Nemomon pisze: Albo może, co byście zmienili w planszy podstawowej, gdybyście mieli okazję ją przemodelować?
o rany, gdzie tu zacząć...
(potem dopiszę, ale dużo)
Las i Skały, dodałbym że po rzucie ciągniesz kartę
cmentarz i kapliczka - ciekawsze wyniki modlitwy
obszar dla neutralnych w krainie zewnętrznej
coś więcej do roboty w tawernie (może to być połączone z poprzednim punktem)
dodatkowy obszar z ciągnięciem 2 kart między tawerną i miastem
niech kowal w wiosce sprzedaje też muła, obniżyć ceny
sklep w środkowej krainie, z butelką wody i nowymi przedmiotami
przerobienie czarnego rycerza i przepaści tak, żeby było ryzykownie ale żeby coś można było tam dostać
dodatkowy obszar w środkowej krainie z ciągnięciem 2 kart
dodatkowe rzeczy do robienia w zamku
minimalnie łatwiejsze krypta i kopalnia, trudniejsza otchłań i może minimalnie wilkołak
coś więcej w dolinie ognia
a najchętniej to kraina wewnętrzna jak w moim starym projekcie, tzn 2 drogi do KW, jedna krótka i zabójcza, druga dłuższa i trochę łatwiejsza. I każda z tych dróg powinna być do przejścia dla postaci która stawia na siłę, i dla postaci która stawia na moc
podobnie jak w relicu, dałbym planszę gdzie w zależności od obszaru ciągnie się z 1 z 2 lub 3 talii. Co to konkretnie byłyby za talie pozostawiam kwestią otwartą
podobnie jak w relicu dałbym symbole zamiast tekstu tam gdzie ciągnie się karty, super fajnie przyspiesza to grę
What a view.
[quote="Nemomon"] Albo może, co byście zmienili w planszy podstawowej, gdybyście mieli okazję ją przemodelować?[/quote]o rany, gdzie tu zacząć...
(potem dopiszę, ale dużo)
Las i Skały, dodałbym że po rzucie ciągniesz kartę
cmentarz i kapliczka - ciekawsze wyniki modlitwy
obszar dla neutralnych w krainie zewnętrznej
coś więcej do roboty w tawernie (może to być połączone z poprzednim punktem)
dodatkowy obszar z ciągnięciem 2 kart między tawerną i miastem
niech kowal w wiosce sprzedaje też muła, obniżyć ceny
sklep w środkowej krainie, z butelką wody i nowymi przedmiotami
przerobienie czarnego rycerza i przepaści tak, żeby było ryzykownie ale żeby coś można było tam dostać
dodatkowy obszar w środkowej krainie z ciągnięciem 2 kart
dodatkowe rzeczy do robienia w zamku
minimalnie łatwiejsze krypta i kopalnia, trudniejsza otchłań i może minimalnie wilkołak
coś więcej w dolinie ognia
a najchętniej to kraina wewnętrzna jak w moim starym projekcie, tzn 2 drogi do KW, jedna krótka i zabójcza, druga dłuższa i trochę łatwiejsza. I każda z tych dróg powinna być do przejścia dla postaci która stawia na siłę, i dla postaci która stawia na moc
podobnie jak w relicu, dałbym planszę gdzie w zależności od obszaru ciągnie się z 1 z 2 lub 3 talii. Co to konkretnie byłyby za talie pozostawiam kwestią otwartą
podobnie jak w relicu dałbym symbole zamiast tekstu tam gdzie ciągnie się karty, super fajnie przyspiesza to grę