Strona 6 z 7

: środa 19 gru 2012, 20:05
autor: Mały Nemo
Tokena Poszukiwacza już od dawien dawna wydrukowałem, a więc planowałem go wcielić do rozgrywki (bardziej jako kampanię), aczkolwiek póki co jego samego jeszcze nie (mimo, iż mam wsio potrzebne grafiki). Tym niemniej, lubię sobie od czasu do czasu pokoncypować różne projekty do TMiMa.

: sobota 22 gru 2012, 18:56
autor: Kufir
Zawsze trwałą dyskusja który charakter w grze najlepszy. Początkowy opłacało się grać złymi, później ta dysproporcja wraz z wychodzeniem kolejnych dodatków się zamazywała.

Jednak w dodatku Wilkołak dostajemy Kartę Przyjaciela (Dla Dobrych) - Mistrz Światła.
Dająca NIESAMOWITY power dla Dobrych, czy jest inne karta o podobnym działaniu dla Złych?

: sobota 22 gru 2012, 19:13
autor: Rebelix
Mistrz światła to faktycznie niezła akcja aczkolwiek trzeba pamiętać, że działa tylko podczas dnia a zatem sam charakter to za mało. Z drugiej strony jest wyznawca ciemności aczkolwiek działa on inaczej niż wyżej wspomniany mistrz światła. Działa on natomiast w nocy a noc pozwala nam na korzystanie z super przedmiotu - całun nocy. Wydaje mi się, że chyba nie ma dziennego odpowiednika całunu nocy. W moim odczuciu kombinacja wyznawca ciemności + całun nocy wygrywa z mistrzem światła. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że te karty tracą na mocy wraz ze zmianą czasu. A więc nie sam charakter ale jeszcze odpowiednia pora doby, znaczy się więcej frajdy. ;)

: sobota 22 gru 2012, 22:13
autor: Kufir
Nie chce mi się przeszukiwać aby odnaleźć te karty o których wspominasz. Co daje taka kombinacja?

: sobota 22 gru 2012, 22:31
autor: Mały Nemo
Wyznawca Ciemności jest jak Różdżka - zawsze daje 1 Zaklęcie. Całun Nocy pozwala się wymykać istotom.

: sobota 22 gru 2012, 22:38
autor: Mały Nemo

: sobota 22 gru 2012, 22:44
autor: Rebelix
Wyznawca ciemności nigdy nie przyłączy się do dobrego poszukiwacza i tak jak nemo wspomniał działa jak różdżka, w nocy musisz mieć zawsze jedno zaklęcie. Myślę, że ta karta jest odpowiedzią na mistrza światła aczkolwiek zgadzam się, że jest słabsza. Inna kwestia to ta, że jest całun nocy który pozwala wymykać się istotom i innym poszukiwaczom ale tylko w nocy. Co oznacza, że nie da się naraz korzystać z bonusów mistrza światła + całunu nocy, można natomiast korzystać naraz z bonusów wyznawcy cienia + całunu nocy co mniej więcej wydaje się być dosyć wyrównane.

: sobota 22 gru 2012, 23:31
autor: Rogo
Ten po prawej, po zaroście wnioskując, to zapewne Ty, Nemomonie? :mrgreen:

: niedziela 23 gru 2012, 09:12
autor: YoJin
No co Wy...... Nemo jest bardziej zarośnięty :twisted:

: niedziela 23 gru 2012, 09:48
autor: HunteR
Fioletowe żetony? Wiadomo, że to Nemomon gra :P A fotka świetna :wink:

: niedziela 23 gru 2012, 11:05
autor: Kufir
ZARĄBISTA :)

: piątek 28 gru 2012, 12:18
autor: Rebelix
Doszły do mnie koszulki o których wspomniałeś abubu. Z żalem przyznam, że nie jestem zadowolony. Nie do końca to co otrzymałem jest zgodne z tym co napisałeś aczkolwiek absolutnie nie mam tutaj żadnych pretensji o to do Ciebie.

Koszulki które ja dostałem niestety nie mieszczą się do wypraski w pudełku od podstawki, a przynajmniej nie bez zagięcia jednej krawędzi. Szerokość koszulek które dostałem to 108 mm przy 102 mm szerokości karty (po prawie 3 mm luzu przy dłuższych bokach karty). Dodatkowo wspomniałeś, że otwartą krawędź można zgrzać bo są one równe... u mnie niestety nie są. Jedna strona koszulki ma 132 mm długości a druga 128 mm (karta ma długość 127 mm).

Fakt faktem, że karta w koszulce prezentuje się lepiej niż bez niej ale jednak nie jest to to na co liczyłem.

: piątek 28 gru 2012, 14:40
autor: abubu
oj to jakaś trefna partia albo zmieniony dostawca ... ja mam ich sporo i nie trafiłem na nierówne, za duże, za małe, itp.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: niedziela 07 sie 2016, 22:50
autor: Wiktor
W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: niedziela 07 sie 2016, 22:58
autor: Mały Nemo
Wiktor pisze:W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?
Hmm.. chyba w zasadzie tylko przemiana w ropuchę. Lub zginąć. Aczkolwiek trza zwrócić uwagę, iż likantropem się jest tylko podczas nocy, za dnia ta karta nic nie robi. Problemem, fakt, może być zachowanie na KW.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 12:02
autor: vincent
jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 12:06
autor: Mały Nemo
vincent pisze:jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??
Nie, nagrody są permanentne.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 13:37
autor: Wiktor
O jakim zaklęciu mowa? Czy dobrze rozumiem, że jest zaklęcie, które pozwala zdjąć likantropię z poszukiwacza?

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 13:41
autor: Mały Nemo
Nie ma Zaklęcia, jemu się pomyliło z Zaklęciem, które powoduje, że gracz staje się likantropem.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 29 sie 2016, 13:53
autor: vincent
tak.Faktycznie nie ma zaklęcia zdejmującego...jest przedmiot,który daje plus 2 kiedy porównuje sie liste,bądź ściąga klątwe..

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: wtorek 18 paź 2016, 12:46
autor: Kufir
Dlatego wprowadziłem zasadę że Likatropii można się pozbyć odwiedzając Jaskinie Czarownika płacąc za to 2 sztuki złota lub odrzucając 1 magiczny przedmiot.
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: sobota 14 sty 2023, 14:22
autor: Budowniczy Mostów
Lubię „Wilkołaka” za mechanikę Dnia i Nocy, a także za to, że — w odróżnieniu od swego protoplasty, Żniwiarza — zatrzymuje się na Poszukiwaczach. To obiecuje na starcie klimatyczną rozgrywkę. Tylko talia Przygód jest cienka — mało Wrogów, kart z klimatem może z dziesięć, piętnaście, reszta lanie wody. Macie jakiś pomysł, z którymi przygodami połączyć Wilkołaka, żeby się działo? Albo z którymi dodatkami?