Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Talisman: Magia i Miecz Miasto

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o TMiM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2112
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » środa 28 sie 2013, 22:21

No nie mogę się przekonać do tego miasta.
Te przedmioty są zbyt potężne i za tanie.
Okazuje się że w Mieście za łatwo dostępne złoto można zakupić przedmioty które są zdecydowanie lepsze niż te które można zdobyć jako nagrodę na przejście Podziemi lub Gór.
No gdzie tu logika?


Przez takie nielogiczne rozwiązania aż człowieka odpycha od zakupu. Zupełnie nie rozumiem co kieruje twórcami tej gry aby wprowadzać takie rozwiązania...


Obrazek


Awatar użytkownika
Krzysiek
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Dodatkowe karty
Zaklęcia
Posty: 1107
Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
Lokalizacja: Polska
Płeć:

Post autor: Krzysiek » czwartek 29 sie 2013, 10:50

Może nie zawsze "zdecydowanie lepsze" ale również uważam że są stanowczo zbyt dobre jak na swoją łatwą dostępność.
Nie tylko przedmioty bo na przykład Chowańca który pozwala wybierać wynik rzutu po wydaniu punktu losu, uważam za żart.
Od dawien dawna złoto w tej grze przynosiło niewielkie korzyści. Twórcy chcieli chyba to zmienić, ale jak dla mnie przesadzili w drugą stronę.




Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2112
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » czwartek 29 sie 2013, 10:57

Powiedzmy sobie szczerze, ta gra NIGDY nie miała dobrego balansu.
Już nawet w podstawce biorąc pod uwagę samych poszukiwaczy można było odnieść wrażenie że coś jest nie tak. Przykładowo: Mega potężny Zabójca i strasznie słaby (aczkolwiek lubiany przeze mnie) Elf. Gdzie tu zachowany balans postaci ?

Irytujący jest fakt że co dodatek (zwłaszcza Planszowy) coś trzeba samemu pozmieniać, zmodyfikować aby z dojrzałymi i racjonalnymi graczami dało się przyjemnie grać bez kręcenia nosem.
Odpuściłem Smoki i Miasto też odpuszczam bo zwyczajnie w świecie nie chce mi się i nie mam czasu na szukanie i testowanie własnych rozwiązań (po raz kolejny!!!) które pozwalają czerpać radość z gry zamiast się irytować.

Coś tu nie jest tak jak być powinno z nową edycją mojej ulubionej gry...


Obrazek


Awatar użytkownika
Krzysiek
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Dodatkowe karty
Zaklęcia
Posty: 1107
Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
Lokalizacja: Polska
Płeć:

Post autor: Krzysiek » czwartek 29 sie 2013, 11:31

No cóż, nie wszystkim przeszkadza brak równowagi. Pamiętam że niedawno ktoś się fazował zestawem Chowaniec co daje 1 los na turę + Chowaniec co pozwala wybierać wynik rzutu po wydaniu losu.
Po prostu Kufir, nie jesteś bezpośrednim targetem tej gry.




Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2112
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » czwartek 29 sie 2013, 11:40

We wszystkich grach, opartych na rywalizacji między graczami, czy to są gry planszowe czy komputerowe/konsolowe zachowany odpowiedni wyważony balans rozgrywki to podstawa sukcesu i grywalności.

Nie bez przyczyny do gier multiplayerowych na konsole/komputery ciągle wypuszczane sa patche poprawiające drobne błędy oraz właśnie owy balans postaci przedmiotów itp itd.

Jeśli twórcy Magii i Miecz nie balansują i nie testują przed wydaniem swojego produktu to później wychodzą takie kwiatki. A na poprawę jest troszkę za późno bo papierowe Erraty mnie nie bawią leżące gdzieś w pudełku a na kartach pisze co innego.

Każdy dodatek (zwłaszcza planszowy) komplikuje rozgrywkę i dla mnie i moich graczy sprawia że gra jest coraz mniej grywalna bo jest niedopracowana. Czasami te niedopracowania widać na pierwszy rzut oka, nie potrzeba nawet testów a mimo to prudukt jest wypuszczany na rynek.
Chyba KAŻDEMU graczowi zależy na tym aby czerpać z gry i zakupionego towaru jak najwięcej korzyści (radości) wiec gra powinna być m.in. zbalansowana. NIe tylko bo Kufir tak chce, tego chcą wszyscy dojrzali gracze.


Obrazek


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Artownik » czwartek 29 sie 2013, 14:37

Dodatki planszowe w MiM mają bardzo ograniczone pole grywalności. Robienie dużych dodatków planszowych, tj w TMiM niestety zaburza znacznie rozgrywkę, której 80% powinno mieć miejsce na planszy głównej.

Trzeba jednak pamiętać, że dużo słabych stron gry wynika z tego jak jest skonstruowana.
Wystarczy spojrzeć na nowatorskie rozwiązania z Relic.



Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix » czwartek 29 sie 2013, 15:46

To ja wspomniałem o kombinacji 2 chowanców wspomnianych przez Krzyska aczkolwiek absolutnie wypraszam sobie sformułowanie "fazować się" Ty -mój drogi przyjacielu-.

Przy takiej różnorodności poszukiwaczy balansu nie ma i nigdy nie będzie. Gdyby miał być to musiałoby być tylko 2 poszukiwaczy o identycznych zdolnościach i parametrach. Jaka wtedy jest frajda? Właśnie to, że są pewne przegięte przedmioty daje szansę na wygraną nawet słabym poszukiwaczom. Bo tak owszem zabójca jest silniejszy od elfa ale już taki elf z kiścieniem wcale słabszy od zabójcy nie jest. I właśnie na tym dla mnie polega frajda. Nie chodzi o to żeby każdy miał idealnie wyważoną postać z idealnie zbalansowanym ekwipunkiem bo całość wtedy staje się idealnie nudna. Chodzi o to, że raz masz z górki a raz pod górkę i w każdej z tych sytuacji myślisz co zrobić dalej. To, że pojawił się tak mocny ekwipunek sprawia np. to, że taki złodziej czy kupiec stali się silniejsi czy takie zaklęcie jak transmutacja jest teraz warte zachowania na odpowiedni moment a kiedy takie zaklęcie już się pojawi to i cyganka na tym skorzysta itd.
Ostatnio zmieniony czwartek 29 sie 2013, 17:04 przez Rebelix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2112
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » czwartek 29 sie 2013, 16:10

Rebelix pisze:To ja wspomniałem o kombinacji 2 chowanców wspomnianych przez Krzyska aczkolwiek absolutnie wypraszam sobie sformułowanie "fazować się" Ty -mój drogi przyjacielu-.

Przy takiej różnorodności poszukiwaczy balansu nie ma i nigdy nie będzie. Gdyby miał być to musiałoby być tylko 2 poszukiwaczy o identycznych zdolnościach i parametrach. Jaka wtedy jest frajda? Właśnie to, że są pewne przegięte przedmioty daje szansę na wygraną nawet słabym poszukiwaczom. Bo tak owszem zabójca jest silniejszy od elfa ale już taki elf z kiścieniem wcale słabszy od zabójcy nie jest. I właśnie na tym dla mnie polega frajda. Nie chodzi o to żeby każdy miał idealnie wyważoną postać z idealnie zbalansowanym ekwipunkiem bo całość wtedy staje się idealnie nudna. Chodzi o to, że raz masz z górki a raz pod górkę i w każdej z tych sytuacji myślisz co zrobić dalej. To, że pojawił się tak mocny ekwipunek sprawia np. to, że taki złodziej czy kupiec stali się silniejsi czy takie zaklęcie jak transmutacja jest teraz warte zachowania na odpowiedni moment a kiedy takie zaklęcie już się pojawi to i cyganka na tym skorzysta itd.

Zbalansowany wcale nie oznacza taki sami. Postacie mają być różne, to oczywiste ale jedna nie może przesadnie odstawać od innych. W MIM jest mnóstwo postaci średnich i kiepskich (tymi i tymi się świetnie gra), ale jest kilka mega potężnych które wypaczają grę powodując ze gracze załamują ręce i nawet czasami nie chcą podejmować wyzwania grając przeciwko takim herosom. Wiadomo że gra różnie się może się ukłądać ale nie o tym tutaj mowa.
Ostatnio zmieniony czwartek 29 sie 2013, 17:04 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek


rkBrain
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 72
Rejestracja: środa 03 lip 2013, 20:00
Lokalizacja: Warszawwa
Płeć:

Post autor: rkBrain » piątek 30 sie 2013, 10:23

Jedyną naprawdę słabą postacią jest Mnich. Cała reszta to mocne albo średnie postacie.

Wyżej wymieniony przez ciebie Elf jest jedną z lepszych postaci. Gdy już wejdziesz do Puszczy:
- nie musisz już rzucać kością za ruch,
- masz 100% pewność, że trafisz na wybrane przez ciebie pole (1 z 3 ale zawsze),
- możesz unikać zarówno wszystkich istot jak i Poszukiwaczy.
Jeśli to jest według ciebie słaba postać to ja już nie wiem.

Dla mnie największą głupotą są Skarby z Podziemi. Jeśli ktoś jest wstanie pokonać Pana Ciemności to jest na tyle silny, że te Skarby nie są mu już do niczego potrzebne. Każdy rozsądny gracz wybierze jako nagrodę Płaszcz z Piór, żeby nie "bawić się" w Wewnętrznym Kręgu. Dlatego ja gram tak, że kartę Skarbu losuje się zamiast wybierać.

W ogóle Arknell i Płaszcz z Piór nie powinien pozwalać na bezpośrednią teleportację do Korony Władzy. Powinno być tak, że każdy musi przejść ten Wewnętrzny Krąg i posiadać Talizman. I ja chyba będę tak grał.

@Artownik: Z Talismanem jest taki problem, że twórcy nawet nie próbują go zmienić. Jedyna znacząca nowość w 4-tej edycji to żetony Losu. Cała reszta nie zmieniła się od około 30 lat. Sama "podstawka" jest całkiem nieźle wyważona. Najbardziej psują rozgrywkę dodatki z planszami a w szczególności Góry i Miasto.

PS. Tak jak patrzę na tą grę z szerszej perspektywy, na jej wykonanie i tym podobne, dochodzę do wniosku, że największy problem stanowi jej cena. Gdyby to tyle nie kosztowało to ludzie nie mieli by takiej nerwicy o każdy szczegół. Moim zdaniem "podstawka" powinna kosztować 100, większe dodatki 80 a mniejsze 50 złotych. No bo jakby na to nie patrzeć, aktualne ceny są trochę niedorzeczne. Więcej płaci się za sentyment i markę niż rzeczywiste wykonanie i pracę twórców.



Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix » piątek 30 sie 2013, 11:51

Elf jest słabą postacią ponieważ zawsze kiedy pojawiał się u mnie w grze dochodziło do tego samego scenariusza... do zapchania puszcz jakimiś kartami. Owszem kiedy już wejdziesz do puszczy to jest fajnie bo sobie tylko bezpiecznie skaczesz z jednej do drugiej bojąc się niczego. Ale to się kończy tym, że wyciągniesz jakiegoś demona moc 10 czy inne takie coś i owszem wymykasz mu się ale obszar zostaje zapchany bo już karty tam ciągnąć nie można. Albo wylosujesz jakiegoś nieznajomego lub miejsce które tam zostają. I tak zapchasz sobie 3 pola gdzie karty nie będzie można już ciągnąć i nagle okazuje się, że elf zostaje bez żadnych specjalnych zdolności.

Aczkolwiek elf może ulec poprawie w przyszłości. Dużo osób tutaj wspomina, że tematyką czwartego rogu będzie las. Cóż jeśli to będzie las to może nie ma sensu robić w nim obszaru puszcza ale jeśli będzie to kraina w stylu lasy to już ze 4 obszary puszcz można tam wrzucić na podobieństwo wzgórz w górach. Wtedy elf będzie miał nową krainę po której będzie mógł skakać jak również szybko przemieszczać się jeśli np. jeden obszar puszczy będzie na początku krainy a inny gdzieś przy końcu. Wtedy jednym ruchem, bez rzutu kością elf przeskoczy całą krainę gdzie na końcu może być jakiegoś rodzaju magiczne źródło z którego można np. wybrać sobie dowolne zaklęcie z talii zaklęć.

