Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Przeczucie. Skoro zrobił 1 realm, to nie zostawi go samemu sobie, a trzy pozostałe nieobsadzone. Smocza Wieża jest powszechnie pożądana, a bazowana na Trzeciej Edycji, z której Goodenough czerpie. No i bezplanszowe może ze dwa będą, jako, że wątpię, aby FFG nagle przestało doić z MiMa-krowy. Pomiędzy nimi oczywiście będą dodatki karciane tylko .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Prawda jest taka ze nie ma czym się chwalić. Mam mały zestaw tylko 7 kolorów i talentu za grosz nie posiadam ale na własny użytek sobie pomalowałem na razie jest tylko Filozof jutro bawię się z resztą jak skończę to może się przemogę i fotkę zrobię... wcześniejsze z podstawki można u mnie na pb zobaczyć w kleje link: http://www.photoblog.pl/duch17/30214371 ... ekipa.html
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Jak sie tak dokładnie przyjzec tym figurkom z Podziemi to sa one znacznie gorzej wykonane niz te z podstawki czy Żniwiarza. Figurki z podstawki prezentuja sie swietnie, sa solidne z dobrego plastiku, mocne, te ze Żniwiarza tez sa w porzadku. Dopiero dzis tak sie im dokładnie przyjzałem. Figurki z Podziemi sa mniejsze, jakies takie wątłe, ze słabego plastiku i maja skłonnosc do wyginania sie, wydaje sie ze łatwo moze sie cos w nich wyłamac (np. szpada Zawadiaki czy włócznia Amazonki). Wystarczy wziac do reki np. figurke Czarnoksieznika z podstawki i porównac ja z figurka np. Gladiatora, od razu widac ze róznica jest znaczna a co najsmiszniejsze Czarnoksieznik jest wiekszy niz muskularny Gladiator, żenada...
Całe Podziemia wykonane bardzo solidnie ale na tych figurkach chyba wydawca postanowił oszczedzic...
Całe Podziemia wykonane bardzo solidnie ale na tych figurkach chyba wydawca postanowił oszczedzic...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Ja tam bardzo dokładnie przyjrzałem się swoim i żadnej różnicy w wykonaniu nie widzę. Jakość ta sama, a brak zachowania proporcji, o którym piszesz, to zupełnie inna sprawa. Podejrzewam, że po prostu miałeś pecha i trafiłeś na figurki z "końca serii"Roland pisze:Jak sie tak dokładnie przyjzec tym figurkom z Podziemi to sa one znacznie gorzej wykonane niz te z podstawki czy Żniwiarza. Figurki z podstawki prezentuja sie swietnie, sa solidne z dobrego plastiku, mocne, te ze Żniwiarza tez sa w porzadku.
-
-
- Posty: 57
- Rejestracja: środa 10 lut 2010, 12:42
- Lokalizacja: Skórzewo k/Poznania
- Płeć:
- Wiek: 40
Czy Wam też stosunkowo często zdarza się zdobywać Koronę Władzy po teleportacji ze Skarbca? Po 6 grach 1v1 (z czego 1 nie była dokończona) zdarzyło mi się to w 3. Właściwie Laska Władzy i karty pozwalające wybrać rezultat rzutu kością pozwalają dosyć mocno skrócić grę... Nie trzeba mieć nawet specjalnie mocno podbitych parametrów - wystarczy np. Siła 7-8 - w Podziemiach ten parametr skacze bardzo szybko - przed dotarciem do skarbca ma się już zazwyczaj 11-12 plus bron, kilku przyjaciół, eliksir bądź czar i koniec gry właściwie.
Z tego też względu chyba od następnej gry podniesiemy sobie ilość pkt. siły z trofeów do 9 albo nawet 10, albo progresję +2 / poziom. Zastanawiam się też nad zlikwidowaniem możliwości bezpośredniego wskoczenia na KW - po prostu różnica ataku 7+ to Równina Grozy.
