Dzięki.
Powiem tam, są tysiące pomysłów i możliwości na zrobienie kart do MIMa a tutaj mamy tak:
1. BEZNADZIEJNE misje czarownika w Żniwiarzu
2. Mało odkrywcze karty skarbów, w większości lekko przerobione i ulepszone już istniejące przedmioty
Na prawdę w moich oczach twórcy gry po prostu nie znają się na rzeczy.
ŻENADA, brak wyobraźni, brak przemyśleń, dla mnie to kpina.
[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 11:47 pm ]
Mały offtop.
Zobaczcie np. jak fajnie można by było rozwinąć wątek zdobycia talismana w grze. A tutaj proszę na każdym kroku talisman, przecież jego zdobycie to żadne wyzwanie.
Wyrzuciłem już talismany z kart przygód aby było ciężko go zdobyć, a tutaj wychodzi Żniwiarz i jedna karta to znowu talisman, w dwóch kart miejsc po wyrzuceniu 6 możemy go zdobyć. Oczywiście karta skarbu to też musi być talisman. Załamka. A mogło by być o wiele wiele lepiej.
Może sam już troszkę przesadza ale aż mi się nóż w kieszeni otwiera gdy widzę tak marnowany potencjał.
Spis kart do Dungeon
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć: