Królowa Lodu - czy ktoś ma przecieki kiedy można kiedy?
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zgadzasz się więc z tezą, że Hydra wyciągnięta z Półboga będzie straszyć? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Hydra + Mesmeryzm = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przyjacielu
Hydra + Podmuch Wiatru = każdy Poszukiwacz w grze rzuca kością za swoje Przedmioty
Hydra + Strzaskanie = Każdy Poszukiwacz w grze traci po 1 Przedmiocie
Hydra + Uśpienie = każdy Poszukiwacz w grze traci 1 turę
Hydra + Zawładnięcie = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przedmiocie
Hydra + Zakrzywienie Czasu = 6 tur pod rząd dla nas
Hydra + Toadify = Każdy Poszukiwacz w grze może stać się Ropuchą
Więc wszystko jasne, nie? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Hydra + Mesmeryzm = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przyjacielu
Hydra + Podmuch Wiatru = każdy Poszukiwacz w grze rzuca kością za swoje Przedmioty
Hydra + Strzaskanie = Każdy Poszukiwacz w grze traci po 1 Przedmiocie
Hydra + Uśpienie = każdy Poszukiwacz w grze traci 1 turę
Hydra + Zawładnięcie = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przedmiocie
Hydra + Zakrzywienie Czasu = 6 tur pod rząd dla nas
Hydra + Toadify = Każdy Poszukiwacz w grze może stać się Ropuchą
Więc wszystko jasne, nie? ;>
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 38
Nie życzyłbym sobie takiego mixa odczuć na własnej skórze...aczkolwiek przyznać muszę, że bardzo (nie)przyjemna mieszanka.
Ubolewam jednak nad tym, że karty Wrogów to średniactwo. Chwilę mam już przyjemność grać i ewidentnie brakuje potężnych przeciwników. Dobrze, że przynajmniej są Podziemia i od czasu do czasu coś z ich czeluści wypełznie na powierzchnię.
Brakuje mi silniejszych przeciwników, z którymi walka pod koniec gry stanowić będzie wyzwanie.
Cóż, zobaczymy co kolejne dodatki przyniosą, chociaż w tej kwestii na Góry nie ma co liczyć.
Ubolewam jednak nad tym, że karty Wrogów to średniactwo. Chwilę mam już przyjemność grać i ewidentnie brakuje potężnych przeciwników. Dobrze, że przynajmniej są Podziemia i od czasu do czasu coś z ich czeluści wypełznie na powierzchnię.
Brakuje mi silniejszych przeciwników, z którymi walka pod koniec gry stanowić będzie wyzwanie.
Cóż, zobaczymy co kolejne dodatki przyniosą, chociaż w tej kwestii na Góry nie ma co liczyć.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Kombinacje są ZABÓJCZE! Zwłaszcza z Toadify... :twisted:
Może być jeszcze Hydra + Transmutacja = wszyscy Poszukiwacze tracą swoje Bronie i Pancerze...
...albo Hydra + Przypadek = potencjalna utrata wszystkich żetonów Siły lub Mocy przez wszystkich Poszukiwaczy
Tylko ten mix z Zakrzywieniem Czasu mnie zastanawia - bo nie ma tam żadnej wzmianki, jakoby rzucało się to na Poszukiwacza:
A co do tych słabych Wrogów - faktycznie, szkoda, że dodatki nie przynoszą wyzwań... ale zawsze można ewentualnie pokombinować z jakimiś autorskimi zasadami w drugą stronę i dać np. dodatkowe kości ataku istotom, nad którymi Poszukiwacze mają zbyt znaczną przewagę...
Może być jeszcze Hydra + Transmutacja = wszyscy Poszukiwacze tracą swoje Bronie i Pancerze...
...albo Hydra + Przypadek = potencjalna utrata wszystkich żetonów Siły lub Mocy przez wszystkich Poszukiwaczy
Tylko ten mix z Zakrzywieniem Czasu mnie zastanawia - bo nie ma tam żadnej wzmianki, jakoby rzucało się to na Poszukiwacza:
Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Zanim przyjdzie kolej następnego gracza, możesz wykonać trzy tury zamiast jednej
A co do tych słabych Wrogów - faktycznie, szkoda, że dodatki nie przynoszą wyzwań... ale zawsze można ewentualnie pokombinować z jakimiś autorskimi zasadami w drugą stronę i dać np. dodatkowe kości ataku istotom, nad którymi Poszukiwacze mają zbyt znaczną przewagę...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Oj, to można grać na homemade Rule, że Hydra może skopiować każde realne i dające się skopiować Zaklęcie Wydaje mi się, że nie będę musiał długo moich graczy namawiać, aby w przypadku Hydry nie trzymali się litery Zaklęcia (że na kopiowanym musi być "...rzucić na Poszukiwacza...") ale jego ducha i kopiowali każde możliwe Zaklęcie. Po wtóre mam zamiar grać jeszcze proxem Hydry :mrgreen:Draugnimir pisze:Tylko ten mix z Zakrzywieniem Czasu mnie zastanawia - bo nie ma tam żadnej wzmianki, jakoby rzucało się to na Poszukiwacza:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Oj, najważniejsze, to odpowiednia interpretacja zasad A z tym z reguły nie ma problemów. Co do proxów, to w gwarze karciarzy prox, to dorabiana karta, gdy nie mamy oryginalnej. Zwyczajowo proxem jest kawałem papieru z wypisanym tytułem karty, jej nickiem lub inicjałami. Czasami się zdarza się, że prox zawiera również i opis karty.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Hoho, to w takiej sytuacji faktycznie grozę można zasiać. Bo o ile normalnie raz się takie Zaklęcie rzuci i jest spokój, gdyż wie się, że tylko jedno w talii było, tak przy dwóch nigdy nie wiadomo, kiedy podobna sytuacja znowu się może nadarzyć... Ale nie rzuciłbym Hydra Spell, gdyby w grze znajdowała się Cyganka - nie chciałbym oddać takiego dobrodziejstwa w niepowołane ręce, który by z niego mogły równie makabryczny użytek zrobić...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Raz dobrze użyta Hydra i pozamiatane jest. I Cyganka się nie podniesie. A combo Hydra + Przyzwanie Zaklęcia + trzeci dowolny także nieźle karze przeciwników. A co więcej, to tych kopii Zaklęć nie można Odbić ani również samej Hydry nie można odbić, jedynie Rozproszyć Magię.
PS. Później wydzielę temat o Hydrze z tego.
PS. Później wydzielę temat o Hydrze z tego.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Ajwer
-
- Posty: 544
- Rejestracja: środa 12 lis 2008, 16:37
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
Świetnie, ze tym razem mamy dodatek bez poślizgu, oby tak było juz zawsze
Też zaraz zamawiam, jakby nie było w przedsprzedazy 10pln taniej.
Po tym co Nemomon napisał tu o nowych zakleciach tym bardziej nie moge sie doczekac zeby zagrac.
No i wreszcie moge zapoznac sie z instrukcją
Też zaraz zamawiam, jakby nie było w przedsprzedazy 10pln taniej.
Po tym co Nemomon napisał tu o nowych zakleciach tym bardziej nie moge sie doczekac zeby zagrac.
No i wreszcie moge zapoznac sie z instrukcją
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- ArmBartek
-
- Posty: 24
- Rejestracja: poniedziałek 08 mar 2010, 15:54
- Lokalizacja: Zachodnie Pomorze
- Płeć:
- Wiek: 36
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Zgadzam się z tym że to mocna kombinacja ale nie zgadzam się z tym:Zgadzasz się więc z tezą, że Hydra wyciągnięta z Półboga będzie straszyć? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Hydra + Mesmeryzm = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przyjacielu
Hydra + Podmuch Wiatru = każdy Poszukiwacz w grze rzuca kością za swoje Przedmioty
Hydra + Strzaskanie = Każdy Poszukiwacz w grze traci po 1 Przedmiocie
Hydra + Uśpienie = każdy Poszukiwacz w grze traci 1 turę
Hydra + Zawładnięcie = Każdy Poszukiwacz w grze oddaje nam po 1 Przedmiocie
Hydra + Zakrzywienie Czasu = 6 tur pod rząd dla nas
Hydra + Toadify = Każdy Poszukiwacz w grze może stać się Ropuchą
Więc wszystko jasne, nie? ;>
Hydra + Dotykiem Śmierci = Każdy Poszukiwacz w grze traci 2 punkty Życia
Dotyku śmierci można użyć tylko przed walką, w tym przypadku Poszukiwacze którzy nie biorą udziału w walce nie mogą tracić 2 punktów życia.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
- Posty: 25
- Rejestracja: niedziela 07 mar 2010, 16:07
- Lokalizacja: Tego Nikt Nie Wie
- Płeć:
i z tym może być problem, bo jedna z pań z Galakty dzisiaj powiedziała mi, że możliwa jest premiera KL nawet na początku czerwca...Roland pisze:Oby tylko dotarła do nas przed czerwcowym długim weekendem, bedzie czas zeby ja dokładnie przetestowac. Znajomi od grania co chwila mnie pytaja czy juz mi te gre przysłali :mrgreen:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Galakta pisze:Chciałem przekazać ważną informację dla tych osób, które zakupiły grę w naszym sklepiku lub w innych sklepach.
Z racji tego, że w Krakowie mamy „mały” kłopot z wodą, nie było czasu na wprowadzenie do systemu wszystkich osób, które dokonały wpłaty czyli ich status może być niezmieniony. Zostanie to uzupełnione dzisiaj popołudniu.
Po prostu tak się nieszczęśliwie złożyło, że nasze magazyny są zagrożone cały czas zalaniem i tylko tym się zajmujemy teraz.
Premiera może się delikatnie opóźnić ale to już nie zależy od nas...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!