Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: wtorek 29 wrz 2009, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Do mnie doszło. Przejrzałem i sama gra super ale mam dwa zastrzeżenia:
1. Nie mam już gdzie tych kart wkładać. W następnym dodatku chcę pudełka z przegródkami
2. Podróż statkiem i 30 stopniowy mróz zrobiły swoje z pudełkiem i kartami poszukiwaczy. Tak dziwnie się wyginają
W tłumaczeniu na pierwszy rzut oka nie znalazłem "prawie nic" co by się rzuciło w oczy.
Ale cóż znaczy słowo "Umbrowy" bo mnie ono rozwaliło To podobno coś z krwią ma wspólnego
1. Nie mam już gdzie tych kart wkładać. W następnym dodatku chcę pudełka z przegródkami
2. Podróż statkiem i 30 stopniowy mróz zrobiły swoje z pudełkiem i kartami poszukiwaczy. Tak dziwnie się wyginają
W tłumaczeniu na pierwszy rzut oka nie znalazłem "prawie nic" co by się rzuciło w oczy.
Ale cóż znaczy słowo "Umbrowy" bo mnie ono rozwaliło To podobno coś z krwią ma wspólnego
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Różdżki używasz po deklaracji ataku, ale przed nim samym. Więc nie możesz użyć żadnej innej zdolności, której nie można użyć w walce. Za to, bez względu na to, czy użycie Różdżki się uda, cyz nie, normalnie atakujesz swego przeciwnika.Kufir pisze:Po jej użyciu możemy jeszcze zaatakować Poszukiwacza lub użyć przeciwko niemu specjalnej zdolności?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Sithis
-
- Posty: 3
- Rejestracja: środa 06 sty 2010, 23:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 29
No i w końcu po wielu trudach i bojach Podziemia do mnie dotarły. Jak zwykle wina leżała po stronie Poczty Polskiej która uznała że najlepszym pomysłem zamiast zostawienia awiza, jest pozostawienie paczki u sąsiada...
No ale wystarczy tego marudzenia.
Jak sprawuje się sam dodatek?
Ano bardzo dobrze!
Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłem uwagę po rozpakowaniu pudełka są gabaryty dodatku. Pudełko zajmuje tyle samo miejsca co podstawowa edycja, w środku niego znajdziemy zaś planszę (mniejsza niż się spodziewałem), instrukcję, nowe karty oraz oczywiście Poszukiwaczy wraz z figurkami. Miłym dodatkiem jest angielskojęzyczny katalog FFG.
Sama plansza jest bardzo ładna, pól jest dużo więc okazji do brania kart nie zabraknie.
A jak z kartami? Również trzymaja poziom, w końcu trafiają się silniejsi wrogowie (nawet o Sile 10), Przedmioty i Przyjaciele również ciekawi, duża część z nich przeznaczona tylko dla konkretnych charakterów. Nowych Poszukiwaczy w liczbie 5 przejrzałem, Gladiator i Cyganka są moim zdaniem najbardziej interesujący, chociaż zdolności Filozofa też są niczego sobie, figurki nadal dobrze wyglądają, aczkolwiek mogłyby być lepsze. Nie wiem jak dodatek sprawdzi się "w praniu" ale żywię silną nadzieję że tak dobrze na jaki wygląda.
Warto wydać te 115zł bo to naprawdę dobry dodatek, a do tego cena odpowiednia.
A tak ogólnie to witam wszystkich miłośników Magii i Miecza.
No ale wystarczy tego marudzenia.
Jak sprawuje się sam dodatek?
Ano bardzo dobrze!
Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłem uwagę po rozpakowaniu pudełka są gabaryty dodatku. Pudełko zajmuje tyle samo miejsca co podstawowa edycja, w środku niego znajdziemy zaś planszę (mniejsza niż się spodziewałem), instrukcję, nowe karty oraz oczywiście Poszukiwaczy wraz z figurkami. Miłym dodatkiem jest angielskojęzyczny katalog FFG.