Bo tak na marginesie co mogłoby stanowić o sile tego czwartego rogu? W podziemiach jest największa ilość potworów do pakowania postaci, w górach idzie łatwo zarobić dużą ilość złotą, w mieście prym wiodą sklepy gdzie to złoto można wydać. A las lub temu podobna okolica? Myślałem, że może właśnie coś z zaklęciami, z możliwością łatwiejszego dostępu do nich albo coś, ale to tak na marginesie.

Ewentualną możliwością dla elfa byłby przedmiot który pozwalałby ciągnąć 2 karty na obszarze puszczy tak jak góral ciągnie 2 na wzgórzach czy ktoś tam ciągnął 2 na polach (zawadiaka?), wtedy elf miałby cel gdzie i po co iść jeśli zapchają mu się puszcze jak wspomniałem wyżej.

Co do mnicha to cóż nie jest on może kozakiem ale swoje tam ma. Jego wewnętrzna siła (czyli +3 do siły przy walce) działa zawsze, przez całą rozgrywkę. Do tego na początku zmieniasz charakter na zły coby za darmo na cmentarzu odnawiać jego 5 punktów losu. Ta ilość losów plus możliwość dodania 1 przy modlitwie sprawia też, że mnich w świątyni może czuć się bardzo miło.

Co do skarbów to cóż jeśli jesteś na tyle silny żeby pokonać pana ciemności różnicą 8 punktów lub wyższą to po co płaszcz piór? Zwłaszcza jeśli już ktoś stoi np. na obszarze korony władzy albo jest już w krainie wewnętrznej i dojdzie do korony np. za 2 tury. Mając w świadomości, że czeka cię tam spotykanie przeciwnika lepszym skarbem może się okazać aegis albo totemiczna laska coby się utrzymać przy życiu jeśli masz przy sobie trofea.



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2112
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » piątek 30 sie 2013, 13:44

Elf jest słabą postacią ponieważ zawsze kiedy pojawiał się u mnie w grze dochodziło do tego samego scenariusza... do zapchania puszcz jakimiś kartami. Owszem kiedy już wejdziesz do puszczy to jest fajnie bo sobie tylko bezpiecznie skaczesz z jednej do drugiej bojąc się niczego. Ale to się kończy tym, że wyciągniesz jakiegoś demona moc 10 czy inne takie coś i owszem wymykasz mu się ale obszar zostaje zapchany bo już karty tam ciągnąć nie można. Albo wylosujesz jakiegoś nieznajomego lub miejsce które tam zostają. I tak zapchasz sobie 3 pola gdzie karty nie będzie można już ciągnąć i nagle okazuje się, że elf zostaje bez żadnych specjalnych zdolności.

Dokładnie!
Elf byłby bardziej interesujący gdyby mógł się przenosić z Obszaru Puszcz z Zewnętrznej Krainy do Puszczy w środkowej Krainie i vice versa. (Osobiście tam gram) Wtedy ten Poszukiwacz zyskuje sporo na grywalności. :)


Obrazek


Awatar użytkownika
Snake
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 79
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
Lokalizacja: Znikąd
Płeć:

Post autor: Snake » poniedziałek 23 gru 2013, 22:31

Jak dla mnie najlepszy dodatek od... Gór, do których nie byłem przez jakiś czas przekonany, a teraz uważam je za esencjonalne ;)

Miasto ożywiło krainę MiMa, pomysł listów gończych jest rewelacyjny, sklepy - wiadomo, teraz jest na co wydawać ciężko uduszone grosiki... Jedyny minus - szybko się 'zapełnia' przy częstym odwiedzaniu, nie do końca łapię sens do 3 kart na obszarze...

Po tym dodatku zacząłem bawić się w 'scenariusze' (co, jak sobie poczytałem, nie jest niczym niezwykłym wśród graczy). Wyszedłem od tego, że - cóż, czasem nie mam popołudniem tym 4 godzin na rozgrywkę, a grę by się rozłożyło (dylemat wielu, jak sądzę). I tak (związany z 'Miastem', coby nikt mi offtopa nie zarzucił!):

Wiedźmiński zakład.
"... nie pamiętam dokładnie, ile tego dnia wypiłem w Gospodzie, ale stanęło na tym: albo ja zdobędę pierwszy 3 nagrody za listy gończe, albo zrobi to Łotrzyca, ale jedno z nas MUSI udowodnić swoją wyższość! Elf splunął patrząc na nas z pogardą, gdy wychodził z Gospody by przysposobić swoją świtę do podróży na Koronę Władzy, ale co mi tam! Zakład to zakład! Niech lepszy zwycięży!"

