Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Pancerze

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o TMiM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir » poniedziałek 28 mar 2011, 23:59

Arbaal pisze: Głupotą jest jednak że w jednej walce nie mogę użyć pancerza, tarczy i hełmu jednocześnie.
Z logicznego punktu widzenia owszem. Ale zważywszy na mechanikę gry, nabiera to sensu - gdybyśmy mieli do dyspozycji hełmy, tarcze i kirysy oddzielnie, zaistniałaby konieczność dosztukowania ogromnej liczby różnych Przedmiotów tego typu i wprowadzenia skomplikowanych zasad związanych z wzajemnym ich użytkowaniem, które współdziałałyby z mechanikami dotyczącymi walki, Życia i w zasadzie całą resztą. A przecież jednym z głównych atutów Talismana jest właśnie prostota jego zasad ;)

[ Dodano: Wto Mar 29, 2011 12:10 am ]
Chociaż... Jak zacząłem się nad tym problemem głębiej zastanawiać, wpadłem na dość proste w sumie jego rozwiązanie: rzut na drugi Pancerz odbywałby się z modyfikatorem -1, na trzeci z -2 itd. Posiadacz hełmu, tarczy i zbroi broniący się po przegranej walce Przedmiotami w tej właśnie kolejności miałby zatem trzy rzuty na obronę, każdy jednak pomyślny tylko przy wyniku 6... Co o tym myślicie?



Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1442
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Gieferg » wtorek 29 mar 2011, 06:25

Że to kompletnie bez sensu. Więcej rzutów, więcej sprzętu, a nie daje to praktycznie nic więcej niż sama zbroja.
gdybyśmy mieli do dyspozycji hełmy, tarcze i kirysy oddzielnie, zaistniałaby konieczność dosztukowania ogromnej liczby różnych Przedmiotów tego typu i wprowadzenia skomplikowanych zasad związanych z wzajemnym ich użytkowaniem, które współdziałałyby z mechanikami dotyczącymi walki,

A cóż to za brednie. Wykonujesz po prostu dwa czy trzy rzuty zgodnie z instrukcjami na kartach i tyle. Logiczne i nadal proste.[/quote]
Ostatnio zmieniony wtorek 29 mar 2011, 09:33 przez Gieferg, łącznie zmieniany 1 raz.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje

Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: set-han » wtorek 29 mar 2011, 08:11

W naszych grach Hełm i Tarcza są przeważnie pierwszymi przedmiotami, które zostają wyrzucone przy przekroczeniu limitu ilości posiadanych przedmiotów. Zbroja powiedziałbym, nie jest zbytnio wyrzucana, nieraz się zdarzyło, że brała udział w decydujących potyczkach, gdzie gracze zabierają sobie PŻ (na KW). A 50% szansy na przedłużenie życia to naprawdę dużo.



Awatar użytkownika
Arbaal
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
Płeć:
Wiek: 28

Post autor: Arbaal » wtorek 29 mar 2011, 10:26

+1 mam to samo.
A z wieloma pancerzami chodzilo mi o to ze mamy zbroje o jej używamy. Jak sie nie udalo to tarcza lub helm. Natomiast dwóch kirisów lub helmów nie można by łączyć.


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1442
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Gieferg » wtorek 29 mar 2011, 11:28

I tak właśnie gramy od 20 lat.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje

ODPOWIEDZ