Większość, jak nie wszystkie, Zaklęcia, które można rzucić na któregokolwiek Poszukiwacza, można rzucić na siebie. Zaklęcie Podmuch Wiatru również, nie widzę żadnych przeciwwskazań, Zaklęcie Przypadku nie raz się rzucało na samego siebie.FAQ pisze:Likwidacja
P1: Czy Poszukiwacz może rzucić Zaklęcie Likwidacji na samego siebie?
O: Tak, o ile w tym momencie posiada jeszcze co najmniej jedno Zaklęcie.
Triki
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Oki sprawa jasno imo.
Jak w piątek wrócę do domu to muszę przejrzeć całą talię zaklęć ponownie i zobaczyć czy jest tam coś ciekawego to może będę miał pytania
A w między czasie to czy ktoś mógł by mi przytoczyć treść dotyku śmierci i strzaskania? Strzaskanie to chyba to nowe zaklęcie z Gór, odpowiednik dotyku tylko że na moc. Chyba że gdzieś w necie są te zaklęcia a ja nie wiem gdzie ?;)
Jak w piątek wrócę do domu to muszę przejrzeć całą talię zaklęć ponownie i zobaczyć czy jest tam coś ciekawego to może będę miał pytania
A w między czasie to czy ktoś mógł by mi przytoczyć treść dotyku śmierci i strzaskania? Strzaskanie to chyba to nowe zaklęcie z Gór, odpowiednik dotyku tylko że na moc. Chyba że gdzieś w necie są te zaklęcia a ja nie wiem gdzie ?;)
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Strzaskanie Duszy
Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza lub istotę
tuż przed rozpoczęciem walki
psychicznej. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie
na Poszukiwacza, traci on 2 punkty
Życia. Jeśli na istotę, zostaje ona
zabita. Wrogów zabitych w ten sposób
możesz zatrzymać jako trofea.
===
Dotyk śmierci
Możesz rzucić to Zaklęcie tuż przed
rozpoczęciem walki z innym Poszukiwaczem
lub istotą. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie
na Poszukiwacza, traci on 2 punkty
Życia. Jeśli na istotę, zostaje ona zabita.
Wrogów zabitych w ten sposób
możesz zatrzymać jako trofea.
Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza lub istotę
tuż przed rozpoczęciem walki
psychicznej. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie
na Poszukiwacza, traci on 2 punkty
Życia. Jeśli na istotę, zostaje ona
zabita. Wrogów zabitych w ten sposób
możesz zatrzymać jako trofea.
===
Dotyk śmierci
Możesz rzucić to Zaklęcie tuż przed
rozpoczęciem walki z innym Poszukiwaczem
lub istotą. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie
na Poszukiwacza, traci on 2 punkty
Życia. Jeśli na istotę, zostaje ona zabita.
Wrogów zabitych w ten sposób
możesz zatrzymać jako trofea.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Oki Dotyk śmierci rzucam kiedy mój poszukiwacz (nie inny) wdał się w walkę. Zaklęcie mogę i jeśli się decyduje na jego użycie to muszę rzucić na wroga z którym walczę a nie na innego wroga lub poszukiwacza. Tak to rozumiem. Postacie kiedy walczą ze sobą bądź z wrogiem z karty stoją na tym samym obszarze. Z hydrą jak by to miało działać bo nie rozumiem?
Strzaskanie duszy jest sprawą prostą bo mój poszukiwacz A rzuca strzaskanie duszy na poszukiwacza B który wdał się w walkę z np. wrogiem - duchem moc 1. Zaklęcie mogę rzucić na Poszukiwacza, Wroga z karty, Mogę też popełnić samobójstwo jeśli mam 2rzetony życia a wyciągnąłem wroga z mocą. I jak działało by to z hydrą? Imo nie mógł bym każdemu poszukiwaczowi odebrać 2pkt życia bo inni poszukiwacze nie walczyli by psychicznie.
Nie rozumiem poniższych cytatów:
Strzaskanie duszy jest sprawą prostą bo mój poszukiwacz A rzuca strzaskanie duszy na poszukiwacza B który wdał się w walkę z np. wrogiem - duchem moc 1. Zaklęcie mogę rzucić na Poszukiwacza, Wroga z karty, Mogę też popełnić samobójstwo jeśli mam 2rzetony życia a wyciągnąłem wroga z mocą. I jak działało by to z hydrą? Imo nie mógł bym każdemu poszukiwaczowi odebrać 2pkt życia bo inni poszukiwacze nie walczyli by psychicznie.
Nie rozumiem poniższych cytatów:
Dotyk śmierci + hydra - prawdziwa eksterminacja wszystkich pozostałych poszukiwaczy
Why? Imo powróci z obecnym stanem żetonów.Przemieszczenie - jeśli użyć na fontannę mądrości itp to powróci do gry z kompletem 4 żetonów.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zaklęcie Hydry
Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie. Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy (możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, ignorując
ograniczenia wynikające z
Krainy i momentu rzucania.
Należy jednak zwrócić uwagę, iż Hydra tylko dodaje nowe cele dla Zaklęcia, ale nie kontroluje tych kopii Zaklęć.
Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie. Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy (możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, ignorując
ograniczenia wynikające z
Krainy i momentu rzucania.
Należy jednak zwrócić uwagę, iż Hydra tylko dodaje nowe cele dla Zaklęcia, ale nie kontroluje tych kopii Zaklęć.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Z tym Strzaskaniem Duszy to masakra jesli to zaklęcie miałoby działac na odległość, czyli jesli moge je rzucić na jakiegos Poszukiwacza, który własnie ma wdać sie w walke z jakimś duchem. Zbyt potężne. Ide sobie, mam 2 zycia, losuje Wroga na Moc, juz mam z nim walczyć i nagle obrywam Strzaskaniem Duszy od kogoś kto znajduje sie gdzieś daleko i gine. Tak potężne zaklęcia powinny działać tylko w bezpośrednim starciu. Tu jet ta karta w oryginalnej wersji
http://img190.imageshack.us/img190/5833/img6144g.jpg
głowy nie dam bo specem od angielskiego nie jestem, ale czy to "Cast on any character or creature who you are about to engage in psychic combat" nie oznacza, ze mozemy je rzucić jedynie zanim to my wdamy sie w walke psychiczną z przeciwnikiem?
http://img190.imageshack.us/img190/5833/img6144g.jpg
głowy nie dam bo specem od angielskiego nie jestem, ale czy to "Cast on any character or creature who you are about to engage in psychic combat" nie oznacza, ze mozemy je rzucić jedynie zanim to my wdamy sie w walke psychiczną z przeciwnikiem?
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
nie nie, z tego co rozumiem, to ta interpretacja "metamorfozy" jest jednorazowa i wynika z tłumaczenia które mogłoby być lepsze.
Inne karty które mają podobny zapis typu "Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej" dotyczą "mojej" walki a nie takiej która dzieje się za siedmioma lasami i górami.
Inna sprawa, że z Hydrą Strzaskanie Duszy działa tak samo jak Dotyk Śmierci , czyli jest wtedy kupa fajerwerków.
edit:
a co do przemieszczenia i jezior wszelakich, to na zaklęciu jest napisane że przemieszczana karta opuszcza planszę, a następnie ponownie na nią wchodzi na wybrane przez gracza pole. (a nie, że przesuwasz po planszy jakąś kartę). Fajnie by było, gdyby Nemo mógł potwierdzić (czy potrzebujesz wordingów?)
Inne karty które mają podobny zapis typu "Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej" dotyczą "mojej" walki a nie takiej która dzieje się za siedmioma lasami i górami.
Inna sprawa, że z Hydrą Strzaskanie Duszy działa tak samo jak Dotyk Śmierci , czyli jest wtedy kupa fajerwerków.
edit:
a co do przemieszczenia i jezior wszelakich, to na zaklęciu jest napisane że przemieszczana karta opuszcza planszę, a następnie ponownie na nią wchodzi na wybrane przez gracza pole. (a nie, że przesuwasz po planszy jakąś kartę). Fajnie by było, gdyby Nemo mógł potwierdzić (czy potrzebujesz wordingów?)
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ale przynajmniej jest jakiś użytek z tego Zaklęcia. Są jego dwie sztuki w talii i generalnie są one bezużyteczne. Mało jest Wrogów na Moc, poza tem sama wartość ich Mocy jest z reguły żałośnie mała, więc magowie z reguły i tak ich pokonują szybko, więc takiego Zaklęcia nie potrzebują. A tak, to przynajmniej mają jedno Zaklęcie, które może im w życiu pomóc.Roland pisze:Z tym Strzaskaniem Duszy to masakra jesli to zaklęcie miałoby działac na odległość, czyli jesli moge je rzucić na jakiegos Poszukiwacza, który własnie ma wdać sie w walke z jakimś duchem. Zbyt potężne. Ide sobie, mam 2 zycia, losuje Wroga na Moc, juz mam z nim walczyć i nagle obrywam Strzaskaniem Duszy od kogoś kto znajduje sie gdzieś daleko i gine.
[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 7:17 pm ]
Zaraz sprawdzę wordingi.guciomir pisze:edit:
a co do przemieszczenia i jezior wszelakich, to na zaklęciu jest napisane że przemieszczana karta opuszcza planszę, a następnie ponownie na nią wchodzi na wybrane przez gracza pole. (a nie, że przesuwasz po planszy jakąś kartę). Fajnie by było, gdyby Nemo mógł potwierdzić (czy potrzebujesz wordingów?)
[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 7:20 pm ]
Jezioro ycia
Po odkryciu Jeziora połóż na nim
4 żetony Życia. Każdy
Poszukiwacz, który tu trafi,
może wykąpać się w jego
wodach i zabrać stąd 1 żeton
(otrzymać jeden punkt Życia).
Kiedy wszystkie 4 żetony Życia
się wyczerpią, Jezioro
wysycha - odłóż tę kartę na
stos kart odrzuconych.
===
Przemieszczenie
Możesz rzucić to Zaklęcie na
początku swojej tury albo
po wykonaniu ruchu.
Usuń z planszy jedną, odkrytą
kartę Przygody, a następnie
umieść ją na innym obszarze
w tej samej Krainie, który
nie jest zajmowany przez
jakiegoś Poszukiwacza.
====
Po mojemu, to jednak nie. Umieszczenie karty, to nie jest jej odkrycie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Ech, ciężki temat z tymi zaklęciami.
Ja rozumiem jak działa Strzaskanie Duszy lub Dotyk Śmierci w połaczeniu z Hydrą i tu sie zgadzam bez wątpliwości. Ale jak to w koncu jest z tłumaczeniem tego zaklęcia z angielskiego? "Cast on any character or creature who you are about to engage in psychic combat"
A Przemieszczenie wg mnie poprostu przesuwa karte na inny obszar, jesli było to jezioro zycia i ktos juz z niego zabrał 2 zetony to przesuwamy tylko z tymi pozostałymi. Ale to mnie akurat mało obchodzi bo to szczegół, ale to Strzaskanie Duszy nie daje mi spokoju
:?
Ja rozumiem jak działa Strzaskanie Duszy lub Dotyk Śmierci w połaczeniu z Hydrą i tu sie zgadzam bez wątpliwości. Ale jak to w koncu jest z tłumaczeniem tego zaklęcia z angielskiego? "Cast on any character or creature who you are about to engage in psychic combat"
A Przemieszczenie wg mnie poprostu przesuwa karte na inny obszar, jesli było to jezioro zycia i ktos juz z niego zabrał 2 zetony to przesuwamy tylko z tymi pozostałymi. Ale to mnie akurat mało obchodzi bo to szczegół, ale to Strzaskanie Duszy nie daje mi spokoju
:?
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Roland, jeszcze wczoraj chwaliłem braci, fanów Magii i Miecza, że to spokojni ludzie
Tłumaczenie jest w zasadzie poprawne, chyba, że zaczniesz nadinterpretować je, i wtedy Ci wyjdzie, co Ci wyszło. Dopiero jak przeczytałem to Zaklęcie raz jeszcze, po twojej sugestii, to pomyślałem sobie, że faktycznie w taki sposób również to Zaklęcie można zrozumieć.
Swoją drogą, to myślę, że zacznę grać z Twoją interpretacją tego Zaklęcia, bo teraz przynajmniej ma ono jakiś sens :mrgreen:
Tłumaczenie jest w zasadzie poprawne, chyba, że zaczniesz nadinterpretować je, i wtedy Ci wyjdzie, co Ci wyszło. Dopiero jak przeczytałem to Zaklęcie raz jeszcze, po twojej sugestii, to pomyślałem sobie, że faktycznie w taki sposób również to Zaklęcie można zrozumieć.
Swoją drogą, to myślę, że zacznę grać z Twoją interpretacją tego Zaklęcia, bo teraz przynajmniej ma ono jakiś sens :mrgreen:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Heh w wersji normalnej strzaskanie duszy to ciężka artyleria w rękach postaci które mogą zaczynać walkę psychiczną więc nie jest źle
Wracając na chwilę do błyskawicy i tych nieszczęśliwych kart, które FFG przesłało Galakcie. Czy faktycznie doszło do pomyłki czy może FFG "uaktualniło" kartę do następnego printu i to co Galakta dostała to nowsza wersja?
Heh i trzeci temat, bo zaklęcie przeniesienie nie daje mi spokoju. Jezioro Wizji ma po prostu "Połóż na tej karcie 4 zadania". Co w takim przypadku?
Wracając na chwilę do błyskawicy i tych nieszczęśliwych kart, które FFG przesłało Galakcie. Czy faktycznie doszło do pomyłki czy może FFG "uaktualniło" kartę do następnego printu i to co Galakta dostała to nowsza wersja?
Heh i trzeci temat, bo zaklęcie przeniesienie nie daje mi spokoju. Jezioro Wizji ma po prostu "Połóż na tej karcie 4 zadania". Co w takim przypadku?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Powiedzmy, że na ten czas nie mogę potwierdzić, ale też nie mogę zaprzeczyć, temu scenariuszowi.guciomir pisze:Wracając na chwilę do błyskawicy i tych nieszczęśliwych kart, które FFG przesłało Galakcie. Czy faktycznie doszło do pomyłki czy może FFG "uaktualniło" kartę do następnego printu i to co Galakta dostała to nowsza wersja?
[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 8:03 pm ]
W takim przypadku uważam identycznie jak Roland - kartę jedynie przenosisz z miejsca na miejsce, magii tutaj nie maguciomir pisze:Heh i trzeci temat, bo zaklęcie przeniesienie nie daje mi spokoju. Jezioro Wizji ma po prostu "Połóż na tej karcie 4 zadania". Co w takim przypadku?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Tez tak uważałem zawsze jak Roland i Nemo w tym przykładzie.Nemomon pisze:
[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 8:03 pm ]W takim przypadku uważam identycznie jak Roland - kartę jedynie przenosisz z miejsca na miejsce, magii tutaj nie maguciomir pisze:Heh i trzeci temat, bo zaklęcie przeniesienie nie daje mi spokoju. Jezioro Wizji ma po prostu "Połóż na tej karcie 4 zadania". Co w takim przypadku?
btw wolę polską błyskawicę
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
czy wiadomo coś więcej? czy więcej kart ma ten problem ?Nemomon pisze:Powiedzmy, że na ten czas nie mogę potwierdzić, ale też nie mogę zaprzeczyć, temu scenariuszowi.guciomir pisze:Wracając na chwilę do błyskawicy i tych nieszczęśliwych kart, które FFG przesłało Galakcie. Czy faktycznie doszło do pomyłki czy może FFG "uaktualniło" kartę do następnego printu i to co Galakta dostała to nowsza wersja?
- Etamin
-
- Posty: 71
- Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Czyli rzucając Strzaskanie Duszy/Dotyk Śmierci i Hydrę zabieram dwa punkty życia poszukiwaczowi, który właśnie rozpoczął walkę oraz ot tak po prostu reszcie poszukiwaczy czekającym na swoją kolej?
Swoją drogą Strzaskanie Duszy, to dodatkowy sposób na wygranie, gdy gra się z Duchami Pradawnych Smoków Erestora. Najmocniejszy z nich ma 25 mocy i po pokonaniu pozwala nam automatycznie przenieść się na obszar Korony Władzy.
Swoją drogą Strzaskanie Duszy, to dodatkowy sposób na wygranie, gdy gra się z Duchami Pradawnych Smoków Erestora. Najmocniejszy z nich ma 25 mocy i po pokonaniu pozwala nam automatycznie przenieść się na obszar Korony Władzy.
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Jeśli ktokolwiek rzuci strzaskanie duszy/dotyk śmierci podczas walki czy to z innym poszukiwaczem czy to wrogiem, to rzucasz Hydrę targetując wszystkich pozostałych poszukiwaczy. Wszyscy pozostali poszukiwacze stracą 2 punkty życia, a oprócz tego zadziała jeszcze oryginalne strzaskanie/dotyk.
Czyli jeżeli ty rzucałeś oba czary, to poszukiwacz z którym walczysz traci 4 punkty życia, a pozostali tracą po 2.
Czyli jeżeli ty rzucałeś oba czary, to poszukiwacz z którym walczysz traci 4 punkty życia, a pozostali tracą po 2.
- Etamin
-
- Posty: 71
- Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Nie no, to już drobna przesada. Na karcie jest napisane "Dowolne, właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie też na innych, wybranych przez ciebie Poszukiwaczy (możesz także wybrać siebie)."
Więc moim zdaniem, nie można wybrać po raz drugi tego samego poszukiwacza jako cel kopii.
Swoją drogą, ten czar (Strzaskanie Duszy) działa na odległość, czy nie w końcu? Mogę go rzucić na poszukiwacza, który zaczyna właśnie walkę psychiczną z wrogiem?
Więc moim zdaniem, nie można wybrać po raz drugi tego samego poszukiwacza jako cel kopii.
Swoją drogą, ten czar (Strzaskanie Duszy) działa na odległość, czy nie w końcu? Mogę go rzucić na poszukiwacza, który zaczyna właśnie walkę psychiczną z wrogiem?
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Niestety właśnie tak jest.Swoją drogą, ten czar (Strzaskanie Duszy) działa na odległość, czy nie w końcu? Mogę go rzucić na poszukiwacza, który zaczyna właśnie walkę psychiczną z wrogiem?
hydra + dotyk śmierci/strzaskanie duszy = game over i wkurwienie znajomych. sad but true. Na szczęście są bardzo małe szanse żeby jeden gracz był w posiadaniu tych zaklęć w tym samym czasie.
Lubię dysponować silnymi czarami jak każdy ale nie lubię połączeń takich jak ww które imho wypacza rozgrywkę. Osobiście nigdy bym nie wykorzystał tych czarów przeciwko poszukiwaczom. Zawsze gram łagodnie w MiM i gry o podobnym stopniu losowości :mrgreen:
- Etamin
-
- Posty: 71
- Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Masz racje, nie mozna wybrac po raz drugi tego samego gracza i odebrac mu 4 zyc na raz.Etamin pisze:Nie no, to już drobna przesada. Na karcie jest napisane "Dowolne, właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie też na innych, wybranych przez ciebie Poszukiwaczy (możesz także wybrać siebie)."
Więc moim zdaniem, nie można wybrać po raz drugi tego samego poszukiwacza jako cel kopii.
Nie działa na odległość, juz była ciężka rozmowa o tym w tym temacie ileś tam postów wcześniej i wyszło, ze jednak nie powinien działac na oległość. Mozesz go uzyć jedynie wtedy gdy sam rozpoczynasz walke z innym poszukiwaczem lub wrogiem.Etamin pisze:Swoją drogą, ten czar (Strzaskanie Duszy) działa na odległość, czy nie w końcu? Mogę go rzucić na poszukiwacza, który zaczyna właśnie walkę psychiczną z wrogiem?
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Etamin
-
- Posty: 71
- Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Na razie (w tym temacie) widzę tylko twoją wymianę zdań z Nemo, wciąż nie widzę postu, w którym ustalilibyście, że ten czar nie powinien być używany z daleka. Zgadzam się za to, że gdyby działał na odległość to przynajmniej byłby z niego jakiś użytek, bo o ile nie posiadasz możliwości wyboru walki psychicznej przed rozpoczęciem spotkania z poszukiwaczem, to trudno odebrać drugiemu poszukiwaczowi życie w ten sposób.Roland pisze:Nie działa na odległość, juz była ciężka rozmowa o tym w tym temacie ileś tam postów wcześniej i wyszło, ze jednak nie powinien działac na oległość. Mozesz go uzyć jedynie wtedy gdy sam rozpoczynasz walke z innym poszukiwaczem lub wrogiem.Etamin pisze:Swoją drogą, ten czar (Strzaskanie Duszy) działa na odległość, czy nie w końcu? Mogę go rzucić na poszukiwacza, który zaczyna właśnie walkę psychiczną z wrogiem?
BTW, czy na Orlego Króla działają czary? Jeśli tak, to czy mogę pokonać go za pomocą Strzaskania Duszy?
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Po prostu grając w taki gry przygodowe jak talisman trzeba być bardzo elastycznym w zasadach, zastanowić się o co chodziło twórcy, czy to aby na pewno jest możliwe/w porządku i grać na luzie bez ciśnień. Jak się twardo i bezwzględnie trzyma tego co jest napisane na karcie to później się tworzą takie tematy jak "triki"
Mnie też się nie podoba taka kombinacja jaka jest tu napisana ale ja nie widzę w tym problemu, raz na rok dostane taki zestaw kart to i tak z niego nie skorzystam
Mnie też się nie podoba taka kombinacja jaka jest tu napisana ale ja nie widzę w tym problemu, raz na rok dostane taki zestaw kart to i tak z niego nie skorzystam