Sama plansza jest bardzo ładna, pól jest dużo więc okazji do brania kart nie zabraknie.
A jak z kartami? Również trzymaja poziom, w końcu trafiają się silniejsi wrogowie (nawet o Sile 10), Przedmioty i Przyjaciele również ciekawi, duża część z nich przeznaczona tylko dla konkretnych charakterów. Nowych Poszukiwaczy w liczbie 5 przejrzałem, Gladiator i Cyganka są moim zdaniem najbardziej interesujący, chociaż zdolności Filozofa też są niczego sobie, figurki nadal dobrze wyglądają, aczkolwiek mogłyby być lepsze. Nie wiem jak dodatek sprawdzi się "w praniu" ale żywię silną nadzieję że tak dobrze na jaki wygląda.
Warto wydać te 115zł bo to naprawdę dobry dodatek, a do tego cena odpowiednia.
A tak ogólnie to witam wszystkich miłośników Magii i Miecza.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Oj nie marudź, mój listonosz wziął ze sobą papierek, że jest paczka do dostarczenia, ale zapomniał wziąć samą paczkę. Dał mi ten kwitek i powiedział, abym sam sobie poszedł na pocztę i odebrał..Nathaniel pisze:Jak zwykle wina leżała po stronie Poczty Polskiej która uznała że najlepszym pomysłem zamiast zostawienia awiza, jest pozostawienie paczki u sąsiada...
No i witamy Ciebie na forum :mrgreen:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
UmbraFreeasy pisze:Ale cóż znaczy słowo "Umbrowy" bo mnie ono rozwaliło To podobno coś z krwią ma wspólnego
Kufir pisze:Mam pytanie dotyczące Eliksira Życia.
Rzut kostką wykonujemy po odłożeniu już Żetonu Życia na stos żetonów czy przed (nie tracąc jeszcze żetonu życia)?
Czyli najpierw trzeba stracić. W FAQu są odpowiedzi dotyczące podobnej sytuacji w innych kartach (np. Zaklcie "Uzdrowienia", którego nie możemy użyć tracąc ostatni punkt Życia.Eliksir Życia pisze:Eliksiru Życia możesz się napić
za każdym razem, kiedy tracisz
punkty Życia.
Gdy jest na karcie jest mowa o Mocy/Sile, chodzi o całkowitą Moc/Siłę, ale bez punktów dodawanych w walce (chyba że instrukcja karty mówi inaczej). To też będzie w FAQu.Kufir pisze: Oraz pytanie dotyczące Różdzki Smoczego Ognia.
Liczymy całkowitą Siłę i Moc ? Bazową ?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- AMG
-
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek 26 sty 2010, 18:30
- Lokalizacja: zza siedmiu lasów
- Płeć:
- Wiek: 36
Jeżeli problem wciąż aktualny (u mnie niestety tak), to dowiedziałam się w Rebelu, że Podziemia dostali dzisiaj, czyli wysyłać będą pewnie dopiero jutro. Eh, błąd taktyczny, myślałam, że kurierem z Rebela będzie szybciej niż pocztą z Galakty. Następnym razem będę mądrzejsza, a póki co pozostaje mi tylko czytać Wasze relacje...7Tristan pisze:Ktoś zamawiał na Rebelu? ma jakieś info co do wysyłki?
Przy okazji - witam wszystkich wielbicieli MiM. :)
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Uzdrowienie pisze:Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie (na
siebie lub innego Poszukiwacza).
Poszukiwacz, na którego zostało
rzucone to Zaklęcie, odzyskuje
początkową wartość Życia.
Tak samo z eliksirem: nie możesz go wypić kiedy tracisz ostatni punkt życia,bo jesteś już martwy. (ale nie którzy inaczej to interpretują - dopóki nie będzie tego w FAQ, dopóty interpretacja jest dowolna). W tej sytuacji ma znaczenie, czy odkładamy najpierw żeton czy nie. Inne nie przychodzą mi na myśl.FAQ pisze:Uzdrowienie
P: Czy Poszukiwacz może użyć Uzdrowienia w momencie, kiedy traci ostatni punkt Życia?
O: Nie. Poszukiwacz musi posiadać przynajmniej jeden punkt Życia, aby odzyskiwać lub otrzymywać punkty Życia.
Ostatnio zmieniony wtorek 26 sty 2010, 19:30 przez 8janek8, łącznie zmieniany 2 razy.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
No proszę, premiera Podziemi i mamy wysyp nowych userów
Osz... a co z dewizą "Ani deszcz, ani śnieg, ani skleroza nie powstrzymają listonosza"?Oj nie marudź, mój listonosz wziął ze sobą papierek, że jest paczka do dostarczenia, ale zapomniał wziąć samą paczkę. Dał mi ten kwitek i powiedział, abym sam sobie poszedł na pocztę i odebrał..
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja jestem juz po kilku rozegranych partiach z podziemiami i musze przyznac ze wszyscy poszukiwacze z tego dodatku sa bardzo ciekawi.
Uważam ze nalepsza postacia jest tu Amazonka, ma dwie zdolności z ktorych korzysta sie własciwie w kazdej turze. Rzut dwoma koścmi za ruch i wybór tego wyniku ktory nam sie podoba daje ogromne mozliwosci w poruszaniu sie, o wiele łatwiej trafic na ciekawe obszary lub uniknac niebezpieczenstw. No ale najlepsze jest to ze po kazdej przegranej lub zremisowanej walce mozna zignorowac ten wynik i walczyc ponownie, co zwieksza szanse przezycia i oszczedza punkty losu. Ja grajac Amazonką praktycznie wogóle nie korzystałem z punktów losu.
Gladiator jest swietny jesli mam sporo przyjaciól, jego sila wzrasta wtedy ogromnie.
Cyganką mozna niezle namieszac jesli inni gracze rzucaja duzo zaklec. Lepiej uwazac z rzucaniem niektorych zaklec jesli Cyganka jest w grze bo mozna oberwac tym samym ktore sie przed chwila rzuciło No i Cyganka moze unikac wedle woli niekorzystnych dla siebie kart zdarzen co nieraz moze uratowac jej zycie.
Zawadiaką mozna poszalec w krainie zewnetrznej bo jest tam kilka obszarów o nazwie Pola gdzie ten zawsze moze ciagnac o karte wiecej, tylko ze rozpatrza obie wiec czasem moze sie to tez zle skoczyc No i to ze po kazdej wygranej walce mozna odbyc dodatkowa ture tez jest dobre.
A filozof mimo iz takze fajna postac, podoba mi sie chyba najmniej w porownaniu z reszta poszukiwaczy z Podziemi. Mozliwosc odrzucania zaklec przy ich losowaniu jest przydatna zwłaszcza gdy mamy różdzkę. No i moze likwidowac odkryte karty przygód przez ich odrzucenie co jest chyba u niego najlepsze ale ogólnie bez rewelacji, mi w kazdym razie nie szło grajac nim wiec moze dlatego spodobal mi sie mniej niz pozostali.
Ogólnie uwazam ze to świetny dodatek i wskali do 10 oceniłbym go na 8. Na plus super klimat, ciekawi poszukiwacze i przede wszystkim mocni wrogowie. A z minusów to nie wiem, nie doszukałem sie ich wielu, raczej szczególy. Nie podoba mi sie karta Zapadni. Byloby świetnie gdyby po wyciąnieciu jej lądowało sie gdzies w środku podziemi a nie na wejsciu do nich. Wtedy chcac nie chcac wpadamy gdzies w srodek tych wszystkich tuneli pomiedzy wrogów i musimy jakos sie wydostac lub brnąć w strone skarbca a tak to ta karta własciwie nic nie znaczy jak dla mnie.
Poza tym zaklecia z Podziemi moglyby byc ciekawsze ale i tak jest niezle. No i nie ma nowych zadan czarownika powiazanych z Podziemiami a szkoda.
Innych minusów jakoś teraz nie moge sobie przypomniec wiec jest dobrze
Uważam ze nalepsza postacia jest tu Amazonka, ma dwie zdolności z ktorych korzysta sie własciwie w kazdej turze. Rzut dwoma koścmi za ruch i wybór tego wyniku ktory nam sie podoba daje ogromne mozliwosci w poruszaniu sie, o wiele łatwiej trafic na ciekawe obszary lub uniknac niebezpieczenstw. No ale najlepsze jest to ze po kazdej przegranej lub zremisowanej walce mozna zignorowac ten wynik i walczyc ponownie, co zwieksza szanse przezycia i oszczedza punkty losu. Ja grajac Amazonką praktycznie wogóle nie korzystałem z punktów losu.
Gladiator jest swietny jesli mam sporo przyjaciól, jego sila wzrasta wtedy ogromnie.
Cyganką mozna niezle namieszac jesli inni gracze rzucaja duzo zaklec. Lepiej uwazac z rzucaniem niektorych zaklec jesli Cyganka jest w grze bo mozna oberwac tym samym ktore sie przed chwila rzuciło No i Cyganka moze unikac wedle woli niekorzystnych dla siebie kart zdarzen co nieraz moze uratowac jej zycie.
Zawadiaką mozna poszalec w krainie zewnetrznej bo jest tam kilka obszarów o nazwie Pola gdzie ten zawsze moze ciagnac o karte wiecej, tylko ze rozpatrza obie wiec czasem moze sie to tez zle skoczyc No i to ze po kazdej wygranej walce mozna odbyc dodatkowa ture tez jest dobre.
A filozof mimo iz takze fajna postac, podoba mi sie chyba najmniej w porownaniu z reszta poszukiwaczy z Podziemi. Mozliwosc odrzucania zaklec przy ich losowaniu jest przydatna zwłaszcza gdy mamy różdzkę. No i moze likwidowac odkryte karty przygód przez ich odrzucenie co jest chyba u niego najlepsze ale ogólnie bez rewelacji, mi w kazdym razie nie szło grajac nim wiec moze dlatego spodobal mi sie mniej niz pozostali.
Ogólnie uwazam ze to świetny dodatek i wskali do 10 oceniłbym go na 8. Na plus super klimat, ciekawi poszukiwacze i przede wszystkim mocni wrogowie. A z minusów to nie wiem, nie doszukałem sie ich wielu, raczej szczególy. Nie podoba mi sie karta Zapadni. Byloby świetnie gdyby po wyciąnieciu jej lądowało sie gdzies w środku podziemi a nie na wejsciu do nich. Wtedy chcac nie chcac wpadamy gdzies w srodek tych wszystkich tuneli pomiedzy wrogów i musimy jakos sie wydostac lub brnąć w strone skarbca a tak to ta karta własciwie nic nie znaczy jak dla mnie.
Poza tym zaklecia z Podziemi moglyby byc ciekawsze ale i tak jest niezle. No i nie ma nowych zadan czarownika powiazanych z Podziemiami a szkoda.
Innych minusów jakoś teraz nie moge sobie przypomniec wiec jest dobrze
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ano, ja argumentuję, że skoro Pancerze bronią przed stratą Życia, a pisze na nich, że rzucamy po utracie Życia, to Elixir, zgodnie z wordingiem na karcie, ma priorytet, a dopiero, gdy nam się nie uda nim "obronić", to możemy tarczą, bo jesteśmy po tej stracie Życia właśnie.8janek8 pisze:Uzdrowienie pisze:Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie (na
siebie lub innego Poszukiwacza).
Poszukiwacz, na którego zostało
rzucone to Zaklęcie, odzyskuje
początkową wartość Życia.Tak samo z eliksirem: nie możesz go wypić kiedy tracisz ostatni punkt życia,bo jesteś już martwy. (ale nie którzy inaczej to interpretują - dopóki nie będzie tego w FAQ, dopóty interpretacja jest dowolna). W tej sytuacji ma znaczenie, czy odkładamy najpierw żeton czy nie. Inne nie przychodzą mi na myśl.FAQ pisze:Uzdrowienie
P: Czy Poszukiwacz może użyć Uzdrowienia w momencie, kiedy traci ostatni punkt Życia?
