Talisman: The Sacred Pool Expansion
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
A co do losowości to ja równiez bardzo ja lubie w grach, gdyby nie ta losowość i prosta mechanika to pewnie nie miałbym z kim grać w Talismana. Poza tym przy grze planszowej lubie sie wyluzować i pobawic a nie męczyć i wysilać umysł az do bólu
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Wszystko zależy od podejścia do gry, niektórzy lubią się pakować po 12-14-16 siły czy mocy i marnie giną kiedy inna, odważna postać wejdzie na koronę mając 8 czy 9 wyższego współczynnika, nie bacząc przy tym na niebezpieczeństwa. A im dłużej się pakuje tym większa szansa że trafi się na jakiegoś talizmistrza, oberwie przypadkiem, bazyliszkiem czy innym żniwiarzem. Albo że inny gracz podpakuje się jeszcze szybciej.
Tak zupełnie na serio, 10 siły czy mocy to cholernie dużo jest. Gra nie jest dostosowana do tego żeby się pakować po 20 siły czy mocy, nawet mega potężny demon ma 10 mocy a nie 18.
8-9 wyższego współczynnika, 1-2 punkty losu, komplet życia = atak na koronę władzy = zwycięstwo w grze.
No chyba że gra się na alternatywne zakończenia ale nawet wtedy się opłaca moim zdaniem, gdyż wtedy szansa na zwycięstwo = 50%. I sprawdza się to w praktyce.
Tak zupełnie na serio, 10 siły czy mocy to cholernie dużo jest. Gra nie jest dostosowana do tego żeby się pakować po 20 siły czy mocy, nawet mega potężny demon ma 10 mocy a nie 18.
8-9 wyższego współczynnika, 1-2 punkty losu, komplet życia = atak na koronę władzy = zwycięstwo w grze.
No chyba że gra się na alternatywne zakończenia ale nawet wtedy się opłaca moim zdaniem, gdyż wtedy szansa na zwycięstwo = 50%. I sprawdza się to w praktyce.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja na KW ruszam dopiero gdy mam 12 siły/mocy przynajmniej (czasem zaryzykuje wczesniej jeśli trzeba ale nieczesto). I przy tych współczynnikach nie zawsze mi sie udaje tam dojść po tym jak zmodyfikowałem Kraine Wewnetrzna (Otchłań, Jama Wilkołaka). Ale tez nie lubie sie przesadnie pakowac bo od pewnego momentu dalsze pakowanie staje sie zwyczajnie nudne
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Cztery kolejne Nagrody za zadania, dosyć mocne:
Might of Giants: Increase your Strength value by 1
Chant of Wisdom: Increase your Craft value by 1
Ironskin Charm: Increase your Life value by 1
Good Luck Knot: Increase your Fate value by 1
Might of Giants: Increase your Strength value by 1
Chant of Wisdom: Increase your Craft value by 1
Ironskin Charm: Increase your Life value by 1
Good Luck Knot: Increase your Fate value by 1
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Pit Fiend is vanilla (no special abilities); all other Enemies have special abilities. Firemane and Fel Steed can be exchanged for a Riding Horse or Warhorse respectively instead of being taken as a trophy. Swamp Siren makes you encounter the space again if you lose. The C10 and S10 Enemies are alignment-specific; you can evade them if you are the right alignment; you may not evade them if your alignment is opposed. Vindicator's Strength is 3, 6 or 9, depending on whether you are evil, neutral or good (he's a counterpart to one the Dungeon's Cultists).
Swamp Siren może zabić trolla firemane taki jak sie spodziewalem
[ Dodano: Sob Paź 30, 2010 8:07 am ]
oba potworki 1 mocy i siły nie pozwalają na użycie fate w walce z nimi. Efekt ciekawy, ale parametry bardzo niskie. Raczej nie będą stanowić zagrożenia (chociaż ostatnio lodowcowy łoś 2 razy mnie skarcił). Z drugiej strony , jeżeli będzie się ciągnęło kilka kart i taki stworek połączy swe siły z silniejszym to może być ciekawie. Przede wszystkim jednak dobrze że w całym dodatku jest jedynie 1 przeciwnik pozbawiony zdolności. Lodowcowe łosie i dziki są fajne, ale trochę za dużo w kartach przygód potworków bez zdolności. Sacred pool to zmienia i bardzo dobrze! Podejrzewam również że będzie podobnie z kolejnymi dodatkami.
Swamp Siren może zabić trolla firemane taki jak sie spodziewalem
[ Dodano: Sob Paź 30, 2010 8:07 am ]
oba potworki 1 mocy i siły nie pozwalają na użycie fate w walce z nimi. Efekt ciekawy, ale parametry bardzo niskie. Raczej nie będą stanowić zagrożenia (chociaż ostatnio lodowcowy łoś 2 razy mnie skarcił). Z drugiej strony , jeżeli będzie się ciągnęło kilka kart i taki stworek połączy swe siły z silniejszym to może być ciekawie. Przede wszystkim jednak dobrze że w całym dodatku jest jedynie 1 przeciwnik pozbawiony zdolności. Lodowcowe łosie i dziki są fajne, ale trochę za dużo w kartach przygód potworków bez zdolności. Sacred pool to zmienia i bardzo dobrze! Podejrzewam również że będzie podobnie z kolejnymi dodatkami.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
No to Sacred Pool odebrałem dziś z sklepu Targowo
Jak zwykle najbardziej podobają mi się figurki link
Jak zwykle najbardziej podobają mi się figurki link
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Demon Lord:
Sacred Pool
za ewentualne literówki przepraszam
Kod: Zaznacz cały
A character on the Crown of Command must attack the Demon Lord using Craft. Each time he defeats the Demon Lord he must remove one of the Demon Lord's lives and immediately attack him again. If a character is defeated or has a stand-off, his turn ends and he must attack the Demon Lord at the start of next turn.
-*-
If a character removes the Demon Lord's last life, he wins next turn
-*-
* If there are no characters on the Crow of Command, the demon Lord heals all his lives.
-*-
* Characters may not cross the Portal of Power to the Peril while a character is on the Crow of Command.
Kod: Zaznacz cały
* Whenever a character starts his turn and does not have a Warlock Quest, he may immediately accept one.
-*-
* Whenever a character discards a Quest Rewald, it is not removed from the game. Instead, the card is kept in the character's play area facedown.
-*-
* If a character is killed, he must keep all of his Quest Rewards.
-*-
* The first character to reach the Crown of Com,and with four or more Quest Rewards wins the game!
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Ale fig. SH są zupełnie z czego innego robione i mają zdajsie przede wszystkim uwarunkowania historyczne znaczy się GW.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Znaczy sie? Bo dlamnie jakość czyli szczegółowość figurek (zęby u konia czy na czaszkach) jest wystarczająca, nie muszę liczyć ile tych zębów ma być. Możliwe że zdjęcie togo nie odzwierciedla - w końcu było robione aparatem komórkowym. Jakość - materiału. Jest taki sam jak w każdych innych fig. talismanowych, zresztą jak by zmienili teraz materiał to by ludzie sie oburzyli. W sumie może lepiej zobaczyć na własne oczy?Kaktus+ pisze:Chodzi mi tylko jakość.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Dzięki namKaktus+ pisze:Talisman jest jednym z nielicznych pewniaków Galakty, że dodatki do niego będą polonizowane.
A miałem na myśli że możesz zobaczyć u kogoś, np. tj Misiek widział Talismana jak był na posiadówie u Arta.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Wg mnie sa wystarczająco dobre, jedynie te z Podziemi są troche gorsze jakościowo (miękki, gorszy plastik). Moze nie mam porównania z figurkami z innych gier ale wydaje mi sie, ze jakas idealna szczegółowość jesli chodzi o figurki postaci nie jest akurat w Talismanie najwazniejsza. Gdyby były takie super jakościowo to i cena gry znacznie by wzrosła. Ważniejsza w tej grze jest jakość kart, ich odporność na zuzycie, a te są wykonane porządnie, podobnie jak plansze. Figurki są na tyle dobrze wykonane i szczegółowe, ze bez problemu rozróznia sie je na planszy w trakcie rozgrywki i to wystarczyKaktus+ pisze:Chodzi mi tylko jakość. Nawet te ze Starcafta czy Descenta są dużo lepszej jakości, bez odlewów i znacznie przewyższają szegółowością.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Tak odrobinkę odbiegając od tematu jako że omawiany tu dodatek już wyszedł mam pytanko. Ile mniej więcej czasu mija od wydania nowego rozszerzenia do pierwszej oficjalnej zapowiedzi następnego? Tak patrząc po poprzednich, wszak doczekaliśmy już pięciu dodatków. Jestem ciekaw czy dowiemy się co będzie następne jeszcze w tym roku czy raczej poczekamy do przyszłego.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja myśle, ze spokojnie w tym roku jeszcze w grudniu zdradzą co bedzie nastepnym dodatkiem. Pewnie bedzie jakas wstepna zapowiedz czyli pokaza grafike pudełka, potem długa cisza zanim ogłoszą jakies szczegóły a nastepnie po kawałeczku co jakis czas beda kolejne odsłony co do jego zawartości. Zawsze tak robili chyba...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
z kombosa gladiator + muł wiele osób bardzo się cieszyło, a jakoś nikt nie odkrył potencjału Magus + Muł , Magus + Koń z wozem itp ciekawe jak bardzo poprawia Magusowi inteligencję więź psychiczna z mułem albo inaczej: 4 muły razem wzięte są tak samo mądre jak Magus
// to taki offtop humorystyczny był, nie poszukuję tutaj realizmu
[ Dodano: Pią Lis 12, 2010 11:32 pm ]
kilka nowych kart:
-Sword of Truth: This magic object is pretty decent: It cannot be wielded by evil characters, give +1 STR in battle and whenever your attack roll is lower than your opponents, you may change it into a 6. This means you auto-win against monsters with less craft/strength than you and in case of equality, you cannot lose.
-Warthborn Wand/Sword of Truth: This magic objects is a true killer. It may not be wielded by good characters and (unsurprisingly) is more powerful than its Sword of Truth counterpart (not strictly speaking though). It grants +1 CFT during psychic combat and if your attack roll is lower than your craft value, you roll one extra die and add the result to your attack score.
WHATEXCSUSEME?! A little side-effect: If your craft is high enough (7) you roll automatically two dice during any combat. Demonprince, here I come!
-Spiteful Imp: Event that lets you teleport to any other character and encounter him, regardless of region. I smell some dirty win-steals here.
// to taki offtop humorystyczny był, nie poszukuję tutaj realizmu
[ Dodano: Pią Lis 12, 2010 11:32 pm ]
kilka nowych kart:
-Sword of Truth: This magic object is pretty decent: It cannot be wielded by evil characters, give +1 STR in battle and whenever your attack roll is lower than your opponents, you may change it into a 6. This means you auto-win against monsters with less craft/strength than you and in case of equality, you cannot lose.
-Warthborn Wand/Sword of Truth: This magic objects is a true killer. It may not be wielded by good characters and (unsurprisingly) is more powerful than its Sword of Truth counterpart (not strictly speaking though). It grants +1 CFT during psychic combat and if your attack roll is lower than your craft value, you roll one extra die and add the result to your attack score.
WHATEXCSUSEME?! A little side-effect: If your craft is high enough (7) you roll automatically two dice during any combat. Demonprince, here I come!
-Spiteful Imp: Event that lets you teleport to any other character and encounter him, regardless of region. I smell some dirty win-steals here.