Może mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób? Ostatnim razem jak sprawdzałem, to i koń i wóz, to Przyjaciele, więc do kieszeni nie dostają się.Kufir pisze:Warto wprowadzić modyfikację:- niestety do ukrytej kieszeni nadal można schować konia z wozemUkryta Kieszeń traktowana jest jak Magiczny Przedmiot , nie można do niej schować żadnej Broni ani Pancerza.
Żniwiarz PL
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Zgadza się nie neguję tego. Ale Ukryta Kieszeń powinna być przedmiotem magicznym. Dodatkowo aby nie dochodziło do absurdalnych sytuacji (np. Walczę Runicznym Mieczem przegrywam walkę, przeciwnik chcę go wziąć a my twierdzimy że jest on w kieszeni. ) Powinien być zapis mówiący iż nie wolno trzymać w niej Broni ani Pancerza.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Wydziwiasz Przecież tak jak nie można walczyć bronią czy bronić się pancerzem który wieziemy na mule czy koniu z wozem, tak nie możemy walczyć bronią czy bronić się pancerzem który mamy w kieszeni Przedmioty których używamy w walce musimy mieć wśród tych czterech które niesie postać.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
A gdzie tak pisze? Chodzi o jasne sprecyzowanie zasad aby interpretacja nie pozostawiała żadnych wątpliwości.HunteR pisze:Wydziwiasz Przecież tak jak nie można walczyć bronią czy bronić się pancerzem który wieziemy na mule czy koniu z wozem, tak nie możemy walczyć bronią czy bronić się pancerzem który mamy w kieszeni Przedmioty których używamy w walce musimy mieć wśród tych czterech które niesie postać.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Oj tak mi się napisało z tym koniem i wozem, nie sprawdzałem że to przyjaciel. Równie dobrze można do kieszeni schować zbroję, albo coś równie dużego.Nemomon pisze:Może mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób? Ostatnim razem jak sprawdzałem, to i koń i wóz, to Przyjaciele, więc do kieszeni nie dostają się.Kufir pisze:Warto wprowadzić modyfikację:- niestety do ukrytej kieszeni nadal można schować konia z wozemUkryta Kieszeń traktowana jest jak Magiczny Przedmiot , nie można do niej schować żadnej Broni ani Pancerza.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ooo Kufir... A ja właśnie szedłem "poruszyć" temat o interpretacje zasad...
Co do Konia, to tak - rozpoczynasz swoją turę. Przed wykonaniem ruchu decydujesz, czy poruszasz się normalnie, czy modyfikujesz swoją turę ruchu. Jeżeli zdecydowałeś się modyfikować, to decydujesz z jakiej jednej opcji skorzystasz. Czyli wtedy możesz zdecydować, że używasz konia - następnie rzucasz dwiema kośćmi za ruch. Pamiętaj, iż Żniwiarz porusza się jedynie wtedy, gdy podczas normalnego, nie modyfikowanego w żaden sposób ruchu wypadło 1 oczko.
Co do Konia, to tak - rozpoczynasz swoją turę. Przed wykonaniem ruchu decydujesz, czy poruszasz się normalnie, czy modyfikujesz swoją turę ruchu. Jeżeli zdecydowałeś się modyfikować, to decydujesz z jakiej jednej opcji skorzystasz. Czyli wtedy możesz zdecydować, że używasz konia - następnie rzucasz dwiema kośćmi za ruch. Pamiętaj, iż Żniwiarz porusza się jedynie wtedy, gdy podczas normalnego, nie modyfikowanego w żaden sposób ruchu wypadło 1 oczko.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Ja osobiście decyduje przed rzutem czy będę używał konia (rzucał dwoma), czy nie (rzucam jedną).Kufir pisze:Dałem kumplowi do przeczytania i nie mogę sprawdzić.
Jak interpretujecie kartę "Koń"
Przed rzutem na ruch określamy czy poruszamy się normalnie (jedna kostka) czy przy użyciu konia (dwie kostki) ?
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Widać że nadajemy na tych samych falach maniakalnychOoo Kufir... A ja właśnie szedłem "poruszyć" temat o interpretacje zasad...