Z tego też względu chyba od następnej gry podniesiemy sobie ilość pkt. siły z trofeów do 9 albo nawet 10, albo progresję +2 / poziom. Zastanawiam się też nad zlikwidowaniem możliwości bezpośredniego wskoczenia na KW - po prostu różnica ataku 7+ to Równina Grozy.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Grałem tylko raz, zgodnie przepisami instrukcji, że należy zebrać 7 punktów. Wróciłem do starej sprawdzonej reguły: 2xSiła/Moc.Matthias[Wlkp] pisze:Z tego też względu chyba od następnej gry podniesiemy sobie ilość pkt. siły z trofeów do 9 albo nawet 10, albo progresję +2 / poziom. Zastanawiam się też nad zlikwidowaniem możliwości bezpośredniego wskoczenia na KW - po prostu różnica ataku 7+ to Równina Grozy.
Zniszczysz sens i cel dodatku. Czytaj wyżej: Podziemia zawsze były drogą na skróty po KW. Tak było, jest i póki co nic nie wskazuje by miało się to zmienić.Matthias[Wlkp] pisze:Zastanawiam się też nad zlikwidowaniem możliwości bezpośredniego wskoczenia na KW - po prostu różnica ataku 7+ to Równina Grozy.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Mam już chyba 6 partii za sobą z Podziemiami i co zaobserwowałem:
- Gra się o dziwo krócej niż z samą wersją Podstawową.
- W tych 6 grach każdy wygrywał zdobywając Koronę Władzy poprzez pokonanie Pana Ciemności.
- W każdej z gier ktoś używał latającego dywanu bądź Konia aby szybciej dostać się do Skarbca
- Gra się o dziwo krócej niż z samą wersją Podstawową.
- W tych 6 grach każdy wygrywał zdobywając Koronę Władzy poprzez pokonanie Pana Ciemności.
- W każdej z gier ktoś używał latającego dywanu bądź Konia aby szybciej dostać się do Skarbca
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
To jest chyba spowodowane tym, że Wrogowie są tam potężniejsi, a co za tym idzie, pakowanie naszego Poszukiwacza przebiega znacznie szybciej.Kufir pisze:Gra się o dziwo krócej niż z samą wersją Podstawową.
Bo jest to chyba najciekawszy sposób w chwili obecnej na zdobycie KW, a poza tym możemy się stamtąd dostać bezpośrednio na KW.Kufir pisze:W tych 6 grach każdy wygrywał zdobywając Koronę Władzy poprzez pokonanie Pana Ciemności.
Ja na razie grałem tylko kilka razy z Podziemiami, wrażenia są jednak jak najbardziej pozytywne.
I moi gracze wręcz przeciwnie niż u Ciebie Kufir, nikomu się nie śpieszy do Księcia gdyż za każdym razem odkrywamy coraz to nowe Karty i o dziwo, wszystkim podoba się ich eksploracja więc kręcą się w kółko i pakują
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Kaktus+ pisze:To jest chyba spowodowane tym, że Wrogowie są tam potężniejsi, a co za tym idzie, pakowanie naszego Poszukiwacza przebiega znacznie szybciej.Kufir pisze:Gra się o dziwo krócej niż z samą wersją Podstawową.Bo jest to chyba najciekawszy sposób w chwili obecnej na zdobycie KW, a poza tym możemy się stamtąd dostać bezpośrednio na KW.Kufir pisze:W tych 6 grach każdy wygrywał zdobywając Koronę Władzy poprzez pokonanie Pana Ciemności.
Ja na razie grałem tylko kilka razy z Podziemiami, wrażenia są jednak jak najbardziej pozytywne.
I moi gracze wręcz przeciwnie niż u Ciebie Kufir, nikomu się nie śpieszy do Księcia gdyż za każdym razem odkrywamy coraz to nowe Karty i o dziwo, wszystkim podoba się ich eksploracja więc kręcą się w kółko i pakują
Kręcenie i pakowanie jest fajne ale do pewnego momentu.
