Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Uczeń czarnoksięstwa
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych.
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
nigdy nie przepadałem za tego typu postaciami. Do starego MiMa również takowa powstała, bodajże Pillowa.
Ale do rzeczy:
Beznadziejna jest ta zdolność, że Poszukiwacz musi rzucać kostką za każdym razem, gdy chce wykorzystać Czar. Podobny zapis był u wspomnianego wcześniej Pillowa. Doprowadza to do sytuacji gdy istota uber niemagiczna jak Troll, może bez przeszkód rzucać Czary, a taki Uczniak, musi za każdym razem sprawdzać, czy mu się uda.
Moim zdaniem, nie rekompensuje tego nawet posiadanie przez cały czas 1 zaklęcia.
Niejasna jest również ostatnia zdolność. Za każdym razem gdy otrzymujemy 1 Zaklęcie, możemy wziąć z ze stosu użytych lub nieużytych czy tylko ze zużytych?
Osobiście uważam, że jest to najsłabszy z dotychczas zaprezentowanych Poszukiwaczy, jednak w każdym stadzie jakaś czarna owieczka musi się znaleźć...
Ale do rzeczy:
Beznadziejna jest ta zdolność, że Poszukiwacz musi rzucać kostką za każdym razem, gdy chce wykorzystać Czar. Podobny zapis był u wspomnianego wcześniej Pillowa. Doprowadza to do sytuacji gdy istota uber niemagiczna jak Troll, może bez przeszkód rzucać Czary, a taki Uczniak, musi za każdym razem sprawdzać, czy mu się uda.
Moim zdaniem, nie rekompensuje tego nawet posiadanie przez cały czas 1 zaklęcia.
Niejasna jest również ostatnia zdolność. Za każdym razem gdy otrzymujemy 1 Zaklęcie, możemy wziąć z ze stosu użytych lub nieużytych czy tylko ze zużytych?
Osobiście uważam, że jest to najsłabszy z dotychczas zaprezentowanych Poszukiwaczy, jednak w każdym stadzie jakaś czarna owieczka musi się znaleźć...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
No więc prawda jest trochę inna. Uczeń póki co jest najpotężniejszym Poszukiwaczem, który jako jedyny chyba może wygrać grę już w swej pierwszej turze, zanim inni Poszukiwacze wykonają swój bardzo pierwszy ruch w grze. Pomyśl sobie o takich Zaklęciach:
Możesz rzucić to Zaklęcie na
początku swojej tury, przed
wykonaniem ruchu. Zanim
przyjdzie kolej następnego
gracza, możesz wykonać
dwie tury zamiast jednej.
===============
Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza
na początku jego tury.
Tura tego Poszukiwacza
natychmiast dobiega końca.
==================
Możesz rzucić to Zaklęcie na
początku swojej tury, przed
wykonaniem ruchu. Zanim
przyjdzie kolej następnego
gracza, możesz wykonać
trzy tury zamiast jednej.
==================
Cast on any character
at the start of his turn.
That character must
immediately end his turn.
Then, you immediately
take an additional turn.
=================
I sobie pomyśl, że Uczeń może co chwilę sobie taki rzucić (albo wiele innych). Poszukiwacz pierwszy do zbanowania bez zastanowienia.
Możesz rzucić to Zaklęcie na
początku swojej tury, przed
wykonaniem ruchu. Zanim
przyjdzie kolej następnego
gracza, możesz wykonać
dwie tury zamiast jednej.
===============
Możesz rzucić to Zaklęcie na
dowolnego Poszukiwacza
na początku jego tury.
Tura tego Poszukiwacza
natychmiast dobiega końca.
==================
Możesz rzucić to Zaklęcie na
początku swojej tury, przed
wykonaniem ruchu. Zanim
przyjdzie kolej następnego
gracza, możesz wykonać
trzy tury zamiast jednej.
==================
Cast on any character
at the start of his turn.
That character must
immediately end his turn.
Then, you immediately
take an additional turn.
