koń

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6188
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

sekol pisze:Jest napisane MOŻESZ więc nie musisz, bo jak większość zauważyła jest to mało przydatne jeżeli byś musiał.
Owszem MOŻESZ rzucić dwiema kostkami, ale jak już to zrobisz, to MUSISZ zsumować rezultaty i poruszyć się o wynik tego dodawania ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
MasiVeman
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 25
Rejestracja: niedziela 18 lip 2010, 19:40
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: MasiVeman »

A co sie dzieje ze Zniwiarzem ? Dzisiaj jak gralismy to kolega wyrzucil 1,1. Po dyskusji doszlismy do wniosku ze Zniwiarzem sie nie porusza bo wartosc ruchu to 2 a nie 1. Ale nie jestem do konca pewien.


Gracz Talismana.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

MasiVeman pisze:A co sie dzieje ze Zniwiarzem ? Dzisiaj jak gralismy to kolega wyrzucil 1,1. Po dyskusji doszlismy do wniosku ze Zniwiarzem sie nie porusza bo wartosc ruchu to 2 a nie 1. Ale nie jestem do konca pewien.
FAQ pisze:Ponury Żniwiarz

P1: Gdy Poszukiwacz używa konia w celu określenia liczby obszarów, o które może się poruszyć, to czy wynik "1" na którejkolwiek z kości upoważnia do poruszenia Ponurego Żniwiarza?

O: Nie, używając konia Poszukiwacz sumuje wyniki obu kości, podczas gdy Ponury Żniwiarz porusza się jedynie wtedy, gdy gracz wyrzuci naturalną "1" na pojedynczej kości.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Roland »

Zgodnie z zasadami Żniwiarzem mozna poruszyc jedynie wtedy gdy wyrzuci sie 1 podczas normalnego niemodyfikowanego rzutu za ruch, czyli rzutu jedna kościa.
Oczywiscie mozesz sie z graczami umówic ze rzucajac dwiema koścmi za ruch tez mozna poruszyc Żniwiarzem gdy wypadna dwie jedynki, my tak własnie gramy.


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
Duch17
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 223
Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Duch17 »

a tak wracając do konia bo u nas zazwyczaj też jest nie grywalny... używając go przemieszczamy się po planszy razem z przyjaciółmi ?? i drugie pytanie odnośnie zdolności amazonki z podwójnym rzutem... podaje przykład rzucam za ruch dwiema kostkami wychodzi 1 i 4 wybieram 1 aby wykonać ruch Śmiercią... i po wykonaniu jej tury (Śmierci) mam prawo ponownie rzucić dwiema kostkami i wybrać wynik ruchu amazonki ???


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

^ tych parę postów wyżej powinny się znaleźć w forum z zasadami. Soon potnę temat, chyba, że zapomnę...
Duch17 pisze:używając go przemieszczamy się po planszy razem z przyjaciółmi
Tak. Jeżeli byłoby inaczej, to odpowiednia adnotacja by się pojawiła na karcie.
Duch17 pisze:odnośnie zdolności amazonki z podwójnym rzutem... podaje przykład rzucam za ruch dwiema kostkami wychodzi 1 i 4 wybieram 1 aby wykonać ruch Śmiercią... i po wykonaniu jej tury (Śmierci) mam prawo ponownie rzucić dwiema kostkami i wybrać wynik ruchu amazonki ???
Polecam przeczytać raz jeszcze instrukcję do Żniwiarza ;)

Najpierw wykonujesz turę Amazonki, czyli poruszasz się nią o 1 pole, badasz obszar &c. Następnie, jeżeli jeszcze o tym pamiętasz, możesz poruszyć Żniwiarza.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

zastosowanie konia: pvp , jeżeli poluje się na inną postać to dość często ofiara ucieka na więcej niż 6 pól, dzięki posiadaniu konia jest zawsze w zasięgu. I analogicznie, kiedy ktoś cię goni, to dzięki koniowi możesz mu uciekać tak że zawsze ma do ciebie więcej niż 6 obszarów


Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: set-han »

guciomir pisze:zastosowanie konia: pvp , jeżeli poluje się na inną postać to dość często ofiara ucieka na więcej niż 6 pól, dzięki posiadaniu konia jest zawsze w zasięgu. I analogicznie, kiedy ktoś cię goni, to dzięki koniowi możesz mu uciekać tak że zawsze ma do ciebie więcej niż 6 obszarów
chyba, że mało rzucisz ;]


Awatar użytkownika
Arbaal
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Arbaal »

set-han pisze:
guciomir pisze:zastosowanie konia: pvp , jeżeli poluje się na inną postać to dość często ofiara ucieka na więcej niż 6 pól, dzięki posiadaniu konia jest zawsze w zasięgu. I analogicznie, kiedy ktoś cię goni, to dzięki koniowi możesz mu uciekać tak że zawsze ma do ciebie więcej niż 6 obszarów
chyba, że mało rzucisz ;]
żeby dostać się z miasta do wioski i z powrotem mamy 12 obszarów i dwa kierunki. Nie ważne ile się wyturlika :)


ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

Im więcej o tym myślę, tym bardziej dochodzę do wniosku że Sacred Pool to dodatek bardzo nastawiony na interakcje między graczami. Nawet takie konie są właśnie po to. (coraz więcej plansz -> coraz większe rozproszenie graczy, a konie zmniejszają ten problem).


ODPOWIEDZ