Mając całkowita wartość Siły/Mocy rzędu 18-20 punktów trudno nie iść po Koronę. Ileż można się pakować.
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czwartek 04 lut 2010, 12:45
- Lokalizacja: Dębica
- Płeć:
Zgadzam się z Kufirem w 100%. Zresztą raczej nikt przy zdrowych zmysłach nie wchodzi do Podziemi na początku gry, tylko jak się nieco "dopakuje", a jeżeli dodamy do tego sporą liczbę trofeów (wrogów) jaka znajduje się w podziemiach oraz parę ciekawych przedmiotów, w tym skarby droga do KW staje się banalnie prosta.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Doszedłem do wniosku że Podziemia są za łatwe i już wyjaśniam dlaczego.
Jakie poważne zagrożenia są w Podziemiach ?
- Zielona Mgła (Zdarzenie), odkładamy na stos kar zużytych wszystkie nasze Bronie i Pancerze. (Wredna karta ale jest tylko jedna)
- Łowca Niewolników, jeśli nie mamy złota tracimy przyjaciół (Też wredna karta ale jest tylko jedna, posiadanie złota w podziemiach jest ważnym aspektem gry)
- Obszary na których losujemy nawet 3 karty Podziemi (Wtedy możemy spotkać silnych wrogów którzy sumują swoje parametry)
I generalnie to tyle jeśli chodzi o poważne zagrożenia.
Dla mnie to za mało. Bo z wartością siły 8 i 8 Mocy spokojnie możemy wędrować po Podziemiach aby zyskiwać doświadczenie z pokonanych wrogów.
Jakie poważne zagrożenia są w Podziemiach ?
- Zielona Mgła (Zdarzenie), odkładamy na stos kar zużytych wszystkie nasze Bronie i Pancerze. (Wredna karta ale jest tylko jedna)
- Łowca Niewolników, jeśli nie mamy złota tracimy przyjaciół (Też wredna karta ale jest tylko jedna, posiadanie złota w podziemiach jest ważnym aspektem gry)
- Obszary na których losujemy nawet 3 karty Podziemi (Wtedy możemy spotkać silnych wrogów którzy sumują swoje parametry)
I generalnie to tyle jeśli chodzi o poważne zagrożenia.
Dla mnie to za mało. Bo z wartością siły 8 i 8 Mocy spokojnie możemy wędrować po Podziemiach aby zyskiwać doświadczenie z pokonanych wrogów.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
No... ja gram z zasadą, którą wiele razy już maglowałem, więc ją znasz, że każdy Wróg zabiera jedno swoje Życie, i kilka razy zdarzało mi się stracić Poszukiwacza na ostatnim obszarze tuż przed Panem Ciemności, mając nawet te 3 punkty Życia, a będąc 1 turę tuż przed wygraniem całej gry.Kufir pisze:- Obszary na których losujemy nawet 3 karty Podziemi (Wtedy możemy spotkać silnych wrogów którzy sumują swoje parametry)
I generalnie to tyle jeśli chodzi o poważne zagrożenia.
Dla mnie to za mało. Bo z wartością siły 8 i 8 Mocy spokojnie możemy wędrować po Podziemiach aby zyskiwać doświadczenie z pokonanych wrogów.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Do tego samego wniosku doszedłeś grając w podstawkę o ile dobrze pamiętam.Kufir pisze:Doszedłem do wniosku że Podziemia są za łatwe i już wyjaśniam dlaczego.
Nemo już kiedyś rozpisał się dlaczego ta gra jest prosta i łatwa, a dlaczego nie trudna. Przejrzałem ostatnio jego dodatki, wydrukuj, zagraj i dopiero wtedy stwierdzisz, że jest ciężko, gdyż co niektóre Karty po prostu miażdżą.
I coraz bardziej mi się to podoba :twisted:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Kaktus+ pisze:Do tego samego wniosku doszedłeś grając w podstawkę o ile dobrze pamiętam.Kufir pisze:Doszedłem do wniosku że Podziemia są za łatwe i już wyjaśniam dlaczego.
