Strona 1 z 2

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: środa 31 sie 2016, 12:50
autor: Ziemba
To mój pierwszy post więc witam wszystkich.

Ze swojej strony polecam taką kolejność dodatków, w jakiej sam je kupowałem:
- Pani jeziora
- Żniwiarz
- Miasto i Królowa lodu (zakupione jednocześnie)
- Podziemia
- Wilkołak
W chwili obecnej czekam na dostawę Krain ognia. Moim następnym celem są Góry.

W moim przypadku taka kolejność się sprawdziła.

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: środa 26 paź 2016, 14:59
autor: Elya
Osobiście polecałabym gdzieś wcześniej zakupić Podziemia. Może nie wprowadzają rewolucyjnych mechanik, ale jest taki moment chodzenia po podstawowej planszy, gdy wrogowie nie stanowią większego wyzwania i można już tylko wyruszać po Koronę Władzy. Podziemia dodają trudniejszych wrogów i to jest ciekawe - boisz się tam wejść na początku, ale potem to bardzo kuszące miejsce.

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: środa 26 paź 2016, 15:07
autor: Berni
Jak chcesz Góry za rozsądne pieniądze to ja chcę sprzedać moje z uszkodzoną planszą (naderwana i posklejana).
Kupiłem je jeszcze raz by mieć wszystko kompletne więc starszy dodatek mogę tanio sprzedać :)
Jak chcesz to mogę wysłać fotki celem pokazania tego uszkodzenia.

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: środa 26 paź 2016, 15:13
autor: Berni
Co do dodatków to polecam dokupić jeszcze Las - bardzo mocno modyfikuje rozgrywkę (pojawiają sie dwie strony Losu, przez co możesz wpływać na wynik rzutu innych graczy).
Zwiastun - bardzo podnosi trudność rozgrywki i przyspiesza koniec gry :)
Kataklizm - całkowicie nowa plansza główna z bardzo ciekawymi modyfikacjami gry (Mieszkańcy).
Smoki - też ogromny wpływ na mechanikę gry (skomplikowane do ogarnięcia dla niektórych i jakoś niewielu przyjęło optymistycznie ten dodatek). Ja go bardzo lubię, ze względu na talie Smoczych Władców, które dość mocno wpływają na to co dzieje się na planszy przy rozpatrywaniu przygód. Dodatkowo ten dodatek (jako chyba jedyny) ma mocny wpływ na wszystkie pozostałe krainy, których używasz podczas rozgrywki (chodzi o smocze łuski i konieczność ich rozpatrywania zamiast standardowych pól).

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: czwartek 27 paź 2016, 07:27
autor: Kufir
Moim zdaniem:

1. Zniwiarz - Najbardziej autrakcyjnia rozgrywke
2. Podziemia - Daje alternatywę zdobycia Korony
3. Wilkołak - wprowadza zmiane pory dnia co jest swietnym pomysłem

A reszta wg. uznania ;)

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: czwartek 27 paź 2016, 10:55
autor: Bludgeon
Ja uważam że jeśli ktoś nie ma Miasta, to Pani Jeziora jest lepsza niż Żniwiarz.

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: czwartek 27 paź 2016, 10:59
autor: Valdi
Ja myślę że najlepiej zacząć od jakiś Przedpoli Piekieł :D

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: czwartek 27 paź 2016, 11:27
autor: Mały Nemo
Ja myślę, iż najlepiej zacząć od któregoś z moich dodatków. Byle jakiego, wszystkie są takie same.

Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?

: czwartek 27 paź 2016, 13:06
autor: Bludgeon
Valdi pisze:Ja myślę że najlepiej zacząć od jakiś Przedpoli Piekieł :D
przedpól :D