Las i Skały
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Las i Skały
Czy wchodzicie z własnej woli do lasu i na skały? Zawsze unikaliśmy tych obszarów (bo można stracić turę, bo nie ciągnie się karty, bo na początku gry można się z kimś bić itp), ale im dłużej o tym myślę, tym bardziej zaczyna mnie to zastanawiać...
Oczywiście, za chwilę ktoś przytoczy argumenty które napisałem 3 linijki wyżej, mi jednak chodzi o coś innego. Czy ktoś z was regularnie wchodzi do lasu i na skały? Na tyle regularnie aby stwierdzić że się to opłaca (lub nie)? Realnie patrząc, ciągnąc kartę przygody nie ma się 1/6 szansy na to aby poprawić siłę lub moc, a skały i las taką szansę oferują... Być może ta strata tury po prostu odstrasza...
Drugi problem: czy korzystacie ze zdolności "jesteś bezpieczny w lesie" itp. Bo może bardziej opłaca się jednak rzucić kością i liczyć na 4-6 (szczególnie 6!). (np waszego skrzata teleportuje do lasu, co robicie? rzucacie czy jesteście bezpieczni?)
Oczywiście, za chwilę ktoś przytoczy argumenty które napisałem 3 linijki wyżej, mi jednak chodzi o coś innego. Czy ktoś z was regularnie wchodzi do lasu i na skały? Na tyle regularnie aby stwierdzić że się to opłaca (lub nie)? Realnie patrząc, ciągnąc kartę przygody nie ma się 1/6 szansy na to aby poprawić siłę lub moc, a skały i las taką szansę oferują... Być może ta strata tury po prostu odstrasza...
Drugi problem: czy korzystacie ze zdolności "jesteś bezpieczny w lesie" itp. Bo może bardziej opłaca się jednak rzucić kością i liczyć na 4-6 (szczególnie 6!). (np waszego skrzata teleportuje do lasu, co robicie? rzucacie czy jesteście bezpieczni?)
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ja wchodzę jedynie, gdy mam do wyboru Demona o Mocy 10, albo Skały. Ewentualnie, gdy mam wystarczająco dużą Siłę/Moc, by spokojnie móc pokonać strażnika o parametrze 4. Z reguły jednak unikam tegoż obszaru. Aczkolwiek, w Górach pojawił się świetny Przyjaciel:
Podróżnik
Nie musisz rzucać kością
przebywając na obszarze
Skał, chyba że sam tego
zapragniesz. Jeśli zdecydujesz
się rzucać, możesz dodać 1 lub
2 do uzyskanego wyniku.
Wtedy pcham się na Skały, kiedy tylko mogę.
Podróżnik
Nie musisz rzucać kością
przebywając na obszarze
Skał, chyba że sam tego
zapragniesz. Jeśli zdecydujesz
się rzucać, możesz dodać 1 lub
2 do uzyskanego wyniku.
Wtedy pcham się na Skały, kiedy tylko mogę.
Jak najbardziej korzystam, choćby dlatego, że przyspiesza to o niecałą minutę rozgrywkę.guciomir pisze:Drugi problem: czy korzystacie ze zdolności "jesteś bezpieczny w lesie" itp.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
U nas do lasu i na skały wchodzi sie tylko gdy nie ma za bardzo innej opcji (czyli na innych obszarach leża groźne karty), kazdy woli karte ciągnąć bo to poprostu ciekawsze. A strata tury tez troche odstrasza, nikt nie lubi tracic tury. Warto tam wchodzic kiedy ma sie jakies przedmioty dające bonus do rzutu kościa, np. Czterolistną koniczyne aby zdobyc ten dodatkowy pkt siły lub mocy.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
To zależy co mam w alternatywie, ciągnięcie karty, kartę fajną/niefajną. Aczkolwiek czasami wolę zaryzykować, dużo stracić nie mogę a perspektywa dodatkowego punktu siły/mocy jest dość kusząca
A z ww. zdolności raczej nie korzystam chyba że postać jest naprawdę cienka i mogłaby przegrać ewentualną walkę albo jestem dużo do tyłu za oponentami i ewentualna strata tury mogłaby być poważnym minusem.
A z ww. zdolności raczej nie korzystam chyba że postać jest naprawdę cienka i mogłaby przegrać ewentualną walkę albo jestem dużo do tyłu za oponentami i ewentualna strata tury mogłaby być poważnym minusem.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Dokładnie!Roland pisze:U nas do lasu i na skały wchodzi sie tylko gdy nie ma za bardzo innej opcji (czyli na innych obszarach leża groźne karty), kazdy woli karte ciągnąć bo to poprostu ciekawsze. A strata tury tez troche odstrasza, nikt nie lubi tracic tury. Warto tam wchodzic kiedy ma sie jakies przedmioty dające bonus do rzutu kościa, np. Czterolistną koniczyne aby zdobyc ten dodatkowy pkt siły lub mocy.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ja skomponowałem u siebie obszary Skał i Lasu z dodatkami Pieczara i Dzicz własnego tłumaczenia, umożliwiając przy przystępowaniu do badania któregoś z nich do wylosowania 1 karty (o ile żadnej już tam nie ma) - odpowiednio - Pieczary lub Dziczy zamiast rzucania kością. Wtedy miejsca te stają się atrakcyjne, a samym dodatkom przybywa funkcjonalności.
Gdybym miał jednak wypowiedzieć się względem tylko i wyłącznie zasad oficjalnych, powiedziałbym, że się tych obszarów odwiedzać nie opłaca, chyba że alternatywa jest wyjątkowo nieciekawa albo ma się coś, co zwiększa szansę uzyskania w tamtejszym rzucie profitów.
Gdybym miał jednak wypowiedzieć się względem tylko i wyłącznie zasad oficjalnych, powiedziałbym, że się tych obszarów odwiedzać nie opłaca, chyba że alternatywa jest wyjątkowo nieciekawa albo ma się coś, co zwiększa szansę uzyskania w tamtejszym rzucie profitów.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17