The Highland Expansion (Góry)
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Teoretycznie tak, ale warto pójść na takie ustępstwa w sytuacji, gdy okazuje się, że w zasadzie nie opłaca się brnąć przez Podziemia po sam tylko Skarb, że Poszukiwacz, który tam wchodzi, zwykle robi to już z myślą o przeskoczeniu na Koronę Władzy, a wtedy znaczenie Skarbu staje się marginalne. Więc taka zmiana ma na celu po prostu zwiększenie potencjału tych kart. Zresztą, Relikty są tylko cztery...budzo pisze: A skarb zamiast reliktu nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Skarby w podziemiach, relikty w górach. Po co to zmieniać ? Po to są różne krainy, żeby były różne karty.
Owszem, wyzwanie pewnie niewielkie, ale na pewno większe niż wykonanie jednego Zadania... a poza tym, potencjalnie dość czasochłonne.Kufir pisze: Twój wybór ale wykonanie 4 oryginalnych Zadań z gry to ŻADNE wyzwanie.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Wiec jak tylko ja otrzymasz podziel sie z nami wiedza na temat zawartości pudełka, ciekawi mnie czy FFG spełniło prośby graczy i zamieściło w środku jakąs dodatkowa upragnioną wypraske na karty tak jak w podstawce czy tez kolejny raz bedziemy miec do czynienia z marnotrawstwem miejsca w pudełku tak jak w dodatku Podziemia.budzo pisze:Rebel właśnie napisał mi, że wysłali moją paczkę z Highlandem! Tak więc jutro możliwe, że będę się cieszył jak dziecko
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Świetne fotki z Highlands:
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
Rewelacyjnie to wygląda
[ Dodano: Pon Maj 31, 2010 10:29 pm ]
Zwróćcie uwage na figurke Walkirii na trzecim zdjęciu a konkretnie na jej włócznie
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
http://www.boardgamegeek.com/image/7353 ... size=large
Rewelacyjnie to wygląda
[ Dodano: Pon Maj 31, 2010 10:29 pm ]
Zwróćcie uwage na figurke Walkirii na trzecim zdjęciu a konkretnie na jej włócznie
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ano, wręcz majestatycznie...
...choć przeraża mnie myśl o miejscu, jakie trzeba będzie na grę wraz z Górami wygospodarować. Z samymi Podziemiami byłem w stanie upchnąć się jeszcze jakoś na stole, ale teraz... chyba trzeba się będzie sprowadzić do parteru w końcu...
A tak swoją drogą, fajnie, że więcej kart dzięki tym fotkom mamy okazję zobaczyć. Szczególnie podoba mi się Pool of Fortitude (?) - po 2 żetony Życia i Siły do zabrania (jeśli dobrze zgaduję) - a i Prospector oraz Rock Face (?) całkiem ciekawe...
Ano, włócznia Walkirii rzeczywiście wygląda, jakby z gumy była...
...choć przeraża mnie myśl o miejscu, jakie trzeba będzie na grę wraz z Górami wygospodarować. Z samymi Podziemiami byłem w stanie upchnąć się jeszcze jakoś na stole, ale teraz... chyba trzeba się będzie sprowadzić do parteru w końcu...
A tak swoją drogą, fajnie, że więcej kart dzięki tym fotkom mamy okazję zobaczyć. Szczególnie podoba mi się Pool of Fortitude (?) - po 2 żetony Życia i Siły do zabrania (jeśli dobrze zgaduję) - a i Prospector oraz Rock Face (?) całkiem ciekawe...
Ano, włócznia Walkirii rzeczywiście wygląda, jakby z gumy była...
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja sie z Podziemiami na stole mieszcze, w 4 osoby nawet da rade grac choc ciasno, ale z Górami i Podziemiami razem to juz nie ma szans niestety a na podłodze to po dłuzszej grze gnaty bolą zreszta jak dorwe góry to Podziemia na pewien czas pójda w odstawke
A co do tej stronki, z której pochodza fotki to polecam odwiedzac ja, co jakis czas ludziska dodaja nowe foty, ja na tej stronie śledze wszystkie nowe dodatki zanim pojawia sie w polskiej wersji. Jest tam masa ciekawych zdjec, wystarczy tylko w wyszukiwarce na górze strony wpisac nazwe gry lub dodatku. Oprócz fotek tez duzo ciekawego do poczytania jak ktos zna angielski. Ktoś tam opisał pierwsze wrazenia po grze z Highlands i wogóle masa ciekawostek. Mozna tez oblukac jak wyglądała 3 edycja talismanu, masa zdjęć.
A co do tej stronki, z której pochodza fotki to polecam odwiedzac ja, co jakis czas ludziska dodaja nowe foty, ja na tej stronie śledze wszystkie nowe dodatki zanim pojawia sie w polskiej wersji. Jest tam masa ciekawych zdjec, wystarczy tylko w wyszukiwarce na górze strony wpisac nazwe gry lub dodatku. Oprócz fotek tez duzo ciekawego do poczytania jak ktos zna angielski. Ktoś tam opisał pierwsze wrazenia po grze z Highlands i wogóle masa ciekawostek. Mozna tez oblukac jak wyglądała 3 edycja talismanu, masa zdjęć.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
No i mam świeże pudełko z Highlandem u moich stóp
Pierwsze wrażenia dość pozytywne. Ciekawie się to prezentuje wszystko. Jedyne co boli to identyczny sposób poruszania się jak w podziemiach. Ale to już wiadomo było wcześniej. Ale po kolei:
Pudełko - niestety nowych przegródek brak... pewnie za drogie były dla ffg. Identyczne jak Podziemia.
Plansza - ładna, nie tak oczoje... tzn tak jaskrawa jak podziemia. Dużo szarego, niebieskiego, trochę zielonego...jak to w górach Ogólnie duży plus
Alternatywne zakończenia - Eagle King bez sensu po co dawać 2 razy to samo zakończenie tylko pod inną nazwą? Hand of Doom takie sobie, ale za to Battle Royale jest w pytę. Chyba będę z nim grał. Przy utrudnionych zasadach zdobycia talizmanu jest jeszcze ciekawiej.
Poszukiwacze - kolejny duży plus. Nie za potężni nie za słabi, oryginalne zdolności...jedynie Sprite odstaje od reszty. Jeszcze jej 1 fejta dali... no i może Higlander mógłby mieć jeszcze jedną zdolność jakąś. Ale nie czepiajmy się.
Relitky - o nich było już dużo mówione. Mało ich to główny wniosek.
Karty przygód - głównie przenoszące w góry. Plus kilka Rune Gejtów. Jeszcze ciekawiej byłoby gdyby na planszy Gór były jakieś Runy. Nic specjalnego ogólnie, ale nie o karty przygód przecież chodzi.
Zaklęcia - tutaj to się nie popisali, tylko 5 z czego każde w 2 egzemplarzach. Lightning bolt bez sensu - to samo co Uruchomienie (tak apropos przekręcania nazw ) tylko, że można rzucić w dowolnym czasie. Pozostałe całkiem ciekawe, ale nie jakieś przełomowe.
Karty gór - dużo i ciekawe. Trinkety są spoko, niektóre z nich nawet całkiem potężne wbrew pozorom. Sporo Nieznajomych zamieniających w ropuchę, co faworyzuje postacie posiadające dużo Losu. Szczególnie do gustu przypadł mi Magpie - ptaszek przyjaciel, który zamienia Encounter number (sory ale nie umiem tego przetłumaczyć) leżącego na planszy przedmiotu na 1. Także trinket, który umożłiwia odrzucenie dowolnej liczby czarów i wzięcie w zamian nowych (jakże przydatne szkoda, że jednorazowe), Guru - taki Półbóg tyle, że wybierasz ze stosu kart użytych. Astrolog - bierzesz 3 karty przygód (właśnie nie wiem czy chodzi o przygody czy o karty gór, ale pisze Adventure Cards, wybierasz jedną i możesz ją położyc na szczycie stosu w dowolnym momencie. No i jeszcze sporo innych. Sporo kart z dodatku "Smoki" (Gigant burzy, Smocza krew, Smocze Zęby, Magiczna buława).
Generalnie więcej "przyjemnych" kart niż "nieprzyjemnych". Warto iść zwłaszcza na początku gry gdy nie ma się wiele do stracenia.
No i to chyba tyle tak na pierwszy rzut oka. Niestety nie będę miał okazji dziś zagrać, może jutro to podzielę się wrażeniami.
[ Dodano: Wto Cze 01, 2010 9:19 pm ]
Tak sobie pomyślałem, że może zapodam jeszcze kilka "niebezpiecznych" kart:
Mountain Dragon - Siła 8 i zieje ogniem (musisz wyrzucić mniej od mocy swej)
Cauldron Crone: Rzucasz kością, 1 - ropucha, 2 - tracisz 2 życia, 3 - tracisz 1 życie (4,5,6 zyskujesz ,1,2, całe)
Vagabond: musisz wziąć go jako Przyjaciela (co ciekawe ma nr 5 - ach ta niekonsekwencja). Jak wyrzucisz 1 podczas ruchu kończysz turę.
Luck Fairy - to samo co Crone tylko z fejtem.
Leprechaun - to samo tylko ze złotem.
Highland Raiders - uprowadzają wszystkich przyjaciół (umieść ich na obszarze Ridgeway)
Cyklop - identycznie jak w 2 edycji, zjada przedmiot, przyjaciela lub nie robi nic.
Lodestone - zajmuje 2 miejsca w ekwipunku, musisz go wziąć, możesz sprzedać u Alchemika za 1.
Narrow path - identyczny efekt jak Przepaść (Atak Orłów Kufira już chyba niepotrzebny)
Hidden Chasm - tracisz Muły, Konie z wozem i bez, Rumaki.
No i to tyle... było jeszcze kilka z zagrożeniem utraty życia, ale zbyt słabe by je tu umieszczać.
Pierwsze wrażenia dość pozytywne. Ciekawie się to prezentuje wszystko. Jedyne co boli to identyczny sposób poruszania się jak w podziemiach. Ale to już wiadomo było wcześniej. Ale po kolei:
Pudełko - niestety nowych przegródek brak... pewnie za drogie były dla ffg. Identyczne jak Podziemia.
Plansza - ładna, nie tak oczoje... tzn tak jaskrawa jak podziemia. Dużo szarego, niebieskiego, trochę zielonego...jak to w górach Ogólnie duży plus
Alternatywne zakończenia - Eagle King bez sensu po co dawać 2 razy to samo zakończenie tylko pod inną nazwą? Hand of Doom takie sobie, ale za to Battle Royale jest w pytę. Chyba będę z nim grał. Przy utrudnionych zasadach zdobycia talizmanu jest jeszcze ciekawiej.
Poszukiwacze - kolejny duży plus. Nie za potężni nie za słabi, oryginalne zdolności...jedynie Sprite odstaje od reszty. Jeszcze jej 1 fejta dali... no i może Higlander mógłby mieć jeszcze jedną zdolność jakąś. Ale nie czepiajmy się.
Relitky - o nich było już dużo mówione. Mało ich to główny wniosek.
Karty przygód - głównie przenoszące w góry. Plus kilka Rune Gejtów. Jeszcze ciekawiej byłoby gdyby na planszy Gór były jakieś Runy. Nic specjalnego ogólnie, ale nie o karty przygód przecież chodzi.
Zaklęcia - tutaj to się nie popisali, tylko 5 z czego każde w 2 egzemplarzach. Lightning bolt bez sensu - to samo co Uruchomienie (tak apropos przekręcania nazw ) tylko, że można rzucić w dowolnym czasie. Pozostałe całkiem ciekawe, ale nie jakieś przełomowe.
Karty gór - dużo i ciekawe. Trinkety są spoko, niektóre z nich nawet całkiem potężne wbrew pozorom. Sporo Nieznajomych zamieniających w ropuchę, co faworyzuje postacie posiadające dużo Losu. Szczególnie do gustu przypadł mi Magpie - ptaszek przyjaciel, który zamienia Encounter number (sory ale nie umiem tego przetłumaczyć) leżącego na planszy przedmiotu na 1. Także trinket, który umożłiwia odrzucenie dowolnej liczby czarów i wzięcie w zamian nowych (jakże przydatne szkoda, że jednorazowe), Guru - taki Półbóg tyle, że wybierasz ze stosu kart użytych. Astrolog - bierzesz 3 karty przygód (właśnie nie wiem czy chodzi o przygody czy o karty gór, ale pisze Adventure Cards, wybierasz jedną i możesz ją położyc na szczycie stosu w dowolnym momencie. No i jeszcze sporo innych. Sporo kart z dodatku "Smoki" (Gigant burzy, Smocza krew, Smocze Zęby, Magiczna buława).
Generalnie więcej "przyjemnych" kart niż "nieprzyjemnych". Warto iść zwłaszcza na początku gry gdy nie ma się wiele do stracenia.
No i to chyba tyle tak na pierwszy rzut oka. Niestety nie będę miał okazji dziś zagrać, może jutro to podzielę się wrażeniami.
[ Dodano: Wto Cze 01, 2010 9:19 pm ]
Tak sobie pomyślałem, że może zapodam jeszcze kilka "niebezpiecznych" kart:
Mountain Dragon - Siła 8 i zieje ogniem (musisz wyrzucić mniej od mocy swej)
Cauldron Crone: Rzucasz kością, 1 - ropucha, 2 - tracisz 2 życia, 3 - tracisz 1 życie (4,5,6 zyskujesz ,1,2, całe)
Vagabond: musisz wziąć go jako Przyjaciela (co ciekawe ma nr 5 - ach ta niekonsekwencja). Jak wyrzucisz 1 podczas ruchu kończysz turę.
Luck Fairy - to samo co Crone tylko z fejtem.
Leprechaun - to samo tylko ze złotem.
Highland Raiders - uprowadzają wszystkich przyjaciół (umieść ich na obszarze Ridgeway)
Cyklop - identycznie jak w 2 edycji, zjada przedmiot, przyjaciela lub nie robi nic.
Lodestone - zajmuje 2 miejsca w ekwipunku, musisz go wziąć, możesz sprzedać u Alchemika za 1.
Narrow path - identyczny efekt jak Przepaść (Atak Orłów Kufira już chyba niepotrzebny)
Hidden Chasm - tracisz Muły, Konie z wozem i bez, Rumaki.
No i to tyle... było jeszcze kilka z zagrożeniem utraty życia, ale zbyt słabe by je tu umieszczać.
Karramba!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
W wolnym tłumaczeniu:Kufir pisze:Battle Royale jest w pytę
Zapodaj tekst
Wszyscy nie posiadający Talizmanu giną (z wyjątkiem gracza będącego na KW) Pozostali są teleportowani na KW.
Gracz, który pierwszy znalazł się na Koronie Władzy wybiera gracza, którego zaatakuje. Zwycięzca musi odebrać przeciwnikowi Życie, nie może wziąć złota ani przedmiotu. Następnie zwycięzca wybiera następnego gracza, którego zatakuje (nie może to być gracz, pokonany w tej walce, chyba że tylko on już pozostał). W przypadku remisu powtarzamy walkę.
Poszukiwacze walczą dopóki na planszy nie pozostanie jeden poszukiwacz, który wygrywa grę
Atakujący może wybrać walkę wręcz lub psychiczną.
wszystko
Tak se myślę, że wszelkiego rodzaju zbroje zyskają na wartości, podobnie jak te 2 relikty.
Raczej nie. U Leprechauna można stracić całe złoto jak się wyrzuci 2. Poza tym tylko CyklopNarrow path - identyczny efekt jak Przepaść (Atak Orłów Kufira już chyba niepotrzebny)
Ooo super, a jest jakieś karty w wyniku której tracimy złoto oraz Przedmioty?
P.S Jest szansa na udostępnienie skanów kart aby zapoznać się z dodatkiem na PM ?[/quote]
Niestety nie mam skanera
Karramba!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Nah, po mojemu najlepsze póki co Zakończenie, to Hand of Doom:
Poszukiwacz na KW podczas swej tury musi rzucić 1 kością:
1) Wszyscy Poszukiwacze giną, nikt nie wygrywa gry.
2-3) Tracisz 1 Życie
4-5) Wybierz 1 Poszukiwacza. Zostaje zabity. Jeżeli pozostali Poszukiwacze także nie żyją, wygrywasz grę.
6) Wszyscy Poszukiwacze giną, a ty wygrywasz grę.
Szybkie zakończenie i bez bólu, czy dłużyzny.
Poszukiwacz na KW podczas swej tury musi rzucić 1 kością:
1) Wszyscy Poszukiwacze giną, nikt nie wygrywa gry.
2-3) Tracisz 1 Życie
4-5) Wybierz 1 Poszukiwacza. Zostaje zabity. Jeżeli pozostali Poszukiwacze także nie żyją, wygrywasz grę.
6) Wszyscy Poszukiwacze giną, a ty wygrywasz grę.
Szybkie zakończenie i bez bólu, czy dłużyzny.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ano, te Alternatywne Zakończenia w Talismanie jakieś takie przeciętne są, może za wyjątkiem Danse Macabre, ale to tylko w formie elektronicznej, więc się nie liczy. To już wolałbym chyba konwersję tych z 2. edycji...
A jeśli o same Góry chodzi, to rozczarowują też trochę Zaklęcia. Nie dość, że 10 to w ogóle niewielka liczba, to jeszcze okazuje się, że różnych typów jest tak naprawdę tylko 5...
Ale sam klimat planszy i kart wydaje się nadal, zgodnie z dawniejszymi proroctwami, świetny. Wciąż jest na co czekać z niecierpliwością.
A jeśli o same Góry chodzi, to rozczarowują też trochę Zaklęcia. Nie dość, że 10 to w ogóle niewielka liczba, to jeszcze okazuje się, że różnych typów jest tak naprawdę tylko 5...
Ale sam klimat planszy i kart wydaje się nadal, zgodnie z dawniejszymi proroctwami, świetny. Wciąż jest na co czekać z niecierpliwością.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Albo jeszcze mniej. Otrzymujemy Dotyk Śmierci, ale na walkę psychiczną. A w zasadzie, to 2 takie Dotyki Śmierci, a na walkę (na Siłę) mamy tylko jedno takie Zaklęcie.Draugnimir pisze:Nie dość, że 10 to w ogóle niewielka liczba, to jeszcze okazuje się, że różnych typów jest tak naprawdę tylko 5...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Może jest w tym jakaś logika... Mnich i Kapłan to najbardziej leciwe postaci w całej grze, więc twórcy stwierdzili, że szkoda ich dawać, bo i tak nikt nie będzie nimi grał... a że chcieli być uczciwi wobec graczy to dali 2 figurki postaci, którymi gra się często na wypadek gdyby się zużyły
A wracając do zaklęć...rzeczywiście ich mało. Jak osobiście jestem zawiedziony brakiem jakiegoś rozproszenia magii lub odbicia. Teraz mamy już około 100 zaklęć i szansa wylosowania ich jest znikoma. A zawsze dodają rozgrywce pikanterii
Mamy poza lajtning boltem mamy: Mind Steal (kradzież sybranego czaru), Simulacrum (walczysz normalnie a jak przegrasz to nic sie nie dzieje i Eyes of the Hawk (taki jednorazowy Clockrowrk Owl, czyli Mechaniczna Sowa)
A wracając do zaklęć...rzeczywiście ich mało. Jak osobiście jestem zawiedziony brakiem jakiegoś rozproszenia magii lub odbicia. Teraz mamy już około 100 zaklęć i szansa wylosowania ich jest znikoma. A zawsze dodają rozgrywce pikanterii
Mamy poza lajtning boltem mamy: Mind Steal (kradzież sybranego czaru), Simulacrum (walczysz normalnie a jak przegrasz to nic sie nie dzieje i Eyes of the Hawk (taki jednorazowy Clockrowrk Owl, czyli Mechaniczna Sowa)
Karramba!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Rzeczywiście jakies rozproszenie magii czy odbicie by sie jeszcze przydało. A co do liczby zaklec w Highlands to nie ma co az tak narzekac bo ogólnie i tak juz jest bardzo duzo zakleć, nie spodziewajmy sie, ze w kazdym dodatku bedzie 20 lub wiecej zupełnie nowych. Te, które są do tej pory i tak juz stanowia spory stosik, który podczas gry ciezko wykorzystac w całosci. Grunt, ze karty przygody gór są bardzo dobre, plansza jest świetna i Poszukiwacze fajni.budzo pisze:A wracając do zaklęć...rzeczywiście ich mało. Jak osobiście jestem zawiedziony brakiem jakiegoś rozproszenia magii lub odbicia.
[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 7:32 pm ]
Własnie Danse Macabre, najciekawsze alternatywne zakonczenie a oni je wypuscili tylko w wersji elektronicznej [-(Draugnimir pisze:Ano, te Alternatywne Zakończenia w Talismanie jakieś takie przeciętne są, może za wyjątkiem Danse Macabre, ale to tylko w formie elektronicznej, więc się nie liczy.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- YoJin
-
- Posty: 210
- Rejestracja: sobota 25 kwie 2009, 15:12
- Lokalizacja: s-ec
- Płeć:
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
budzo pisze:Astrolog - bierzesz 3 karty przygód (właśnie nie wiem czy chodzi o przygody czy o karty gór, ale pisze Adventure Cards
instrukcja Highland pisze:When a card is encountered in the Highland Region and has
instructions or effects that refers to Adventure Cards, it affects
Highland cards instead.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17