Talisman Magia i Miecz Smoki
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Ja w sumie gralem piereszy raz stricte na Moc (Smocza Kaplanka). I w Krainie Wewnetrznej dostalem po uszach na.polu zaraz za.Chciwym Smokiem bo on walczyl na Sile.
Zawsze jak gram pakuje postaci w Sile, tym razem skusilem sie na Moc, i pozalowalem
Obrazil sie na Amen i juz nie pograsz heh. Musisz go jakos.przekonac
Zawsze jak gram pakuje postaci w Sile, tym razem skusilem sie na Moc, i pozalowalem
Obrazil sie na Amen i juz nie pograsz heh. Musisz go jakos.przekonac
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Właśnie zbieram pieniążki na jakąś fajną, niezbyt trudną karciankę sci-fi (Star Realms lub Pośród Gwiazd). Może jak wyskoczę mu z czymś nowym w jego klimatach, to wróci mu hype na gry bez prądu i znowu będziemy grać prawie codziennie w coś. Przynajmniej mam taką nadzieję xd Trochę jednak zaczęłam tęsknić za talismanem, wiedźminem i the others, przecież to takie fajne klimatyczne gry.
Co do smoków, raz nam się zdarzyło wylosować w ciągu kilku pierwszych tur wszystkie możliwe naloty, śmiesznie było xD
Co do smoków, raz nam się zdarzyło wylosować w ciągu kilku pierwszych tur wszystkie możliwe naloty, śmiesznie było xD
- Gamma
-
- Posty: 801
- Rejestracja: niedziela 22 gru 2013, 10:51
- Lokalizacja: Silesia
- Płeć:
- Wiek: 40
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Jakim cudem lepiej się gra w parzystą niż nieparzystą liczbę graczy? Gra się wydłuża przy 3ech graczach, ale skraca przy 4ech? Co to za dziwaczna teoria?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
To teoria spisku .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Luźne spostrzeżenie z rozgrywek w jakich miałem przyjemność brać udział W 6 nie grałem, ale w 5 już wlokło się jak flaki z olejem. Najbardziej wyważone rozgrywki odbyły się w 2 i 4 osobowym gronie.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- Gamma
-
- Posty: 801
- Rejestracja: niedziela 22 gru 2013, 10:51
- Lokalizacja: Silesia
- Płeć:
- Wiek: 40
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Jak gram w żółtej koszulce, i zaczynamy w parzyste godziny to gra się wydłuża, w nieparzyste w zielonej za to trwa szybciej...
Obserwacji można dokonywać jeśli bada się dany obiekt częściej niż kilka razy na rok. Plus sama logika nam mówi, że czym więcej osób, tym gra powinna być dłuższa. Czym więcej nowych tym dłużej to wszystko trwa bo trzeba więcej tłumaczyć itd. Oczywiście wpływa też na to szczęście (jakie karty się wylosuje), jakimi bohaterami się gra i z jakim zakończeniem. Ale teoria, że gra w 3jkę jest dłuższa niż 4kę jest śmieszna. Oczywiście może się tak zdarzyć, ale zagraj 20 gier w gronie 3 osobowym i 20 w 4 osobowym i będzie wtedy można mówić o jakieś tendencji.
Obserwacji można dokonywać jeśli bada się dany obiekt częściej niż kilka razy na rok. Plus sama logika nam mówi, że czym więcej osób, tym gra powinna być dłuższa. Czym więcej nowych tym dłużej to wszystko trwa bo trzeba więcej tłumaczyć itd. Oczywiście wpływa też na to szczęście (jakie karty się wylosuje), jakimi bohaterami się gra i z jakim zakończeniem. Ale teoria, że gra w 3jkę jest dłuższa niż 4kę jest śmieszna. Oczywiście może się tak zdarzyć, ale zagraj 20 gier w gronie 3 osobowym i 20 w 4 osobowym i będzie wtedy można mówić o jakieś tendencji.
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Oczywiscie w rozmowie z Toba nie obedzie sie bez uszczypliwosci.
