The Highland Expansion (Góry)

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
budzo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 83
Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: budzo »

Wystarczy arbitralnie stworzyć spis kart z wcześniejszych dodatków (tudzież podstawki), które kwalifikują się na trinkety i sprawa załatwiona. Jasne, że powinni to zrobić twórcy gry. Ale nie zrobili, tak jak kilku innych rzeczy, które gracze musieli usprawniać lub wymyślać. Taka uroda.


Karramba!
Revix
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 57
Rejestracja: niedziela 12 kwie 2009, 16:23
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: Revix »

W instrukcji do dodatku nie ma zawartych informacji o "alternatywnej" opcji gry w taki sposób aby inne podobne do tych Trinkenów przedmioty nie wliczały się w limit ?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Nie, nie ma takiej notki. Ale myślę, że dotyczy to wszelkiej maści pierścieni oraz Eliksirów, które możesz wypić natychmiast (więc Eliksir Siły się nie kwalifikuje).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Przyjaciel Archdruid z FFG zapodał informację o trzech kartach:


Treasure Hunter (Przyjaciel):

'If you move into a space that contains one or more Objects, you may end your move there, instead of moving the full distance as indicated by the die roll. // The Treasure Hunter departs to the discard pile if you lose a battle or psychic combat.'

Treasure Map:

'Whenever you exchange any Bag of Gold card, you gain 1 additional gold. // You may discard the Treasure Map at the Crags to gain 2 gold.'

Treasure Chest:

'You may discard the Chest during your turn to roll 1 die and gain that much gold. If you have the Treasure Map, you may roll 1 additional die and gain that much gold.'

W sumie te dwie karty są ciekawe, bowiem występują one już w Królowej Lodu, ale mają całkowicie inny efekt. Nie będę już pisał ich efektów po ang, skoro na dniach wychodzi KL w sklepach, to od razu dam ich PL:

Treasure Chest:

Możesz odrzucić skrzynię
podczas swojej tury, aby
wylosować 5 wierzchnich kart
Przygód i wybrać jeden
z wylosowanych Przedmiotów.
Jeśli nie wylosowałeś żadnego
Przedmiotu, otrzymujesz
3 SZ. Jeśli posiadasz mapę
skarbów, możesz wylosować
10, a nie 5 kart Przygód.

Treasure Map:

Możesz odrzucić mapę
skarbów podczas
swojej tury, aby rzucić
1 kością – otrzymujesz
tyle sztuk złota.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Wszystkie te karty są bardzo ciekawe. Podoba mi się zwłaszcza pomysł z kombinacją Treasure Chest + Treasure Map - przywodzi mi na myśl troszkę motywy setów artefaktów z różnych gier, np. Heroesów. :)
Rozumiem zatem, że będziemy mieli dwie pary podobnych Przedmiotów o takich samych nazwach. Ciekaw jestem, czy w polskiej wersji zostanie zachowana ta sama konwencja. W pewien sposób rzutuje to bowiem na mechanikę... ;)


Awatar użytkownika
Astropata
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1134
Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
Lokalizacja: Józefów
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Astropata »

Kufir pisze:OKey, ale skoro chcą robić tak OLBRZYMIE zmiany odnośnie ekwipunku to mogli to zrobić już w wersji podstawowej. Dlaczego teraz niby Eliksir Siły, Butelką z Wodą, Eliksir Gniewu czy inne "pierdołki" ze starych dodatków są normalnymi przedmiotami a te z Gór o podobnym znaczeniu już są Trinkenami i mogą być noszone poza limitem przedmiotów ?


Bez sensu, nie rozumiem o co chodzi.
Moim zdaniem to jest idealna zmiana. Taka na jaką czekali wszyscy myślę. Myślę, że nie będzie dla nikogo problemem wprowadzić domowe zasady i ustalić co z podstawki i poprzednich dodatków można uznać za Trinket. Jeżeli na dobry pomysł wpadli teraz, to czemu nie mogą go wcielić w życie? Nie rozumiem Cię


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Widocznie chaos który wydawca oferuje graczom w każdym dodatku jest Ci na rękę, ale mnie nie.