O: Nie. Poszukiwacz musi posiadać przynajmniej jeden punkt Życia, aby odzyskiwać lub otrzymywać punkty Życia.
[ Dodano: Wto Sty 26, 2010 7:34 pm ]
To chyba nawet za komuny tak nie byłoHunteR pisze:No proszę, premiera Podziemi i mamy wysyp nowych userów
Osz... a co z dewizą "Ani deszcz, ani śnieg, ani skleroza nie powstrzymają listonosza"?Oj nie marudź, mój listonosz wziął ze sobą papierek, że jest paczka do dostarczenia, ale zapomniał wziąć samą paczkę. Dał mi ten kwitek i powiedział, abym sam sobie poszedł na pocztę i odebrał..
[ Dodano: Wto Sty 26, 2010 7:36 pm ]
Tak było w Trzeciej Edycji :mrgreen:Roland pisze:Byloby świetnie gdyby po wyciąnieciu jej lądowało sie gdzies w środku podziemi a nie na wejsciu do nich.
[ Dodano: Wto Sty 26, 2010 7:38 pm ]
Zadania powinny być ogólnikowe, nie powinno w nich wymagać się innych dodatków. W przyszlości jednak jakieś się pojawią z ikoną Rozszerzenia.Roland pisze:No i nie ma nowych zadan czarownika powiazanych z Podziemiami a szkoda.
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Ogólnie to widzę to tak, że są dwie opcje dotyczące skarbu Eliksir Życia (inne interpretacje wydają się być bez sensu):
A. Eliksiru Życia możemy użyć tak jak Pancerza, czyli możemy z niego skorzystać, nawet jeśli mamy stracić ostatni punkt Życia, nie odrzucamy tych żetonów Życia, które mieliśmy stracić, po czym rozpatrujemy wynik rzutu za eliksir.
lub
B. Eliksiru Życia możemy użyć tak jak Uzdrowienia, czyli nie możemy z niego skorzystać, jeśli mamy stracić ostatni punkt Życia, odrzucamy te żetony Życia, które mieliśmy stracić, po czym rozpatrujemy wynik rzutu za eliksir.
Obie opcje mają plusy i minusy. Sam nie wiem z której lepiej korzystać
Teraz przydałoby się jakieś oficjalne stanowisko tego gagatka, który stworzył to dziwactwo
EDIT: ostatecznie zdecydowałbym się na opcje B. Może w w przyszłości w FAQu się to potwierdzi.
A. Eliksiru Życia możemy użyć tak jak Pancerza, czyli możemy z niego skorzystać, nawet jeśli mamy stracić ostatni punkt Życia, nie odrzucamy tych żetonów Życia, które mieliśmy stracić, po czym rozpatrujemy wynik rzutu za eliksir.
lub
B. Eliksiru Życia możemy użyć tak jak Uzdrowienia, czyli nie możemy z niego skorzystać, jeśli mamy stracić ostatni punkt Życia, odrzucamy te żetony Życia, które mieliśmy stracić, po czym rozpatrujemy wynik rzutu za eliksir.
Obie opcje mają plusy i minusy. Sam nie wiem z której lepiej korzystać
Teraz przydałoby się jakieś oficjalne stanowisko tego gagatka, który stworzył to dziwactwo
EDIT: ostatecznie zdecydowałbym się na opcje B. Może w w przyszłości w FAQu się to potwierdzi.
Ostatnio zmieniony wtorek 26 sty 2010, 23:16 przez 8janek8, łącznie zmieniany 2 razy.
-
-
- Posty: 70
- Rejestracja: wtorek 27 sty 2009, 09:10
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
- Wiek: 38
Najpierw grałem Zawadiaką ale ten dość szybko zginął. Kolejne losowanie i tym razem Amazonka i muszę przyznać że jest dość niezłą postacią, szczególnie ta zdolność z dwoma rzutami za ruch bardzo mi się spodobała.
Podziemia są trudne...po pierwsze dużo potworów a po drugie jest sporo miejsc gdzie się odkrywa więcej niż jedną kartę i przez to może wypaść jeszcze więcej potworów Sporo osób u nas właśnie w podziemiach zginęło. W sumie przedmioty tam występujące wcale nie są aż tak przepoteżne, lepsze jest to że można ponabijać sobie moc i siłę walcząc z potworami, których jest multum i pozdobywać trofea.
Szkoda że sam wystrój podziemi jak i karty są wszystkie w jednej "szarawo-brązowej" tonacji. Wolę jednak planszę główną ona jest jakoś....bardziej kolorowa i różnorodna pod względem graficznym
U nas wygrał Gladiator:-)
Podziemia są trudne...po pierwsze dużo potworów a po drugie jest sporo miejsc gdzie się odkrywa więcej niż jedną kartę i przez to może wypaść jeszcze więcej potworów Sporo osób u nas właśnie w podziemiach zginęło. W sumie przedmioty tam występujące wcale nie są aż tak przepoteżne, lepsze jest to że można ponabijać sobie moc i siłę walcząc z potworami, których jest multum i pozdobywać trofea.
Szkoda że sam wystrój podziemi jak i karty są wszystkie w jednej "szarawo-brązowej" tonacji. Wolę jednak planszę główną ona jest jakoś....bardziej kolorowa i różnorodna pod względem graficznym
U nas wygrał Gladiator:-)
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Tylko że w rewelacyjnej III edycji Podziemia miały całe 16 pól (II ed - 25, IV ed - 29) więc nawet upadek w środku oznacza jakieś 2 tury zanim z nich uciekniemy. Mniejszych nie mogli zrobić? :/ Dzisiaj właśnie zobaczyłem planszę. To chyba powinno się nazywać "Basement of doom", a nie "Dungeon of doom".Nemomon pisze:Tak było w Trzeciej EdycjiRoland pisze:Byłoby świetnie gdyby po wyciągnięciu jej lądowało się gdzieś w środku podziemi a nie na wejściu do nich.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Muszę przyznać, że pomysł jest genialny! Po zrobieniu tego na dole mieszczą mi się wszystkie karty w koszulkach (czyli zajmują 2x więcej niż normalnie) posegregowane w woreczki strunowe, a górny "prostokąt" wyłożyłem gąbką i mieszczą się tam wszystkie figurki.Kufir pisze:Odwróć wkładkę w pudełku z Podziemiami i dostaniesz dwie prostokątne szerokie przegródki do których możesz upchnąć sporo rzeczy
Jak dorwę aparat to mogę dać zdjęcia.
Cieszę się że mogłem pomóc, czekam na fotkę
Niby, OK ale po co taka zasada?Nie możesz wejść do Krainy Wewnętrznej jeśli nie pokonasz wcześniej Pana Ciemności
Nie lubię graczy zmuszać do zwiedzania Podziemi w tak drastyczny sposób.
Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest granie z Zadaniami Czarownika w których 5 zadań jest powiązanych z Podziemiami. Wtedy też grając z dodatkiem Zadania Czarownika, karta Skarbu - Talisman jest faktycznie skarbem, a nie jedynie śmieciem
Co się tyczy samych Podziemi, jeszcze nie grałem, ale kart bardzo mi się podobają.
Są ciekawe. klimatyczne, karty skarbów są bardzo atrakcyjne i myślę iż będą zachęcać do eksploracji podziemi w których faktycznie można zdobyć sporo bonusów z trofea.
Mam tylko nadzieję iż nie okaże się iż penetracja Podziemi przynosi oczekiwane skutki tylko wtedy gdy mamy tam rozbudowanego Poszukiwacza kiedy to spokojnie możemy już iść po Koronę Władzy tradycyjna drogą...
- verdugo
-
- Posty: 55
- Rejestracja: sobota 26 wrz 2009, 14:30
- Lokalizacja: Knw
- Płeć:
- Wiek: 36