Kazdy gracz bazuje na doswiadczeniu i historii swoich rozgrywek. Dziwnym trafem kazda rozgrywka w gronie 3'osob trwala powyzej 6 godzin. Rozgrywka w gronie 4 osobowym zazwyczaj konczy sie przed 6godzinami. I mowie tu o grach bez zasad domowych, z wszystkimi dodatkami jakie posiadam (Zwiastuna nie testowalem, Smoki dopiero raz). Nigdzie tez nie wspominam ze tak jest i basta. W moim przypadku zle sie gra w 3'osoby. Zwlaszcza ze czesto 2 osoby graja na 1. Widocznie mam takich graczy. Nie narzekam bo jest z kim grac. I najlepiej wspominam gry wlasnie w 4ke. Najwięcej sie dzieje i latwo rozwija sie postac
Kazdy gracz bazuje na doswiadczeniu i historii swoich rozgrywek. Dziwnym trafem kazda rozgrywka w gronie 3'osob trwala powyzej 6 godzin. Rozgrywka w gronie 4 osobowym zazwyczaj konczy sie przed 6godzinami. I mowie tu o grach bez zasad domowych, z wszystkimi dodatkami jakie posiadam (Zwiastuna nie testowalem, Smoki dopiero raz). Nigdzie tez nie wspominam ze tak jest i basta. W moim przypadku zle sie gra w 3'osoby. Zwlaszcza ze czesto 2 osoby graja na 1. Widocznie mam takich graczy. Nie narzekam bo jest z kim grac. I najlepiej wspominam gry wlasnie w 4ke. Najwięcej sie dzieje i latwo rozwija sie postac
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
-
-
- Posty: 336
- Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Płeć:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Ma ktoś symbol dodatku smoki w dużej rozdzielczości?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 1846
- Rejestracja: czwartek 07 gru 2017, 12:15
- Lokalizacja: kuj-pom
- Płeć:
- Wiek: 42
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
rozpizdziel i pilnowanie ze uu a teraz zielony
a nie bo przed chilwa tamtten byl to teraz ten
a nie bo przed chilwa tamtten byl to teraz ten
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Mnie od Smoków odstrasza instrukcja .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
też miałem z tym problem zwłaszcza na początku, wydaje mi się, że to kwestia przyzwyczajenia się, wejścia w pewien nawyk. Podobny problem jest z NPCtami o których się często zapomina. Ciekawym moim zdaniem rozwiązaniem są kostki NPC.
jak każdego w przypadku tego dodatku
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2311
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Mam Smoki i jak na mój gust gra z tym dodatkiem jest średnio fajna, ponieważ w moim odczuciu za bardzo on dominuje nad innymi dodatkami, mocno narzuca przebieg gry.
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czwartek 25 paź 2018, 20:44
- Płeć:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
A do czego te kostki służą?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
O ile się nie mylę, to rzucasz mini wraz ze zwykłymi kośćmi za ruch, tyle że one określają jakimi NPCami należy poruszyć.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Ja grałem 2x ze Smokami. Były to fest długie rozgrywki, może i troszkę męczące. Ale nie żałuję zakupu. Może nie warto ich łączyć z NPC Żniwiarza i Wilkołaka, bo wtedy za dużo jest rzeczy do pilnowania. Aczkolwiek Smocza Wieża jest duuużo fajniejsza od tej drugiej nakładki (Kraina Smoków?) Ciekawi Poszukiwacze + dodatek autorski Smocze Ziemie i Smoków mamy pod dostatkiem.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12808
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Taką i dorzucić jeszcze dodatek Smoki erestora
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
W sumie jedyne co mogę zarzucić temu dodatkowi to podwyższony (o kilka poprzeczek) poziom trudności na samym starcie gry. Pamiętam, że talia Przygód + talia Smoczych Ziem wcale nam sytuacji wtedy nie ułatwiły i generalnie była masakra. Nie szło za bardzo rozwinąć postaci - bardzo często walki przegrywało się 1-2 oczkami, nie rzadkie remisy wcale nie dostarczały jakiegokolwiek entuzjazmu (niemal traktowane jak porażki), ale za to finał rozgrywki był mega udany i zażarty. Oczywiście instrukcja faktycznie w pewnych momentach nie przemawiała do mnie ludzkim głosem (może jest spisana po smoczemu?) i to też powodowało przestoje, bo kminiliśmy jak coś zinterpretować. Tym niemniej z chęcią bym znów odpalił Smoki wraz ze Smoczą Wieżą na planszy i przeżył tę masakrę, ze ścigającym Żniwiarzem i Wilkołakiem musiałoby tylko usiąść do rozgrywki 4 skupionych, żądnych gry/korony ludzi (podcZas tamtej gry niestety ale jedna z osób mocno nas spowalniała).
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- kotlet
-
- Posty: 225
- Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
mnie z kolei w druga mańkę. jak widzę po krótkim czasie jak solidnie można się skoksować, to mam ochotę zmienić w trakcie gry wymienianie trofeów przy 14 punktach. amazonka, minotaur czy kolega z toporem wielkości empire state building zaginają czasem czasoprzestrzeń z rozwojem postaci.
albo karty takie jak ziomeczek, u którego łuski wymienia się 1 za 1 na moc lub siłę rozumiem, że to jakaś rekompensata za smoki czy czasem obligatoryjne ciągniecie ich talii, ale bez przesady :I
nie mniej jednak dodatek udany, postaci bardzo fajne, szkoda, że tylko dwie, trzy grywalne poza 'smokami'.
albo karty takie jak ziomeczek, u którego łuski wymienia się 1 za 1 na moc lub siłę rozumiem, że to jakaś rekompensata za smoki czy czasem obligatoryjne ciągniecie ich talii, ale bez przesady :I
nie mniej jednak dodatek udany, postaci bardzo fajne, szkoda, że tylko dwie, trzy grywalne poza 'smokami'.
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Dlatego warto mieć Smocze Ziemie, które chociaż troszkę rekompensują granie Poszukiwaczami z dodatku Smoki bez gry z tym dodatkiem
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley