Królowa Lodu - czy ktoś ma przecieki kiedy można kiedy?
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
Zauważ pewną praktykę, gdy do premiery pozostało dosłownie kilka dni, FFG i Galakta zamieszczają instrukcję. Co w tym dziwnego, że FFG zamieściło instrukcję do Highlands? Premiera za kilka dni, a Królowej nie wiadomo tak na prawdę kiedy. Jestem pewien, że gdy dodatek dotrze do Polski, pojawi się instrukcja w necie i będzie to sygnał, że za kilka dni ruszy przedsprzedaż.Roland pisze:FFG juz zamiesciło instrukcje do Highlands a nasza Galakta cos sie nie kwapi zeby ujawnic polska instrukcje do Królowej Lodu...
Nie wiem o co się strzelasz? Trudno by na stronie Galakty pojawiła się instrukcja do Highlands, skoro jeszcze nawet w USiA nie miała miejsce premiera? A co Ci po angielskiej instrukcji do Królowej skoro Galakta wydaje gry PL? Ang. jest dostępna na stronie FFG.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Nie oczekuje instrukcji do Highlands na stronie Galakty, nie oczekuje tez angielskiej instrukcji do Królowej Lodu na stronie Galakty. Oczekuje spolszczonej instrukcji do Królowej Lodu na stronie Galakty. I nie pisze ze chce jej koniecznie juz, zwróciłem jedynie uwage na to, ze mogłaby sie juz pojawic skoro jak wynika z zapowiedzi najdalej za kilka tygodni dodatek powinien byc w sprzedazy. I tyle w temacie. Czytaj ze zrozumieniem kolegoKaktus+ pisze:Zauważ pewną praktykę, gdy do premiery pozostało dosłownie kilka dni, FFG i Galakta zamieszczają instrukcję. Co w tym dziwnego, że FFG zamieściło instrukcję do Highlands? Premiera za kilka dni, a Królowej nie wiadomo tak na prawdę kiedy. Jestem pewien, że gdy dodatek dotrze do Polski, pojawi się instrukcja w necie i będzie to sygnał, że za kilka dni ruszy przedsprzedaż.
Nie wiem o co się strzelasz? Trudno by na stronie Galakty pojawiła się instrukcja do Highlands, skoro jeszcze nawet w USiA nie miała miejsce premiera? A co Ci po angielskiej instrukcji do Królowej skoro Galakta wydaje gry PL? Ang. jest dostępna na stronie FFG.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
Czytaj ze zrozumieniem kolego, polskiego dodatku jeszcze nie ma, nie więc instrukcji na stronie Galakty jeszcze nie ma. Jak przypłynie dodatek, będzie i instrukcja. :roll:Roland pisze:czekuje spolszczonej instrukcji do Królowej Lodu na stronie Galakty
Ostatnio zmieniony środa 12 maja 2010, 11:34 przez Kaktus+, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dobra Przyjaciele, abyśmy nie weszli z tryb wzajemnego nie lubienia się, a powoli widać, że w tę stronę dyskusja się toczy, to powiem tyle: instrukcja polska będzie zamieszczona w formacie .pdf , a więc w zasadzie ona istnieje i teoretycznie mogłaby być zamieszczona dzisiaj. Aczkolwiek póki co nie może być. Nie jestem w stanie powiedzieć kiedy dokładnie zamieszczona ona będzie, ale postaram się, aby była jak najszybciej. Jak wspomniałem wcześniej, jesteśmy świadomi tego, że gracze chcieliby zobaczyć ją jak najwcześniej i postaramy się tak zrobić, oczywiście w miarę możliwości.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
dla znajomych z forum zrobił Byś jakiś przeciek nie no oczywistym jest że został narzucony jakiś plan promocji którego galakta musi się trzymać i przyspieszyć się tego nie da... z braku kasy mi jakoś tak specjalnie się nie śpieszy. Tak offtopując muszę się poskarżyć na toruń żadnej roboty tu nie ma to miasto niestety umiera ;/
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Ok, nie ma o co sie spierac, az tak strasznie mi sie nie spieszy z ta instrukcja, własciwie to i tak wiekszosc na temat tego dodatku juz sie dowiedziałem z odpowiedniego tematu na tym forum. Po prostu jakos nie widze angielskiej instrukcji na stronce FFG a przymierzam sie do zakupu tego dodatku i chciałem sie z nim juz zapoznac w pełni. Żeby nie było - doceniam prace Galakty. Poczekam cierpliwieKaktus+ pisze:Czytaj ze zrozumieniem kolego, polskiego dodatku jeszcze nie ma, nie więc instrukcji na stronie Galakty jeszcze nie ma. Jak przypłynie dodatek, będzie i instrukcja. :roll:
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
Pewnie, że poczekasz. Wszyscy czekamy cierpliwie i jak zawsze doczekać nie możemy się Cóż, fakt jest faktem, że jak na razie daty premiery nie ma, jednak wszystkie znaki wskazują, że zbliża się ona wielkimi krokami i podobnych opóźnień jak w przypadku Podziemi być nie powinno, a to ważne.Roland pisze:Poczekam cierpliwie
Przyznam się szczerze, że czekam bardziej na ten dodatek niż na Podziemia, gdyż zaczynam odczuwać brak nowych kart przygód i poszukiwaczy. To co do tej pory się ukazało, opatrzyć się już zdążyło i powiem świeżości jak najbardziej wskazany.
Jak prezentuje się dodatek w wersji ang, karty trzymają poziom tych ze Żniwiarza?
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Z tego co pisza ludzie, którzy juz grali z Frostmarch to najwiekszym plusem tego dodatku sa ponoc nowi Poszukiwacze, mocni i naprawde ciekawi. Do tego niezłe zaklecia no i alternatywne zakonczenia, mimo iz tylko 3. Wrogowie cieniutcy pod wzgledem parametrów czyli raczej taki przemiał a co do kart zdarzen, przedmiotów, nieznajomych i przyjaciół to nie mam pojecia, trzeba kupic zeby sie przekonac
Jeśli chodzi o mechanike dodatku to tez nie wiem, czekamy na instrukcje
Jeśli chodzi o mechanike dodatku to tez nie wiem, czekamy na instrukcje
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jak dla mnie, to najlepsza rzecz w tym dodatku, to Zaklęcia. Uber, super potężne Zaklęcia. Do tej pory nie było jeszcze takich Zaklęć, których rzucenie rzutowało by na całą grę oraz na wygrać albo nie wygrać przez Poszukiwacza. Takie Zaklęcia jak Hydra Spell (jak wyciągniesz go Półbogiem, to masz zapewnione, że do końca gry nikt nie rzuci już jakiegokolwiek Zaklęcia), czy też Marked for Glory, które użyte w prawie każdym momencie daje takie bonusy, że zdecydowanie przeważa to szalę zwycięstwa. Nawet Metamorph czy Obliterate użyte taktycznie, daje wielki plus dla nas. Zaklęcia, toi zdecydowanie jedna z tych rzeczy, dla których TRZA mieć ten dodatek.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Hydra Spell kopiuje własnie rzucone Zaklęcie i pozwala wybrać nowe cele dla kopii.
Marked for Glory pozwala nam dodać do 6 oczek po rzucie kością
Metamorph pozwala nam odrzucić Wroga z którym właśnie mamy walczyć i wybrać sobie innego dowolnego z dowolnej Krainy i z nim walczyć.
Obliterate niszczy wszystkie karty w danej Krainie.
Marked for Glory pozwala nam dodać do 6 oczek po rzucie kością
Metamorph pozwala nam odrzucić Wroga z którym właśnie mamy walczyć i wybrać sobie innego dowolnego z dowolnej Krainy i z nim walczyć.
Obliterate niszczy wszystkie karty w danej Krainie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Wow, zaklecia rzeczywiscie potęzne i moga niezle namieszac w grze, super!Nemomon pisze:Hydra Spell kopiuje własnie rzucone Zaklęcie i pozwala wybrać nowe cele dla kopii.
Marked for Glory pozwala nam dodać do 6 oczek po rzucie kością
Metamorph pozwala nam odrzucić Wroga z którym właśnie mamy walczyć i wybrać sobie innego dowolnego z dowolnej Krainy i z nim walczyć.
Obliterate niszczy wszystkie karty w danej Krainie.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Hydra Spell
Spell
Cast as required. Any Spell
that has just been cast
on a character will also
affect any other characters
of your choice (including
your own character).
Treat the Spell as if it was
cast individually on each
character, ignoring Region
and timing restrictions.
A teraz porównaj je z Dotykiem Śmierci, Mesmeryzmem, Podmuchem Wiatru, Strzaskanie, Uśpienie, Zawładnięcie (czy ewentualnie Zakrzywienie Czasu, które teoretycznie targetuje w rzucającego go Poszukiwacza)
Spell
Cast as required. Any Spell
that has just been cast
on a character will also
affect any other characters
of your choice (including
your own character).
Treat the Spell as if it was
cast individually on each
character, ignoring Region
and timing restrictions.