Interpretacja OK, logiczna i sprawna.
Co do Żniwiarza, jestem po jednej grze ale odniosłem wrażenie że gra się z tym dodatkiem przedłuża z 2-2,5 do około 3 -3,5h. Tez macie takie odczucie ?
W przypadku grania w 4 osoby Żniwiarz naprawdę SPORO namieszać potrafi, super!
[ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 10:36 pm ]
Kolejna partia za mną, tym razem 2 osobowa potyczka, gdzie Żniwiarz odgrywał już mniejszą rolę ale i tak czas granie się wydłużył o jakieś 0,5 - 1h.
Zatem pozostaje pytanie czy opłaca się dodrukowywać amatorskie dodatki karciane. Do tej pory podczas gry nigdy nie została użyta nawet połowa kart przygód. (Podczas gry 4 osobowej i 2)
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Tak teraz zacząłem się zastanawiać nad Żniwiarzem i doszedłem do wniosku że to mimo wszystko zmarnowany potencjał. Pomijając fakt słabej postaci Żniwiarza, sam dodatek w ogóle nie ma klimatu. Karty przygód itd. które doszły są spoko ale to wszystko powinno być już w podstawowej wersji, natomiast tutaj zabrakło czegoś co by pasowało do Żniwiarza. Grupy nieumarłych wrogów (szkieletów, zombie itp) i poszukiwaczy w stylu Nekromanty czy nawet jakiegoś Truposza. Tak jak było w Smokach, większość przeciwników to były smoki wszelkiego sortu, mieliśmy ekwipunek do walki z nimi i pasujących do tematu poszukiwaczy. Obawiam się że we Frostmarchu też niewiele będzie tych mroźnych klimatów :roll:
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Well, póki co Żniwiarz wprowadził jeden (dwa w drugim wydaniu Reapera) typ Wrogów: Kultysta oraz Konstrukt. I das ende, nic dalej o nich nie słyszeliśmy, prócz widzieć paru Wrogów. Gdyby mieli wprowadzać nieumarłych, to po pierwsze na hura też tego by nie zrobili, byśmy otrzymali może max 5 takich Wrogów i co dodatek 3 nowych, po drugie, musieliby znowu zmieniać tych, co już są, by pasowali do schematu.
Nekromanta pojawi się w tym najbliższym dodatku, także nie mam pojęcia jaki związek fabularny ma, może taki, że skoro już wiek temu zdechł, to nie odczuwa zimna... A ile będzie zimnych w nazwie Wrogów? Zobaczymy soon..
Nekromanta pojawi się w tym najbliższym dodatku, także nie mam pojęcia jaki związek fabularny ma, może taki, że skoro już wiek temu zdechł, to nie odczuwa zimna... A ile będzie zimnych w nazwie Wrogów? Zobaczymy soon..
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
Proponuje spojrzeć tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=2535
Wpisałem karty dokładnie tak jak są zapisane (nawet jak były błędy to tak wpisywałem), więc powinieneś zauważyć ewentualne wpadki
Wpisałem karty dokładnie tak jak są zapisane (nawet jak były błędy to tak wpisywałem), więc powinieneś zauważyć ewentualne wpadki
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: środa 28 sty 2009, 13:46
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23497
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
To oznacza, że wciąż jesteśmy ludźmi, nie automatami .szutek pisze:Mi się udało znaleźć jedną wpadkę. Na przedmiocie co daje 2 do Siły i 1 do Mocy (zapomniałem nazwy, ewentualnie ten przedmiot co daje 1 do Siły i 2 Mocy). Między "1" a dalszą częścią tekstu nie postawiono spacji. Jedyne co znalazłem
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: wtorek 29 wrz 2009, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Wczoraj grałem kultystką. Po przełamaniu pewnego etapu w grze, już tylko modliłem się do swoich bogów generalnie wzrost siły postaci jest wykładniczy. O ile Rycerz daje przewagę na początku, o tyle Mroczka Kultystka na pewnym etapie gry staje się nie do pokonania - no chyba że spotka Żniwiarza (wprowadziłem zasadę zakazu używania punktów losu przy spotkaniu z nim)