Mamy teraz grę w której z dodatku na dodatek trzeba coś poprawiać:

1. Podstawka

- Błędy na kartach Poszukiwaczy
- Błędy na obszarach z planszy
- Bledy na kartach Zaklec i Przygód

2. Żniwiarz

- Mało grywalny Żniwiarz
- Zenujace proste Zadania Czarownika

3. Podziemia
- Banalnie proste i monotonne Podziemia

4. Królowa Lodu

- Ponownie olbrzymie błędy na kartach Poszukiwaczy
- Ponownie tragiczne zadania czarownika

5. Góry

- Tylko 4 relikty z czego jeden jest przepotężny, gra będzie opierała się o wyścig po karty reliktu.
- Rezygnują z mieszków złota za to pojawiają się kamienie, których dziwnym trafem w innych wcześniejszych dodatkach nie uświadczylismy.
- Pojawiają się przedmioty które można nosić poza limitem przedmiotów, wczesniej tez ich nie uswiadczylismy.



Wiesz, że grając z oryginalnymi zasadami (ktorych staram sie w miare mozliwosci trzymac), trzeba pamiętać o masie spraw ktore po prostu ze wzgledu na grywalnosc TRZEBA w grze zmienic. A teraz jeszcze tak mieszają z tymi trikenami.
Gdybym nie uwielbial tej gry ale byl zwyczajnym odbiorca to pewnie na zakupie gór by sie skończyło. Jak można przykładowo wypuszczać Poszukiwaczy z królowej lodu z umiejetnosciami takimi iż, po 10-15 minutach gry (robilem test w domu), jestem w stanie pokonac Pana Ciemności roznica wieksza niz 8 punktow i skoczyc na Koronę Władzy?

Nikt i nic mnie nie przekona ze tworcy tylko wymyslaja karty ale ich nie testuja i sami w MIM nie graja. Albo faktycznie sa tak tępi jak już ktos kiedys na forum wspominal.

Kupuje dodatek za dodatkiem i kupie wszystkie, ale ciagle poprawianie i zastanawianie sie czy aby cos tu nie jest namieszane zaczyna mnie juz wkurzac.


Obrazek
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Cóż, kwestia podejścia i gustu najwyraźniej. Ja kupuję dodatek za dodatkiem, nie poprawiam niczego (no, może za wyjątkiem drobnych zmian z mechanice Żniwiarza - ale to i tak raczej na zasadzie zmian niźli poprawek), a i tak nic mi w zasadzie nie doskwiera i bawię się zacnie. :-P


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:1. Podstawka

- Błędy na kartach Poszukiwaczy
- Błędy na obszarach z planszy
- Bledy na kartach Zaklec i Przygód
A możesz sprecyzować?
Kufir pisze:- Rezygnują z mieszków złota za to pojawiają się kamienie, których dziwnym trafem w innych wcześniejszych dodatkach nie uświadczylismy.
I tak miało być, w Trzeciej Edycji kamienie się pojawiły jedynie w Górach i nigdzie więcej.
Draugnimir pisze:Cóż, kwestia podejścia i gustu najwyraźniej. Ja kupuję dodatek za dodatkiem, nie poprawiam niczego (no, może za wyjątkiem drobnych zmian z mechanice Żniwiarza - ale to i tak raczej na zasadzie zmian niźli poprawek), a i tak nic mi w zasadzie nie doskwiera i bawię się zacnie. :-P
Popieram.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Hellhound pisze: O co chodzi? Chyba coś przegapiłem, może mnie ktoś oświecić o jakich kamieniach mowa?
Chodzi o kamienie szlachetne pokroju diamentów, szafirów i rubinów, które są Trinketami, a które można w określonych miejscach wymieniać na złoto (tak jak np. Złotą statuetkę).


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Ahaa. Ale to są normalne karty które coś tam dają rozumiem. Nie no mi to się podoba, tak samo jak treasure chest i treasure map. Może jakieś inne fajne komplety wprowadzą.


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Hellhound pisze:Ale to są normalne karty które coś tam dają rozumiem.
Nic nie dają oprócz tego że można je wymienić. I dlatego właśnie że ich efekt jest jednorazowy są trinketami.


What a view.
Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Roland »

A wiadomo moze jak wygląda dodatek po otwarciu pudełka, tzn. czy jest tak jak było w Podziemiach, ze duze pudło a w środku poza kartami, plansza i figurkami duzo pustego miejsca czy moze dodali w koncu tą upragnioną dodatkową wypraske na karty w stylu podstawki?