A teraz porównaj je z Dotykiem Śmierci, Mesmeryzmem, Podmuchem Wiatru, Strzaskanie, Uśpienie, Zawładnięcie (czy ewentualnie Zakrzywienie Czasu, które teoretycznie targetuje w rzucającego go Poszukiwacza)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zgadzasz się więc z tezą, że Hydra wyciągnięta z Półboga będzie straszyć? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Hydra + Mesmeryzm = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przyjacielu
Hydra + Podmuch Wiatru = każdy Poszukiwacz w grze rzuca kością za swoje Przedmioty
Hydra + Strzaskanie = Każdy Poszukiwacz w grze traci po 1 Przedmiocie
Hydra + Uśpienie = każdy Poszukiwacz w grze traci 1 turę
Hydra + Zawładnięcie = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przedmiocie
Hydra + Zakrzywienie Czasu = 6 tur pod rząd dla nas
Hydra + Toadify = Każdy Poszukiwacz w grze może stać się Ropuchą
Więc wszystko jasne, nie? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Hydra + Mesmeryzm = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przyjacielu
Hydra + Podmuch Wiatru = każdy Poszukiwacz w grze rzuca kością za swoje Przedmioty
Hydra + Strzaskanie = Każdy Poszukiwacz w grze traci po 1 Przedmiocie
Hydra + Uśpienie = każdy Poszukiwacz w grze traci 1 turę
Hydra + Zawładnięcie = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przedmiocie
Hydra + Zakrzywienie Czasu = 6 tur pod rząd dla nas
Hydra + Toadify = Każdy Poszukiwacz w grze może stać się Ropuchą
Więc wszystko jasne, nie? ;>
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
Nie życzyłbym sobie takiego mixa odczuć na własnej skórze...aczkolwiek przyznać muszę, że bardzo (nie)przyjemna mieszanka.
Ubolewam jednak nad tym, że karty Wrogów to średniactwo. Chwilę mam już przyjemność grać i ewidentnie brakuje potężnych przeciwników. Dobrze, że przynajmniej są Podziemia i od czasu do czasu coś z ich czeluści wypełznie na powierzchnię.
Brakuje mi silniejszych przeciwników, z którymi walka pod koniec gry stanowić będzie wyzwanie.
Cóż, zobaczymy co kolejne dodatki przyniosą, chociaż w tej kwestii na Góry nie ma co liczyć.
Ubolewam jednak nad tym, że karty Wrogów to średniactwo. Chwilę mam już przyjemność grać i ewidentnie brakuje potężnych przeciwników. Dobrze, że przynajmniej są Podziemia i od czasu do czasu coś z ich czeluści wypełznie na powierzchnię.
Brakuje mi silniejszych przeciwników, z którymi walka pod koniec gry stanowić będzie wyzwanie.
Cóż, zobaczymy co kolejne dodatki przyniosą, chociaż w tej kwestii na Góry nie ma co liczyć.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Kombinacje są ZABÓJCZE! Zwłaszcza z Toadify... :twisted:
Może być jeszcze Hydra + Transmutacja = wszyscy Poszukiwacze tracą swoje Bronie i Pancerze...
...albo Hydra + Przypadek = potencjalna utrata wszystkich żetonów Siły lub Mocy przez wszystkich Poszukiwaczy
Tylko ten mix z Zakrzywieniem Czasu mnie zastanawia - bo nie ma tam żadnej wzmianki, jakoby rzucało się to na Poszukiwacza:
A co do tych słabych Wrogów - faktycznie, szkoda, że dodatki nie przynoszą wyzwań... ale zawsze można ewentualnie pokombinować z jakimiś autorskimi zasadami w drugą stronę i dać np. dodatkowe kości ataku istotom, nad którymi Poszukiwacze mają zbyt znaczną przewagę...
Może być jeszcze Hydra + Transmutacja = wszyscy Poszukiwacze tracą swoje Bronie i Pancerze...
...albo Hydra + Przypadek = potencjalna utrata wszystkich żetonów Siły lub Mocy przez wszystkich Poszukiwaczy
Tylko ten mix z Zakrzywieniem Czasu mnie zastanawia - bo nie ma tam żadnej wzmianki, jakoby rzucało się to na Poszukiwacza:
Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Zanim przyjdzie kolej następnego gracza, możesz wykonać trzy tury zamiast jednej
A co do tych słabych Wrogów - faktycznie, szkoda, że dodatki nie przynoszą wyzwań... ale zawsze można ewentualnie pokombinować z jakimiś autorskimi zasadami w drugą stronę i dać np. dodatkowe kości ataku istotom, nad którymi Poszukiwacze mają zbyt znaczną przewagę...