Nemomon pisze:Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum.
Powinno być raczej Wrogowie.
Co do grafik, to również przyznam, że trzymają poziom. Nawet wyższy niż większość grafik Poszukiwaczy z włąściwej gry. I tu pojawia się mały problem: style kreski trochę się różnią
[quote="Nemomon"]Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. [/quote] Powinno być raczej Wrogowie.
Co do grafik, to również przyznam, że trzymają poziom. Nawet wyższy niż większość grafik Poszukiwaczy z włąściwej gry. I tu pojawia się mały problem: style kreski trochę się różnią :/
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
[quote="8janek8"]style kreski trochę się różnią :/[/quote]
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą? Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
Traktuj to jako swego rodzaju symbol edycji. Moje zdanie jest wprost przeciwne niźli Twoje, bardzo ładnie się prezentuje ten napis Mephisto i dodaje uroku Poszukiwaczom.
[quote="Kaktus+"][quote="8janek8"]style kreski trochę się różnią :/[/quote]
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą? Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...[/quote]
Traktuj to jako swego rodzaju symbol edycji. Moje zdanie jest wprost przeciwne niźli Twoje, bardzo ładnie się prezentuje ten napis Mephisto i dodaje uroku Poszukiwaczom.
I ostatnia z Dobrych, znaczy, nie tylko z Charakteru, Poszukiwaczy.
Męczenniczka
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
To jest póki co ostatnia dawka Poszukiwaczy. Póki Velhart nie otrzyma dalszych dwu magazynów, które zamówił, tłumaczeń nie będzie.
Ostatnio zmieniony wtorek 12 sty 2010, 13:50 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
I ostatnia z Dobrych, znaczy, nie tylko z Charakteru, Poszukiwaczy.
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie 2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje. 3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością 4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
To jest póki co ostatnia dawka Poszukiwaczy. Póki Velhart nie otrzyma dalszych dwu magazynów, które zamówił, tłumaczeń nie będzie.
Nemomon pisze:2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota.
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty...
Moim skromnym zdaniem to najbardziej przepakowany Poszukiwacz jakiego do tej pory widziałem do TMiMa.
Grafika już tak nie cieszy jak poprzednie. Męczenniczka powinna być bardziej "umęczona" a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo. Być może się czepiam ale tak mi się wydaje.
[quote="Nemomon"]2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota. [/quote]
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty... Moim skromnym zdaniem to najbardziej przepakowany Poszukiwacz jakiego do tej pory widziałem do TMiMa. Grafika już tak nie cieszy jak poprzednie. Męczenniczka powinna być bardziej "umęczona" a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo. Być może się czepiam ale tak mi się wydaje.
Kaktus+ pisze:a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo.
Cóż, jak widać, ona się meczy z tymi strzałami, i zamiast paść na pysk i konać, ona wciąż z połamanym mieczem w łapie drepcze, prawie jak jakaś anielica śmierci, wrona pobojowisk...
Co do zdolności, z posiadanych przeze mnie informacji jest ona prawdziwa i taka właśnie, jak zaprezentowałem ją. Wszelkie możliwe błędy podczas tłumaczenia z niemieckiego na angielski już poprawiłem (np. że na początku walki, a nie na przykład po rzucie ataku).
Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 1:46 pm ]
Wychodzi, że faktycznie był błąd podczas tłumaczenia i to przeciwny Poszukiwacz wybiera jaki Przedmiot czy sztukę złota odda Męczennice.
[quote="Kaktus+"]a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo. [/quote]
Cóż, jak widać, ona się meczy z tymi strzałami, i zamiast paść na pysk i konać, ona wciąż z połamanym mieczem w łapie drepcze, prawie jak jakaś anielica śmierci, wrona pobojowisk... ;)
Co do zdolności, z posiadanych przeze mnie informacji jest ona prawdziwa i taka właśnie, jak zaprezentowałem ją. Wszelkie możliwe błędy podczas tłumaczenia z niemieckiego na angielski już poprawiłem (np. że na początku walki, a nie na przykład po rzucie ataku).
Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno ;)
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: Wto Sty 12, 2010 1:46 pm[/i] ][/size] Wychodzi, że faktycznie był błąd podczas tłumaczenia i to przeciwny Poszukiwacz wybiera jaki Przedmiot czy sztukę złota odda Męczennice.
Nemomon pisze:Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno
Co fakt to fakt, zaraz wyciągnie jedną ze strzał ze swego korpusu i wepchnie bezceremonialnie innemu graczowi w zadek... 8-[
Generalnie pomysł ciekawy na poszukiwacza ale w finalnej wersji warto by to poprawić, by zamiast automatycznej wygranej dostawała duży bonus do ataku określany np. rzutem K6 lub przynajmniej kosztem 2 pkt. Wytrzymałości. Jeżeli nie ulegnie to zmianie, to gra będzie jedynie laniem po pysku innych graczy... :roll:
Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...
[quote="Nemomon"]Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno ;)[/quote]
Co fakt to fakt, zaraz wyciągnie jedną ze strzał ze swego korpusu i wepchnie bezceremonialnie innemu graczowi w zadek... 8-[ Generalnie pomysł ciekawy na poszukiwacza ale w finalnej wersji warto by to poprawić, by zamiast automatycznej wygranej dostawała duży bonus do ataku określany np. rzutem K6 lub przynajmniej kosztem 2 pkt. Wytrzymałości. Jeżeli nie ulegnie to zmianie, to gra będzie jedynie laniem po pysku innych graczy... :roll:
Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...
Kaktus+ pisze:Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...
Ano, ale teraz opłaca się jej tylko pokonywać Wrogów na trofea, a innych Poszukiwaczy atakować, jak to kiedyś SeSim powiedział, analogowo - wtedy więcej zyskuje.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="Kaktus+"]Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...[/quote]
Ano, ale teraz opłaca się jej tylko pokonywać Wrogów na trofea, a innych Poszukiwaczy atakować, jak to kiedyś SeSim powiedział, analogowo - wtedy więcej zyskuje.
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty...
Zgadza się ez sensu ta umiejętność, jakby była mowa o wrogach a nie istotach to by było OK,ale teraz... małe przegięcie.
Pomysł na Poszukiwacza bardzo fajny!
[quote]Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty... [/quote]
Zgadza się ez sensu ta umiejętność, jakby była mowa o wrogach a nie istotach to by było OK,ale teraz... małe przegięcie.
A więc Przyjaciel Velhart zaczął dalej pracować i tym razem zapodał nam Dżinna (a w zasadzie, to Djinna).
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las
1. Rozpoczyna grę z 1 Zakleciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
A więc Przyjaciel Velhart zaczął dalej pracować i tym razem zapodał nam Dżinna (a w zasadzie, to Djinna).
1. Rozpoczyna grę z 1 Zakleciem 2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat. 3. Nie traci Życia na Pustyni 4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela. 5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
Moim zdaniem, to najlepszy jaki do tej pory został zaprezentowany nam z Mephisto. Generalnie widać, że zaprezentowani do tej pory Poszukiwacze z Mepshito dość wysoki poziom prezentują. Oby tak było i z pozostałymi.
Edit: 600 post \:D/ \:D/ \:D/
Moim zdaniem, to najlepszy jaki do tej pory został zaprezentowany nam z Mephisto. Generalnie widać, że zaprezentowani do tej pory Poszukiwacze z Mepshito dość wysoki poziom prezentują. Oby tak było i z pozostałymi.
Wśród ryczących fal, poprzez chmury i deszcz płynie wielki galeon, poganiany przez Śmieeeerć....
Żołnierz Fortuny
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
[color=blue][size=150]Wśród ryczących fal, poprzez chmury i deszcz płynie wielki galeon, poganiany przez Śmieeeerć....[/size][/color]
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu. 2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia. 3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1. 4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu. 5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić. 6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot. 2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie. 3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić. 4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością: 1-2)[color=red]*[/color] Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter 3-4) Nic się nie dzieje 5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
[color=red]*[/color] Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
Czy ja wiem, czy takie potężne.. Jedyne potężne jej zdolności, to "Zamiast atakować..", ale wtedy otrzymuje jedynie wybranego przez siebie Przyjaciela. W innych przypadkach atakowany gracz wybiera, czy wciśnie jej 1 SZ, czy jakiś bezużyteczny Przedmiot. Dwie dalsze zdolności będą nieczęsto używane, bowiem kart Nieznajomych od Charakteru zdaje się jest w sumie 5. Podobnie z kartami Nieznajomych, którzy handlują - ich zdaje się jest 3 sztuki.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Czy ja wiem, czy takie potężne.. Jedyne potężne jej zdolności, to "Zamiast atakować..", ale wtedy otrzymuje jedynie wybranego przez siebie Przyjaciela. W innych przypadkach atakowany gracz wybiera, czy wciśnie jej 1 SZ, czy jakiś bezużyteczny Przedmiot. Dwie dalsze zdolności będą nieczęsto używane, bowiem kart Nieznajomych od Charakteru zdaje się jest w sumie 5. Podobnie z kartami Nieznajomych, którzy handlują - ich zdaje się jest 3 sztuki.
Wcale nie taki przegięty ten Poszukiwacz. Może okradać Poszukiwaczy zamiast walczyć z nimi. Reszta to już drobnostki, więc ogólnie jest taki akurat.
Jednak Nemo byłbym za tym, żeby opcja nic się nie dzieje przypadała na wyniki 2-4.
W obecnej sytuacji jest po równo, co w praktyce oznacza, że jest średnia w tym robieniu wrażenia.
Wcale nie taki przegięty ten Poszukiwacz. Może okradać Poszukiwaczy zamiast walczyć z nimi. Reszta to już drobnostki, więc ogólnie jest taki akurat.
Jednak [b]Nemo[/b] byłbym za tym, żeby opcja nic się nie dzieje przypadała na wyniki 2-4. W obecnej sytuacji jest po równo, co w praktyce oznacza, że jest średnia w tym robieniu wrażenia.