Jak wygladal moj drugi raz...
- Mad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Banda Żądna Przygód
• Czasy Dobrej Magii
• Sklep u Alchemika 3D - Posty: 184
- Rejestracja: piątek 14 maja 2010, 18:39
- Lokalizacja: Chicago
- Płeć:
- Wiek: 41
Jak wygladal moj drugi raz...
No i zebralismy sie na 19stą u znajomych, zagralismy w piatke.
Oprocz podstawowej planszy, mialem Zziwiarza i Podziemia.
Wydrukowalem takze :
Tarot (same karty Przygod i Ekwipunku)
Swiat Dysku (samych Poszukiwaczy)
Religia i Zloto (chyba wszytsko)
Fatum(karty Przygod)
Dzicz (karty Przygod, plansze, lordow)
Runy (przygody)
Zadania Czarownika (duzo kart zamiast pola na planszy)
Smoki (Przygody)
Wrogowie(Przygody)
Gralismy do 2ej rano i w sumie po prostu reszta Graczy sie wku*nerwila i zakonczyla gre.
Wszystkie dodatki uwaznie przeczytalem i dodalem co trzeba. Gralismy jednak w oryginalna czesc Krainy Wewn.
Co poszlo nie tak?
Po pierwsze Smoki...
Mniej wiecej co godzine 2 osoby tracily wszystkie zycia i jak widac za czesto kazdy mial eliminacje. Lacznie mysle ze kazdy z nas 3 razy zmienial postac. To za duzo bo chyba nikt nie mogl dojsc do wiecej niz 5 jakiegoklwiek punktu(zycia, mocy, sily)
Teraz zamierzam ogladnac wszystkie dodane karty i usunac min polowe Smokow.
Poza tym wszyscy byli w szoku gdy jedno z nas zdecydowalo sie isc po Korone Wladzy z 9 punktami Sily i Mocy. Czy tak mozna?
No wiec po przejsciu przez te wielkie drzwi do Krainy Wewn. Gracz ruszyl sie chyba o jedno pole i wyciagnal karte a w niej byl Tarot albo jakies zdarzenie ktore pozwalalo mu przeniesc sie w dowolne miejsce w tej krainie. No wiec oczywiste jest ze Gracz przeniosl sie na Korone Wladzy. A tam rzucil zaklecie Rozkazu(myslalem ze to jakas karta bedzie, a tu tylko rzut kostka dla wszystkich) i wszyscy zostali w grze bo kazdy wyrzucil 3.
Nastepnie powiedzialem wszystkim ze...
nie jestem pewien ale w takim wypadku gramy dalej. Ze to nie jest koniec gry teraz Ten Gracz musi nas wszystkich wyeliminowac bo jestesmy juz smiertelni. Kazdy mial po jednym zyciu(przez Smoki) wiec wydawalo sie ze bedzie to szybko.
No ale ku mojemu zdziwieniu Ten Gracz z Korony powiedzial ze wedlug niego, on wygral bo skonczyl gre. A eliminacja innych nie wchodzi w gre bo ma tylko jedno zycie i teoretycznie jest zbyt duza szans na przegrana.
I teraz tak:
jesli Ten Gracz straci to zycie w wyniku czegokolwiek w dalszej grze to gra idzie dalej?
tzn... ktos inny musi zdobyc Talizman i isc do Korony Wladzy czy juz nastepuje tylko eliminacja droga kto przezyje ten wygral...?
Niestety tylko ja przeczytalem te 50 stron zasad wiec nie jestem pewien.
Wiec przestalismy grac bo wszyscy sie uniesli honorem ze to glupie zakonczenie gry. Nie wiem czy ja cos namieszalem czy to wina tego ze tak serio ma byc. Widzialem mnostwo nakladek na Kraine Wewn. albo zmiane ze losuje sie wlasne karty zamiast patrzec co jest na polu tej krainy, ale nie wiem czy to cos az tak zmienia, na pewno urozmaica.
ok 2iej przesatlismy grac...
Czy wszystko bylo tak jak trzeba?
Oprocz podstawowej planszy, mialem Zziwiarza i Podziemia.
Wydrukowalem takze :
Tarot (same karty Przygod i Ekwipunku)
Swiat Dysku (samych Poszukiwaczy)
Religia i Zloto (chyba wszytsko)
Fatum(karty Przygod)
Dzicz (karty Przygod, plansze, lordow)
Runy (przygody)
Zadania Czarownika (duzo kart zamiast pola na planszy)
Smoki (Przygody)
Wrogowie(Przygody)
Gralismy do 2ej rano i w sumie po prostu reszta Graczy sie wku*nerwila i zakonczyla gre.
Wszystkie dodatki uwaznie przeczytalem i dodalem co trzeba. Gralismy jednak w oryginalna czesc Krainy Wewn.
Co poszlo nie tak?
Po pierwsze Smoki...
Mniej wiecej co godzine 2 osoby tracily wszystkie zycia i jak widac za czesto kazdy mial eliminacje. Lacznie mysle ze kazdy z nas 3 razy zmienial postac. To za duzo bo chyba nikt nie mogl dojsc do wiecej niz 5 jakiegoklwiek punktu(zycia, mocy, sily)
Teraz zamierzam ogladnac wszystkie dodane karty i usunac min polowe Smokow.
Poza tym wszyscy byli w szoku gdy jedno z nas zdecydowalo sie isc po Korone Wladzy z 9 punktami Sily i Mocy. Czy tak mozna?
No wiec po przejsciu przez te wielkie drzwi do Krainy Wewn. Gracz ruszyl sie chyba o jedno pole i wyciagnal karte a w niej byl Tarot albo jakies zdarzenie ktore pozwalalo mu przeniesc sie w dowolne miejsce w tej krainie. No wiec oczywiste jest ze Gracz przeniosl sie na Korone Wladzy. A tam rzucil zaklecie Rozkazu(myslalem ze to jakas karta bedzie, a tu tylko rzut kostka dla wszystkich) i wszyscy zostali w grze bo kazdy wyrzucil 3.
Nastepnie powiedzialem wszystkim ze...
nie jestem pewien ale w takim wypadku gramy dalej. Ze to nie jest koniec gry teraz Ten Gracz musi nas wszystkich wyeliminowac bo jestesmy juz smiertelni. Kazdy mial po jednym zyciu(przez Smoki) wiec wydawalo sie ze bedzie to szybko.
No ale ku mojemu zdziwieniu Ten Gracz z Korony powiedzial ze wedlug niego, on wygral bo skonczyl gre. A eliminacja innych nie wchodzi w gre bo ma tylko jedno zycie i teoretycznie jest zbyt duza szans na przegrana.
I teraz tak:
jesli Ten Gracz straci to zycie w wyniku czegokolwiek w dalszej grze to gra idzie dalej?
tzn... ktos inny musi zdobyc Talizman i isc do Korony Wladzy czy juz nastepuje tylko eliminacja droga kto przezyje ten wygral...?
Niestety tylko ja przeczytalem te 50 stron zasad wiec nie jestem pewien.
Wiec przestalismy grac bo wszyscy sie uniesli honorem ze to glupie zakonczenie gry. Nie wiem czy ja cos namieszalem czy to wina tego ze tak serio ma byc. Widzialem mnostwo nakladek na Kraine Wewn. albo zmiane ze losuje sie wlasne karty zamiast patrzec co jest na polu tej krainy, ale nie wiem czy to cos az tak zmienia, na pewno urozmaica.
ok 2iej przesatlismy grac...
Czy wszystko bylo tak jak trzeba?
- Rogo
-
- Posty: 6181
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
te wielkie drzwi :mrgreen:djmad pisze:No wiec po przejsciu przez te wielkie drzwi do Krainy Wewn. Gracz ruszyl sie chyba o jedno pole i wyciagnal karte a w niej byl Tarot albo jakies zdarzenie ktore pozwalalo mu przeniesc sie w dowolne miejsce w tej krainie.
Ale w Krainie Wewnętrznej (czyli za tymi wielkimi drzwiami ) nie ciągnie się kart Idzie się o jedno pole na turę i wykonuje instrukcje obszarów (na Równinie Grozy się po prostu czeka na następ[ną turę ).
Chyba, że jakiś dodatek autorski każący ciągnąć tam karty
Co do rzucania Zaklęcia Rozkazu - gracz na Koronie Władzy w każdej swojej turze, jeśli jest tam sam, rzuca kostką: wynik 4-6 - pozostali gracze tracą po jednym żetonie życia.
Inni gracze mogą w tym czasie próbować też dojść do Korony Władzy i z nim tam walczyć.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Banda Żądna Przygód
• Czasy Dobrej Magii
• Sklep u Alchemika 3D - Posty: 184
- Rejestracja: piątek 14 maja 2010, 18:39
- Lokalizacja: Chicago
- Płeć:
- Wiek: 41
ok no to juz cos wytlumaczyles. Ten Gracz w takim razie mial karte tarota i dopiero uzyl ja w swojej kolejce gdy znalazl sie w Krainie Wewn.
A co do Rzucania Rozkazu to Ten Gracz juz sie nie rusza tak? tylko rzuca to zaklecie do bolu.
Czy cos sie mzienia jak ktos inny dostanie sie do Krainy Wewn?
Czy sa jakies inne sposoby zeby to Zaklecie Rozkazu pzrestalo "dzialac"?
