Królowa Lodu - Frostmarch

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ

Czy podoba ci się polska nazwa rozszerzenia?

Nie (jestem stałym forumowiczem GK)
23
29%
Nie (czasami tu zaglądam/jestem tu pierwszy raz)
10
13%
Tak (jestem stałym forumowiczem GK)
25
32%
Tak (czasami tu zaglądam/jestem tu pierwszy raz)
20
26%
 
Liczba głosów: 78

Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Znaczy, przytoczyć ich treść czy wyjaśnić, jak z nich korzystać?


Neesty
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 73
Rejestracja: poniedziałek 12 kwie 2010, 10:19
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Post autor: Neesty »

Prosiłabym o przytoczenie treści : ) i napisanie ile jest tych kart.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Karty są trzy:
KORONA I BERŁO
1. Jeśli Poszukiwacz znajduje się na obszarze Korony Władzy, a nie ma tam innych Poszukiwaczy, na początku tury każdego gracza (w tym swojej) musi rzucić Zaklęcie Rozkazu. Gracz nie rzuca kością za Zaklęcie - powodzi się ono automatycznie - wszyscy pozostali Poszukiwacze tracą po 1 punkcie Życia.
2. Jeśli Poszukiwacz znajduje się na obszarze Korony Władzy, a przebywa tam też inny Poszukiwacz, na początku swojej tury musi go zaatakować (zamiast rzucać Zaklęcie Rozkazu). Może wybrać walkę lub walkę psychiczną. Nie może tego zrobić, jeśli to on zostanie zaatakowany przez innego Poszukiwacza.
3. * Kiedy któryś z Poszukiwaczy dotrze do Korony Władzy, Poszukiwacze do końca gry nie mogą już odzyskiwać ani otrzymywać punktów Życia. Jeśli wszyscy Poszukiwacze zostaną zabici, Poszukiwacz, który znajduje się na obszarze Korony Władzy, wygrywa!
KRÓLOWA LODU
1. Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Korony Władzy musi wybrać, czy zaatakuje Królową Lodu Siłą, czy też Mocą. Za każdym razem, kiedy ją pokona, Królowa Lodu traci 1 punkt Życia, a Poszukiwacz natychmiast atakuje ponownie. Jeśli to Poszukiwacz zostanie pokonany, straci nie tylko 1 punkt Życia, ale będzie również musiał rzucić kością: 1-2) Traci swoje 2 następne tury; 3-4) Traci swoją następną turę; 5-6) Może uciec i natychmiast przesunąć się na Równiny Grozy
2. Poszukiwacz, który pozbawi Królową Lodu ostatniego punktu Życia, wygrywa! Jeśli inny Poszukiwacz pozbawił wcześniej Królową Lodu części punktów Życia, Poszukiwacz musi pozbawić ją tylko pozostałych punktów Życia, aby wygrać.
3. Jeśli na obszarze Korony Władzy nie ma żadnego Poszukiwacza, Królowa Lodu odzyskuje wszystkie stracone punkty Życia.
[Siła: 12] [Moc: 12] [Życie: 4]
ZADANIA CZAROWNIKA
1. * Każdy z Poszukiwaczy rozpoczyna grę z 4 losowymi kartami zadań Czarownika.
2. * Kiedy Poszukiwacz wykona jedno z zadań, gracz zakrywa jego kartę i pozostawia w swojej strefie gry. Za wykonanie pierwszych trzech zadań Poszukiwacze nie otrzymują żadnej nagrody (tzn. nie zostają teleportowani do Jaskini Czarownika i nie otrzymują Talizmanu). Kiedy gracz wykona czwarte zadanie (a w jego strefie gry znajdują się cztery zakryte karty zadań), otrzyma właściwą nagrodę.
3. * Jeśli Poszukiwacz zostanie zabity, gracz zatrzymuje wszystkie posiadane zadania (wykonane i niewykonane).
4. * Pierwszy Poszukiwacz posiadający cztery lub więcej wykonanych zadań Czarownika, który dotrze na obszar Korony Władzy, wygrywa!


Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Roland »

Draugnimir pisze:Takie np. zadania Czarownika - owszem, może i są stosunkowo nietrudne w wypełnianiu, ale klimat, jaki te karty swoją treścią wprowadzają... wręcz nie do opisania! Dlatego nigdy nie zdecyduję się na ich zamianę np. trudniejszymi zadaniami Kufira czy tymi z Udręki Czarownika Bludgeona, choćby nie wiem jak usprawniały rozgrywkę - chyba, że przewyższałyby oryginalne klimatycznością... ;)
Rzeczywiście te opisy na kartach zadan są świetne. A co do ich trudności czy moze raczej łatwości, to mimo iz z pozoru wydaja sie banalne, niektóre z nich moga czasem sprawic naprawde spory problem. Wszystko zalezy od tego jak sie gra ułozy. Po kilku rozgrywkach sie o tym przekonałem. Czasem bywa tak, ze wykonanie z pozoru prostego zadania moze zając naprawde sporo czasu jesli nie mozemy trafic np. na odpowiednie karty. Dodatkowo zadania sa odkryte dla innych graczy, wiec moga oni w miare mozliwosci starac sie nam utrudniac wykonanie zadania. My tak robimy i rozgrywka naprawde nabiera wtedy rumienców, polecam!
Od kiedy mam Królową Lodu zadania czarownika w naszych grach ogromnie zyskały na znaczeniu. Wczesniej prawie wcale sie nikt ich nie podejmował. Teraz zadan jest 32 sztuki i sa one bardziej róznorodne. Dodatkowo opcja ze skarbami za zadania zacheca do podejmowania sie ich co uatrakcyjnia rozgrywke, szczególnie gdy wykonanie wylosowanego zadanie sprawia przeciwnikowi troche kłopotu, np. "Odbierz punkt zycia innemu Poszukiwaczowi". Czasami to zadanie naprawde trudno wykonac kiedy pozostali sa silniejsi. Albo "Podaruj innemu Poszukiwaczowi sztuke złota", wtedy wszyscy unikaja spotkania i rozłaza sie po wszystkich krainach. Niekiedy tez zadanie polegające na zabiciu okreslonego typu wroga potrafi byc kłopotliwe. No i karty skarbów wystepuja teraz zawsze w grze i to w wiekszej ilości. Krótko mowiac mi juz nie przeszkadza ich poziom trudności i ciesze sie, ze wraz z nowym dodatkiem jest ich dodatkowe 20 sztuk. Licze na wiecej w przyszłosci i na wieksza róznorodność w tym wzgledzie.


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Zagrałem z kolegą przed chwilą swoją pierwszą partyjkę z Królową Lodu. Graliśmy kompletem 2 Królowych Lodu oraz 1 Frostmarcha + parę (dosłownie) innych kart. Kolega grał Czarnoksiężnikiem, ja Zabójcą. Czarnoksiężnik "srał" na potęgę Zaklęciami, zwłaszcza, że na planszy były dwa Sekretne Archiwa. Mnie się udało rzucić Wolę Druida (dzięki której mogłem używać wszystkich kart bez względu na Charakter), kolega skontrował to Hydrą, wiec obaj mieliśmy tę zdolność. Potem kolega rzuca Przyzwanie Rumaków Czasu (podczas ruchu można dodać lub odjąć 1 od wyniku), ja sklonowałem Powtarzającym Się Czasem. Obaj mieliśmy te same zdolności :D W końcu kolega wyciągnął Bazyliszka, ja wyrzuciłem dwie 3. Tak się skończyła nasza pierwsza partia :mrgreen:


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

dopiero dzisiaj otrzymałem paczkę z Królową. Wrażenia? Świetne. Kolory niema identyczne z oryginalnymi, figurki doskonałej jakości, wszystko na najwyższym poziomie.
Osobom którym trafiły się "krase" karty, miały chyba pecha. U mnie jest na prawdę idealni i po rewersach nie sposób odróżnić kart.
Dodatek prezentuje się bardzo dobrze, bolą mnie jedynie kiepskie zadania czarownika. Poza tym, nie mam raczej negatywnych uwag.


trooskawa87
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: sobota 12 cze 2010, 22:30
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: trooskawa87 »

Wrażenia po królowej lodu?? Pozytywne :) Ciekawe nowe czary :)


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Dzisiaj zakupiłem KL. Pierwsze co mi się w oczy rzuciło to ta Czterolistna kończyna. Nie podoba mi się, zalatuje mi "Weryfikacją" z Jaskini, a ta jak wiemy była przyczyną wielkiej ilości problemów (jak chociażby sposób na nieskończoną ilość gotówki). Po drugie brakuje mocnych przeciwników. Po trzecie w takim natłoku kart te kilka które mają mroźny klimat utoną w nim. Nie udało im się wprowadzenie nowego klimatu tak jak ze smokami w II edycji. Po czwarte za dużo kart się powtarza (nawet miejsca).

Generalnie jednak dodatek mi się podoba, żeby nie było, pomarudzić zawsze trzeba.


oli_32
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 09:32
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć:
Wiek: 50

Post autor: oli_32 »

Zauważ jedno. Weryfikacja to czar - w MiM-e czarów był chyba tylko 62 szt., dodatkowo niektórzy poszukiwacze byli przegięci ( Leśny Duszek, Arcymag ). Zmierzam do tego, że czary szybciej wchodziły do gry, był ich wiekszy przemiał, a tu Czterolistną kończynę masz jako przygodę. Utonie ona w całkowitej liczbie przygód i nie bedzie tak łatwo dostepna jak czar. Ten kto ją wylosuje naprawdę będzie szczęściarzem :).


budzo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 83
Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: budzo »

Oj nie utonie zwłaszcza, że w Highland mamy kolejne 2 no i w podziemiach są ważone kości jeszcze :) Ale dla pocieszenia dodam, że mają dużo mniejsze znaczenie niż w MiMie, raz że nie ma czegoś takiego jak 6 w Skarbcu. Poza tym przedmiotu można kogoś pozbawić dużo łatwiej niż Czaru. No i dochodzi jeszcze możliwość przerzucania losem. Jak ja gram to Kończyna jest najczęściej wykorzystywana w walce - bo zawsze lepiej jej użyć niż oddać komuś innemu :)


Karramba!
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Koniczynka, zwichrowane kości + odpowiednie czary wzmacniające i Pokonujemy Pana Ciemności różnicą 8 punktów po godzinie gry.


Obrazek
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Kufir pisze: Koniczynka, zwichrowane kości + odpowiednie czary wzmacniające
O ile którykolwiek z tych elementów w ciągu godziny gry zdobędziemy :-P


trooskawa87
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: sobota 12 cze 2010, 22:30
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: trooskawa87 »

Ja byłam szczęściarą-Koniczynka po 30 minutach gry :) Mi się karta bardzo podoba przydaje się.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

W końcu i mnie udało się przetestować dodatek, choć prowadzona w 5 osób rozgrywka trwała zaledwie 4 godziny :)

Jedynym Poszukiwaczem z Królowej Lodu, który wziął udział w grze, był kierowany przeze mnie Nekromanta. I wielkiej kariery nie zrobił - nie napotkał na swej drodze żadnego Ducha (co ciekawe, miał Spiritofobię :D ), a i statystyk, w odróżnieniu od kilku innych Poszukiwaczy, za bardzo nie nabił. Kwestia pecha, ot co ;)
Niewiele brakowało, by na planszy pojawił się również Czarownik (sama jego figurka się nie liczy :-P ), ale gracz ostatecznie zdecydował się, o dziwo, na ulubionego sobie Maga Bitewnego z Wyzwania, a po śmierci wybrał Smoczego Kapłana z dodatku Smoki. Czyżby pełna regeneracja Zaklęć na początku tury nie była jednak aż tak nęcąca, jak by się mogło wydawać? :D

