Strona 7 z 7

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: wtorek 18 paź 2016, 12:46
autor: Kufir
Dlatego wprowadziłem zasadę że Likatropii można się pozbyć odwiedzając Jaskinie Czarownika płacąc za to 2 sztuki złota lub odrzucając 1 magiczny przedmiot.
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: sobota 14 sty 2023, 14:22
autor: Budowniczy Mostów
Lubię „Wilkołaka” za mechanikę Dnia i Nocy, a także za to, że — w odróżnieniu od swego protoplasty, Żniwiarza — zatrzymuje się na Poszukiwaczach. To obiecuje na starcie klimatyczną rozgrywkę. Tylko talia Przygód jest cienka — mało Wrogów, kart z klimatem może z dziesięć, piętnaście, reszta lanie wody. Macie jakiś pomysł, z którymi przygodami połączyć Wilkołaka, żeby się działo? Albo z którymi dodatkami?