Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Tokena Poszukiwacza już od dawien dawna wydrukowałem, a więc planowałem go wcielić do rozgrywki (bardziej jako kampanię), aczkolwiek póki co jego samego jeszcze nie (mimo, iż mam wsio potrzebne grafiki). Tym niemniej, lubię sobie od czasu do czasu pokoncypować różne projekty do TMiMa.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Zawsze trwałą dyskusja który charakter w grze najlepszy. Początkowy opłacało się grać złymi, później ta dysproporcja wraz z wychodzeniem kolejnych dodatków się zamazywała.
Jednak w dodatku Wilkołak dostajemy Kartę Przyjaciela (Dla Dobrych) - Mistrz Światła.
Dająca NIESAMOWITY power dla Dobrych, czy jest inne karta o podobnym działaniu dla Złych?
Jednak w dodatku Wilkołak dostajemy Kartę Przyjaciela (Dla Dobrych) - Mistrz Światła.
Dająca NIESAMOWITY power dla Dobrych, czy jest inne karta o podobnym działaniu dla Złych?
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Mistrz światła to faktycznie niezła akcja aczkolwiek trzeba pamiętać, że działa tylko podczas dnia a zatem sam charakter to za mało. Z drugiej strony jest wyznawca ciemności aczkolwiek działa on inaczej niż wyżej wspomniany mistrz światła. Działa on natomiast w nocy a noc pozwala nam na korzystanie z super przedmiotu - całun nocy. Wydaje mi się, że chyba nie ma dziennego odpowiednika całunu nocy. W moim odczuciu kombinacja wyznawca ciemności + całun nocy wygrywa z mistrzem światła. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że te karty tracą na mocy wraz ze zmianą czasu. A więc nie sam charakter ale jeszcze odpowiednia pora doby, znaczy się więcej frajdy.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Wyznawca ciemności nigdy nie przyłączy się do dobrego poszukiwacza i tak jak nemo wspomniał działa jak różdżka, w nocy musisz mieć zawsze jedno zaklęcie. Myślę, że ta karta jest odpowiedzią na mistrza światła aczkolwiek zgadzam się, że jest słabsza. Inna kwestia to ta, że jest całun nocy który pozwala wymykać się istotom i innym poszukiwaczom ale tylko w nocy. Co oznacza, że nie da się naraz korzystać z bonusów mistrza światła + całunu nocy, można natomiast korzystać naraz z bonusów wyznawcy cienia + całunu nocy co mniej więcej wydaje się być dosyć wyrównane.
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ten po prawej, po zaroście wnioskując, to zapewne Ty, Nemomonie? :mrgreen:Nemomon pisze:http://cf.geekdo-images.com/images/pic1466182.jpg
Ja nawet nie mam Talismana.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Doszły do mnie koszulki o których wspomniałeś abubu. Z żalem przyznam, że nie jestem zadowolony. Nie do końca to co otrzymałem jest zgodne z tym co napisałeś aczkolwiek absolutnie nie mam tutaj żadnych pretensji o to do Ciebie.
Koszulki które ja dostałem niestety nie mieszczą się do wypraski w pudełku od podstawki, a przynajmniej nie bez zagięcia jednej krawędzi. Szerokość koszulek które dostałem to 108 mm przy 102 mm szerokości karty (po prawie 3 mm luzu przy dłuższych bokach karty). Dodatkowo wspomniałeś, że otwartą krawędź można zgrzać bo są one równe... u mnie niestety nie są. Jedna strona koszulki ma 132 mm długości a druga 128 mm (karta ma długość 127 mm).
Fakt faktem, że karta w koszulce prezentuje się lepiej niż bez niej ale jednak nie jest to to na co liczyłem.
Koszulki które ja dostałem niestety nie mieszczą się do wypraski w pudełku od podstawki, a przynajmniej nie bez zagięcia jednej krawędzi. Szerokość koszulek które dostałem to 108 mm przy 102 mm szerokości karty (po prawie 3 mm luzu przy dłuższych bokach karty). Dodatkowo wspomniałeś, że otwartą krawędź można zgrzać bo są one równe... u mnie niestety nie są. Jedna strona koszulki ma 132 mm długości a druga 128 mm (karta ma długość 127 mm).
Fakt faktem, że karta w koszulce prezentuje się lepiej niż bez niej ale jednak nie jest to to na co liczyłem.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
Hmm.. chyba w zasadzie tylko przemiana w ropuchę. Lub zginąć. Aczkolwiek trza zwrócić uwagę, iż likantropem się jest tylko podczas nocy, za dnia ta karta nic nie robi. Problemem, fakt, może być zachowanie na KW.Wiktor pisze:W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?
Ostatnio zmieniony niedziela 07 sie 2016, 22:59 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
Powód:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- vincent
-
- Posty: 417
- Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 39
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
Nie, nagrody są permanentne.vincent pisze:jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
O jakim zaklęciu mowa? Czy dobrze rozumiem, że jest zaklęcie, które pozwala zdjąć likantropię z poszukiwacza?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
Nie ma Zaklęcia, jemu się pomyliło z Zaklęciem, które powoduje, że gracz staje się likantropem.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- vincent
-
- Posty: 417
- Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 39
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
tak.Faktycznie nie ma zaklęcia zdejmującego...jest przedmiot,który daje plus 2 kiedy porównuje sie liste,bądź ściąga klątwe..
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
Dlatego wprowadziłem zasadę że Likatropii można się pozbyć odwiedzając Jaskinie Czarownika płacąc za to 2 sztuki złota lub odrzucając 1 magiczny przedmiot.
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4027
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!
Lubię „Wilkołaka” za mechanikę Dnia i Nocy, a także za to, że — w odróżnieniu od swego protoplasty, Żniwiarza — zatrzymuje się na Poszukiwaczach. To obiecuje na starcie klimatyczną rozgrywkę. Tylko talia Przygód jest cienka — mało Wrogów, kart z klimatem może z dziesięć, piętnaście, reszta lanie wody. Macie jakiś pomysł, z którymi przygodami połączyć Wilkołaka, żeby się działo? Albo z którymi dodatkami?