Nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać zasady walk .Rogo pisze:Wciąż mam wątpliwości czy się skusić na Relic - gra bez walk wydaje się dziwna
Exploity Miasta
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Czy ja wiem, każdy teraz mógłby atakować wszystkim, więc nie byłoby "exclusivów" jak to było w MiMie czy TMiMie. Poza tem w Relic postaci z reguły mają 2 silne atrybuty i trzeci słaby, więc też nie zawsze to będzie jechanie na kozła.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- abubu
-
- Posty: 5809
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Poza tym, różnica statystyk może wpłynąć na częstsze walki pomiędzy poszukiwaczami. W moim gronie znajomych, jakoś wolą oni unikać walki na rzecz ciągnięcia karty / badania obszaru / itp. Jak ktoś będzie słaby w jednym atrybucie i ktoś go zaatakuje, to później będzie mógł się tym samym zrewanżować używając innego atrybutu, który akurat ma lepszy.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- abubu
-
- Posty: 5809
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
w pewnym momencie gry w MiM / TMiM ktoś zawsze wyskakuje w przód względem innych i może tylko kosi-kosi-łapci robić ... "potężniejszy" od żniwiarza jest ...
Ciężko mi się wypowiadać na temat modyfikacji gry, której na oczy nie widziałem, ale inwestowanie w rozwój atrybutów przy takiej ich ilości (3) zapewne będzie kosztem jednej z nich (rozwijanie maks 2). Zatem w Relic (wprowadzając oczywiście walkę między graczami) będzie większa różnorodność atrybutów, pozwalająca na walkę (może z mniejszymi emocjami, ale jednak) w obie strony... Słabszy w jednym atrybucie będzie silniejszy w innym (i na odwrót).
Ciężko mi się wypowiadać na temat modyfikacji gry, której na oczy nie widziałem, ale inwestowanie w rozwój atrybutów przy takiej ich ilości (3) zapewne będzie kosztem jednej z nich (rozwijanie maks 2). Zatem w Relic (wprowadzając oczywiście walkę między graczami) będzie większa różnorodność atrybutów, pozwalająca na walkę (może z mniejszymi emocjami, ale jednak) w obie strony... Słabszy w jednym atrybucie będzie silniejszy w innym (i na odwrót).
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
- Posty: 72
- Rejestracja: środa 03 lip 2013, 20:00
- Lokalizacja: Warszawwa
- Płeć:
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
- abubu
-
- Posty: 5809
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- abubu
-
- Posty: 5809
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
A co to za WHB? skrót? :mrgreen: raczej WFB
GW dogadało się jak widzicie z FFG już wczęsniej ale licencji na figurki nie dało i raczej się to nie stanie, bez względu na to co będą robić a przy likwidacji przez GW Specjalist Games można się spodziewać różnych perełek od FFG.
Popiersia są zdecydowanie lepsze niż figurki które robią. Sorry Panowie ale biorąc pod uwagę figurki z Talizmana dla przykładu..... rozpacz - pod tym względem jestem bardzo zboczony i jak już za coś płace lubię jak to ma jakąś jakość. Z tego względu dla przykładu nie kupowałem figurek badaczy do Arkham wolę wersje papierkowa. Popiersia chociaż jako tako wyglądają. Swoją drogą nie jest problem kupić figsy do tej gry i porobić konwersje, do tego trochę GSu i po sprawie. Na Alledrogo trochę tego jest i nie trzeba kupować nowych boxów.
NA koniec smutne mimo wszystko jest to, że GW nie dało licencji jednak na figsy bo to było by piękne - nawet sami by mogli je odlewać - w Stanach mają swoją drugą siedzibę z magazynem itd. wiec problemu by nie mieli ale cóż życie.
GW dogadało się jak widzicie z FFG już wczęsniej ale licencji na figurki nie dało i raczej się to nie stanie, bez względu na to co będą robić a przy likwidacji przez GW Specjalist Games można się spodziewać różnych perełek od FFG.
Popiersia są zdecydowanie lepsze niż figurki które robią. Sorry Panowie ale biorąc pod uwagę figurki z Talizmana dla przykładu..... rozpacz - pod tym względem jestem bardzo zboczony i jak już za coś płace lubię jak to ma jakąś jakość. Z tego względu dla przykładu nie kupowałem figurek badaczy do Arkham wolę wersje papierkowa. Popiersia chociaż jako tako wyglądają. Swoją drogą nie jest problem kupić figsy do tej gry i porobić konwersje, do tego trochę GSu i po sprawie. Na Alledrogo trochę tego jest i nie trzeba kupować nowych boxów.
NA koniec smutne mimo wszystko jest to, że GW nie dało licencji jednak na figsy bo to było by piękne - nawet sami by mogli je odlewać - w Stanach mają swoją drugą siedzibę z magazynem itd. wiec problemu by nie mieli ale cóż życie.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- abubu
-
- Posty: 5809
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
ja osobiście po znalezieniu tutoriali na YT (nie daje linka bo kto będzie chciał to i tak znajdzie) odnośnie malowania figurek do Relic, powoli zaczynam się do nich przekonywać.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.