Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Znając go, to na pewno :mrgreen:Artownik pisze:Miejmy nadzieję, że Velhart zaprezentuje na forum pozostałych.
Co do samego Poszukiwacza, niby wyraziłem już swoją opinię na FFG, napiszę ją i tutaj. Poszukiwacz jest średni, jego ostatnia zdolność fajnie brzmi w stosunku do nazwy Poszukiwacza, aczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne. Z jego Mocą 4, jest w stanie pokonać naprawdę sporo Duchów, więc względnie szybko zdobędzie maxymalną liczbę Zaklęć, a więc względnie szybko może się zablokować. Za niszczenie Przedmiotów "Evil only", zważywszy na ich ilość, raptem parę Przedmiotów, które można zliczyć na palcach jednej ręki, powinien otrzymywać inną lepszą nagrodę, np. znane nam niszczenie Graala, któe dawało +1 do startowej wartości Życia.
A grafika ładna, dojrzalsza względem grafik z TMIMa.
[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 2:26 pm ]
Zależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie DuchaKufir pisze:Ulepszona wersja Kapłana,
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Zaistne to straszny problem, chciałbym mieć podczas gry takie problemyaczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne.
Od Przybytku głowa nie boli.
Inne umiejętności , jak choćby rewelacyjna możliwość wyboru ataku Poszukiwacza Siła/Moc, rekompensuje mu to z nawiązkąZależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie Ducha
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Dobra mam pytanie kto chętny na te 3 magazyny, hmm powiedzmy będziemy zbierać zamówienia do wtorku.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
Tak na szybko troszkę zretuszowałem tę kare o to wynik:
Przed: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta.png
Po: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta1.png
Przed: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta.png
Po: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta1.png
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Oki, ale... ale... przeczytajcie sobie ostatnią oraz przedostatnią zdolność. Przecie one nie brzmią poprawnie.
Zamiast walczyć z Duchem, możesz na nim wykonać egzorcyzmy, dzięki czemu automatycznie go niszczysz. Nie otrzymujesz jednak wtedy Zaklęcia ani trofeum.
Możesz niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze. za każdym razem, gdy jakiś zdobędziesz. W nagrodę otrzymujesz 1 Zaklęcie, o ile Moc ci na to pozwala.
Poza tem trzecia zdolność brzmi całkowicie inaczej:
Zamiast walczyć z Duchem, możesz na nim wykonać egzorcyzmy, dzięki czemu automatycznie go niszczysz. Nie otrzymujesz jednak wtedy Zaklęcia ani trofeum.
Możesz niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze. za każdym razem, gdy jakiś zdobędziesz. W nagrodę otrzymujesz 1 Zaklęcie, o ile Moc ci na to pozwala.
Poza tem trzecia zdolność brzmi całkowicie inaczej:
Nemo pisze:3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
Czyli otrzymujemy i Zaklęcie i trofeumVelhart pisze:- If you have conquered a Spirit, you get a Spell, if your Craft permits it.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Następny:
Żongler
Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 5
Charakter Dobry
Start Miasto
1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.
Żongler
Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 5
Charakter Dobry
Start Miasto
1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
ja z niemieckim nie jestem za pan brat dlatego z samym textem wstrzymam się do "oficjalnych" tłumaczeń, aczkolwiek bardzo podobają mi się zaprezentowane grafiki. Doskonale dobrane, wydaje się że oddają ducha poszukiwacza, a za razem doskonale komponują się z tłem i pasują do Talizmanowej lini.
Z tym zakłopotaniem to Kufir ma rację. Wprowadzić Potwora w zakłopotanie trochę śmiesznie brzmi, aczkolwiek w tym momencie jest już to tylko gra słów i odpowiedniego ich doboru, w ostatecznej wersji brzmiało ładnie a jednocześnie oddawało w sposób niekomiczny zamysł autora.
Czekam na więcej poszukiwaczy. Zapowiadają się całkiem przyzwoicie
Z tym zakłopotaniem to Kufir ma rację. Wprowadzić Potwora w zakłopotanie trochę śmiesznie brzmi, aczkolwiek w tym momencie jest już to tylko gra słów i odpowiedniego ich doboru, w ostatecznej wersji brzmiało ładnie a jednocześnie oddawało w sposób niekomiczny zamysł autora.
Czekam na więcej poszukiwaczy. Zapowiadają się całkiem przyzwoicie
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dzisiaj Velhart zaprezentował nam Iluzjonistkę. Skromnie muszę powiedzieć, że bardzo mi się ona podoba i z chęcią wielką nią bym zagrał, a może nawet i zrobię jej proxa i sprawdzę w grze.
Iluzjonistka
Siła 2
Moc: 4
Życie 4
Los: 3
Charakter Dobry
Start Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.
Iluzjonistka
Siła 2
Moc: 4
Życie 4
Los: 3
Charakter Dobry
Start Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
widzę, że ktoś na prawdę posiedział nad grafikami, gdyż to już 3 poszukiwacz a graficznie poziom trzyma. bardzo ciekawe skille, aczkolwiek jak zauważył Kufir, nieco problemów z interpretacją mogą sprawić.
I co najważniejsze, jeżeli przyjąć, że są oficjalnymi poszukiwaczami, to nareszcie mają powyżej 1 losu w odróżnieniu od tych ze żniwiarza...
I co najważniejsze, jeżeli przyjąć, że są oficjalnymi poszukiwaczami, to nareszcie mają powyżej 1 losu w odróżnieniu od tych ze żniwiarza...
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.8janek8 pisze:style kreski trochę się różnią
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Traktuj to jako swego rodzaju symbol edycji. Moje zdanie jest wprost przeciwne niźli Twoje, bardzo ładnie się prezentuje ten napis Mephisto i dodaje uroku Poszukiwaczom.Kaktus+ pisze:Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.8janek8 pisze:style kreski trochę się różnią
Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
I ostatnia z Dobrych, znaczy, nie tylko z Charakteru, Poszukiwaczy.
Męczenniczka
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
To jest póki co ostatnia dawka Poszukiwaczy. Póki Velhart nie otrzyma dalszych dwu magazynów, które zamówił, tłumaczeń nie będzie.
Męczenniczka
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
To jest póki co ostatnia dawka Poszukiwaczy. Póki Velhart nie otrzyma dalszych dwu magazynów, które zamówił, tłumaczeń nie będzie.
Ostatnio zmieniony wtorek 12 sty 2010, 13:50 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty...Nemomon pisze:2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota.
Moim skromnym zdaniem to najbardziej przepakowany Poszukiwacz jakiego do tej pory widziałem do TMiMa.
Grafika już tak nie cieszy jak poprzednie. Męczenniczka powinna być bardziej "umęczona" a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo. Być może się czepiam ale tak mi się wydaje.