Nemomon pisze:A teraz głupie pytanie, jak się zachowa Wojownik posiadający 2 kiścienie? Także rzuca 4 kośćmi naraz?
Wg mnie nie. Wydaje mi się że wojownik z flailem nie ma pożytku ze swojej własnej zdolności.
Nemomon pisze:Ale kiścień jest Bronią, a łuk nie, czyli przeciw LoDowi z Podziemi możesz użyć kilku naraz.
IMO nie, na łuku jest napisane że możesz wykonać ten dodatkowy rzut tylko raz na turę.
Tak w ogóle to przedmioty są bardzo fajne itp. ale dziwi mnie że tak wywindowali powerlevel w porównaniu do broni z podstawki i obszaru wioski. Z tym dodatkiem nikt nigdy nie pójdzie do wioski po miecz, bo po co.
Ciekawe że warhorse kosztuje tylko 4G, podczas gdy w pani jeziora kosztował 6G. Czyżby FFG uznali że jednak nie jest aż tak dobry jak się wydaje?
Moim zdaniem oznacza to tylko tyle, że nie można łuku użyć dwa razy w tej samej turze, a nie, że każdego przedmiotu dającego taki profit.
Ano, ja też tak uważam - iż jak mamy 2 łuki, to z obu możemy skorzystać, bo to 2 różne karty i 2 efekty.
===
Co do Wojownika, to chodziło mi o to, co się dzieje, gdy używa dwóch kiścieni naraz. Kiścień daje, iż rzuca się 2 kośćmi i wybiera wynik. Walcząc 3 kiśćmi naraz, wydaje się, iż możemy rzucać 4 kośćmi naraz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Właśnie raczej tak. Wydaje mi się, iż wtedy Wojownik albo korzysta ze swojej zdolności, albo ze zdolności kośćca. Chyba, że założymy, iż może rzucać 2 kośćmi za każdą kość ataku, ale coś takiego nie wynika z jego zdolności.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Ciekawe, że nie będzie nowych kart zaklęć i przygód. Podobnie było już w Smokach, ale tam jeszcze było to zrozumiałe ponieważ karty smoków z czasem zastępowały karty przygód. W przypadku Miasta nie zaszkodziłoby parę kart przygód w stylu 'patrol straży' itp. Poza tym, czy mi się zdaje czy zrezygnowano z listów gończych? Tzn. za popełnianie przestępstw nie dostajemy listu gończego, a straż miejska atakuje nas zawsze? :-s
Nowe przedmioty fajne i dość mocne, ale szkoda, że jest ich tak mało. Myślę, że można by wykombinować ich trochę więcej.
Bounty Hunter (Str 5, Cra 2, Fate 2, Life 4; Evil):
*Whenever you defeat a character that does not match your current alignment in battle or psychic combat, you may gain 1 gold (from the gold stockpile) in addition to your normal reward.
*Whenever you kill an Enemy you may gain 1 gold.
*If you have a stand-off during battle or psychic combat, you win the attack instead.
*You may take 1 trophy of your choice from a character that you land on.
Tinkerer (Str 2, Cra 4, Fate 3, Life 4; Good):
*You start the game with 3 objects of your choice from the Purchase deck.
*You may turn any Objects you have into automated Followers:
You may use the abilities and effects of automated Followers as normal (Weapon and Armour limits still apply).
Automated Followers are no longer considered Objects and do not count towards your carrying capacity.
After you encounter a space and have drawn the required number of cards, you may discard an automated Follower to discard any number of cards on the space and draw new cards to replace them, which you must encounter.
*Whenever you encounter a Construct, you may take it as an automated Follower instead of attacking it. However, while a Construct is an automated follower, you cannot use its ability.
Elementalist (Str 1, Cra 1, Fate 3, Life 4; Neutral):
*At the start of the game, place 1 fate token on your character card as an elemental marker:
Once during your turn, you may flip your elemental marker to its light or dark side.
As long as your elemental marker has its light side faceup, add 4 to your Strength.
As long as your elemental marker has its dark side faceup, add 4 to your Craft.
*You automatically kill Enemy Elementals without resorting to battle or psychic combat (you keep killed Elementals as trophies as normal).
Ogromne dzięki!
Poszukiwacze trzymają poziom pozostałych 3, już zacieram ręce na ten dodatek Wydaje się być najciekawszym z dotychczasowych dużych. FFG po nieudanych smokach i już trochę mało wnoszących małych dodatkach, wzięli się do intensywnego myślenia i Blood Moona oraz Miasto zrobili jak trzeba
Spośród tych 3, chyba Elementalist jest najciekawszy
A w sprawie "mało wnoszących małych dodatków" i dalekim wybieganiu w przód, to myślicie, że jest szansa, że w następnym małym dodatku w nawiązaniu do Miasta, zamiast zwykłych poszukiwaczy będą Mistrz Złodziei, Królewski Czempion itp.? Wiem to nie ten temat