Pat w TMiM
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Pat w TMiM
Grałem przez ostatni tydzień codziennie i pewnego dnia zdarzył się pat.
Wyglądało to tak:
Na koronie władzy siedział wojownik i naparzał w resztę graczy rozkazem. Wszystko pięknie, ale włażąc tam i myśląc że wygra bardzo się pomylił... Przeszkodził mu druid który zaprzyjaźnił się z Poltergeistem i wskakiwał co drugą turę do kapliczki i leczył się do maksa... i tak w kółko... Wojownik nie mógł zejść a Druidowi do korony się nie spieszyło, po 7 godzinach gra się skończyła remisem.
Zdarzyło się wam tak kiedyś ?
Wyglądało to tak:
Na koronie władzy siedział wojownik i naparzał w resztę graczy rozkazem. Wszystko pięknie, ale włażąc tam i myśląc że wygra bardzo się pomylił... Przeszkodził mu druid który zaprzyjaźnił się z Poltergeistem i wskakiwał co drugą turę do kapliczki i leczył się do maksa... i tak w kółko... Wojownik nie mógł zejść a Druidowi do korony się nie spieszyło, po 7 godzinach gra się skończyła remisem.
Zdarzyło się wam tak kiedyś ?
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
podobną sytuację opisywał także Gieferg w WKO, gdzie Astronauta posiadając pas podprzestrznny (bodajże), mógł krążyć w kółko odbijając się od Strefy Negatywnej.
Sytuacja, którą opisałeś jest jedną z wielu jakie mogą wystąpić w trakcie rozgrywki, a podejrzewam, że nie zostały przez autorów przewidziane.
Sytuacja, którą opisałeś jest jedną z wielu jakie mogą wystąpić w trakcie rozgrywki, a podejrzewam, że nie zostały przez autorów przewidziane.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
rotfl. No i mamy 3 posty "tak, zdarza się" xD
Druid był słaby, że przez 7 godzin godzin nie wzmocnił się wystarczająco, żeby iść pokonać Wojownika, który od 7 godzin nie zdobył ani jednego punktu czegokolwiek Słaby, tchórzliwy itp. ;>
Następnym razem zachęć przed grą pakt z grającymi, że kto przesiedzi na Koronie Władzy sam przez 5 godzin, ten wygrywa
Druid był słaby, że przez 7 godzin godzin nie wzmocnił się wystarczająco, żeby iść pokonać Wojownika, który od 7 godzin nie zdobył ani jednego punktu czegokolwiek Słaby, tchórzliwy itp. ;>
Następnym razem zachęć przed grą pakt z grającymi, że kto przesiedzi na Koronie Władzy sam przez 5 godzin, ten wygrywa
Ja nawet nie mam Talismana.
- Astropata
-
- Posty: 1134
- Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
- Lokalizacja: Józefów
- Płeć:
- Wiek: 33
Ba, Astropata z samej swojej zdolności o wyborze ścieżki może nigdy z KO nie wyjść jak ma ochotę przetasować całą talię kartKaktus+ pisze: Astronauta posiadając pas podprzestrznny (bodajże), mógł krążyć w kółko odbijając się od Strefy Negatywnej.
[ Komentarz dodany przez: Nemomon: Sob Gru 26, 2009 8:07 pm ]
Czyżbyś mówił o sobie?
- Melańczuk
-
- Posty: 123
- Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2006, 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 37
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Co!?!? Jeki jest sens tego typu gry? To tak jak gra w chińczyka. Rzucasz kostką i nie masz za wielkiego wyboru. Nic się nie dzieje ciekawego. Nie na tym polega MiM.Melańczuk pisze:Ze znajomymi gram w ten sposób, że wszystkie postacie poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara więc problemu z tego typu sytuacjami nie ma. Oczywiście są inne patowe sytuacje ale taki już urok tej gry :mrgreen:
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Sprawa omawiana w tematach:Qxa pisze:Co!?!? Jeki jest sens tego typu gry? To tak jak gra w chińczyka. Rzucasz kostką i nie masz za wielkiego wyboru. Nic się nie dzieje ciekawego. Nie na tym polega MiM.Melańczuk pisze:Ze znajomymi gram w ten sposób, że wszystkie postacie poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara więc problemu z tego typu sytuacjami nie ma. Oczywiście są inne patowe sytuacje ale taki już urok tej gry :mrgreen:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1874
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1856
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ja tam bym na miejscu Wojownika zstąpił z Korony Władzy i manualnie rozwiązał sprawęQxa pisze:Na koronie władzy siedział wojownik i naparzał w resztę graczy rozkazem. Wszystko pięknie, ale włażąc tam i myśląc że wygra bardzo się pomylił... Przeszkodził mu druid który zaprzyjaźnił się z Poltergeistem i wskakiwał co drugą turę do kapliczki i leczył się do maksa... i tak w kółko... Wojownik nie mógł zejść a Druidowi do korony się nie spieszyło, po 7 godzinach gra się skończyła remisem.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Też tak myślałem. Takie wyjście było by najlepsze. Lecz w zasadach wyraźnie było napisane, że takowej możliwość nie ma. Trzeba to zmienić. Koniec końcem, kto, lub co mu zabroni zleźć z tej skalnej półeczki?SeSim pisze: Ja tam bym na miejscu Wojownika zstąpił z Korony Władzy i manualnie rozwiązał sprawę
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
A nie, bo jednak, jak mówiłem wcześniej, wprowadza to istotny aspekt strategiczny do gry. Teraz nie ma już wyścigu szczurów na KW, bowiem, wbrew pozorom, nie zawsze nam się to opłaca. Zresztą, proponuję wam wydrukowanie pewnej karty Skarbu, której autorem jest Jon New. Była ona używana jako przykładowa karta Skarbu w bardzo pierwszych wydaniach Strange Eons:SeSim pisze:TMiM SUX
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
To chyba jednak zbyt radykalne...
Moim zdaniem świetnym rozwiązaniem jest Królowa. Bo jak widzisz, że ktoś do niej idzie to jesteś zmuszony iść też żeby mu przeszkodzić. A z drugiej strony nie ma tak, że ktoś od razu wygrywa po dotarciu do Korony. Tylko ja gram tak, że z Królową trzeba walczyć na to co masz słabsze... jak w Chińskim Smoku.
Karramba!