Nemo już kiedyś rozpisał się dlaczego ta gra jest prosta i łatwa, a dlaczego nie trudna. Przejrzałem ostatnio jego dodatki, wydrukuj, zagraj i dopiero wtedy stwierdzisz, że jest ciężko, gdyż co niektóre Karty po prostu miażdżą.
I coraz bardziej mi się to podoba :twisted:
Nie drukuje dodatków autorskich które nie stanowią osobnej grupy kart to raz
W przeciwnym wypadku karty są "znaczone", druga sprawa że dodatki Nemo zupełnie do mnie nie trafiają (pod względem graficznym i pomysłowym) to dwa.
A trzy to to iż z moimi modyfikacjami które idealnie wpasowały się w wymagania moich graczy gra się fajnie
A cztery, chyba nie chodzi o to aby do każdego dodatku trzeba było coś swojego wymyślać aby grało się trudniej
No... ja gram z zasadą, którą wiele razy już maglowałem, więc ją znasz, że każdy Wróg zabiera jedno swoje Życie, i kilka razy zdarzało mi się stracić Poszukiwacza na ostatnim obszarze tuż przed Panem Ciemności, mając nawet te 3 punkty Życia, a będąc 1 turę tuż przed wygraniem całej gry.
Ale to zmienia dość mechanikę.
Przykład:
Losujemy kartę wroga z numerem 2 (moc) oraz z numerem 3 (Siła)
Przegrywamy z wrogiem na Moc, tracimy życie i tura się kończy.
Wg. Twojej zasady aby miało to ręce i nogi trzeba by było walczyć też z wrogiem na Siłę.
Ale faktycznie chyba tak trzeba by było zacząć grać aby poziom trudności bez większego kombinowania wzrósł. :twisted:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dzięki za ciepłe słowaKaktus+ pisze:Nemo już kiedyś rozpisał się dlaczego ta gra jest prosta i łatwa, a dlaczego nie trudna. Przejrzałem ostatnio jego dodatki, wydrukuj, zagraj i dopiero wtedy stwierdzisz, że jest ciężko, gdyż co niektóre Karty po prostu miażdżą.
I coraz bardziej mi się to podoba :twisted:
Dodatki się robi. Po prostu. Są trudne, bo są. Bo zawierają takie, a nie inne karty. Jaka jest więc Twoja definicja dodatku?Kufir pisze:A cztery, chyba nie chodzi o to aby do każdego dodatku trzeba było coś swojego wymyślać aby grało się trudniej
Nie zmienia aż tak bardzo. Wszystko jest po staremu, tylko zmienia się liczba traconych żyć. Karty wciąż bada się w tej samej kolejności, co się od dawien dawna badało. Poza tem, w Twoim przykładzie pomyliłeś cyfry:Kufir pisze:Ale to zmienia dość mechanikę.
Przykład:
Losujemy kartę wroga z numerem 2 (moc) oraz z numerem 3 (Siła)
Przegrywamy z wrogiem na Moc, tracimy życie i tura się kończy.
Wg. Twojej zasady aby miało to ręce i nogi trzeba by było walczyć też z wrogiem na Siłę.
Ale faktycznie chyba tak trzeba by było zacząć grać aby poziom trudności bez większego kombinowania wzrósł. :twisted:
Numer Spotkania 1 - Walka na Siłę lub Moc;
Numer Spotkania 2 - Walka na Siłę;
Numer Spotkania 3 - Walka na Moc.
[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 3:27 pm ]
No, z małą dedykacją...
Trzech Raidenów, to oczywiście uśmiech nie dosłownie w stronę Mortal Kombat, ale wcześniejszego tytułu - Wielkiej Draki w Chińskiej Dzielnicy.
Prawdziwy Graal z kolei jest uśmiechem do 3 innych oficjalnych "graali" w TMiMie.
Ostatnio zmieniony środa 24 lut 2010, 17:45 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.