Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

Post autor: Kufir »

Dlatego wprowadziłem zasadę że Likatropii można się pozbyć odwiedzając Jaskinie Czarownika płacąc za to 2 sztuki złota lub odrzucając 1 magiczny przedmiot.
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...


Obrazek
Awatar użytkownika
Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 3996
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

Post autor: Budowniczy Mostów »

Lubię „Wilkołaka” za mechanikę Dnia i Nocy, a także za to, że — w odróżnieniu od swego protoplasty, Żniwiarza — zatrzymuje się na Poszukiwaczach. To obiecuje na starcie klimatyczną rozgrywkę. Tylko talia Przygód jest cienka — mało Wrogów, kart z klimatem może z dziesięć, piętnaście, reszta lanie wody. Macie jakiś pomysł, z którymi przygodami połączyć Wilkołaka, żeby się działo? Albo z którymi dodatkami?


ODPOWIEDZ