Poszukiwacze losują 3 karty Listów Gończych z początku gry. Pierwszy, kto wykona 3 zlecenia (z wylosowanych na początku bądź dokupionych później) WYGRYWA.

Drugi, nie związany z 'Miastem':

Uczeń Czarownika.
"... tak, wszyscy zdawaliśmy sobie sprawę, że Czarownik jest już starym człowiekiem, nikomu jednak nie przyszło do głowy, że będzie szukał swego następcy. Kiedy heroldzi rozgłosili tę wiadomość, popatrzyliśmy sobie w oczy z Wróżką, Nekromantą i Wojownikiem i wiedziałem, że myślimy o tym samym! Niech naiwni podążają po mityczną Koronę Władzy, ja ruszam wypełnić zadania, aby stać się spadkobiercą najbardziej tajemniczej postaci świata!"

Poszukiwacze losują 3 karty Zadań Czarownika z początku gry. Pierwszy kto wykona 3 zadania (z wylosowanych na początku bądź dobranych później) WYGRYWA.

Rozgrywka przy jednym z tych założeń zajmuje w dwie osoby ok. 2 godzin (ze wszystkimi minus 'Smoki' dodatkami) zamiast 3,5-4.


Czar ROZKAZ!!!

Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1302
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Wiktor » czwartek 29 paź 2015, 12:47





Budowniczy Mostów
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 316
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re:

Post autor: Budowniczy Mostów » poniedziałek 07 lis 2016, 13:49

rkBrain pisze:W ogóle Arknell i Płaszcz z Piór nie powinien pozwalać na bezpośrednią teleportację do Korony Władzy. Powinno być tak, że każdy musi przejść ten Wewnętrzny Krąg i posiadać Talizman.
To co powiesz na Eliksir Latania? Do dostania w Mieście za trzy sztuki złota. Działa jak Arknell, tylko przyjaciół nie trzeba odstawić .



Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1302
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Talisman: Magia i Miecz Miasto

Post autor: Wiktor » poniedziałek 07 lis 2016, 13:56

Eliksir Lotu (nie "latania") działa dokładnie inaczej niż Arknell. Arknell nie działa zamiast rzutu kostką, a Eliksir Lotu zamiast rzutu kostką. "Zamiast wykonywać rzut za ruch możesz odrzucić ten eliksir, aby przemieścić się na dowolny obszar w tej krainie." Arknell pozwala przemieścić się na Koronę Władzy już z Równin Grozy, a Elisir Lotu nie, bo w krainie wewnętrznej nie rzuca się kostką za ruch.




Budowniczy Mostów
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 316
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Talisman: Magia i Miecz Miasto

Post autor: Budowniczy Mostów » poniedziałek 07 lis 2016, 14:09

Wiktor pisze:Eliksir Lotu (nie "latania") działa dokładnie inaczej niż Arknell. Arknell nie działa zamiast rzutu kostką, a Eliksir Lotu zamiast rzutu kostką. "Zamiast wykonywać rzut za ruch możesz odrzucić ten eliksir, aby przemieścić się na dowolny obszar w tej krainie." Arknell pozwala przemieścić się na Koronę Władzy już z Równin Grozy, a Elisir Lotu nie, bo w krainie wewnętrznej nie rzuca się kostką za ruch.
No popatrz... Dobry wywód. Dziękować.



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8036
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Talisman: Magia i Miecz Miasto

Post autor: Valdi » wtorek 21 lut 2017, 13:14

Nie mam pod ręką Talismana
Pytanie Oryginalny Riding Horse został przetłumaczony jako "Koń" ?


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
Little Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16835
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Talisman: Magia i Miecz Miasto

Post autor: Little Nemo » wtorek 21 lut 2017, 13:20

tak


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8036
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Talisman: Magia i Miecz Miasto

Post autor: Valdi » wtorek 21 lut 2017, 13:35

Dzieki


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


ODPOWIEDZ