Z nowymi kartami Przygód też za dobrze nie było - zginęły w natłoku niedawno wydrukowanych Smoków. Niemniej, przynajmniej dość szybko wśród Ruin stanął Mistyczny Portal, na niebie ukazała się Łuna Ymira, na Polach przyłączyła się do mnie Zielarka (z której usług mialem okazję trzykrotnie korzystać, gdy ciągłymi "szóstkami" wędrowałem od Puszczy do Puszczy), naszych Poszukiwaczy nękało dwóch Poszukiwaczy Chwały (jednego z nich zdołałem osobiście utłuc), szlakiem między Miastem a Gospodą przewędrował Wędrowny handlarz, w Puszczy wylało Jezioro Wizji (z którego Wróżka zaczerpnęła nawet dwa zadania, choć śmierć uniemożliwiła jej ich wykonanie), a na Polach pod Wioską zjawił się Talizmistrz (który, przemianowany na Talerzmistrza, odbierał nawet trzykrotnie żetony - z tym, że za każdym razem działo się to w sytuacji, gdy Poszukiwacz żetonów danego rodzaju akurat nie posiadał :-P ). "Mroźnego" klimatu w zasadzie nie stwierdzono, choć karty, jak zawsze, ciekawe i pięknie wykonane.

O Zaklęciach w trakcie tej rozgrywki trudno cokolwiek powiedzieć. Owszem, rzuciłem Magiczny Wir (który wywiódł Amazonkę do Świątyni, ku mojej konsternacji), a przez stos kart odrzuconych przewinęło się i Zropuchowacenie (nierzucone, niestety), ale czy jeszcze jakieś Zaklęcia z Królowej Lodu się pojawiły - nie wiem.

Jak już mówiłem, rozgrywka była krótka, więc nikt nie zdołał dotrzeć na obszar Korony Władzy. Zatem i Alternatywnych Zakończeń wypróbować się nie udało (przed rozpoczęciem wybraliśmy "tajny" wariant).

Podsumowując, Królowa Lodu wciąż czeka na dogłębniejsze zbadanie, choć pierwsze wrażenie jest jak najbardziej rewelacyjne. Jak w przypadku każdego w zasadzie dodatku zresztą :-P


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Potrzebuje dobrej jakości ilustracji użytej w Zaklęciu "Ścieżka Przeznaczenia ". Może ktoś pomóc ? :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Grafiki nie kojarzę że była gdzieś udostępniania.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nikt nigdzie jej nie widział ? :(


Obrazek
Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

Pierwsza gra z Lodziarą (ksywa nadana z pełną sympatią :) ) zakończona.

Karty są dość ciekawe, ale przy tej pierwszej partii liczyłem na coś więcej. Naczytałem się sporo o ciekawych przeciwnikach, a jednak zawiodłem się na nich. Wiedziałem, że będzie Skrzekot, Przechera, Orientalny Smoczek, Bazyliszek i myślałem, że takich kart będzie więcej. A tutaj same potworki o 1 mocy lub 1 sile, do tego bez zdolności.

Graliśmy w trójkę, w początkowym składzie Wódz Ogrów, Skrzat i Kultystka. Kultystka umarła wcześnie, przegrała 2 czy 3 walki w pierwszych turach, a potem dobił ją Anioł (uwielbiam tę kartę, prawie zawsze wyciągają ją złe postacie). Kultystkę zastąpił Zabójca i pomimo wczesnych problemów zaczął się pakować. Skrzat dostał Najemnika, pakował czary w Sekretnym Archiwum i odpalił Goblińskiego Snajpera (tego który niszczy karty), aby zniszczyć na przykład maga dającego za darmo zaklęcia dobrym. Wszystko dlatego, bo Zabójca pakował się tam przy użyciu kostura druida. Ogr pakował swoją Siłę i za żadne skarby nie mógł dostać punktów Mocy (a jak dostał to zaraz oberwał ródżką zniszczenia). Dostawał za to mnóstwo zaklęć, których nie mógł posiadać. Ba, miał nawet ródżkę zapewniająca 1 czar i wcale go to nie cieszyło. Co do samych postaci to Wódz Ogrów wydaje się chyba za silny w porównaniu do takiego chociażby Trolla, a Skrzat jest po prostu boski. Jeśli na planszy pojawi się takie sekretne archiwum i jak zgarnie najemnika, to jest nie do zatrzymania. Gra skończyła się tym, że ogr wlazł na koronę władzy i po kilku turach dogonił go zabójca, który był silniejszy i wódz ogrów musiał zużyć wszystkie zdominowane potwory aby wykończyć zabójcę. A skrzat podpakował się trochę w akademii, dopadł ogra i go zropuchowacił i następnie rozwalił bezbronną żabkę.

kilka refleksji:
- w porównaniu do żniwiarza, karty przygód są nudniejsze i mam wrażenie, że mniej różnorodne
- gra z tym dodatkiem jest trudniejsza, gdyż po pierwsze, są w nim słabsi przeciwnicy (więc postacie wolniej się pakują) i wreszcie mało (prawie w ogóle?) jest tutaj okazji do zdobywania Siły oraz Mocy. Stąd też postacie dłużej pozostają słabe.
- czary są ciekawsze, nastawione na walkę, bardziej praktyczne. Z drugiej strony wydają się mniej różnorodne
- mniejszy "power level" dodatku sugeruje, że robione jest "miejsce" na kolejne dodatki. Sacred Pool czy też kolejny dodatek karciany mogą mieć "silniejsze" potwory, potężniejsze i bardziej różnorodne karty przygód i nie zostanie zniszczony balans. Może to takie osłabienie kart przygód miało na celu zachęcenie graczy do odwiedzania innych plansz?
- zadania czarownika są głupie jeśli trzeba je wykonywać od razu. Zaczęliśmy grę każdy po 4 zadania i pierwszy etap wyglądał tak, że wszystko co znajdowaliśmy szło na spełnienie zadań. Z jednej strony dodatkowo nas to spowalniało, ale z drugiej zabierało trochę zabawy.


edit:
jesteśmy po kilku kolejnych grach. Pamiętam, że kiedy nie miałem królowej, z chęcią czytałem o nowych kartach, więc dodam jeszcze kilka komentarzy

- talizman, a właściwie jego brak w nowych kartach powoduje, że gracze częściej sięgają po zadania czarownika, tak z 1 albo 2 na grę w 4 osoby
- jest dużo efektów do dociągania czarów
- orientalny smok może popsuć grę nawet dość rozwiniętemu poszukiwaczowi (chyba że jest rozwinięty równomiernie)
- nici przeznaczenia fajnie zmieniają całą rozgrywkę, jeżeli wylosuje się je na początku (a gracze nie mają możliwości żerować na cmentarzu).
- talizmistrz jest groźny, na szczęście na razie spotykaliśmy go jak nie mieliśmy co tracić
- jeziora wizji i poszukiwacze chwały są bez sensu, takie zapchaj dziury, ALE po wyjściu sacred pool i nagród za zadania czarownika staną się wartościowymi kartami
- krasnoludzki kowal - na razie mizerny, ale jeżeli dojdą nowe karty ekwipunku , to myślę że będzie dobry
- koniczyny, fajne!
- róg przywołań może być bardzo wartościowy na początku gry i umożliwić pakowanie się postaci, ale w dalszej części gry jest słaby bo nie ma dla niego celów
- skrzekot nawet na początku gry jest niemal nie do pokonania
- przechera fajowa, dobrze jest kraść przedmioty
- bazyliszek , spotkaliśmy go raz i już zaliczył pierwszego fraga
- zielarka, trochę zepsuta karta jeżeli wylosują ją elf, kombo na nieśmiertelność

