie karty rozbójnik siła 4, rozpatruje je identycznie jak z sytuacji pierwszej.

Tak na prawdę nie wiem czy poprawnie rozpatrujemy którąkolwiek z sytuacji. Proszę o pomoc ponieważ zasady mówią dwojako, raz o łączeniu sił wylosowanych kart a raz o rozpatrywaniu w kolejności w jakiej karty zostały wylosowane.
Z góry dziękuję za pomoc.


Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16295
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Pytanie o zasady

Postautor: Nemomon » sobota 25 lut 2017, 12:04

Hej,

1. Zgadza się.

2. Nie, w każdym momencie gry Wrogowie o tym samym numerze spotkania walczą razem, więc i w tej sytuacji są jednym Wrogiem o Sile 8.

3. Tak.

Karty są badane w kolejności, w jakiej zostały wylosowane wtedy, gdy są np. 2 Zdarzeniami. Wtedy gracz nie wybiera w jakiej kolejności je zbada, tylko je bada w kolejności ich wylosowania. Pamiętaj, że Wrogowie, którzy pojawiają się na innym obszarze, niźli zostali wyciągnięci, są badani w pierwszej kolejności przed wszystkimi innymi kartami.
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!



Wróć do „Dział Ogólny (TMiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości