Strona 1 z 6

Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto

: piątek 08 sty 2010, 16:23
autor: Mały Nemo
Niemieckie czasopismo Mephisto od trzech swych numerów, tj. od Mephisto 45, Mephisto 46 oraz w Mephisto 47, zamieszczało po 4 karty Poszukiwaczy, a więc w sumie 12 Poszukiwaczy. Oto ich skany (póki co w kiepskiej jakości):

M45:

Obrazek

M46:

Obrazek

M47:

Obrazek

=====================================================

Dobrzy Poszukiwacze

Egzorcysta

Obrazek

S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: D
Start: Miasto

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.

========

Żongler

Obrazek

S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 5
Char: D
Start: Miasto

1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.

========

Iluzjonistka

Obrazek

S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 3
Char: D
Start: Miasto

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.

========

Męczenniczka

Obrazek

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska

1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.

Neutralni Poszukiwacze

Dżinn

Obrazek

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.

========

Żołnierz Fortuny

Obrazek

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto

1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.

========

Kurtyzana

Obrazek

S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Miasto

1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.

* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.

Obrazek

========

Uczeń czarnoksięstwa

Obrazek

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych.

======

Dostępne są angielskie skany, tłumaczone przez Petera Boehlera:

http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_45.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_46.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_47.jpg

Z kolei Jon New uploadował tokeny "małych" Poszukiwaczy: http://www.talismanisland.com/Mephisto_Tokens.zip

: piątek 08 sty 2010, 16:33
autor: Kufir
Rozumiem że figurek nie oferują ?

: piątek 08 sty 2010, 16:41
autor: Mały Nemo
Tego jeszcze nie wiem.

: piątek 08 sty 2010, 16:45
autor: Kufir
Co to są za Poszukiwacze ?
Udało się komuś coś rozszyfrować ?

: piątek 08 sty 2010, 16:51
autor: Mały Nemo
Z tego, co mi wiadomo, to jeszcze nie. Mimo, że magazyny są względnie stare, to wieść o nich jest względnie nowa (dokładniej, to ze wczoraja, ale musiałem się jeszcze zakręcić, zanim cokolwiek newsa zrobiłem).

: piątek 08 sty 2010, 16:58
autor: Kufir
Jakieś takie dziwolągi to chyba są, czekam na więcej info :)

: piątek 08 sty 2010, 17:07
autor: Kaktus+
czy są oficjalni Poszukiwacze sygnowani przez niemieckiego wydawcę?

: piątek 08 sty 2010, 17:10
autor: Mały Nemo
they said that their cards are costume but with permission from ffg and patners.
Więc można przypuszczać, że są to oficjalne karty, sygnowane przez FFG.

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 6:43 pm ]
Są w troszeczkę lepszej jakości tutaj: http://www.scribd.com/Martin%20Ellermeier acz trza założyć sobie konto, by ściągać.

Tłumaczenia:

Satansdiener = Satan Servant = Sługa Szatana

Schwarze Hexe = Black Witch = Czarna Wiedźma

Gestalt Wandler = Shape Shifter = Zmiennokształtny

Goblenschamane = Goblin Shaman = Szaman Goblinów

Exorcist = Exorcist = Egzorcysta

Illusionist = Illusionist = Iluzjonistka

Gaukler = Juggler = Kuglarz

Martyrend = Martyr = Męczenniczka

Glücksritter = Lucky Knight = Szczęśliwy Rycerz (dedykuję wszystkim, którzy nie lubią tłumaczenia Frostmarch)

Kurtisane = Courtesan = Kurtyzana (dla SeSima - dzi**a)

Magelehrling = Magic Apprentice = Uczeń czarnoksięstwa

Djinn = Genie = Djinn

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 7:35 pm ]
Pamiętałem, pamiętałem i zapomniałem wspomnieć :(, ale w Mephisto są tylko karty, bez figurek.

: piątek 08 sty 2010, 21:13
autor: Erestor
Ja mam konto na Scribd od dawna to ściągnałem i... nie warto... i tak nic nie widać :/

: piątek 08 sty 2010, 21:56
autor: Artownik
Szkoda, bo grafiki wyglądają na możliwie interesujące.

Naprawdę szkoda.

Przeglądałem net, ale znaleźć nawet jakieś informacje na ten temat jest ciężko.

Kiepska sprawa ogólnie.

: piątek 08 sty 2010, 23:27
autor: Mały Nemo
Jak będę coś wiedział, to na pewno poinformuję :).