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Ja tego nie wiem, będę miał Góry w rękach, pewnie w następnym tygodniu, to powiem.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Przyjaciel Archdruid przedstawił nam dwie kolejne karty:

Lightning Hammer:

Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1

Były spekulacje, że Lightning Hammer będzie następcą Morak's Hammer (+6 do ataku, potem Młotek wraca do Karak Doom), ale jak widać się nie potwierdziły.

Magic Gateway

Roll on 2 dice against your Craft. If you fail the roll, you are teleported to the Lost City. The Gateway then disappears

Magic Gateway jest tzw. Lost Kartą, znaczy była planowana jako część dodatku, ale w procesie deweloperskim ją odrzucono. Jej odpowiednikiem na Siłę był Carrion (który także się w Trzeciej Edycji nie pojawił), ale widać nie doczekał on się swej wersji w Czwartej Edycji.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
budzo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 83
Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: budzo »

Draugnimir pisze:nie poprawiam niczego (no, może za wyjątkiem drobnych zmian z mechanice Żniwiarza - ale to i tak raczej na zasadzie zmian niźli poprawek),
zmian - poprawek, nie widzę różnicy :)

Niestety taka jest prawda, zmieniać trzeba i to sporo. A to Żniwiarza bo za rzadko się rusza, a to zasady z zadaniami czarownika bo za łatwe, a to zdobywanie talizmanów bo śmiesznie łatwe, a to zdobywanie pkt. siły/mocy bo zbyt szybko mamy po 20 siły, a to królową lodu bo za słaba. Nie mówiąc już o wewnętrznej krainie, która jest cała do zmiany.

Przecież nawet wymyślając zasady ma się jakieś pojęcie o tym jak one będą funkcjonować. Tak, więc łat da hel?

Ja się pocieszam świadomością faktu, iż potrafię wymyślić lepsze zasady niż twórcy gry :)

[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 9:02 pm ]
Nemomon pisze:
Lightning Hammer:

Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1
Ciekawe acz w praktyce pewnie rzadko używane będzie.

Mnie tam się to zaklęcie podobało co można rzucić przed walką i w razie porażki potraktować ją jak remis.


Karramba!
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Lightning Hammer:

Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1

Bardzo przyjemna sprawa, zwłaszcza gdy wędrujemy przez Podziemia :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Daring Dragoon z FFG przedstawił krótko swoją pierwszą rozgrywkę z Górami. Nie ma potrzeby przedstawiać, ale ten oto fragment może wywołać uśmiech:

The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.

:mrgreen:

Przypomina mi się też jedna rozgrywka z Astropatą oraz naszym innym kolegą. W trzeciej turze gry miał 15 sztuk złota, a w czwartej turze wyciągnął Złoto Głupców xD

[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 10:21 pm ]
A tutaj słowa Shadw o nieśmiertelnym Alchemiku xDD

and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).

:mrgreen:

A przy okazji, Przyjaciel Archdruid zdradził nam efekty dwu sów (jedna jest Nieznajomym, druga Przyjacielem):

When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.

Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.


[ Dodano: Sro Maj 26, 2010 11:37 am ]
Kolejne słowa, tym razem od Marka Biggara:

Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy" :cry:


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

budzo pisze: Niestety taka jest prawda, zmieniać trzeba i to sporo. A to Żniwiarza bo za rzadko się rusza, a to zasady z zadaniami czarownika bo za łatwe, a to zdobywanie talizmanów bo śmiesznie łatwe, a to zdobywanie pkt. siły/mocy bo zbyt szybko mamy po 20 siły, a to królową lodu bo za słaba. Nie mówiąc już o wewnętrznej krainie, która jest cała do zmiany.
Cóż, według informacji z pudełka czas rozgrywki to zaledwie 90 minut, więc może ta łatwość w zdobywaniu Talizmanów, wykonywaniu Zadań Czarownika i rozwijaniu Poszukiwaczy w Siłę i Moc była w pełni zamierzona...? :)
Co innego rzadkie poruszanie się Żniwiarza - tu faktycznie czuć niedociągnięciami... a może jednak to też element jakiegoś planu...? :-P