=================
I sobie pomyśl, że Uczeń może co chwilę sobie taki rzucić (albo wiele innych). Poszukiwacz pierwszy do zbanowania bez zastanowienia.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6187
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Od tego ma 5 losu, aby przez jakiś czas jeszcze zipać Zresztą, ta zdolność nie ma znaczenia, bo Zaklecie i tak jest rzucone i tak, więc nie jest usuwane z gry, a idzie na stos odrzuconych, a wiec wraca na rękę ucznia, który po raz kolejny je rzuca.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
No nie do końca, gdyż Poszukiwacze choćby z podstawki, również cały czas muszą "posiadać zaklęcie" i do tego nie rzucać kostką czy ono zadziała. Dlatego nie rozumiem jego potęgi skoro każdy czar, który chce rzucić, może nie zadziałać?Nemomon pisze:No więc prawda jest trochę inna. Uczeń póki co jest najpotężniejszym Poszukiwaczem, który jako jedyny chyba może wygrać grę już w swej pierwszej turze, zanim inni Poszukiwacze wykonają swój bardzo pierwszy ruch w grze.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Chodzi o jego ostatnią zdolność, wedle której 1 Zaklęcie może cały czas rzucać, a jak jeszcze trafi na Zaklęcie w "dowolnym momencie", to może je rzucać w nieskończoność. Te 4 punkty Mocy mogą na początku stanowić mały problem, ale zaraz po ich zdobyciu Uczeń przez aklamację wygrywa grę.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nemomon pisze:Chodzi o jego ostatnią zdolność, wedle której 1 Zaklęcie może cały czas rzucać, a jak jeszcze trafi na Zaklęcie w "dowolnym momencie", to może je rzucać w nieskończoność. Te 4 punkty Mocy mogą na początku stanowić mały problem, ale zaraz po ich zdobyciu Uczeń przez aklamację wygrywa grę.
Hmm, myślałem że jest to błąd w tłumaczeniu :-k W takim jednak wypadku, masz zupełną rację i ten Poszukiwacz w obecnej postaci jest bardzo potężny...
Osobiście, zmieniłbym to jednak coś mniej potężnego, np. możesz wziąć zaklęcie ze stosu już zużytych.
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
no to tak jest przecież.
Generalnie można to też interpretować tak, że nie możesz wziąć Zaklęcia, które właśnie rzuciłeś bo ono jeszcze nie jest na stosie kart użytych. Ale to i tak niewiele zmienia. Postać co najmniej niezręczna i grać nią bez sensu. Z tą zdolnością wymiata, bez niej jest słabeuszem.
Generalnie można to też interpretować tak, że nie możesz wziąć Zaklęcia, które właśnie rzuciłeś bo ono jeszcze nie jest na stosie kart użytych. Ale to i tak niewiele zmienia. Postać co najmniej niezręczna i grać nią bez sensu. Z tą zdolnością wymiata, bez niej jest słabeuszem.
Karramba!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dzisiaj dwie karty, przetłumaczone pi razy drzwi. Czarna Wiedźma znana była już jakiś czas, aczkolwiek oba nie są jeszcze dokładnymi tłumaczeniami, jako, że wciąż czekamy na maila...
Czarna Wiedźma
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Przeklęta Polana**
1. Nie rzucasz kocią w Lesie - zawsze jesteś tam bezpieczny. ***
2. Za każdym razem, gdy wykonujemy ruch, możemy rzucić 2 kośćmi i albo zsumować wynik i poruszyć się o tyle pól, albo wybrać jedną z nich i poruszyć się o tyle pól.
3. Za każdym razem, gdy jesteś celem Zaklęcia, którego sam nie rzuciłeś, rzuć 1 kością:
1-3) Zaklęcie działa normalnie
4-6) Wymykamy się Zaklęciu.
Nie dotyczy Zaklęcia Rozkazu.
** - Nie jest jeszcze potwierdzony ten obszar startu.
*** - Nie mamy wyboru, czy chcemy rzucać kością, czy nie. Nie możemy rzucać. Wynika również fakt, że Dżinn został także źle przetłumaczony (powyżej) i nie może rzucać kością w Lesie oraz na Skałach.
========
Sługa Szatana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Cmentarz
1. Może atakować psychicznie innych Poszukiwaczy
2. Gdy badasz Ducha, możesz zasłać go na innego Poszukiwacza, który musi z nim walczyć. Duch przenosi się na obszar, na którym ten Poszukiwacz się znajduje.
3. Gdy inny Poszukiwacz wyciągnie Potępieńca, Diabła lub Mefistofelesa, możesz rzucić 1 kością. Jeżeli wypadnie 1, 2, 3 lub 4, ty badasz tę kartę, nie Poszukiwacz, który ichg wyciągnął.
4. Zamiast rzucać kością na Cmentarzu lub na Przeklętej Polanie, możesz zdecydować się otrzymać 1 Życie, 1 Zaklęcie lub teleportację do dowolnego obszaru w tej Krainie.
5. Nie możesz z własnej woli wejść na obszary Miasta, Wioski, Gospody ani Zamku. Jeżeli zostaniesz do tego zmuszony, nie możesz badać ani jednej z tamtejszych lokacji.
6. Nie możesz używać Broni w jakiejkolwiek walce, chyba że jest nią Runiczny Miecz. Nie możesz również używać Zbroi ani Hełmu.
Czarna Wiedźma
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Przeklęta Polana**
1. Nie rzucasz kocią w Lesie - zawsze jesteś tam bezpieczny. ***
2. Za każdym razem, gdy wykonujemy ruch, możemy rzucić 2 kośćmi i albo zsumować wynik i poruszyć się o tyle pól, albo wybrać jedną z nich i poruszyć się o tyle pól.
3. Za każdym razem, gdy jesteś celem Zaklęcia, którego sam nie rzuciłeś, rzuć 1 kością:
1-3) Zaklęcie działa normalnie
4-6) Wymykamy się Zaklęciu.
Nie dotyczy Zaklęcia Rozkazu.
** - Nie jest jeszcze potwierdzony ten obszar startu.
*** - Nie mamy wyboru, czy chcemy rzucać kością, czy nie. Nie możemy rzucać. Wynika również fakt, że Dżinn został także źle przetłumaczony (powyżej) i nie może rzucać kością w Lesie oraz na Skałach.
========
Sługa Szatana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Cmentarz
1. Może atakować psychicznie innych Poszukiwaczy
2. Gdy badasz Ducha, możesz zasłać go na innego Poszukiwacza, który musi z nim walczyć. Duch przenosi się na obszar, na którym ten Poszukiwacz się znajduje.
3. Gdy inny Poszukiwacz wyciągnie Potępieńca, Diabła lub Mefistofelesa, możesz rzucić 1 kością. Jeżeli wypadnie 1, 2, 3 lub 4, ty badasz tę kartę, nie Poszukiwacz, który ichg wyciągnął.
4. Zamiast rzucać kością na Cmentarzu lub na Przeklętej Polanie, możesz zdecydować się otrzymać 1 Życie, 1 Zaklęcie lub teleportację do dowolnego obszaru w tej Krainie.
5. Nie możesz z własnej woli wejść na obszary Miasta, Wioski, Gospody ani Zamku. Jeżeli zostaniesz do tego zmuszony, nie możesz badać ani jednej z tamtejszych lokacji.
6. Nie możesz używać Broni w jakiejkolwiek walce, chyba że jest nią Runiczny Miecz. Nie możesz również używać Zbroi ani Hełmu.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Ależ nudni Ci Poszukiwacze. Klimatyczni to nawet są, choć sługa szatana wygląda śmiesznie.
Zdolności pozostawiają nieco do życzenia.
Wiedźma jest dość wyważona, ale nic porażającego.
Sługa Szatana jest fatalny. Im więcej będzie się dokładać dodatków do gry tym będzie gorszy i bardziej uciążliwy.
No i ta ostatnia zdolność to już ostra przesada.
Zdolności pozostawiają nieco do życzenia.
Wiedźma jest dość wyważona, ale nic porażającego.
Sługa Szatana jest fatalny. Im więcej będzie się dokładać dodatków do gry tym będzie gorszy i bardziej uciążliwy.
No i ta ostatnia zdolność to już ostra przesada.
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Coś w tym jest i dla tego sądzę, że ewolucja dodatków do TMiM,a powinna przebiegać w każdym przypadku w sposób indywidualny. Każdy ma jakieś upodobania i różne rzeczy mu się w tej grze podobają. Nie każde zasady uwzględnia. Ja praktycznie zawsze coś zmieniałem w kartach które wydrukowałem i dalej będę tak robił, a jak czas pozwoli to zasady pewnie wszystkie swoje ujmę w jednym dziele.Artownik pisze:Sługa Szatana jest fatalny. Im więcej będzie się dokładać dodatków do gry tym będzie gorszy i bardziej uciążliwy.
No i ta ostatnia zdolność to już ostra przesada.
A odnośnie poszukiwaczy to już w ogóle większość nie nadawała by się do gry... Są zbyt niewyważeni. Pomysły fajne ale potrzebna przeróbka.
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Szaman Goblinów
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Skały
1. Nie musi walczyć z Goblinami oraz Ogrami.
2. Jeżeli pokona Goblina, może go wziąć jako Przyjaciela, a nie trofeum
3. Jeżeli Poszukiwacz wyciągnie kartę Potwora, możemy wysłać naszego Przyjaciela Goblina, aby z nim walczył. Jeżeli Goblin przegra, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.
4. Zamiast tracić 1 punkt Życia, możemy odrzucić 1 Przyjaciela Goblina.
5. Rozpoczynamy grę z 1 Zaklęciem.
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Skały
1. Nie musi walczyć z Goblinami oraz Ogrami.
2. Jeżeli pokona Goblina, może go wziąć jako Przyjaciela, a nie trofeum
3. Jeżeli Poszukiwacz wyciągnie kartę Potwora, możemy wysłać naszego Przyjaciela Goblina, aby z nim walczył. Jeżeli Goblin przegra, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.
4. Zamiast tracić 1 punkt Życia, możemy odrzucić 1 Przyjaciela Goblina.
5. Rozpoczynamy grę z 1 Zaklęciem.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nie można się zgodzić z tym stwierdzeniem. Na pewno wymagająca postać niesamowicie zależna, podobnie jak Gladiator, od Przyjaciół. Z tą jednak różnicą, że tu mowa o specyficznym rodzaju "zielonych" Przyjaciół.Bludgeon pisze:Krótko mówiąc, beznadziejny
Na pewno na takich delikwentów dużo trudniej trafić i rzeczywiście, może zdarzyć się sytuacja, że zostaniemy jedynie z 1 Czarem. Cóż, takie są uroki losowości tej gry.
Nie interesowałem się ale może sprawdzał ktoś ile Goblinów jest obecnie w talii Przygód? Da nam to jako taki obraz, jakie są szanse wykorzystać skille tej postaci.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ta zdolność jest inna, została źle przetłumaczona ostatnim razem, później ją poprawię na aktualną wersję.Nemo pisze:3. Jeżeli Poszukiwacz wyciągnie kartę Potwora, możemy wysłać naszego Przyjaciela Goblina, aby z nim walczył. Jeżeli Goblin przegra, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.
Frostmarch daje nam 2 Gobliny w tali Przygód. W Podziemiach + Podstawka, to w sumie 17 Goblinów. Są jeszcze 3 Hobgobliny, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Pełen spis kart, jeżeli ktoś zainteresowany, znajduje się tutaj.Kaktus+ pisze:Nie interesowałem się ale może sprawdzał ktoś ile Goblinów jest obecnie w talii Przygód? Da nam to jako taki obraz, jakie są szanse wykorzystać skille tej postaci.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
czyli generalnie ponad 20 kart Goblinów, a jeżeli doliczymy do tego Hobgobliny (co uważam, za rozsądne wyjście) to otrzymamy 23 Karty, a to już jakiekolwiek szanse na zdobycie Przyjaciela daje nam.
Swoją drogą, to byłby miły akcent od FF gdyby ukazał się do nowego Talizmana cały dodatek, wystarczy, że karciany, dedykowany tylko i wyłącznie Goblinom, Orkom, Snootlingom itp. Niby gdybanie ale jakby nie było, byłoby bardzo miło
Swoją drogą, to byłby miły akcent od FF gdyby ukazał się do nowego Talizmana cały dodatek, wystarczy, że karciany, dedykowany tylko i wyłącznie Goblinom, Orkom, Snootlingom itp. Niby gdybanie ale jakby nie było, byłoby bardzo miło
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Kaktus, wtedy ten szaman byłby fajny
Jeszcze mógłby mieć jakąś zdolność że np. w Ruinach może sobie wyciągnąć pierwszego goblina z talii.
[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 9:46 am ]
Jeszcze mógłby mieć jakąś zdolność że np. w Ruinach może sobie wyciągnąć pierwszego goblina z talii.
[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 9:46 am ]
Masz na myśli jego 3cią zdolność? Też mi się nie podoba, wolałbym żeby miał coś w stylu "zawsze gdy napotkasz nieznajomego możesz go zabić. Jeśli to zrobisz, otrzymujesz 1 zaklęcie"Artownik pisze: Sługa Szatana jest fatalny. Im więcej będzie się dokładać dodatków do gry tym będzie gorszy i bardziej uciążliwy.
No i ta ostatnia zdolność to już ostra przesada.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Tu akurat miałem na myśli czwartą zdolność, która wiąże go z dwoma polami na planszy - Cmentarzem i Przeklętą Polaną, a więc z planszą podstawową.Bludgeon pisze:Masz na myśli jego 3cią zdolność? Też mi się nie podoba, wolałbym żeby miał coś w stylu "zawsze gdy napotkasz nieznajomego możesz go zabić. Jeśli to zrobisz, otrzymujesz 1 zaklęcie"Artownik pisze: Sługa Szatana jest fatalny. Im więcej będzie się dokładać dodatków do gry tym będzie gorszy i bardziej uciążliwy.
No i ta ostatnia zdolność to już ostra przesada.
Ale to też fakt, że trzecia zdolność to kupa, niby pod klimat, ale mechanika beznadziejna.