Strona 1 z 1

Zloty problem

: poniedziałek 08 mar 2010, 21:55
autor: truchel
No wlasnie. Wylosujemy takiego Leprechauna ktory w Woods zdobywa 3 mieszki i po krotkim czasie mamy fortune (pod warunkiem, ze nie wylosujemy Fools Gold :P). Kilka dni temu jedna z postaci miala zgromadzone 15 mieszkow. Po zrobieniu zakupow we wiosce i wydaniu 6 mieszkow na zbroje + miecz, nadal pozostaje kupa forsy za ktora nie ma czego kupic.

Czy istnieje jakis dodatek autorski, ktory wprowadza ciekawe - i drogie - Magiczne Przedmioty na sell? Tak by byl jakis sens gromadzenia malej fortunki.

: poniedziałek 08 mar 2010, 22:27
autor: Erestor
Proponuje sprawdzić mój dodatek "tarot" jest to dość dobry Gold Sink :)

Oczywiście wtedy najlepiej nie dodawać tarotowych kart Przygód

: wtorek 09 mar 2010, 00:19
autor: Kaktus+
Generalnie, to do czasu ukazania się Miasta, raczej nie będzie gdzie wydać kaski. U mnie najwięcej jej idzie na leczenie, poza tym tak jak napisałeś Zbroja+Miecz.
Nie zapoznawałem się "Tarotem" aczkolwiek, jeżeli rzeczywiście wprowadza jakąś sensowną możliwość spożytkowania złota, to muszę do niego zajrzeć.

: wtorek 09 mar 2010, 09:10
autor: Erestor
To tak pokrótce: Karty tarota można kupić u Mistyka płacąc 1 sztukę złota za losową kartę lub 2 sztuki złota za wybraną przez siebie. Biorąc pod uwagę 2 fakty: wszystkie karty liczą się jako 1 Przedmiot oraz wszystkie mają działanie jednorazowe, wydaje mi się, że są dobrym sposobem na spożytkowanie nadmiarów złota.

: wtorek 09 mar 2010, 10:42
autor: ArmBartek
Oprócz dodatku "Tarot" dobrym sposobem na wydanie złota są dodatki "Zbrojownia" i "Walka Dystansowa" autorstwa Bludgeon'a gdzie można zakupić ciekawe przedmioty oraz dodatek "Znajome Twarze" Draugnimira w których pojawiają się do kupna mikstury w mieście. Szczególnie dobrym dodatkiem na wydawanie złota jest "Zbrojownia" gdzie przedmioty są warte 5MZ.

: wtorek 09 mar 2010, 11:31
autor: Mały Nemo
Ja jeszcze gram z zasadą, że w Zamku można kupić 1 losową kartę Skarbu za 8MZ. W Zamku znajduje się tylko 1 taka karta - kto pierwszy, ten lepszy.

Jak już jesteśmy przy wydawaniu, to też zrobiłem mały dodatek z eliksirami + z Chocobo, którego można ulepszać jak samochód.

: wtorek 09 mar 2010, 13:38
autor: SPIDIvonMARDER
No i mozna wprowadzic karty zdarzeń takie jak "Nowy Podatek", "Inflacja", "Dewaluacja (10mz=1), "Ceny dla turystów"... ;)

: wtorek 09 mar 2010, 14:44
autor: Kaktus+
No i mozna wprowadzic karty zdarzeń takie jak "Nowy Podatek", "Inflacja", "Dewaluacja (10mz=1), "Ceny dla turystów"... ;)
Dyskutujemy tu raczej o sposobach na spożytkowanie czyli wydanie złota z własnej woli. Odebranie go graczom wbrew ich woli to zupełnie inna kwestia i dużo prostsza, gdyż kartami zdarzeń w tej materii można rzucać jak z rękawa...

: wtorek 09 mar 2010, 17:28
autor: Kufir
Kasa zawsze się przydaje, należy wypatrywać Instruktora albo Akademie a wtedy... stajemy się Herosami :twisted:

: wtorek 09 mar 2010, 21:28
autor: truchel
Hmm.. bardzo ciekawe info podajecie. Tarota obczaje z pewnoscia, mikstury rowniez wydaja sie byc dobrym gold sink :) Swietny pomysl ze Skarbem w Zamku. Myslalem tez, aby przed rozpoczeciem rozgrywki, w srodkowej Krainie umiejscowic jakiegos mocnego potwora, np. na przepasci, ktory pilnowalby jakiegos wartosciowego przedmiotu. Nie wiem jak u Was, ale moi kompani zwykle nie odwiedzaja srodkowej Krainy - chyba, ze "ida na Korone Wladzy" - szwendajac sie po zewnetrznej i tych z dodatkow.

: środa 10 mar 2010, 00:17
autor: Kaktus+
truchel pisze:Nie wiem jak u Was, ale moi kompani zwykle nie odwiedzaja srodkowej Krainy - chyba, ze "ida na Korone Wladzy" - szwendajac sie po zewnetrznej i tych z dodatkow.
U mnie było podobnie, kilkakrotnie o tym wspominałem. Ostatnimi czasy jednak gracze "zmądrzeli" i dostrzegli, że w Świątyni można mega pakować.
Poza tym MiM ma PUSTYNIĘ, która bardzo odświeża Środkową Krainę, TMiM jej na razie nie ma :P
Świetnym pomysłem na wydanie kaski jest Handlarz antykami w Wiosce Stava i Artefakty Gieferga. Niestety są to narazie pomysły dostępne jedynie dla MiMa, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie by z czasem ktoś rozwinął te pomysły w TMiMie.
Marzy mi się dodatek iście Handlowy, dużo kart ekwipunku, dużo broni itp. które można by kupić. Najsensowniejszym miesjcem do tego typu opreracji wydaje się Miasto lub Wioska, tych jednak na razie nie mamy dostępnych w TMiMie...

