The Highland Expansion (Góry)
- Astropata
-
- Posty: 1134
- Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
- Lokalizacja: Józefów
- Płeć:
- Wiek: 33
Jestem po pierwszej i drugiej partyjce Highlands. Ze Nemo graliśmy. Obie partie przegrałem, ale nie narzekam, bo grało się przyjemnie. Garść wniosków z tej partyjki.
- przetestowaliśmy 4 Poszukiwaczy. Alchemik jest bardzo dobrą postacią, oj dobrą. A jak się pojawi na planszy Sekretne Archiwum, to wraz z jego zdolnością tworzy combo, w którym można dowolnie dobierać czary aż się trafi na ten co się chce. Co czyni go maszyną do przewijania czarów lepszą od Druida nawet. Ale i bez Archiwum jego możliwości są wielkie. Zabicie go jest prawie niemożliwe, zawsze ma Czary. Jedynie kwestia w jakim tempie doexpi się. Wampirzyca to też dobry Poszukiwacz. Zaryzykuję , że drugi w kolejności dobry. Też niełatwo ją zabić o umiejętności są wszystkie przydatne. Nie jest super mocarna, ale grało mi się nią bardzo przyjemnie. Łotrzyca trochę gorzej. W praktyce dość rzadko mogłem korzystać z umiejętności jej, a w połączeniu z przeraźliwym pechem cienko przędłem w tej partii... Nie jest zła, ale bez rewelacji. Góral - szarża to bardzo dobra umiejętność. Koszt mały, a +2 do Siły zawsze, a na początku zwłaszcza to dobra sprawa. Pozostałe umiejętności też złe nie są, ale także nie czynią go mistrzem. Kolejna dość porządna, ale nie przepakowana postać.
- Po Górach chodzi się przyjemniej niż po Podziemiach. Można od razu się wybrać tam i nie grozi to rychłą śmiercią. No, chyba że trafi się wyjątek jako dotknął Nemo, kiedy stracił 4 życia na jednym polu. Utkwił na polu gdzie na 1-3 bada się znów ten sam obszar i wciąż toczył walkę z wrogiem o Mocy 3 którą przegrywał. Ledwo uszedł z życiem
- Trinkety to bardzo przyjemna innowacja, kolejny plus dla dodatku
- Podsumowując - moim zdaniem to najlepszy do tej pory dodatek do TMiMa. Żniwiarz się nudził, Podziemia nie oferują zbyt wiele aby po nich chodzić i eksplorować, co najwyżej pójść raz a dobrze zabić Władcę, Królowa Lodu także nie była zła, ale jako całość Góry mają lepszy klimat jak dla mnie.
- przetestowaliśmy 4 Poszukiwaczy. Alchemik jest bardzo dobrą postacią, oj dobrą. A jak się pojawi na planszy Sekretne Archiwum, to wraz z jego zdolnością tworzy combo, w którym można dowolnie dobierać czary aż się trafi na ten co się chce. Co czyni go maszyną do przewijania czarów lepszą od Druida nawet. Ale i bez Archiwum jego możliwości są wielkie. Zabicie go jest prawie niemożliwe, zawsze ma Czary. Jedynie kwestia w jakim tempie doexpi się. Wampirzyca to też dobry Poszukiwacz. Zaryzykuję , że drugi w kolejności dobry. Też niełatwo ją zabić o umiejętności są wszystkie przydatne. Nie jest super mocarna, ale grało mi się nią bardzo przyjemnie. Łotrzyca trochę gorzej. W praktyce dość rzadko mogłem korzystać z umiejętności jej, a w połączeniu z przeraźliwym pechem cienko przędłem w tej partii... Nie jest zła, ale bez rewelacji. Góral - szarża to bardzo dobra umiejętność. Koszt mały, a +2 do Siły zawsze, a na początku zwłaszcza to dobra sprawa. Pozostałe umiejętności też złe nie są, ale także nie czynią go mistrzem. Kolejna dość porządna, ale nie przepakowana postać.
- Po Górach chodzi się przyjemniej niż po Podziemiach. Można od razu się wybrać tam i nie grozi to rychłą śmiercią. No, chyba że trafi się wyjątek jako dotknął Nemo, kiedy stracił 4 życia na jednym polu. Utkwił na polu gdzie na 1-3 bada się znów ten sam obszar i wciąż toczył walkę z wrogiem o Mocy 3 którą przegrywał. Ledwo uszedł z życiem
- Trinkety to bardzo przyjemna innowacja, kolejny plus dla dodatku
- Podsumowując - moim zdaniem to najlepszy do tej pory dodatek do TMiMa. Żniwiarz się nudził, Podziemia nie oferują zbyt wiele aby po nich chodzić i eksplorować, co najwyżej pójść raz a dobrze zabić Władcę, Królowa Lodu także nie była zła, ale jako całość Góry mają lepszy klimat jak dla mnie.
Ostatnio zmieniony czwartek 09 wrz 2010, 20:42 przez Astropata, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Wspomnę tylko, że ten Wróg, co mnie prawie że wykończył, miał 3 punkty Mocy...Astropata pisze:No, chyba że trafi się wyjątek jako dotknął Nemo, kiedy stracił 4 życia na jednym polu. Utkwił na polu gdzie na 1-3 bada się znów ten sam obszar i wciąż toczył walkę którą przegrywał. Ledwo uszedł z życiem
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Wreszcie ktos napisał cos wiecej i porównał ten dodatek z poprzednimi. Własnie tego byłem ciekaw najbardziej. Mam nadzieje, ze jak jeszcze pogracie i dojdziecie do jakis istotnych wniosków to napiszecie równiez. Fajnie, ze wreszcie jest naprawde ciekawa nowa kraina do eksploracji. Dawac szybko te Góry!
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Bardzo fajnie ze Runiczne Wrota sa takze w Górach, zatem bedzie mozna przeskakiwac z gór do podziemi czy tez na plansze główną, to zdecydowanie podnosi grywalność. Kart zdarzeń przenoszacych do podziemi sie w górach nie spodziewałem i tak, bo dodatki planszowe z załozenia zawieraja jedynie odniesienia do planszy głównej a nie do innych dodatków (nie kazdy kupuje wszystkie dodatki). Runiczne Wrota spokojnie wystarcza jako połaczenie z pozostałymi krainami.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Banda Żądna Przygód
• Czasy Dobrej Magii
• Sklep u Alchemika 3D - Posty: 184
- Rejestracja: piątek 14 maja 2010, 18:39
- Lokalizacja: Chicago
- Płeć:
- Wiek: 41
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Ostatnio gdzies na forum Galakty wypatrzyłem, ze na 14 listopada jest planowana premiera Sacred Pool i mniej wiecej wtedy powinny tez pojawic sie nasze Góry. Jesliby tak sie stało to byłoby swietnie, mam nadzieje ze nie bedziemy czekac na nie az do gwiazdki
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Nemo pisze:Rozumiem, że chodzi Ci o dodatek Góry? Co prawda ja nie wiem, czy będzie wcześniej, czy nie, aczkolwiek czas przedświąteczny wydaje mi się najlepszym czasem. Polskie dodatki mniej lub bardziej wychodzą w okolicach angielskich dodatków. Talisman The Sacred Pool Expansion planowany jest na 14 listopada, więc myślę, iż w tych okolicach -/+ miesiąc pojawią się Góry.Wakomski pisze:A jak się sprawa ma w przypadku Magi i Miecza? Czy istnieje szansa, że zobaczymy go wcześniej niż na przełomie grudnia/stycznia?
Czy też sytuacja z dodatkami do MiMa jest podobna do tych z Runebound?
Co do samych dodatków do MiMa, to raczej nie bałbym się o to, że ich nie będzie po polsku. Owszem, pewnie się gorzej sprzedają, bowiem są dodatkami, a nie podstawkami, ale póki co regularnie są wydawane w odstępie 2 na rok (identyczny ma oryginalna gra) i nic nie wskazuje na to, iż się to miałoby zmienić.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Plansza do Gór bez instrukcji obszarów - http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=3613
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Szkice figurek do Gór: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=3624
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jako, że Talisman Góry na dniach zostaną wydane, proszę kontynuować dyskusję w odpowiednim temacie: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=3290
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!