A jeśli chodzi o karty, to Lightning Hammer w działaniu nawet ciekawy, choć bez większych zachwytów. W jego przypadku cieszy mnie przede wszystkim to, że w końcu pojawia się Broń będąca czymś innym niźli mieczem. Trochę urozmaicenia w tym względzie wielce, jak na mój gust, wskazane. Żeby tak jeszcze jakieś toporki dodano, bo poza Toporem z podstawki, to chyba nic innego w tej kategorii oręża nie mamy...? :)
Magic Gateway jest zaś dla mnie zaskakujące. Bo bardziej opłacalne w przypadku tej karty byłaby chyba porażka, jako że Lost City jest obszarem, którego nikt by raczej nie omijał. Cóż, szkoda, że ją odrzucono... choć zawsze można ewentualnie coś od siebie na jej motywach wyskrobać... :D
Z sowami jest z kolei podobnie jak z tym młotem - ciekawe, ale bez rewelacji. Jak dla mnie, wiele zależy tak naprawdę od ładnych, klimatycznych grafik... a na tym elemencie, jak znam talenty twórców, się pewnie nie zawiodę. :)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nemomon pisze:Daring Dragoon z FFG przedstawił krótko swoją pierwszą rozgrywkę z Górami. Nie ma potrzeby przedstawiać, ale ten oto fragment może wywołać uśmiech:

The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.

:mrgreen:

Przypomina mi się też jedna rozgrywka z Astropatą oraz naszym innym kolegą. W trzeciej turze gry miał 15 sztuk złota, a w czwartej turze wyciągnął Złoto Głupców xD

[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 10:21 pm ]
A tutaj słowa Shadw o nieśmiertelnym Alchemiku xDD

and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).

:mrgreen:

A przy okazji, Przyjaciel Archdruid zdradził nam efekty dwu sów (jedna jest Nieznajomym, druga Przyjacielem):

When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.

Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.


[ Dodano: Sro Maj 26, 2010 11:37 am ]
Kolejne słowa, tym razem od Marka Biggara:

Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy" :cry:

Można prosić coś PL, nie jestem pewien czy dobrze ich rozumiem.


Obrazek
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Daring Dragoon pisze: The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.
"Wampirzyca miała w pewnym momencie wszystkie muły z talii Ekwipunku, ale pechowy obrót spraw zmusił ją do wypicia krwi wszystkich poza jednym. Dlatego Walkiria miała wówczas trzy muły."
Shadw pisze: and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).
"i Alchemik siedzący na 25 sztukach złota, z pełnym Życiem, pełnym Losem i 8 Przedmiotami w kieszeni [?] (2 z nich były Trinketami, a ponadto miał Górnika [?] niosącego 2 inne Przedmioty)."
Archdruid pisze: When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.
"Wykonując rzut za ruch w turze następującej po tej, w której spotkałeś Sowiego Mędrca [?] możesz poruszyć się o dowolną liczbę obszarów, maksymalnie równą ilości wyrzuconych na kości oczek - rozumiem, że rada sowy umożliwia ci lepsze zaplanowanie podróży."
Archdruid pisze: Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.
"Rogata Sowa dodaje 1 punkt do twojej Mocy; możesz ją poświęcić, by uniknąć utraty tury."
Mark Biggar pisze: Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy"
"Grałem Alchemikiem innego dnia (...) zdecydowałem się na zakup dwóch Zaklęć przy wykorzystaniu złota z początku gry i pierwszym Zaklęciem, jakie wyciągnąłem, była Alchemia"


Choć ja sam też głowy nie dam, że dobrze tłumaczę. ;)


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Draugnimir pisze:Sowiego Mędrca [?]
Po prostu mądra sowa :)


What a view.
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Dzięki za przetłumaczenie.

Administracja forum zabroniła podawanie bezpośrednich linków do zeskanowanych kart, ale chyba można wstawiać linki do miejsca gdzie te scany pojawiły się pierwotnie.
Bardzo bym o takie linki prosił.


Obrazek
budzo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 83
Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: budzo »

Highland pojawił się na rebelu! Tyle, że czas dostawy: do miesiąca. Zamawiam :)


Karramba!
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

Na allegro jest już preorder od kilku dni.


Zablokowany