: środa 10 mar 2010, 00:42
autor: ArmBartek
No chyba, że z dodatkiem iście handlowym na planszy głównej na obszarze Miasta powstałby np.: "sklep bojowy" gdzie można by było nabywać różne przedmioty... Wtedy nie musielibyśmy czekać na dodatki planszowe takie jak "Miasto".

: sobota 08 paź 2011, 16:53
autor: Gweerdyn
Przepraszam, mam do Was taką małą prośbę - chciałbym ściągnąć "Znajome Twarze", ale niestety na magiaimiecz.eu link wygasł. Gdyby ktoś mógł to poprosiłbym o uploadowanie go gdzieś tutaj, bo na razie z forum nie da rady go pobrać ;/
Przepraszam moderatorów, nie wiedziałem gdzie napisać ten post, więc proszę o ewentualne przeniesienie :mrgreen:

: sobota 08 paź 2011, 17:31
autor: Draugnimir
Gweerdyn pisze: Przepraszam moderatorów, nie wiedziałem gdzie napisać ten post, więc proszę o ewentualne przeniesienie :mrgreen:
Na przyszłość proponuję temat związany z dodatkiem, o link do którego prosisz (zazwyczaj można go znaleźć na podforum "Ukończone dodatki autorskie TMiM").

A oto sam link:
http://www.sendspace.com/file/xzlgwp

I koniecznie podziel się wrażeniami, jeśli wydrukujesz (już we właściwym temacie ;) ), bo pamiętam, że znalezienie grafik do tych Poszukiwaczy było okropecznie czasochłonne, a bodaj nikt jak dotąd tego rozszerzenia nie zopiniował :)

: sobota 08 paź 2011, 20:19
autor: Gweerdyn
Draugnimir pisze:Na przyszłość proponuję temat związany z dodatkiem, o link do którego prosisz (zazwyczaj można go znaleźć na podforum "Ukończone dodatki autorskie TMiM").

Tak jak pisałem w poście wyżej, na forum nie mogłem go znaleźć, toteż wielkie dzięki dla Ciebie Draugnimir za jego upload ;]
Dodatek przejrzałem. Prosty, lecz wprowadza innowację - eliksiry. Bardzo lubię takie różności jak runy, karty tarota czy właśnie miksturki, bo po prostu urozmaicają rozgrywkę i lekko eliminują "Złoty problem". Uważam za lekki minus to, że opętać może tylko upiór. Moim zdaniem powinno zamiast tego znaleźć się np. zaklęcie "Zarażenie" ( Wiadomo co robi ;) ) Ale to szczegół. Dodatek uznaję za bardzo udany i już wiem, co jutro wydrukuję :D
Jeszcze raz wielkie dzięki, jutro wypróbuję go w praktyce ;)

Oj, faktycznie jest na stronce, tylko pod nazwą Familiar Faces. Sorry, moje niedopatrzenie :mrgreen:

: sobota 08 paź 2011, 23:48
autor: Erestor
Pozwolę sobie na mały offtopic:
Gweerdyn pisze:Bardzo lubię takie różności jak runy, karty tarota
Czyżbyś grał z moimi dodatkami? Jeśli tak, to fajnie jakbyś napisał w odpowiednich tematach jakie wrażenia ;)

: niedziela 09 paź 2011, 10:46
autor: Gweerdyn
Hehe, chyba powinienem jakimś recenzentem zostać ;d
Dobra więc pozwoliłeś sobie na offtopic to i ja sobie pozwolę i napiszę tutaj ( nie miejcie mi tego za złe proszę, to po części pacuje przecież do tematu )

Karty tarota:
Karty tarota kojarzą mi się nieco z takimi osłabionymi zaklęciami. Jest ich całkiem sporo toteż uatrakcyjniają rozgrywkę, choć czasem spotykam graczy co mają po -naście kart w talii, ale tak chyba miało być ;p
Fajny sposób na wykorzystanie kasy. Zwykle zawsze zostaje tych kilka SZ zwłaszcza u dobrych poszukiwaczy i już mamy w co inwestować ^^

Runy:
Oj ten dodatek to chyba mój ulubiony :D
Bardzo fajnie pomyślany, ale moim zdaniem troszkę już zbyt kosztowne jest to wszystko. Jeżeli dobrze zrozumiałem najpierw trzeba dropnąć lub kupić runę ( za 2 lub 5 SZ ) potem jeszcze iść do kogoś kto umie wyzwolić ich moce ( Kolejne 2 SZ ) a czasem ich wyzwolenie kosztuje jeszcze dodatkowo do 3 SZ. Łącznie, żeby zrobić taką jedną kombinację trzeba wybulić ostro ponad 10 SZ, jeżeli kupujemy runy. Troszkę faworyzuje to postać Skrzata, który wreszcie ma co zrobić z kasą, zamiast chwalić się, że ma już tyle kasy, że sam nie zliczy. To są takie moje małe uwagi ;)
Dodatek ten cenię sobie za jego oryginalność i taki mały element craftingu. ( czego w Talismanie właściwie nie ma ) fajnie pasuje do gry i sporą rolę odgrywa tu charakter. ( A nie tylko podstawowe różnice: Leczenie w kapliczce, los na cmentarzy lub wszechstronność ) Runy to taki spotęgowany efekt Jeziornicy. I teraz może powstawać ankieta, który charakter najlepszy :D