- gra się faktycznie wydłuża, trudniej się pakować bo jest mało takich efektów
- plansza się zasyfia na tyle, że jeszcze trudniej jest się pakować, bo mało się robi obszarów do ciągnięcia kart (i pewnie zachęca to ludzi do zwiedzania podziemi)
- 3 ropuchy na 1 grę to nasz rekord, kiedy trudno się pakuje postacie, każdy punkt siły lub mocy jest na wagę złota i zachęca to do przerzucania złych wyników na przykład u czarodziejki
- chłodnego klimatu brak
- alternatywne zakończenia są nieudane, graliśmy na zakryte i jak okazało się nim korona i berło to wszyscy, łącznie z osobą która wygrała były rozczarowane. Z drugiej strony gdybyśmy wiedzieli że siedzi tam królowa lodu, to postać z 10/11 siły i mocy nie szła by do góry tylko jeszcze dłużej się pakowała
- zaklęcia są fajne, podobnie jak i karty przygody, choć przeraża trochę wydłużenie się czasu gry
- skrzat jest świetny, chyba lepszy od wodza ogrów i z pewnością nekromanty. Nie mamy podziemi więc obie postacie nie mogą zastosować najprostszej dla siebie strategii.


937
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 116
Rejestracja: czwartek 06 paź 2011, 22:38
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: 937 »

Nie wiem gdzie umieścić to pytanie, więc doszedłem do wniosku, że najlepiej tutaj. Mianowicie kiedy można się spodziewać dodruku dodatku Królowa Lodu oraz Pani Jeziora? ponieważ nie mogę nigdzie dostać dlatego myślę, że nakład albo się już wyczerpał albo jest blisko tego.


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Oj, tego tutaj Ci nikt nie powie, kiedy może być dodruk. Należy obserwować forum Galakty w tej sprawie.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
937
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 116
Rejestracja: czwartek 06 paź 2011, 22:38
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: 937 »

oj szkoda, bo właśnie od tygodnia próbuje w różnych sklepach i właśnie wszędzie brakuje Królowej Lodu. Pani Jeziora jeszcze gdzie nie gdzie się znajdzie. Ale kiedyś na pewno będzie dodruk? Czy zdarza się, że czegoś już się nie dodrukowuje?


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Póki coś schodzi, to dodruki są. Talisman raczej dobrze się sprzedaje, więc spodziewałbym się dodruków dodatków. Kiedyś. Zwyczajowo raz na rok, czasami dwa razy na rok, dodruki są. Ale nikt Ci nie powie, kiedy dokładnie Galakta wyda dodruk tychże dodatków, bo nikt tego nie wie. Musisz uzbroić się w cierpliwość, niestety.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »



Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Ta wyszukiwarka pokazuje, że jeszcze w kilku sklepach jest:
http://i-szop.pl/szukaj/1/kr%F3lowa+lodu


937
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 116
Rejestracja: czwartek 06 paź 2011, 22:38
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: 937 »

Dzięki wielkie, właśnie zamówiłem, ciekawe czy dojdzie? Bo tylko w dwóch z tych siedmiu sklepów było, że towar jest dostępny.

edit: niestety otrzymałem mailem odpowiedź po tygodniu, że nie mają towaru i nie będzie póki co, a kurde jeszcze w dniu zamówienia zadzwoniłem do nich się upewnić czy mają na stanie i usłyszałem, że nie ma problemu, że jeszcze mają dwie sztuki a jakby co mają dobrą umowę z producentem i zawsze jeszcze coś wyciągną. lanie wody. generalnie ze sklepów internetowych już nikt nie ma.


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
ODPOWIEDZ