TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
- Ziemba
-
-
Spis dodatków autora:
• Skrzynia Skarbów - Posty: 109
- Rejestracja: środa 31 sie 2016, 12:40
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
To mój pierwszy post więc witam wszystkich.
Ze swojej strony polecam taką kolejność dodatków, w jakiej sam je kupowałem:
- Pani jeziora
- Żniwiarz
- Miasto i Królowa lodu (zakupione jednocześnie)
- Podziemia
- Wilkołak
W chwili obecnej czekam na dostawę Krain ognia. Moim następnym celem są Góry.
W moim przypadku taka kolejność się sprawdziła.
Ze swojej strony polecam taką kolejność dodatków, w jakiej sam je kupowałem:
- Pani jeziora
- Żniwiarz
- Miasto i Królowa lodu (zakupione jednocześnie)
- Podziemia
- Wilkołak
W chwili obecnej czekam na dostawę Krain ognia. Moim następnym celem są Góry.
W moim przypadku taka kolejność się sprawdziła.
- Elya
-
- Posty: 128
- Rejestracja: niedziela 23 paź 2016, 22:27
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
- Wiek: 28
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Osobiście polecałabym gdzieś wcześniej zakupić Podziemia. Może nie wprowadzają rewolucyjnych mechanik, ale jest taki moment chodzenia po podstawowej planszy, gdy wrogowie nie stanowią większego wyzwania i można już tylko wyruszać po Koronę Władzy. Podziemia dodają trudniejszych wrogów i to jest ciekawe - boisz się tam wejść na początku, ale potem to bardzo kuszące miejsce.
- Berni
-
- Posty: 975
- Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 46
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Jak chcesz Góry za rozsądne pieniądze to ja chcę sprzedać moje z uszkodzoną planszą (naderwana i posklejana).
Kupiłem je jeszcze raz by mieć wszystko kompletne więc starszy dodatek mogę tanio sprzedać
Jak chcesz to mogę wysłać fotki celem pokazania tego uszkodzenia.
Kupiłem je jeszcze raz by mieć wszystko kompletne więc starszy dodatek mogę tanio sprzedać
Jak chcesz to mogę wysłać fotki celem pokazania tego uszkodzenia.
- Berni
-
- Posty: 975
- Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 46
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Co do dodatków to polecam dokupić jeszcze Las - bardzo mocno modyfikuje rozgrywkę (pojawiają sie dwie strony Losu, przez co możesz wpływać na wynik rzutu innych graczy).
Zwiastun - bardzo podnosi trudność rozgrywki i przyspiesza koniec gry
Kataklizm - całkowicie nowa plansza główna z bardzo ciekawymi modyfikacjami gry (Mieszkańcy).
Smoki - też ogromny wpływ na mechanikę gry (skomplikowane do ogarnięcia dla niektórych i jakoś niewielu przyjęło optymistycznie ten dodatek). Ja go bardzo lubię, ze względu na talie Smoczych Władców, które dość mocno wpływają na to co dzieje się na planszy przy rozpatrywaniu przygód. Dodatkowo ten dodatek (jako chyba jedyny) ma mocny wpływ na wszystkie pozostałe krainy, których używasz podczas rozgrywki (chodzi o smocze łuski i konieczność ich rozpatrywania zamiast standardowych pól).
Zwiastun - bardzo podnosi trudność rozgrywki i przyspiesza koniec gry
Kataklizm - całkowicie nowa plansza główna z bardzo ciekawymi modyfikacjami gry (Mieszkańcy).
Smoki - też ogromny wpływ na mechanikę gry (skomplikowane do ogarnięcia dla niektórych i jakoś niewielu przyjęło optymistycznie ten dodatek). Ja go bardzo lubię, ze względu na talie Smoczych Władców, które dość mocno wpływają na to co dzieje się na planszy przy rozpatrywaniu przygód. Dodatkowo ten dodatek (jako chyba jedyny) ma mocny wpływ na wszystkie pozostałe krainy, których używasz podczas rozgrywki (chodzi o smocze łuski i konieczność ich rozpatrywania zamiast standardowych pól).
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Moim zdaniem:
1. Zniwiarz - Najbardziej autrakcyjnia rozgrywke
2. Podziemia - Daje alternatywę zdobycia Korony
3. Wilkołak - wprowadza zmiane pory dnia co jest swietnym pomysłem
A reszta wg. uznania
1. Zniwiarz - Najbardziej autrakcyjnia rozgrywke
2. Podziemia - Daje alternatywę zdobycia Korony
3. Wilkołak - wprowadza zmiane pory dnia co jest swietnym pomysłem
A reszta wg. uznania
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Ja uważam że jeśli ktoś nie ma Miasta, to Pani Jeziora jest lepsza niż Żniwiarz.
What a view.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Ja myślę że najlepiej zacząć od jakiś Przedpoli Piekieł
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
Ja myślę, iż najlepiej zacząć od któregoś z moich dodatków. Byle jakiego, wszystkie są takie same.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: TMiM - Dodatki - Które kupić na start?
przedpólValdi pisze:Ja myślę że najlepiej zacząć od jakiś Przedpoli Piekieł
What a view.