No bo defginitywnie, krotko mowiac ... to juz koniec gry.,...
A co do Rzucania Rozkazu to Ten Gracz juz sie nie rusza tak? tylko rzuca to zaklecie do bolu.
Czy cos sie mzienia jak ktos inny dostanie sie do Krainy Wewn?
Czy sa jakies inne sposoby zeby to Zaklecie Rozkazu pzrestalo "dzialac"?
No bo defginitywnie, krotko mowiac ... to juz koniec gry.,...
Żyję agresją, która przeradza się w wątpliwość.
(Konstruuję nowy dodatek do TMIM'a)
(Konstruuję nowy dodatek do TMIM'a)
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Mad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Banda Żądna Przygód
• Czasy Dobrej Magii
• Sklep u Alchemika 3D - Posty: 184
- Rejestracja: piątek 14 maja 2010, 18:39
- Lokalizacja: Chicago
- Płeć:
- Wiek: 41
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6181
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Jak gracz jest sam na obszarze Korony Władzy, to rzuca Rozkaz aż wszystkich się pozbędzie. Inni gracze powinni odpowiednio szybko zareagować i zacząć go gonić zanim dotrze do KW, albo liczyć na to, że będzie miał słabe rzuty i Rozkaz nie będzie działał.
Jak dwóch lub więcej Poszukiwaczy jest na Koronie Władzy, to nie mogą rzucać Rozkazu, tylko w każdej turze muszą odbywać spotkanie z którymś z pozostałych Poszukiwaczy obecnych na KW (czyli użyć specjalnej zdolności lub zaatakować).
Zasady mówią też, że jak już się dotrze do KW, to nie można tego obszaru opuścić.
Jak dwóch lub więcej Poszukiwaczy jest na Koronie Władzy, to nie mogą rzucać Rozkazu, tylko w każdej turze muszą odbywać spotkanie z którymś z pozostałych Poszukiwaczy obecnych na KW (czyli użyć specjalnej zdolności lub zaatakować).
Zasady mówią też, że jak już się dotrze do KW, to nie można tego obszaru opuścić.
Możesz stworzyć jakiś dodatek lub zaprojektować swoje Alternatywne Zakończenia :mrgreen:djmad pisze:to mozna jeszcze cos zmienic zeby urozmaicic zakonczenie gry?
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Banda Żądna Przygód
• Czasy Dobrej Magii
• Sklep u Alchemika 3D - Posty: 184
- Rejestracja: piątek 14 maja 2010, 18:39
- Lokalizacja: Chicago
- Płeć:
- Wiek: 41
O Dodatku to ja juz mysle, ale procz kart chce stworzyc plansze.
Zakonczenie gry jest ok, tylko ten Tarot (to nie Rydwan), musze tez cos tam zmienic. Ide przegladnac wszystkie Taroty i zobacze ocb.
Co do Krainy Wewn to
1)Gracze bija sie tylko z przymusu na obszarze Korony Wladzy
2)jesli Gracze sa w Krainie Wewn na roznych polach to nic sie nie dzieje, tak?
3) na tych samych polach, tez normalnie sie bija
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 8:49 pm ]
ok znalazlem, tak to Tarot, Karta Rydwanu:)
Zakonczenie gry jest ok, tylko ten Tarot (to nie Rydwan), musze tez cos tam zmienic. Ide przegladnac wszystkie Taroty i zobacze ocb.
Co do Krainy Wewn to
1)Gracze bija sie tylko z przymusu na obszarze Korony Wladzy
2)jesli Gracze sa w Krainie Wewn na roznych polach to nic sie nie dzieje, tak?
3) na tych samych polach, tez normalnie sie bija
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 8:49 pm ]
ok znalazlem, tak to Tarot, Karta Rydwanu:)
Żyję agresją, która przeradza się w wątpliwość.
(Konstruuję nowy dodatek do TMIM'a)
(Konstruuję nowy dodatek do TMIM'a)
- Rogo
-
- Posty: 6181
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
O ile się nie mylę to w instrukcji jest napisane, że w Krainie Wewnętrznej do spotkań między poszukiwaczami może dojść tylko na Równinie Grozy lub Koronie Władzy, na pozostałych obszarach Poszukiwacze nie mogą się spotkać, ale to musisz poszukać w instrukcji lub niech ktoś inny potwierdzi
[ Komentarz dodany przez: Nemomon: Nie Maj 16, 2010 9:59 pm ]
Tak właśnie jest, jak powiadasz.
[ Komentarz dodany przez: Nemomon: Nie Maj 16, 2010 9:59 pm ]
Tak właśnie jest, jak powiadasz.
Ja nawet nie mam Talismana.