: sobota 09 sty 2010, 10:09
autor: Kufir
Jakby były do tych kart figurki to pewnie bym kupił, pod warunkiem iż w niedalekiej przeszłości pojawiły by się autorskie tłumaczenia tych kart na język Polski.
Obecnie nie widzę większego sensu ich kupować.

: sobota 09 sty 2010, 10:54
autor: Mały Nemo
Dla celów hobbystycznych :). Zresztą gram i z francuskimi kartami, więc nie zaszkodzi mieć i niemieckich.

Tłumaczenia może i się pojawią, jak dorwę skany tych kart, albo, gdy ktoś będzie taki miły i przetłumaczy je na angielski.

: sobota 09 sty 2010, 12:12
autor: Misiek
Z niemieckiego moja bejb może przetłumaczyć, tylko potrzebne takie wersje, aby dało się rozczytać.

: sobota 09 sty 2010, 13:14
autor: Mały Nemo
A może znaleźć, gdzie na tej stronie można zamówić? :)

: sobota 09 sty 2010, 14:52
autor: Valdi
Można zamówić:

Tu nr 45
Tu nr 46
i Tu nr 47

Ktoś zna na tyle niemiecki żeby zamówić? już widzę 2 osoby chętne (Ja i Nemo)

: sobota 09 sty 2010, 15:07
autor: Mały Nemo

: sobota 09 sty 2010, 20:09
autor: Kufir
Valdi pisze:Można zamówić:
Ktoś zna na tyle niemiecki żeby zamówić? już widzę 2 osoby chętne (Ja i Nemo)

Jakie są koszta ?

: sobota 09 sty 2010, 20:28
autor: Valdi
5,95 euro za sztukę + koszty wysyłki. Nie znam niemieckiego więc nie za bardzo bym mógł to zamówić, czy jest ktoś kto zna ten jakże suchy język i mógłby zakupić magazyn?

: niedziela 10 sty 2010, 13:52
autor: Mały Nemo
Nasz bardzo dobry Przyjaciel - Velhart - zabrał się ze swym ojcem za tłumaczenia Poszukiwaczy. Póki co znany jest jeden:

Obrazek

Egzorcysta

Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 4
Charakter: Dobry
Start: Miasto

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.

: niedziela 10 sty 2010, 14:18
autor: Artownik
Całkiem ciekawy ten Egzorcysta, no i grafika niczego sobie.
To Egzorcyzmowanie to nawet ciekawy pomysł na zdolność.

Miejmy nadzieję, że Velhart zaprezentuje na forum pozostałych.

: niedziela 10 sty 2010, 14:20
autor: Kufir
Całkiem ciekawy ten Egzorcysta, no i grafika niczego sobie.
A czym on się różni od Kapłana?
Powiedziałbym że bardzo mało interesujący Poszukiwacz. Ulepszona wersja Kapłana, jednak po co robić takiego Poszukiwacza, który automatycznie wypiera z gry Kapłana ?

: niedziela 10 sty 2010, 14:25
autor: Mały Nemo
Artownik pisze:Miejmy nadzieję, że Velhart zaprezentuje na forum pozostałych.
Znając go, to na pewno :mrgreen:

Co do samego Poszukiwacza, niby wyraziłem już swoją opinię na FFG, napiszę ją i tutaj. Poszukiwacz jest średni, jego ostatnia zdolność fajnie brzmi w stosunku do nazwy Poszukiwacza, aczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne. Z jego Mocą 4, jest w stanie pokonać naprawdę sporo Duchów, więc względnie szybko zdobędzie maxymalną liczbę Zaklęć, a więc względnie szybko może się zablokować. Za niszczenie Przedmiotów "Evil only", zważywszy na ich ilość, raptem parę Przedmiotów, które można zliczyć na palcach jednej ręki, powinien otrzymywać inną lepszą nagrodę, np. znane nam niszczenie Graala, któe dawało +1 do startowej wartości Życia.

A grafika ładna, dojrzalsza względem grafik z TMIMa.

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 2:26 pm ]
Kufir pisze:Ulepszona wersja Kapłana,
Zależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie Ducha ;)

: niedziela 10 sty 2010, 14:30
autor: Valdi
Na polskie to pewnikiem jakoś tak by wyglądał zapewne:


Egzorcysta pl

: niedziela 10 sty 2010, 14:30
autor: Kufir
aczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne.
Zaistne to straszny problem, chciałbym mieć podczas gry takie problemy ;)
Od Przybytku głowa nie boli.

Zależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie Ducha
Inne umiejętności , jak choćby rewelacyjna możliwość wyboru ataku Poszukiwacza Siła/Moc, rekompensuje mu to z nawiązką :)